Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zondag 23 mei 2021 om 19:57
Foto’s van 3 jaar terug zijn niet actueel, ondertussen ben ik van mager figuur naar een normaler postuur gegaan maar de kleur van mijn baardje is wat minder donker geworden ( lees met de leeftijd mee aan verkleuren )
Anders had ik ze gewoon geplaatst en vice versa zie ik graag ook recente foto’s
Wel zo netjes vind ik.
Anders had ik ze gewoon geplaatst en vice versa zie ik graag ook recente foto’s
Wel zo netjes vind ik.
zondag 23 mei 2021 om 20:18
De een had een Fwb. Had dus. Soms twijfelde ze...maar nu toch zeker. Meer is het niet. Andere instelling qua leven/gedrag.
De ander moet meer vertrouwen in zichzelf hebben en niet met te weinig genoegen nemen. Doet ze zichzelf te kort mee.

zondag 23 mei 2021 om 21:23
Gecorrigeerd bij deze!alongwiththesunshine schreef: ↑23-05-2021 20:11Nee je las het verkeerd (wat ik achteraf kan begrijpen), maar selfies zijn ook geen afknapper voor mij.
@ Julia, vooral m.b.t vriendin 2:
Ergens wel begrijpelijk dat ( voor het geval het zo is ) als je al langer single bent, je soms wat ‘eisen’ laat varen.
Als ik voor mezelf terug ga naar die periode dan was dat soms wel het geval.
De berichten over het toenemende aantal singles stemt ook al niet gunstig en deels heeft die toename ook te maken met een deel van de woningkrapte, want meer singles.
Wellicht dat mijn laatste relatie daar ook een gevolg van was want nu kies ik er niet meer voor om een relatie op afstand te hebben en een vrouw met kinderen waar de verhouding met de vader scheef is ook niet.
Neemt niet weg dat mijn vorige vriendin met recht een geweldige vrouw is en ik het nog steeds jammer kan vinden dat het niet gelukt is.
Ik lijk er nu relaxed in te staan en heb geen idee hoe of wat ik uitstraal tijdens een contact, hopelijk blijft het ook zo maar ik ken mezelf helaas goed genoeg.
zondag 23 mei 2021 om 22:32
mats schreef: ↑23-05-2021 15:31Ik ga mij toch maar eens in de date scene begeven anders gebeurd het toch niet, ben benieuwd wat er verandert is aangezien het toch ruim 3 jaar geleden is.
Destijds was ik actief op Paiq en Tinder, nog leuke suggesties voor een 40-er?
Nu nog recente foto’s regelen want die zijn er niet aangezien uitjes niet mogelijk waren en ik heb hier gelezen dat selfies not done zijn.
Ben toch wel nieuwsgierig maar zie er wel weer tegen op om me open te stellen mbt zeker/onzekerheden in het leren kennen van iemand.
Ik ga er gewoon los in en zie wel wat het brengt.
Selfies op zich zijn geen no-go, het gaat erom wát voor soort selfie. Doe je niet beter voor dan in het echt of een filter erover wat los staat van de realiteit. Dat betekent ook niet direct in pyjama maar gewoon leuke foto's zoals men (vrienden/familie) je ook kent. Zo moeilijk is dat toch niet.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 23-05-2021 22:47
0.21% gewijzigd
wij slapen nooit.
zondag 23 mei 2021 om 22:42
In haar geval...zoals zij dat zegt...hij wil mij. En toch ook zit er twijfel. Het is een badboymats schreef: ↑23-05-2021 21:23Gecorrigeerd bij deze!
@ Julia, vooral m.b.t vriendin 2:
Ergens wel begrijpelijk dat ( voor het geval het zo is ) als je al langer single bent, je soms wat ‘eisen’ laat varen.
Als ik voor mezelf terug ga naar die periode dan was dat soms wel het geval.
De berichten over het toenemende aantal singles stemt ook al niet gunstig en deels heeft die toename ook te maken met een deel van de woningkrapte, want meer singles.
Wellicht dat mijn laatste relatie daar ook een gevolg van was want nu kies ik er niet meer voor om een relatie op afstand te hebben en een vrouw met kinderen waar de verhouding met de vader scheef is ook niet.
Neemt niet weg dat mijn vorige vriendin met recht een geweldige vrouw is en ik het nog steeds jammer kan vinden dat het niet gelukt is.
Ik lijk er nu relaxed in te staan en heb geen idee hoe of wat ik uitstraal tijdens een contact, hopelijk blijft het ook zo maar ik ken mezelf helaas goed genoeg.
En de start was geen geweldige start. Geen totale eerlijkheid en denigrerende opmerkingen. Heeft hij uiteindelijk excuus voor gemaakt. Maar hij heeft de opmerking wel gemaakt op basis van....niets.
En ze is een schat en verdient beter.
julia_20 wijzigde dit bericht op 23-05-2021 23:29
11.90% gewijzigd
zondag 23 mei 2021 om 23:26
oh god ja, de wc-pot. Mannen zien dat ook écht niet. Die denken, oh, beste leuke foto, hoppa, die plaats ik, zonder nog te kijken wat er nog in de omgeving op staat.
Jaren geleden heb ik eens een artikel gelezen over het verschil in blikveld tussen mannen en vrouwen, zal het eens opzoeken. Het kwam er grotendeels op neer dat veel mannen een blikveld hebben in de categorie 'oogkleppen', vooral vooruit dus, en vrouwen een breder blikveld hebben, vooruit en ook naast zich, in wat hen opvalt in hun omgeving.
Dat zou kunnen verklaren waarom een man de wc-pot op een foto niet opvalt, terwijl een vrouw er vaak alles aan zou doen om dat kreng er zoveel mogelijk vanaf te zien krijgen.
wij slapen nooit.

maandag 24 mei 2021 om 02:08
Sorry, ik ben een stille lezer en post alleen als ik ergens tegen aan loop. Ik heb 3 weken terug gepost dat ik een aantal dagen heel erg leuk contact had met een Tinder match (ken hem ook van gezicht) en na 3 dagen radiostilte vanuit hem. Nu krijg ik vanavond ineens weer een appje van hem, alleen "Hey Vicky" ....
Wat zouden jullie doen? Hem ook dood negeren is mijn eerste gedachte. Maar omdat het contact zó leuk was wil ik ook graag weten waarom hij mij ghoste en hoop ik heel stiekem op een 2e "kans". Een gevoel/verstand kwestie.
Zucht....die liefde..die liefde !
Wat zouden jullie doen? Hem ook dood negeren is mijn eerste gedachte. Maar omdat het contact zó leuk was wil ik ook graag weten waarom hij mij ghoste en hoop ik heel stiekem op een 2e "kans". Een gevoel/verstand kwestie.
maandag 24 mei 2021 om 08:16
Tja lastig... Ik ben zelf niet van het negeren, dat kan ik simpelweg niet..vicky_1 schreef: ↑24-05-2021 02:08Sorry, ik ben een stille lezer en post alleen als ik ergens tegen aan loop. Ik heb 3 weken terug gepost dat ik een aantal dagen heel erg leuk contact had met een Tinder match (ken hem ook van gezicht) en na 3 dagen radiostilte vanuit hem. Nu krijg ik vanavond ineens weer een appje van hem, alleen "Hey Vicky" ....
Je zou terug kunnen sturen: Hoi naam, en dan weer kijken wat hij te zeggen heeft?
Zeker niet heel enthousiast reageren maar zo geef je hem een opening wellicht om te zeggen waarom hij je weer appt..
Maar maak je niet teveel illusies hé..

maandag 24 mei 2021 om 09:28
Op mij komt het over alsof het contact waar hij de afgelopen weken wel contact mee heeft gehad, is tegengevallen en hij nu probeert of jij weer als een kwispelende puppy uit de hoek wil komen waar hij je in geparkeerd had. Als hij je één keer kan ghosten, kan hij dat ook een tweede keer. Ik zou de eerste keer al een afknapper vinden en er geen energie in steken. Hij heeft vast allerlei mooie praatjes waarom het zo gelopen was, maar dat hij je toch niet vergeten kon en bla bla bla. Niet naar praatjes luisteren, het gaat om zijn daden en die waren weinig positief.vicky_1 schreef: ↑24-05-2021 02:08Sorry, ik ben een stille lezer en post alleen als ik ergens tegen aan loop. Ik heb 3 weken terug gepost dat ik een aantal dagen heel erg leuk contact had met een Tinder match (ken hem ook van gezicht) en na 3 dagen radiostilte vanuit hem. Nu krijg ik vanavond ineens weer een appje van hem, alleen "Hey Vicky" ....
En ik zou hem dat ook sturen, want waarom zou je je verlagen tot zijn niveau?
maandag 24 mei 2021 om 09:42
We hebben het over 3 dagen?
Na een paar weken elke dag contact?
Toch geen ghosten ????
Hoe eindigde het laatste gesprek?
Soms heb je even 3dagen niets te vertellen of ben je druk of gebeurde er iets onverwachts.
Als het nu drie weken was...
Edit: verkeerd gelezen ivm te weinig koffie
Hij gooit bericht eruit of je nog bereikbaar bent.
Je stond in de reservebak.
Oké er kan wat gebeurd zijn. Maaar...
Wat vind je jezelf waard is dan de vraag?
Na een paar weken elke dag contact?
Toch geen ghosten ????
Hoe eindigde het laatste gesprek?
Soms heb je even 3dagen niets te vertellen of ben je druk of gebeurde er iets onverwachts.
Als het nu drie weken was...
Edit: verkeerd gelezen ivm te weinig koffie
Hij gooit bericht eruit of je nog bereikbaar bent.
Je stond in de reservebak.
Oké er kan wat gebeurd zijn. Maaar...
Wat vind je jezelf waard is dan de vraag?
julia_20 wijzigde dit bericht op 24-05-2021 09:52
33.81% gewijzigd

maandag 24 mei 2021 om 10:18

maandag 24 mei 2021 om 12:10
Het is niet leuk of netjes natuurlijk, maar toch vind ik het wel anders als er alleen maar geappt is en niet gedate. Fatsoenlijk is het niet, maar in principe ben je nog niks van elkaar. Duidelijk is wel dat het dus niet zo’n hoge prioriteit voor hem heeft om jou te leren kennen en wellicht verveelde hij zich ineens en ging jou appen. Het is aan jou om te bepalen of je het nog aandacht wil geven!