Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Lilly1234 schreef:
25-05-2021 20:57
Dat las ik gisteren ook ergens. Het zou ook binnen medialand bekend zijn maar er wordt niks over naar buiten gebracht.
Het feit dat haar management zelf aangeeft dat de foto die rond gaat niet van dit weekend is bevestigd al dat het dus van vaker is gebeurd.

Ik vind het ook heftig, ik denk dat ze zich erg alleen voelt. Misschien dreigt hij ook wel dat ze haar kind nooit meer ziet wanneer ze weggaat. Hij heeft veel geld en een advocaat die ook banden heeft met zijn manager dus kan het hoog op laten spelen.
Lekker dan. En niemand die aan het kind denkt en veilig thuis belt?
Voornu schreef:
25-05-2021 21:07
Lekker dan. En niemand die aan het kind denkt en veilig thuis belt?
Ik vul het nu in maar ik denk dat veel mensen bang zijn voor hem (ook in zijn directe omgeving) Hij heeft een heel gevolg en slaat er snel op los.
Volgens de verhalen waren er ook meerdere mensen ik de hotelkamer aanwezig en het lijkt erop dat niemand iets heeft gedaan om te helpen.
Lilly1234 schreef:
25-05-2021 21:13
Ik vul het nu in maar ik denk dat veel mensen bang zijn voor hem (ook in zijn directe omgeving) Hij heeft een heel gevolg en slaat er snel op los.
Volgens de verhalen waren er ook meerdere mensen ik de hotelkamer aanwezig en het lijkt erop dat niemand iets heeft gedaan om te helpen.
Of ze waren natuurlijk allemaal even stoned of dronken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Lilly1234 schreef:
25-05-2021 17:46
Koen de BFF van Jaimie heeft er ook iets over gezegd :

https://instagram.com/stories/koenkarda ... hare_sheet

Hoop dat hij er echt voor haar blijft zijn.

Hij heeft dezelfde manager als LK (tenminste op insta staat Nathan M als contact). Geen idee hoe het werkt in die wereld :$
Kan beter weer meelezen ;-D
GenieInABottle schreef:
25-05-2021 21:16
Hij heeft dezelfde manager als LK (tenminste op insta staat Nathan M als contact). Geen idee hoe het werkt in die wereld :$

Ik ben maar begonnen aan de enorme berg bitterballen ;-)
GenieInABottle schreef:
Groepskorting voor dat kantoor?
En ineens ook groepskorting als je 't kantoor van zijn pa als advocaat neemt?
Is dit nu later?
Lilly1234 schreef:
25-05-2021 21:13
Nou ja, het is natuurlijk ook niet zo dat je een hele hotelkamer vernielt en een vrouw in elkaar beukt en daar geen geluid bij maakt. Dus er moeten onherroepelijk mensen van alles gehoord hebben en gedacht hebben "ik zeg niks..."
Am Yisrael Chai!
Maar hoe komt hij aan zo veel geld heeft hij dat als artiest verdiend ?
Zo veel hij hij toch ook nog niet gedaan .of heb ik dat allemaal gemist.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
25-05-2021 21:41
Hij is eigenlijk drugdealer voor de Ibiziaanse jetset :-) ?
Is dit nu later?
chrisjoh schreef:
25-05-2021 21:41
Ja dat vraag ik me ook af.

Misschien komt de bodem ook wel in zicht? In dat filmpje van de Telegraaf werd gezegd dat hij zwaar pissed off was, omdat hij de dag ervoor een grote overstroming in zijn huis had gehad en daar niet voor verzekerd was.
.
bloosje schreef:
25-05-2021 20:58
Wat een treurigheid allemaal..
Zeg dat wel. Schokkerend gewoon als deze verhalen waar zijn. Dat strookt dan weer niet met hoe 'verstandig' en 'volwassen' Jaimie overkwam in het interview met Robbert Rodenburg. Wat maskeren veel BN'rs hun schaduwkanten met allerlei mooipraterij zeg. Het lijkt 'perfect' maar ondertussen is het een grote beerput...

