Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zondag 23 mei 2021 om 01:50
Pfoe dacht al, heb het festival niet kunnen zien, dus kon de link niet leggen met de opblaaspoppen.Aurelius schreef: ↑23-05-2021 01:10Ik weet dat servie een land is, maar ben opgegroeid met Jogeoslavie en tjechoslowaikije enzo..wat servie nu precies is...geen idee..
dus ik ben semi-sarcastisch, vooral gevoed door de opblaaspoppen die ze op het podium zetten ls vertegenwoordigers van hun land..nu ik er over nadenk..was servie niet de helft van dat karremans probleem..de piano player? ok..dat is gevoelig voor sommigen inderdaad..voor mij duidelijk niet zo.
Jullie allemaal slaap lekker. Ik ga hier de zonsopkomst bekijken vlak bij Indonesië en maar even op wacht.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 23 mei 2021 om 02:06
Misschien is het niet jouw subgenre in rock, maar het is nog steeds rock. Echt niets neps aan. Ze waren overigens al een bestaande band, schrijven al hun nummers zelf en het nummer waarmee ze optraden gaat ook nog eens over authenticiteit.
Echter krijg je het haast niet op het Songfestival.
Nummer en uitvoering zaten heel krachtig in elkaar, en de meeste stemmen van de televoters, dus terechte winnaar.
wij slapen nooit.

zondag 23 mei 2021 om 08:57
Nog voor ik gekeken had, wist ik dat je het over haar had. Wat is ze leuk hè!Aurelius schreef: ↑22-05-2021 22:44Kan je vast vertellen dat nederland niet wint dit keer![]()
IK zag net Frankrijk en dat was best goed..
al zou ik deze gestuurd hebben..
hier kan ik met groot gemak verliefde op worden..niet omdat ze mooi is of zo mooi zingt..hoewel die stem met dat randje..ok..daar ga ik wel voor.. maar het complete plaatje..het leven..de energie
https://www.youtube.com/watch?v=hQVXSvEw8_0
Ik zeg ook altijd dat als ik verliefd op een vrouw zou worden, dat zij het is.
zondag 23 mei 2021 om 10:00
Klinkt wel lekker.alongwiththesunshine schreef: ↑23-05-2021 02:06Misschien is het niet jouw subgenre in rock, maar het is nog steeds rock. Echt niets neps aan. Ze waren overigens al een bestaande band, schrijven al hun nummers zelf en het nummer waarmee ze optraden gaat ook nog eens over authenticiteit.
Nummer en uitvoering zaten heel krachtig in elkaar, en de meeste stemmen van de televoters, dus terechte winnaar.
Moet wennen aan het Italiaans. Dat hoor ik liever bij wat softere muziek
Geen typisch SF lied.
Zo rondje 11 uur geslapen geloof ik .... heerlijk.

zondag 23 mei 2021 om 11:42
Heb je ook wijn en bitterballen dan?iceteapeach schreef: ↑23-05-2021 01:42Shht Aurelius, jeweettoch, er is een apart F1 topic![]()
Ik kijk iig dus je mag ook deze kant opkomen (heb nl. een oppashond over de vloer).
zondag 23 mei 2021 om 11:51
Ik was vooral teleurgesteld dat Oekraïne niet had gewonnen.alongwiththesunshine schreef: ↑23-05-2021 02:06Misschien is het niet jouw subgenre in rock, maar het is nog steeds rock. Echt niets neps aan. Ze waren overigens al een bestaande band, schrijven al hun nummers zelf en het nummer waarmee ze optraden gaat ook nog eens over authenticiteit.
Je hebt vast gelijk, maar het liedje deed me gewoon niets.

zondag 23 mei 2021 om 12:02
? date perikelen ?

zondag 23 mei 2021 om 14:09
Gewoon niet kijken op die apps. Dan heb je die ergernis niet. Het is nu gewoon niet je tijd, ofzo.Attraverso schreef: ↑23-05-2021 12:50Aangezien er op date gebied niets maar dan ook werkelijk niets aan de gang is kan ik me enkel ergeren aan profielen.

zondag 23 mei 2021 om 14:10
Wat lekker om dat samen te kunnen doen. Was pittig zeker, om vanmorgen vroeg op te staan ( zeker als je lief in bed ligt)?
Wel leuk thuiskomen!
zondag 23 mei 2021 om 15:31
Ik ga mij toch maar eens in de date scene begeven anders gebeurd het toch niet, ben benieuwd wat er verandert is aangezien het toch ruim 3 jaar geleden is.
Destijds was ik actief op Paiq en Tinder, nog leuke suggesties voor een 40-er?
Nu nog recente foto’s regelen want die zijn er niet aangezien uitjes niet mogelijk waren en ik heb hier gelezen dat selfies not done zijn.
Ben toch wel nieuwsgierig maar zie er wel weer tegen op om me open te stellen mbt zeker/onzekerheden in het leren kennen van iemand.
Ik ga er gewoon los in en zie wel wat het brengt.
Destijds was ik actief op Paiq en Tinder, nog leuke suggesties voor een 40-er?
Nu nog recente foto’s regelen want die zijn er niet aangezien uitjes niet mogelijk waren en ik heb hier gelezen dat selfies not done zijn.
Ben toch wel nieuwsgierig maar zie er wel weer tegen op om me open te stellen mbt zeker/onzekerheden in het leren kennen van iemand.
Ik ga er gewoon los in en zie wel wat het brengt.
mats wijzigde dit bericht op 23-05-2021 15:33
4.67% gewijzigd

zondag 23 mei 2021 om 16:17
Ja was pittig maar met het idee dat er een lekkere vent op mij wacht is het prima te doen.
Nu is het hier huisje wel te vree. Hond ligt knock out en lief ligt ook knock out hahaha.
zondag 23 mei 2021 om 17:56
Deze twee wel.
Leeftijd loopt uiteen van 35 t/m 61.
Mijn beste vriendin is 39. Ben ik al bijna 20 jaar mee bevriend. Die was er gisteren even kort.
zondag 23 mei 2021 om 19:29
Ik heb ook 2 vriendinnen die een stuk jonger zijn dan ik. Ene scheelt zelfs 20 jaar. Gisteren met ze uit eten geweest en daarna thuis nog ff aan de wijn. Zij waren vanochtend fris en fruitig..........ik ben nog steeds megabrak
Maar om weer op een terras te zitten en lekker te eten.........heerlijk!
Songfestival heb ik niets van meegekregen. Vanmiddag wel de race van Monaco bekeken, zo gaaf!

Maar om weer op een terras te zitten en lekker te eten.........heerlijk!
Songfestival heb ik niets van meegekregen. Vanmiddag wel de race van Monaco bekeken, zo gaaf!
zondag 23 mei 2021 om 19:48
Haha, opbeurend bericht!
Misschien is het bij de vrouwen anders hoop ik.
Deze vent ghost niet en is respectvol naar een ander, of het nou online of in real is.
Ok, selfies liever niet dus.
Kan mij herinneren dat ik destijds voor het overgrote deel selfies zag bij de vrouwen.
Zijn de voorkeuren verandert ondertussen en hoe moet je het dan doen als er het afgelopen jaa per iets mogelijk was.
Omg, voel me een groentje terwijl ik ooit een doorgewinterde date site kenner was..