Good Luck 2
zondag 24 mei 2009 om 22:37
Hier ook lekker van het mooie weer genoten en lekker geshopt op marktplaats vandaag. Eerst zelf een hele berg erop gezet, waaronder m'n dubbele wagen, maar zo te lezen had een van jullie die nog wel kunnen gebruiken, Star of Suus .
Gisteren van vriendin nieuwe eetkamerstoelen overgenomen, mooi!
Duik er ook lekker in, tot morgen!
Gisteren van vriendin nieuwe eetkamerstoelen overgenomen, mooi!
Duik er ook lekker in, tot morgen!
maandag 25 mei 2009 om 09:40
Goedemorgen!
Hier alles oke hoor. Strotje ontsteekt rustig door.
gezicht gaat goed.
Hier nogal druk geweest enzo.
Mamax: Juul heeft je bon gehad hoor, dankjewel ( ik had je ook gemaild volgens mij). Die bon is nogal nikszeggend voor hem heb ik het idee, hij vond het kaartje interesanter, haha.
Maar daar zal in de winkel wel verandering in komen denk ik zo
sandaaltjes nog steeds succesvol?
Ik reageer later even, eerst even een kleine deugniet naar buiten helpen
Hier alles oke hoor. Strotje ontsteekt rustig door.
gezicht gaat goed.
Hier nogal druk geweest enzo.
Mamax: Juul heeft je bon gehad hoor, dankjewel ( ik had je ook gemaild volgens mij). Die bon is nogal nikszeggend voor hem heb ik het idee, hij vond het kaartje interesanter, haha.
Maar daar zal in de winkel wel verandering in komen denk ik zo
sandaaltjes nog steeds succesvol?
Ik reageer later even, eerst even een kleine deugniet naar buiten helpen
maandag 25 mei 2009 om 09:49
maandag 25 mei 2009 om 13:54
maandag 25 mei 2009 om 19:51
Blij te lezen dat mijn draaK dus niet de enige is die niet wil lopen..... Pfff, heb hem laatst drie kilometer in zijn kita klasje moeten meetrekken.
Star, sterkte vrijdag. Erg klote.
Bam, fijn dat het wel oke gaat, balen van het strotje.
Bridges, wow bewondering voor die 20 km!
MIJN JONGSTE LOOPT GEWOON!!!!!!! En dus weer niet bij mij (oudste ging dat doen bij oma, deze bij de oppas).
Star, sterkte vrijdag. Erg klote.
Bam, fijn dat het wel oke gaat, balen van het strotje.
Bridges, wow bewondering voor die 20 km!
MIJN JONGSTE LOOPT GEWOON!!!!!!! En dus weer niet bij mij (oudste ging dat doen bij oma, deze bij de oppas).
maandag 25 mei 2009 om 22:36
Nou ben er nog heel snel even, al is het vooral om dag te zeggen!
Dames, duim voor mij dat het weer morgen beter is dan nu (zie je die donkerrode vlek op buienradar, daar zitten wij as we speak midden in...) en dat de overige dagen ook beter is dan nu.
Ik ben er vrijdag weer, maar duik waarschijnlijk snel het bed in dus dan tot zaterdag!
Star: wat een geklooi op werk. Stom zeg! Hoop dat gesprek vrijdag iets oplevert!
Jin: ah knap van jongste eigenwijs!
Bam: blijft nog even doorkwakkelen dus... Aftellen tot de elfde...
Suus en Star: mijnes is ook zo lui hoor, en is echt boos als hij niet op plankje mag!
Kokos: fijn dat je weer veilig en wel thuis bent!
Compu: hoe was het huis?
Nou daaaaaag!
Dames, duim voor mij dat het weer morgen beter is dan nu (zie je die donkerrode vlek op buienradar, daar zitten wij as we speak midden in...) en dat de overige dagen ook beter is dan nu.
Ik ben er vrijdag weer, maar duik waarschijnlijk snel het bed in dus dan tot zaterdag!
Star: wat een geklooi op werk. Stom zeg! Hoop dat gesprek vrijdag iets oplevert!
Jin: ah knap van jongste eigenwijs!
Bam: blijft nog even doorkwakkelen dus... Aftellen tot de elfde...
Suus en Star: mijnes is ook zo lui hoor, en is echt boos als hij niet op plankje mag!
Kokos: fijn dat je weer veilig en wel thuis bent!
Compu: hoe was het huis?
Nou daaaaaag!
dinsdag 26 mei 2009 om 08:22
Goedemorgen,
volgens mij werkt het dat google schrome, echt irritant steeds die foutmeldingen.
Was gisteren toch wat drukker dan dat ik in mijn hoofd gepland had
Star: Vervelend dat jullie er vooralsnog niet uitkomen, maar het komt vast goed.
Hoe is het nu met Ceetje?
Jinny: Hoe was het met je zus, lleuke dingen gedaan?
Hel: Hoofdpijn weer weggetrokken?
Compu: Die kleine meid van jouw is gewoon een stoere dame
Als je stoer bent horen er natuurlijk overal blauwe plekken te zitten
. Wond nu een beetje aan het genezen?
Kokos: fijn dat je het leuk hebt gehad, Lianne vond het ook leuk?
volgens mij werkt het dat google schrome, echt irritant steeds die foutmeldingen.
Was gisteren toch wat drukker dan dat ik in mijn hoofd gepland had
Star: Vervelend dat jullie er vooralsnog niet uitkomen, maar het komt vast goed.
Hoe is het nu met Ceetje?
Jinny: Hoe was het met je zus, lleuke dingen gedaan?
Hel: Hoofdpijn weer weggetrokken?
Compu: Die kleine meid van jouw is gewoon een stoere dame
Als je stoer bent horen er natuurlijk overal blauwe plekken te zitten
Kokos: fijn dat je het leuk hebt gehad, Lianne vond het ook leuk?
dinsdag 26 mei 2009 om 08:35
Hier een druk en vol weekend gehad, man man man ben nog aan het bijkomen.
Zaterdag eerst werken en daarna zouden man en ik gaan eten, en over de meimarkt in Tilburg lopen, dat is 1x per jaar en dat begint dan zaterdags rond 19:00 tot de volgende dag 17:00.
Het liep wat anders in eerste instantie, we waren wat vroeg dus gingen eerst even een bakkie doen, daar aangekomen, bleek de man van mijn moeder 's ochtends in elkaar gezakt te zijn en die lag zombie te wezen in bed. Merkte wel aan mijn moeder dat ze er mee zat, dus langer gebleven dan de bedoeling was.
Toen even gezellig naar de Meimarkt, kwamen we een bekende tegen die er ging staan, maar problemen met uitladen, ze stonden nogal ver weg. Ik wist een straatje waar je dichterbij kon staan, haha en uiteindelijk hebben we maar helpen uitladen..
Toen toch maar even naar een restaurant geweest, echt fijn.
en toen naar de Meimarkt. Had nog wat dozen voor mijn zus die er ook stond, dus die eerst maar even afgekegeld.
Ik vond het zo leuk, dat ik uiteindelijk ben gebleven, en manlief is naar huis gegaan.
Heb zo heel de markt gehad, en mijn zus geholpen met verkopen, super leuk. Wel even een dipje gehad rond 5:00 maar goed dat mocht de pret niet deren.
Manlief en Juul kwamen me rond 12 uur weer halen, waar we doorgegaan zijn naar mijn moeder om even te kijken hoe het daar stond, nou dat ging dus niet goed.
Mijn moeder durfde geen aktie te ondernemen, bang dat ze het als wissewasje zouden bestempelen, dus heb ik de hhp maar gebeld. Moesten meteen komen. Hij had verschijselen van een TIA of infarct en dat gingen ze onderzoeken, maar dat bleek het gelukkig niet te zijn. Na 6 uur mochten we weer gaan.
Wat het wel is weten ze niet, maar krijgt nu MRI en de medicijnen die hij had moesten gestopt worden, daar raakte ie van de wereld van. Dus dat was een heftig weekend.
Om 22:00 maar gauw even langst de Mc drive;) en toen snel mijn mand in, haha
Zaterdag eerst werken en daarna zouden man en ik gaan eten, en over de meimarkt in Tilburg lopen, dat is 1x per jaar en dat begint dan zaterdags rond 19:00 tot de volgende dag 17:00.
Het liep wat anders in eerste instantie, we waren wat vroeg dus gingen eerst even een bakkie doen, daar aangekomen, bleek de man van mijn moeder 's ochtends in elkaar gezakt te zijn en die lag zombie te wezen in bed. Merkte wel aan mijn moeder dat ze er mee zat, dus langer gebleven dan de bedoeling was.
Toen even gezellig naar de Meimarkt, kwamen we een bekende tegen die er ging staan, maar problemen met uitladen, ze stonden nogal ver weg. Ik wist een straatje waar je dichterbij kon staan, haha en uiteindelijk hebben we maar helpen uitladen..
Toen toch maar even naar een restaurant geweest, echt fijn.
en toen naar de Meimarkt. Had nog wat dozen voor mijn zus die er ook stond, dus die eerst maar even afgekegeld.
Ik vond het zo leuk, dat ik uiteindelijk ben gebleven, en manlief is naar huis gegaan.
Heb zo heel de markt gehad, en mijn zus geholpen met verkopen, super leuk. Wel even een dipje gehad rond 5:00 maar goed dat mocht de pret niet deren.
Manlief en Juul kwamen me rond 12 uur weer halen, waar we doorgegaan zijn naar mijn moeder om even te kijken hoe het daar stond, nou dat ging dus niet goed.
Mijn moeder durfde geen aktie te ondernemen, bang dat ze het als wissewasje zouden bestempelen, dus heb ik de hhp maar gebeld. Moesten meteen komen. Hij had verschijselen van een TIA of infarct en dat gingen ze onderzoeken, maar dat bleek het gelukkig niet te zijn. Na 6 uur mochten we weer gaan.
Wat het wel is weten ze niet, maar krijgt nu MRI en de medicijnen die hij had moesten gestopt worden, daar raakte ie van de wereld van. Dus dat was een heftig weekend.
Om 22:00 maar gauw even langst de Mc drive;) en toen snel mijn mand in, haha