Koen Kardashian is trouwens een goede vriend van Robbert Rodenburg. Anna Noosin zit ook bij die vriendenkliek. Zij heeft met Robbert en een aantal goede vrienden een interventie gedaan bij Koen Kardashian, omdat ze bang waren dat ie anders kapot zou gaan door zijn verslaving. Als Koen omgaat met die kliek van Lil Kleine, dan lukt het hem toch onmogelijk om niet naar de drugs te grijpen tijdens die feestjes. Dan moet je als ex-verslaafde wel erg sterk in je schoenen staan om niet aan de snuifpartijen mee te doen..... Het is er volop tijdens die meetings...
Wissewis schreef:
25-05-2021 21:43
Hij is eigenlijk drugdealer voor de Ibiziaanse jetset :-) ?
Ibiziaanse paupers bedoel je.
Geen bijzonderheden
GenieInABottle schreef:
Het zal wel ongeveer hetzelfde werken als in andere incrowd-wereldjes waarin managers en agentschappen een vinger in de financiële pap hebben en dus belangrijk zijn voor de artiesten. Er worden borrels en feestjes gegeven, iedereen kent elkaar en komt om professionele redenen opdraven (al is het vaak ook heel gezellig) en zo ontstaat er automatisch een kliek. Die houden elkaar meestal de hand boven het hoofd, vooral om niet uit de gratie te vallen bij de manager/agent. Als Koen K. nu uit de school klapt over Lil, of Jamie, is die Nathan de regie kwijt en heeft hij - Koen - een probleem. De waarheid zal uit een andere hoek moeten komen...
samarinde schreef:
25-05-2021 22:36
Als Koen K. nu uit de school klapt over Lil, of Jamie, is die Nathan de regie kwijt en heeft hij - Koen - een probleem. De waarheid zal uit een andere hoek moeten komen...
Ja, zo zie ik het ook. Die Moszkowicz zal wel flink druk hebben uitgeoefend - en misschien was dat niet eens expliciet nodig.
impala wijzigde dit bericht op 25-05-2021 23:13
0.13% gewijzigd
.
Ze hebben net een statement uitgedaan zie ik nu bij Shownieuws. Ze houden heel veel van elkaar, media heeft de dingen opgeklopt, yadayada.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
25-05-2021 23:02
Ze hebben net een statement uitgedaan zie ik nu bij Shownieuws. Ze houden heel veel van elkaar, media heeft de dingen opgeklopt, yadayada.
Meen je niet? :facepalm:
'Ze' is Moszkowicz neem ik aan.
.
fashionvictim schreef:
25-05-2021 23:02
Gadver.
Geen bijzonderheden
impala schreef:
25-05-2021 23:12
Meen je niet? :facepalm:
'Ze' is Moszkowicz neem ik aan.
Nee, echt door Jamie Vaes en Lil Kleine ondertekend.
Am Yisrael Chai!
Hij zal wel een mooie nieuwe tas voor d’r gekocht hebben, de lieverd.
Op Ad staat het ook:
https://www.ad.nl/show/lil-kleine-en-ja ... ~a6e8da2c/
Ze zijn geschokt door alle media aandacht voor hun relatie, er worden onwaarheden geschreven, ze hebben hoogte en dieptepunten, Jorik biedt zijn excuses aan voor de commotie en ze willen graag rust. Oh ja, en "wij houden heel veel van elkaar".

:facepalm:
Am Yisrael Chai!
En als je daar niet al misselijk genoeg van werd: de zingende coltrui en Tien zaten in datzelfde hotel en zijn enorm verliefd en lopen hand in hand te flaneren daar op dat Sodom en Gomorra eiland.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
25-05-2021 23:23
Ze zijn geschokt door alle media aandacht voor hun relatie, er worden onwaarheden geschreven, ze hebben hoogte en dieptepunten, Jorik biedt zijn excuses aan voor de commotie en ze willen graag rust. Oh ja, en "wij houden heel veel van elkaar".

Hij biedt zijn excuses aan voor de commotie?!! De rake klappen zal hij bedoelen :@@:
fashionvictim schreef:
25-05-2021 23:23

Ook dit is best wel tegenstrijdig. Ze geven aan dat ‘dingen anders moeten gaan’ en LK biedt excuses aan voor de commotie? Maar verder is er niks gebeurt? :| heel bijzonder

En Koen K maakt ook een statement en dat is haar beste vriend. Lijkt me niet dat hij ook zomaar wat verzint.
Stressed is just desserts spelled backwards
fashionvictim schreef:
25-05-2021 20:47
Ik zat net een vlog van iemand te kijken die zei dat Jaimie al jaren in het openbaar in elkaar getimmerd wordt en dat heel vaak dat kindje er ook bij is. En dat zij enorm aan de drugs zit en dat ze samen ook heel vaak dat kindje vergeten. Ik schrik daar toch wel van hoor.
Vergeten?? Als in.... met buggy laten staan op museumplein of zo??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven