Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
hagelslagjes schreef:
27-05-2021 22:45
NMLK, doen jullie dat om te daten? Of alleen voor gezelligheid.
Voor mij zou het om gezelligheid gaan. En als ik daar nieuwe vriendschappen aan overhoud zou dat helemaal mooi zijn.
meave schreef:
27-05-2021 23:44
Voor mij zou het om gezelligheid gaan. En als ik daar nieuwe vriendschappen aan overhoud zou dat helemaal mooi zijn.
Ook dat gebeurt. Een paar mensen zie ik buiten nmlk om.
Ik zit er bij voor de activiteiten. Maar mocht ik een enorme klik hebben met een man, dan sluit ik niks uit.
Ik ben door een aantal mannen benaderd na een activiteit. Dat waren niet mijn types, maar had gekund. Er wordt heel veel gedate bij nmlk en er komen ook relaties uit. Logisch ook. Waar mensen elkaar ontmoeten kan van alles ontstaan.

Maar mijn insteek is echt leuke dingen ondernemen en met succes. Nu alweer meerdere dingen op de planning.
dido68 schreef:
27-05-2021 23:34
Zag laatst nog iets voorbij komen van Carlo de oprichter op de website dat het totaal niet voor dating is bedoeld.
Iemand kreeg een waarschuwing van hem omdat ze gelijk aantal mannen en vrouwen wilde voor haar activiteit.

Helaas zijn de mannen bij NMLK wel vaak op zoek en lichtelijk desperate.
Soms ben ik amper thuis of ik krijg al een connectieverzoek, terwijl ik dan meestal geen woord met de beste man heb gewisseld tijdens de activiteit.
Een connectieverzoek zie ik eigenlijk niet als een poging tot. Dan heb ik vaak leuk gekletst met iemand en die organiseert dan dingen die ik leuk vind, en dus gaan we connecten. Dat is ook de insteek. Connectie maken.

Wel eens dat er best wat mannen echt op zoek zijn. Maar dat geldt net zo goed voor de vrouwen. Bijna iedereen die je spreekt is single en bezig met daten. Wat niks oplevert.
Julus schreef:
28-05-2021 00:38
Een connectieverzoek zie ik eigenlijk niet als een poging tot. Dan heb ik vaak leuk gekletst met iemand en die organiseert dan dingen die ik leuk vind, en dus gaan we connecten. Dat is ook de insteek. Connectie maken.

Wel eens dat er best wat mannen echt op zoek zijn. Maar dat geldt net zo goed voor de vrouwen. Bijna iedereen die je spreekt is single en bezig met daten. Wat niks oplevert.
Precies wat je zegt: dan heb ik vaak leuk gekletst. Maar als de man op de activiteit geen woord tegen me zegt en mij dan daarna een contactverzoek stuurt, denk ik: dan had je me aan kunnen spreken toch ?
Dit is meerdere keren voorgekomen.
Apart!

Dat riekt naar hengelen inderdaad.
Ik doe er ook niets mee.
Heb nog steeds de leukste contacten en vriendschappen met vrouwen bij NMLK. Dit weekend weer activiteiten. Heb er zin in.
Gisteren nog even bij date langs geweest. Moest in de buurt zijn, dus nog even een bakkie gedronken. Morgen naar het strand, het word heerlijk weer! Hebben lekker de hele dag samen :flirting:

Hij heeft met zijn ex geregeld dat de regeling omgewisseld kan worden. Zo hebben we beide de kinderen in hetzelfde weekend. Zo fijn om te weten dat hij dus écht serieus is (niet dat ik daar aan twijfelde, maar meer een extra bevestiging voor mij)!

Niet gedacht dat ik dus toch nog wel verliefde gevoelens kon hebben. Het is allemaal nog erg pril, maar ik laat het gevoel lekker toe. En we zien wel waar het naar toe gaat. Voor nu genieten we lekker van elkaar.

Allemaal een heel fijn weekend gewenst, geniet ervan!
Oh dat klinkt goed!
En wat relaxt van de ex, dat ze meewerkt aan een fijne regeling.
Veel plezier morgen!
Wat fijn! En dat hij zo snel al stappen zet om de weekenden gelijk te laten lopen dat geeft idd aan dat hij serieus erin staat..
Geniet ervan!
Wat heerlijk om te lezen, Lovelylady!

