Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

donderdag 20 mei 2021 om 15:10
Vivi, eens met Julia. Veel ex dates gaan ineens maanden later weer appen. Het is niets meer dan peilen of je nog ergens voor te porren bent. Je had er juist vrede mee en hij kon jou niet bieden wat je nodig hebt. Mensen/hun gedrag veranderen niet in 2 maanden tijd. Het lijkt mij dat hij een hengel uitgooit in de hoop op wat vertier.
Lekker op vakantie gaan en deze laten zitten. Echt. Hij heeft iig al voor elkaar dat je een gesprek aanging. Maar hij had geen verklaring. Zegt genoeg toch?
Hij gaat er nog steeds niet voor, maar zijn ego is gestreeld want je hapt.
Je klinkt niet enthousiast over je date dus ook die zou ik laten zitten. Dat kan echt veel leuker! Gewoon door blijvem zoeken totdat je wel echt enthousiast bent.
Lekker op vakantie gaan en deze laten zitten. Echt. Hij heeft iig al voor elkaar dat je een gesprek aanging. Maar hij had geen verklaring. Zegt genoeg toch?
Hij gaat er nog steeds niet voor, maar zijn ego is gestreeld want je hapt.
Je klinkt niet enthousiast over je date dus ook die zou ik laten zitten. Dat kan echt veel leuker! Gewoon door blijvem zoeken totdat je wel echt enthousiast bent.

donderdag 20 mei 2021 om 15:12
Ik ook hoor. Elkaar prikkelen en uitdagen inderdaad.hagelslagjes schreef: ↑20-05-2021 11:18Ik hou wel van iemand die een beetje weerwoord kan geven. Gewoon elkaar wat kunnen plagen. Daarin zit voor mij veel humor. Ik hoop dat mijn date zaterdag ook een beetje los komt, want ik heb bij hem nog niet echt humor kunnen ontdekken. Hij lacht wel om mijn grapjes, dat is alvast iets.
Misschien komt je date los.
donderdag 20 mei 2021 om 16:01
Eens met Julus Viv.. heb het gevoel dat hij zich gewoon hetzelfde blijft gedragen, maar af en toe aandacht komt halen bij je. Dat zorgt denk ik voor meer onrust bij je dan plezier.
Heb hier inderdaad ook een ex die maar blijft proberen. Nu kan het allemaal wel. Maar ik heb er echt geen zin meer in. Heb mijn rust weer terug en dat is me veel waard.
Heb hier inderdaad ook een ex die maar blijft proberen. Nu kan het allemaal wel. Maar ik heb er echt geen zin meer in. Heb mijn rust weer terug en dat is me veel waard.
donderdag 20 mei 2021 om 17:32
donderdag 20 mei 2021 om 17:40
Meer dan af en toe swipen doe ik niet op Tinder. Is er een match die al enkele dagen mijn aandacht probeert te trekken door 'goeiemorgen' 'goeie avond' te sturen... Na zijn 5 de bericht deze ochtend (goeiemorgen) besluit ik deze middag te reageren met 'Hey, X, aangenaam!'
Reaeert hij met 'goeiemiddag'... Ipv een gesprek op gang te trekken
zo geen zin in dit...
Kwam ik net een profiel tegen met 1 zin: 'ben een leuke man, wel een beetje jaloers.'
Reaeert hij met 'goeiemiddag'... Ipv een gesprek op gang te trekken

Kwam ik net een profiel tegen met 1 zin: 'ben een leuke man, wel een beetje jaloers.'

donderdag 20 mei 2021 om 17:40
Nou jullie denken al van waarom stuur ik foto van mijn voeten naar een random dude, die wou al die ik zijn meesteres werdt. Ja nu dus maar als goedmakertje hier mijn voeten.
En echt dat zijn nog niet eens de raarste vragen die ik krijg. Vandaag ook nog ten huwelijk gevraagd door een pakistaanse. Sla ik dus netjes af, vraagt ze alsnog van waarom niet.
En dan nog met een iemand anders in gesprek. Een vrouws persoon uit Chili, mits het een vrouws persoon is. Dat is ook niet altijd duidelijk maar dat boeit mij niet heel erg (je bent bisexueel of niet) die wou graag mijn string zien, hoppa daar is tie. En nu ook graag een wil ze "het"ook een dick pick. Als erom gevraagd wordt. Waarom niet.
En echt dat zijn nog niet eens de raarste vragen die ik krijg. Vandaag ook nog ten huwelijk gevraagd door een pakistaanse. Sla ik dus netjes af, vraagt ze alsnog van waarom niet.
En dan nog met een iemand anders in gesprek. Een vrouws persoon uit Chili, mits het een vrouws persoon is. Dat is ook niet altijd duidelijk maar dat boeit mij niet heel erg (je bent bisexueel of niet) die wou graag mijn string zien, hoppa daar is tie. En nu ook graag een wil ze "het"ook een dick pick. Als erom gevraagd wordt. Waarom niet.
fietsen varen vrouwelijk doen
donderdag 20 mei 2021 om 18:04
Ja is ook zeker waar! Het triggert iets natuurlijk, was wel fijn om nog even mijn zegje te kunnen doen omdat het er nog wat dingen dwars zaten. Dat is nu gedaan en ga er verder ook niks mee doen. Vooral omdat er verder niks concreets uit gesprek is gekomen, voegt het inderdaad weinig toe aan mijn leven
Behalve dat iets weer wordt aangewakkerd, wat wel vervelend is. Maar dat zal hij waarschijnlijk dondersgoed weten..
donderdag 20 mei 2021 om 18:37
Waarschijnlijk wel jaVivi3338 schreef: ↑20-05-2021 18:04Ja is ook zeker waar! Het triggert iets natuurlijk, was wel fijn om nog even mijn zegje te kunnen doen omdat het er nog wat dingen dwars zaten. Dat is nu gedaan en ga er verder ook niks mee doen. Vooral omdat er verder niks concreets uit gesprek is gekomen, voegt het inderdaad weinig toe aan mijn levenBehalve dat iets weer wordt aangewakkerd, wat wel vervelend is. Maar dat zal hij waarschijnlijk dondersgoed weten..
donderdag 20 mei 2021 om 19:14
Zeefietser je moet doen wat je leuk vindt uiteraard!
Ik werd ook eens ten huwelijk gevraagd jaren geleden! Denk binnen de 10 minuten na de match. Door iemand uit het midden oosten. Toen ik weigerde werd hij boos en zei dat het niet kon dat ik op mijn leeftijd niet getrouwd en zonder bescherming van een man leefde.
Ik werd ook eens ten huwelijk gevraagd jaren geleden! Denk binnen de 10 minuten na de match. Door iemand uit het midden oosten. Toen ik weigerde werd hij boos en zei dat het niet kon dat ik op mijn leeftijd niet getrouwd en zonder bescherming van een man leefde.

donderdag 20 mei 2021 om 19:16
Yeah! de zomervakantie is geboekt. Ik ga op eenoudervakantie met de kinderen, is 2 jaar geleden goed bevallen. Gewoon in Nederland hoor.
En mijn vloer wordt waarschijnlijk komende week gelegd..joehoe!!!
Wel een stuk of wat tinder matches maar geen 1 die antwoord geeft..zou bijna denken dat Tinder ghost profielen automatisch matched ofzo..
maar ja ik zeg ook geen 5 keer goedemorgen en goedeavond, 1 keer en geen antwoord is na een week of 3 ontmatchen..
en nu even lezen hoe het met jullie gaat
En mijn vloer wordt waarschijnlijk komende week gelegd..joehoe!!!
Wel een stuk of wat tinder matches maar geen 1 die antwoord geeft..zou bijna denken dat Tinder ghost profielen automatisch matched ofzo..
maar ja ik zeg ook geen 5 keer goedemorgen en goedeavond, 1 keer en geen antwoord is na een week of 3 ontmatchen..
en nu even lezen hoe het met jullie gaat

donderdag 20 mei 2021 om 20:38
Attraverso schreef: ↑20-05-2021 19:14Zeefietser je moet doen wat je leuk vindt uiteraard!

Hup hup trouwen en achter t aanrecht!
donderdag 20 mei 2021 om 20:53
Dat dat dat het beste besluit is ja! Maar ik begrijp heel goed dat je nog met hem in gesprek ging, omdat hij je wel nog wat doet.Vivi3338 schreef: ↑20-05-2021 18:04Ja is ook zeker waar! Het triggert iets natuurlijk, was wel fijn om nog even mijn zegje te kunnen doen omdat het er nog wat dingen dwars zaten. Dat is nu gedaan en ga er verder ook niks mee doen. Vooral omdat er verder niks concreets uit gesprek is gekomen, voegt het inderdaad weinig toe aan mijn levenBehalve dat iets weer wordt aangewakkerd, wat wel vervelend is. Maar dat zal hij waarschijnlijk dondersgoed weten..
Zo hopelijk afleiding met Songfestival
wij slapen nooit.
donderdag 20 mei 2021 om 21:00
Ik heb weer een match en een berichtje op Tinder.. Maar het valt me op dat er op elke foto 3 witte puntjes naast elkaar staan in de linkerbovenhoek..
Wat is dat ook alweer? Ik dacht dat dan de foto's ergens vanaf gehaald zijn, dus fake account?
Staat mij iets van bij maar weet het niet meer zo goed..
Wat is dat ook alweer? Ik dacht dat dan de foto's ergens vanaf gehaald zijn, dus fake account?
Staat mij iets van bij maar weet het niet meer zo goed..
mimali wijzigde dit bericht op 20-05-2021 21:11
0.66% gewijzigd
donderdag 20 mei 2021 om 21:44
Jaaa IJslandalongwiththesunshine schreef: ↑20-05-2021 20:53Dat dat dat het beste besluit is ja! Maar ik begrijp heel goed dat je nog met hem in gesprek ging, omdat hij je wel nog wat doet.
Zo hopelijk afleiding met Songfestival![]()
donderdag 20 mei 2021 om 22:05
Misschien zitten de dames die bij je passen gewoon niet online. Is niet ieder zijn ding natuurlijk.permafrost schreef: ↑20-05-2021 21:03Het online date-leven voor een man die niet goed in het pulletje valt gaat niet over rozen...
Ik heb weer een paar chats lopen en kan er gewoon zo weinig mee digitaal. Eerst vaak een half kruisverhoor, waarbij ik dan al afhaak.
Songfestival is weer een bijzondere verzameling dit jaar.
donderdag 20 mei 2021 om 23:07
Ik kijk geen sf.
Stevige muziek?
Hou ook van rustig hoor.
Zat "strike" te kijken. Afgehakt onderbeen werd bezorgd.
Morgen deel 2 afkijken.