Uitgerekend tweede helft december

vrijdag 9 april 2021 om 12:49
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Viviette 
Mevrouw_Pluis
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Naam | Leeftijd | Kind# | UD | Echo | Afspraken | Bijzonderheden |
Ronja | 30 | 2 | 17-12 | 30 juli termijnecho | begin augustus vk | ![]() |
Wolkje84 | 37 | 2 | 20-12 | ? | - | ![]() Ivf1.0 |
Preggie90 | 30 | 2 | 16-12/17-12 | 26-05 | - | termijnecho 26-05/15:30 - mk '19 |
Boterbloem30 | 29 | 1 | 31-12 | 22-07 pretecho. 12-08 20 weken echo | 30-7 hartje luisteren | - |
Miesje93 | 27 | 1 | 25-12 | 02-07 | 24-06 | mk okt '20 |
Selin26 | 31 | #2 | 26-12 | 16/06 NIPT en termijnecho | - | ![]() |
Burg23 | 34 | #1 | 14-12 | 31-05 | - | ![]() |
momoff3 | 32 | 4 | 28-12 | 3-06 termijnecho | - | mk dec '20 |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |

Mevrouw_Pluis

anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd

vrijdag 28 mei 2021 om 20:19
Hi meiden,
Ik heb vandaag gesprek gehad met de internist. Ik mag naar de eerste lijn
Maandag laatste echo in het ziekenhuis, en dan mag ik ook naar de verloskundige. Ik heb ons zojuist meteen aangemeld.
Hoe gaat ‘t verder met iedereen?
Mevrouw Pluis ook spannend maandag echo! Hoe ver ben jij dan? En hoe laat mag jij? Ik mag pas einde dag. Heb een weekje vrij volgende week dus dat is wel lekker
Ik heb vandaag gesprek gehad met de internist. Ik mag naar de eerste lijn

Maandag laatste echo in het ziekenhuis, en dan mag ik ook naar de verloskundige. Ik heb ons zojuist meteen aangemeld.
Hoe gaat ‘t verder met iedereen?
Mevrouw Pluis ook spannend maandag echo! Hoe ver ben jij dan? En hoe laat mag jij? Ik mag pas einde dag. Heb een weekje vrij volgende week dus dat is wel lekker

vrijdag 28 mei 2021 om 21:18
Fijn dat je naar de eerste lijn mag Burg.
Volgende week 5 echo's zag ik, is dat voor iedereen de termijnecho?
Hier gaat het op de vermoeidheid na heel goed, wat mij ook wel extra onzeker maakt, omdat ik behalve vermoeidheid nergens last van heb. Hopelijk kan ik na de volgende echo echt gaan genieten.
Volgende week 5 echo's zag ik, is dat voor iedereen de termijnecho?
Hier gaat het op de vermoeidheid na heel goed, wat mij ook wel extra onzeker maakt, omdat ik behalve vermoeidheid nergens last van heb. Hopelijk kan ik na de volgende echo echt gaan genieten.

vrijdag 28 mei 2021 om 22:19
Ow wat super fijn die goede echo's weer!
Ja volgende week hier termijn echo. Ben dan normaal pas 10+3 dagen ofzo.. dus we gaan het zien.
Hier is de misselijkheid helaas iets meer toegenomen. Ik hang nu werkelijk wel boven de pot met momenten... top..... niet echt maar goed.
Hopelijk snel minder hahaa
Ja volgende week hier termijn echo. Ben dan normaal pas 10+3 dagen ofzo.. dus we gaan het zien.
Hier is de misselijkheid helaas iets meer toegenomen. Ik hang nu werkelijk wel boven de pot met momenten... top..... niet echt maar goed.
Hopelijk snel minder hahaa

zaterdag 29 mei 2021 om 12:38
Oh wat fijn Burg dat je dan gewoon naar de verloskundige mag. Is toch een fijnere ervaring dan het ziekenhuis, lijkt mij!
Ik moet eerlijk zeggen dat de spanning voor maandag mij behoorlijk hoog zit. Je leest zoveel vreselijke verhalen op internet (waar ik echt mee moet ophouden ze op te zoeken). Maar ik probeer er vanuit te gaan dat alles goed is!
Voor mij is het dan ook de termijnecho, ben volgens mijn eigen berekening dan 11+3. Heb de echo om 12 uur s middags, lekker tijdens lunchpauze! Daarna volgt de NIPT test. Wel zonder nevenbevindingen.
Ik moet eerlijk zeggen dat de spanning voor maandag mij behoorlijk hoog zit. Je leest zoveel vreselijke verhalen op internet (waar ik echt mee moet ophouden ze op te zoeken). Maar ik probeer er vanuit te gaan dat alles goed is!
Voor mij is het dan ook de termijnecho, ben volgens mijn eigen berekening dan 11+3. Heb de echo om 12 uur s middags, lekker tijdens lunchpauze! Daarna volgt de NIPT test. Wel zonder nevenbevindingen.

maandag 31 mei 2021 om 14:20
Helaas hebben wij slecht nieuws gekregen. Het hartje is al rond de 7/8 weken gestopt en de baby is niet meer gegroeid. Er was weinig te zien op de echo, behalve een lege vruchtzak...
M'n lichaam heeft het er blijkbaar niet vanzelf uitgewerkt dus ik ga zo snel mogelijk een afspraak maken bij de gyneacoloog. Heel onwerkelijk dit, maar ergens had ik een voorgevoel.
M'n lichaam heeft het er blijkbaar niet vanzelf uitgewerkt dus ik ga zo snel mogelijk een afspraak maken bij de gyneacoloog. Heel onwerkelijk dit, maar ergens had ik een voorgevoel.

maandag 31 mei 2021 om 16:37