Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
24-05-2021 23:51
We kunnen ons aanmelden voor de datingquiz van Linda de Mol. Je kennis over daten wordt getest en je kunt er een date aan overhouden. Wie??!
Ik vind het wel iets voor jou😉
@vivi wat lekker zeg! Even nergens aan denken, en genieten, heerlijk! Waar gaat de reis naar toe?

@Hagelslag Leuk van je tweede date. Dat initiatief nemen zou dus niets voor mij zijn in het begin. Maar zoals je al aangeeft, is het misschien wel fijn zelfs voor je op dit moment. Het klinkt in ieder geval wel leuk!

@Mats, Vergeet ook de hondenfilter of iets van snapchat niet hahah, ook een enorme afknapper. En die heb ik toch echt een paar keer voorbij zien komen, wat een verschikking!

@Vicky, Ik zou gewoon eens een berichtje sturen. Je weet nooit wat de reden is. Deze kun je zelf invullen, maar je kan ook gewoon er open in gaan en maar zien toch. Misschien heeft hij een goede reden.

@Moeras, hoe is het met jou??

Hier hebben we as zaterdag weer afgesproken. Aangezien het mooi weer zal worden, gaan we naar het strand. Onwijs veel zin in!
Maar omdat het nog eventjes duurt, en we elkaar toch wel eerder weer willen zien, is er vanavond even afgesproken.
Hij komt mijn kant op, toch zo’n 30 min rijden om elkaar misschien een uurtje te kunnen zien. Maar betekend wel veel voor me, dat hij toch die moeite wilt doen voor een uurtje samen.
Niet voor seks, want hij kan niet bij mij thuis komen (ik woon helaas bij mijn ouders in na scheiding). Maar dus echt om elkaar eventjes te zien :flirting:
Lovelylady89 schreef:
25-05-2021 08:53

Hier hebben we as zaterdag weer afgesproken. Aangezien het mooi weer zal worden, gaan we naar het strand. Onwijs veel zin in!
Maar omdat het nog eventjes duurt, en we elkaar toch wel eerder weer willen zien, is er vanavond even afgesproken.
Hij komt mijn kant op, toch zo’n 30 min rijden om elkaar misschien een uurtje te kunnen zien. Maar betekend wel veel voor me, dat hij toch die moeite wilt doen voor een uurtje samen.
Niet voor seks, want hij kan niet bij mij thuis komen (ik woon helaas bij mijn ouders in na scheiding). Maar dus echt om elkaar eventjes te zien :flirting:
Woon je al lang bij je ouders in? Ik heb na mijn scheiding 4 maanden bij mijn ouders gewoond met mijn oudste zoon. De jongste kon bij zijn (ex)stiefvader terecht en de middelste bij vrienden. Ik had gelukkig een urgentieverklaring, maar kreeg uiteindelijk zelfs een superleuke woning via loting. Ik denk wel dat mijn karmapunten nu op zijn. ;-)
Mimali schreef:
25-05-2021 04:14
Ik vind het wel iets voor jou😉
Neeeeeee ik ga echt niet op tv.
Lovelylady89 schreef:
25-05-2021 08:53
@vivi wat lekker zeg! Even nergens aan denken, en genieten, heerlijk! Waar gaat de reis naar toe?

@Hagelslag Leuk van je tweede date. Dat initiatief nemen zou dus niets voor mij zijn in het begin. Maar zoals je al aangeeft, is het misschien wel fijn zelfs voor je op dit moment. Het klinkt in ieder geval wel leuk!

@Mats, Vergeet ook de hondenfilter of iets van snapchat niet hahah, ook een enorme afknapper. En die heb ik toch echt een paar keer voorbij zien komen, wat een verschikking!

@Vicky, Ik zou gewoon eens een berichtje sturen. Je weet nooit wat de reden is. Deze kun je zelf invullen, maar je kan ook gewoon er open in gaan en maar zien toch. Misschien heeft hij een goede reden.

@Moeras, hoe is het met jou??

Kijk, zo zien we het graag! Ontzettend leuk voor je!
meave schreef:
25-05-2021 10:31
Woon je al lang bij je ouders in? Ik heb na mijn scheiding 4 maanden bij mijn ouders gewoond met mijn oudste zoon. De jongste kon bij zijn (ex)stiefvader terecht en de middelste bij vrienden. Ik had gelukkig een urgentieverklaring, maar kreeg uiteindelijk zelfs een superleuke woning via loting. Ik denk wel dat mijn karmapunten nu op zijn. ;-)
Wow dat is lekker snel gegaan. Niks zo fijn en belangrijk om een eigen plek te hebben. Ook handiger ivm daten😊
meave schreef:
Ik woon bijna twee jaar inmiddels bij mijn ouders. Ik heb ook urgentie gekregen, maar het is echt drama hier. Ik zou, als het goed is, dit jaar een woning toegekend krijgen. Kan niet snel genoeg zijn, al mag ik niet klagen hoor. Maar een eigen plekje zou mij en m'n zoontje ook meer rust geven, En met daten ook vele malen makkelijker zijn :hihi:
meave schreef:
Zeker geluk hebben ja. Mijn 2- ex was ook binnen 4 maanden weg, dat was eind 2019. Maar 1e ex duurde net iets meer dan een jaar en dan hebben we het over 2007 toen er schijnbaar nog geen huizen tekort was ofzo.

