Theehuis!
zondag 24 mei 2009 om 22:36
Haai
Ik ga even bij de Vissenmeubels kijken, klinkt goed
Picknick Erwt is leuk
Noordzeekind - check, al is ze na val in vies schuim iets voorzichtiger
We hebben niet meer met buurman gepraat want toch zinloos. Nog even maar zullen we maar denken, met beide huizen in de verkoop. Morgen hebben we weer een bezichtiging. Zal even linkje plaatsen in NS en dat eedere verhaal nog doen
Vandaag niet naar Erwtland geweest omdat mijn broertje gisteren ineens besloot vandaag zijn verjaardag te vieren
Was leuk en heb lang met babynichtje op schoot gezeten. Zo lief, zo'n slapende pasgeborene tegen je aan.
Kess, takkeduur die monstertrucks. Geld lekker bewaren voor iets leukers
Ik ga even bij de Vissenmeubels kijken, klinkt goed
Picknick Erwt is leuk
Noordzeekind - check, al is ze na val in vies schuim iets voorzichtiger
We hebben niet meer met buurman gepraat want toch zinloos. Nog even maar zullen we maar denken, met beide huizen in de verkoop. Morgen hebben we weer een bezichtiging. Zal even linkje plaatsen in NS en dat eedere verhaal nog doen
Vandaag niet naar Erwtland geweest omdat mijn broertje gisteren ineens besloot vandaag zijn verjaardag te vieren
Was leuk en heb lang met babynichtje op schoot gezeten. Zo lief, zo'n slapende pasgeborene tegen je aan.
Kess, takkeduur die monstertrucks. Geld lekker bewaren voor iets leukers
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 25 mei 2009 om 20:13
Jeetje Vish, voel je je wel lekker?
Ja, iedereen was op jouw Inadje aan het wachten, Inad! Ben wel benieuwd hoe het allemaal (af) gaat lopen, hoor!
Wat een heerlijk weer, he? Kinderen hebben de hele middag in badje in de tuin gezeten. Zelf ook lekker zitten luieren. Helemaal top!
Star, wanneer krijg je uitslag van bloedtest van Ceetje?
Erwt, leuke hoby hoor, picknicken. Wel ergseizoensgebonden, maar ach, zo heeft iedere hobby wel een nadeel. Tenslotte kun je er 's winters een apres-ski-hobby tegenover stellen.
Ja, iedereen was op jouw Inadje aan het wachten, Inad! Ben wel benieuwd hoe het allemaal (af) gaat lopen, hoor!
Wat een heerlijk weer, he? Kinderen hebben de hele middag in badje in de tuin gezeten. Zelf ook lekker zitten luieren. Helemaal top!
Star, wanneer krijg je uitslag van bloedtest van Ceetje?
Erwt, leuke hoby hoor, picknicken. Wel ergseizoensgebonden, maar ach, zo heeft iedere hobby wel een nadeel. Tenslotte kun je er 's winters een apres-ski-hobby tegenover stellen.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 25 mei 2009 om 21:00
maandag 25 mei 2009 om 21:17
Vish
Dat eerste plaatje is om een psychose van te krijgen
Leuke spiegel en goed bezig
Kess, hoest met je grote man op school nu?
Ik strijk nooit, Ier dagelijks. Ik zeg: goede deal
Ik zal zo even update van vandaag doen en daarna lekker film kijken. IEr moet martialartles geven en Chica slaapt lekker.
Dat eerste plaatje is om een psychose van te krijgen
Leuke spiegel en goed bezig
Kess, hoest met je grote man op school nu?
Ik strijk nooit, Ier dagelijks. Ik zeg: goede deal
Ik zal zo even update van vandaag doen en daarna lekker film kijken. IEr moet martialartles geven en Chica slaapt lekker.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 25 mei 2009 om 21:30
quote:Kess schreef op 25 mei 2009 @ 21:00:
[...]
Dan zeg ik het ook: ik heb vorige maand een strijkplank gekocht en al drie keer gestreken! En ik vind het best leuk om te doen en ik word er best wel zen van. Jeeej 3 keer vind ik dan wel weer overdreven hahaha nee het viel mij ook reuze mee en stond best lekker met Dolly Parton mee te bleren.
[...]
Dan zeg ik het ook: ik heb vorige maand een strijkplank gekocht en al drie keer gestreken! En ik vind het best leuk om te doen en ik word er best wel zen van. Jeeej 3 keer vind ik dan wel weer overdreven hahaha nee het viel mij ook reuze mee en stond best lekker met Dolly Parton mee te bleren.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.