Rest bedankt voor reacties over NMLK. Toch maar eens aanmelden dan.
Ah, dat voelt vast fijn Lovelady.
Het gevoel dat iemand wil investeren :)

Gek ook eigenlijk want vanavond lijkt er een soort driehoek te zijn van dejavu momenten.
Heb mij aangemeld op Paiq en toen ik mijn selecties aan het ingeven was dacht ik terug aan de vrouw waar het uiteindelijk niet mee heeft mogen lukken.
Allemaal begonnen via Paiq.
Het gaf een warm maar ook een gevoel van weemoed, de leren-kennen fase was leuk maar in het begin ook met twijfels van mijn kant.
Toen die eenmaal verdwenen waren was het heerlijk en voelde het prettig hoe respectvol zij is/was en ook echt wilde investeren.. ( wederzijds uiteraard )
Maar men, wat een fijne vrouw was zij voor mij en ik hoop oprecht dat het haar goed gaat.
Het is voor haar net zo lastig geweest dat het niet zo mocht zijn.

Dus Paiq en wat ik van Loveylady las was even een moment van bezinning..
Sorry maar ik moest het even kwijt.

Een blanco scherm en ga het weer herontdekken, ben maar eens begonnen met een foto toernooi.
Wie weet wat er hier later valt te updaten.
Wat ontzettend leuk voor je lovelylady. Geniet van morgen.

Zou leuk zijn Mats als we ook snel van jou zulke leuke berichten lezen! Volgens mij kennen wij elkaar nog van een ander dating topic en hebben we zelfs nog privé contact gehad. Ik had toen nog een andere naam!
Iedereen op date of verstopt ?
Ik ben gewoon hier. 🙂
Julia_20 schreef:
29-05-2021 15:12
Iedereen op date of verstopt ?
Veel vezels eten en water drinken Julia :mrgreen:

Morgen op wandel met een gemengde groep maar geen dates in het vizier.
Wat doen jullie als iemand steeds laat reageert? Of soms pas na x aantal dagen en dan doet alsof er niks aan de hand is, dat die persoon gewoon druk is geweest. Ik kan hier namelijk niet goed mee omgaan. Geven jullie dat dan aan?
Gelukkigworden schreef:
29-05-2021 15:25
Wat doen jullie als iemand steeds laat reageert? Of soms pas na x aantal dagen en dan doet alsof er niks aan de hand is, dat die persoon gewoon druk is geweest. Ik kan hier namelijk niet goed mee omgaan. Geven jullie dat dan aan?
Misschien is die persoon niet zo'n grote apper.

Maakt het je onzeker ?
Wat is jullie situatie?
Ik heb mijn tuinmeubelen gebeitst en ben nu met pauzes mijn onkruid aan het verwennen met kokend water 😎
Balkon in de zon met al mijn nieuwe plantjes en hond op mijn voeten. Wachtend op klusser die planken en mijn lamp komt ophangen.
Straks als hij weg is lekker uitgebreid douchen en aan de rosé en heerlijk BBQ op mijn balkon. That's life helaas zonder lief
Datertje schreef:
29-05-2021 15:41
Balkon in de zon met al mijn nieuwe plantjes en hond op mijn voeten. Wachtend op klusser die planken en mijn lamp komt ophangen.
Straks als hij weg is lekker uitgebreid douchen en aan de rosé en heerlijk BBQ op mijn balkon. That's life helaas zonder lief
Oh dan kom ik wel 😂
In de zon in de tuin..
Misschien volgend weekend een date..
Via Lexa, al vaker oppervlakkig contact mee gehad, nu concreter.. Hoewel ik ben al twee keer begonnen met berichtje en dan antwoord hij wel redelijk snel maar hij vraagt weinig..
Gisteravond vroeg hij wanneer spreken we af(hadden we het al over gehad)..
Dus ik gezegd dat ik volgend weekend de zondag kan.. Geen reactie nog, maar ik blijf nu even stil.
Hi Rubberlaars,

Dat zou heel goed kunnen, dat is even geleden.
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik je weer kan herleiden naar met welke nick ik heb gesproken destijds en zo niet is het ook niet erg.
Ben ergens wel nieuwsgierig want heb mensen waar ik prive mee schreef altijd als prettig en waardevol ervaren, een compliment dus 🙂

Ik ben ergens naar toe gereden en heb even lekker aan een waterkant in de zon gezeten, heerlijk! straks een bbq 🙂
Gelukkigworden schreef:
29-05-2021 15:25
Vind ik ook lastig en soms irritant.. Hoeveel moeite kan het zijn denk ik dan..
Mijn FWB heeft dat ook, en ik merk dat ik onrustig word als hij niet of laat reageert op mijn app..
Dus ik laat het contact nu meer van hem uitkomen.. Geeft rust..
Straks lekker in de tuin eten met mijn dochter en dan The Streamers kijken..
Kijken jullie ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven