Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

vrijdag 21 mei 2021 om 18:36
je kan ikea sonos boxen als surround boxen gebruiken bij de Beam ja.
ik heb de beam intussen al in huis..heb ook naar de ARC gekeken maar ik heb geen dolby atmos tv dus dat leek mij wat weggegooid geld op dit moment.
mijn assisten begreep radiozenders ineens niet meer..die wilde ze steeds gaan casten naar de tv, wat niet werkt omdat mijn ingebouwde chromecast niet meer werkt sinds de laatste update... nou ja..net voor ik scheiding ging aanvragen begreep ze het ineens wel weer..maar we moeten nog in therapie denk ik
vind het wel wat vreemd dat google assistent niet beter integreerd met mijn android tv..waarom casten terwijl alle software aanwezig is op de tv..alleen even een linkje naar de assistent en het zou native zijn.
geluid van de beam is uitstekend..zeker voor het formaat.
ik ga denk ik 2 keer een 1 sl toevoegen als surround met de tijd.
vrijdag 21 mei 2021 om 18:52
Ik vraag mijn Google hub voor de radio en die heeft als standaard speaker mijn IKEA boxen.Aurelius schreef: ↑21-05-2021 18:36je kan ikea sonos boxen als surround boxen gebruiken bij de Beam ja.
ik heb de beam intussen al in huis..heb ook naar de ARC gekeken maar ik heb geen dolby atmos tv dus dat leek mij wat weggegooid geld op dit moment.
mijn assisten begreep radiozenders ineens niet meer..die wilde ze steeds gaan casten naar de tv, wat niet werkt omdat mijn ingebouwde chromecast niet meer werkt sinds de laatste update... nou ja..net voor ik scheiding ging aanvragen begreep ze het ineens wel weer..maar we moeten nog in therapie denk ik
vind het wel wat vreemd dat google assistent niet beter integreerd met mijn android tv..waarom casten terwijl alle software aanwezig is op de tv..alleen even een linkje naar de assistent en het zou native zijn.
geluid van de beam is uitstekend..zeker voor het formaat.
ik ga denk ik 2 keer een 1 sl toevoegen als surround met de tijd.
Ik heb geen slimme tv. Wel de nieuwste Chromecast.
Vroeg net of hij mijn Chromecast wilde aanzetten. Kon niet,maar vervolgens ging hij aan.
Vervolgens vraag ik of hij x wil spelen op Netflix via mijn Chromecast en hij start .
Soms moet je wel heel uitgebreid uitleggen wat je wil.
Maar wil je bijv een afspraak vastleggen in je agenda wil hij wel eens hardnekkig iets anders blijven vermelden.
Of kennisvragen die hi niet snapt en je winkels krijgt met dezelfde naam.

vrijdag 21 mei 2021 om 21:17
Ik heb al wat vaker meegelezen op dit forum en wilde mijn ‘succes’ verhaal delen.
Na 4 jaar single te zijn en nooit opzoek geweest naar een relatie heb ik een maand geleden per toeval een hele leuke match via Baddoo gekregen. Na 1 week Whatsappen en videobellen afgesproken en het klikte meteen!
2e/3e/4e/5e date gehad en we hebben allebei het gevoel dat we elkaar al jaren kennen..
We hebben laatst samen geslapen en allebei kriebels in onze buik. Ik kan nog steeds niet geloven dat het zo goed klikt met iemand waarvan ik een maand geleden nog niet eens wist dat hij bestond.
Het is elke keer nog leuker als we elkaar zien. Het kan dus echt!
We kijken wel hoe het loopt, maar zoals het loopt gaat het de goede richting in.
Ik wens dit iedereen
Na 4 jaar single te zijn en nooit opzoek geweest naar een relatie heb ik een maand geleden per toeval een hele leuke match via Baddoo gekregen. Na 1 week Whatsappen en videobellen afgesproken en het klikte meteen!
2e/3e/4e/5e date gehad en we hebben allebei het gevoel dat we elkaar al jaren kennen..
We hebben laatst samen geslapen en allebei kriebels in onze buik. Ik kan nog steeds niet geloven dat het zo goed klikt met iemand waarvan ik een maand geleden nog niet eens wist dat hij bestond.
We kijken wel hoe het loopt, maar zoals het loopt gaat het de goede richting in.
Ik wens dit iedereen

vrijdag 21 mei 2021 om 21:19
Voor mij ook!Rubberlaars schreef: ↑21-05-2021 19:42Nou zeg dat wel Julus! Ze spreken dezelfde, voor mij onbegrijpbare, taal![]()

vrijdag 21 mei 2021 om 21:22
Wat leuk dat je je verhaal deelt! Bijzonder he, hoe dat ineens op je pad kan komen. Je bent tegen de juiste aan gelopen, per toeval. Geniet ervan!Annoniempje111222444 schreef: ↑21-05-2021 21:17Ik heb al wat vaker meegelezen op dit forum en wilde mijn ‘succes’ verhaal delen.
Ik wens dit iedereen![]()
zaterdag 22 mei 2021 om 12:45
zaterdag 22 mei 2021 om 13:14
Haha, ik hou er ook niet van
Vooral dat bondje tegen de rest van de grote boze wereld komt wat bang en
boos over
( zo heeft mijn ex in zijn bio staan dat hij graag praat over enkele misstanden in de wereld met zijn date, maar dan heel anders geformuleerd. Laten we zeggen dat het niet voor niets mijn ex is )
boos over
( zo heeft mijn ex in zijn bio staan dat hij graag praat over enkele misstanden in de wereld met zijn date, maar dan heel anders geformuleerd. Laten we zeggen dat het niet voor niets mijn ex is )

zaterdag 22 mei 2021 om 17:41
Mensen die het over een bondje hebben zijn zoiezo eng..ik ken niemand die dat woord gebruikt..alleen bij widm gebruiken ze dat ..fladder schreef: ↑22-05-2021 13:14Haha, ik hou er ook niet van
boos over
mensen die over misstanden in de wereld willen praten zijn ook eng..dat het niet naar jouw zin is maakt het nog geen misstand
ik zou best een goede moppersmurf zijn

zaterdag 22 mei 2021 om 19:33

zaterdag 22 mei 2021 om 20:01
Hoe sneu...
Ik las vandaag iets over seksbelust en seksbewust. Het is niet ok dat mannen die een seksuele leegte ervaren, die behoefte projecten/ afdwingen bij dames. Ze mogen zelf zorgen dat ze aan hun trekken komen. Tenzij je het allebei zo ziet.
Die kerel van Tinder is zo'n voorbeeld van iemand die vrouwen probeert te ronselen voor zijn seksuele verlangen. Ga lekker naar de hoeren.