Maar goed elke toekomstige relatie nu blijft maar lekker in zijn/haar eigen huis wonen. Werk ik wel lekker mee aan het te kort. Lichtpuntje over een jaar of 50 ofzo ben ik dood, mijn ouders, zus en zwager ook. Geen kinderen gekregen verder. Zijn er weer 3 huizen vrij.
fietsen varen vrouwelijk doen
meave schreef:
24-05-2021 20:51
Hi mensen,

Hebben jullie nog plek voor een nieuwe single? Na twee langdurige relaties sinds mijn 19e ben ik nu voor het eerst alleen. Ik heb 3 kinderen die volledig bij mij wonen.

Ik ben lang niet op het forum geweest, maar kwam hier bijna twintig jaar geleden al. :O
Hoi en Welkom.
Best pittig 3 kinderen in je eentje, ik heb er ook 3 maar heb ze om de week.
Alles rustig hier verder, geen dates en een saai lang weekend gehad.
Hier net zo. Maar daar kies ik voor.
Lovelylady89 schreef:
25-05-2021 11:43
Ik woon bijna twee jaar inmiddels bij mijn ouders. Ik heb ook urgentie gekregen, maar het is echt drama hier. Ik zou, als het goed is, dit jaar een woning toegekend krijgen. Kan niet snel genoeg zijn, al mag ik niet klagen hoor. Maar een eigen plekje zou mij en m'n zoontje ook meer rust geven, En met daten ook vele malen makkelijker zijn :hihi:
Bizar hè met die huizen! Ik ben ook bij familie ingetrokken na het verbreken van mijn relatie. Maar zowel kopen als huren is een uitdaging. Kopen als single in deze buurt gaat sowieso niet als je niet minstens 2x modaal verdient. Daar zal ik niet zo snel aan komen in de zorg.

Gelukkig bevalt het hier beide heel goed om
In deze tijd in ieder geval samen te wonen, ook inmiddels al twee jaar!! De tijd vliegt.
Julus schreef:
25-05-2021 11:38
Wow dat is lekker snel gegaan. Niks zo fijn en belangrijk om een eigen plek te hebben. Ook handiger ivm daten😊
Eind april 2020 zijn we uit elkaar gegaan. We hebben nog tot 1 november samen in onze koopwoning gewoond. En op 1 december moest ik er ook uit. Per half februari 2021 had ik een nieuwe woning.
Lovelylady89 schreef:
25-05-2021 11:43
Haha, ja, ik kan me voorstellen dat daten als je als volwassene weer bij je ouders woont, wel een beetje vreemd en ongemakkelijk is.

Twee jaar is best lang zeg. Ik ben blij dat dat bij ons niet nodig was. Zeker omdat we niet met z'n vieren bij mijn ouders terecht konden.
zeefietser1 schreef:
25-05-2021 11:55
Zeker geluk hebben ja. Mijn 2- ex was ook binnen 4 maanden weg, dat was eind 2019. Maar 1e ex duurde net iets meer dan een jaar en dan hebben we het over 2007 toen er schijnbaar nog geen huizen tekort was ofzo.

Maar goed elke toekomstige relatie nu blijft maar lekker in zijn/haar eigen huis wonen. Werk ik wel lekker mee aan het te kort. Lichtpuntje over een jaar of 50 ofzo ben ik dood, mijn ouders, zus en zwager ook. Geen kinderen gekregen verder. Zijn er weer 3 huizen vrij.
Dat vind ik dus ook. Ik ben twee keer getrouwd geweest. Dat doe ik niet nog een keer. Mocht er een nieuwe relatie komen, dan ook twee huizen. Ik geef mijn zelfstandigheid niet meer op.
Aurelius schreef:
25-05-2021 12:32
Hoi en Welkom.
Best pittig 3 kinderen in je eentje, ik heb er ook 3 maar heb ze om de week.
Mijn kinderen zijn al wat ouder, eind middelbare school and up, dus dat valt wel mee. En ik moet eerlijk bekennen dat het makkelijke pubers zijn/waren. En zelf ben ik ook niet al te moeilijk, geloof ik. Als ouder dan, als partner laat ik maar even in het midden... ;-)
@Julus, was jouw nickname altijd al Julus? Zou het kunnen dat we elkaar een keer ontmoet hebben bij een Klaagmuur/cheers/kroeg-meeting?
Sta altijd versteld van het verschil met B, hier huurt zowat iedereen met een modaal inkomen zonder probleem op de private markt.
Ik heb niet eens iets van loonstrook moeten voorleggen, huisbaas vroeg gewoon of ik werk.
Voor sociale woningen zijn er wel ellenlange wachtlijsten.
Maar ken niet eens iemand persoonlijk die sociaal huurt.
Sociale huur in NL is tot 800 euro..en dat vragen ze dan ook voor alle sociale huurwoningen hier in de regio.
Maar ja, de wachttijd voor een huurwoning is rond de 30 jaar geloof ik..

Wat kost een huurwoning in België dan?
Aurelius schreef:
25-05-2021 16:04
Sociale huur in NL is tot 800 euro..en dat vragen ze dan ook voor alle sociale huurwoningen hier in de regio.
Maar ja, de wachttijd voor een huurwoning is rond de 30 jaar geloof ik..

Wat kost een huurwoning in België dan?
Voor 650-750 heb je in mijn stad een modern, comfortabel appartement met 2 slpk.
Buiten de stad een huis met tuin.
Sociale huur is afhankelijk van je inkomsten maar ik hoor bedragen van rond de 400eur.
Maar die zijn lang niet zo nieuw en modern als een appt. op de private markt.
Aurelius schreef:
25-05-2021 12:35
Alles rustig hier verder, geen dates en een saai lang weekend gehad.
Nou ik ook ja, drie dagen niet gepraat met mensen, ja online dan wel maar was gewoon blij dat ik weer kon gaan werken vanochtend..
Attraverso schreef:
25-05-2021 16:11
Voor 650-750 heb je in mijn stad een modern, comfortabel appartement met 2 slpk.
Buiten de stad een huis met tuin.
Sociale huur is afhankelijk van je inkomsten maar ik hoor bedragen van rond de 400eur.
Maar die zijn lang niet zo nieuw en modern als een appt. op de private markt.
Die bedragen klinken een stuk normaler dan hier ja..ik betaal serieus minder aan hypotheek dan mijn zus aan haar sociale huurwoning.. Terwijl ik best ok verdien en zij van een uitkering leeft....het is zo enorm krom geworden die woningmarkt in Nederland.
Aurelius schreef:
25-05-2021 16:44
Die bedragen klinken een stuk normaler dan hier ja..ik betaal serieus minder aan hypotheek dan mijn zus aan haar sociale huurwoning.. Terwijl ik best ok verdien en zij van een uitkering leeft....het is zo enorm krom geworden die woningmarkt in Nederland.
Hier hetzelfde ja! Mijn sociale huurwoning (zonder toeslag wel) was per maand stuk duurder dan hypotheek nu. Nu is de rente ook wel erg laag en kon ik wat eigen geld inleggen zodat ik geen volle hypotheek nodig had. Maar toch, de huurprijzen zijn echt bizar tegenwoordig. Blij dat ik vorig jaar nog wat heb kunnen kopen, was toen al overbieden maar nu kom je er al helemaal niet meer tussen volgens mij!
Mimali schreef:
25-05-2021 16:34
Nou ik ook ja, drie dagen niet gepraat met mensen, ja online dan wel maar was gewoon blij dat ik weer kon gaan werken vanochtend..
Dat is toch wel het mooie van mijn baan, heb elke dag wel mensen om tegen aan te praten. Vandaag nog tegen mijn biologische autopiloot. Hij hevig Katholiek, ik agnostich en lees veel in de de wetenschap. Kunnen we mooie fun hebben over hoe koolsteen is ontstaan, hoe het universum vergaat. Dolle pret eigenlijk wel, totaal geen overkomsten met elkaar. Behalve dan dat hij metal leuk vindt en ik ook. Dus kan lekker draaien wat ik wil hier op de brug, sowieso wel maar wil wel altijd wat rekening houden met wie er bij mij op de brug staat.

Verder praat ik dan nog met echt mensen vanaf de hele wereld. Vandaag vanuit, Libanon, Myanmar, USA, Brzailie, Spanje, Belgie, India, Pakistan en ook gewoon NL. Met hee alweer een voetfetishist (die deze keer geen foto gestuurd) een bondage liefhebster, een vrouw die 700 eruo wil voor haar moeder want die heeft Corona, 3 iemanden die graag naar NL willen komen. En 3 vrouwen uit NL die mij wel interessant vinden maar verder niet heel erg antwoorden (op Badoo).

Oh en dan ben ik nog gewoon werkende. Druk bestaan en ik vindt dat echt wel leuk.
fietsen varen vrouwelijk doen
De woningmarkt in NL is ziek!

Ik ben eind vorig jaar gaan kijken naar iets anders ( en ik ben niet vies van een klusproject ) maar ik was min of meer al te laat.
Best een aardig inkomen en bovenal een absurde overwaarde op mijn huidige woning, doorstromer dus.
Ik heb de zoektocht maar uit ellende gestaakt omdat ik uit principe geen 30K of meer ga overbieden, zeker niet op huizen waar nog 100k in gestoken moet worden.

En ik heb het over de regio tussen Venray en Nijmegen in, niet eens de duurdere gebieden dus.
Ik blijf lekker zitten waar ik zit, sluit de hypotheek over en investeer in kunstof kozijnen, tegen lagere maandlasten dan wat ze nu zijn.
Ik ben blij dat ik in de mogelijkheid ben dat het kan.

Ik heb serieus te doen met mensen die graag willen maar niet meer kunnen.

Ps. Snapchat foto’s zijn net zo erg als duckfases ( brrr )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven