Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Ja dan had ik het toch goed! Dank jullie wel!
mats schreef:
29-05-2021 19:57
Mijn inbox zegt van niet.
Hmm dat zegt mijn inbox ook. Wat raar.
Zegt Lola je iets?
Ik ga nog 1 maandje een dating app proberen en dan stop ik weer even
Lijkt me zo leuk weer eens een drankje op een normaal tijdstip!

Had wat contact met scharrel maar nu toch echt een punt achter gezet. Blijft doorsudderen, is gezellig, maar ergens ook zonde van mijn tijd

Hoop dat de daters een leuke date hebben/hadden
En de rest een fijne avond
Ben benieuwd voor je Fladder.
Sterkte en waarom zonde van je tijd als het gezellig is?
Weerhoudt het je om meer op iemand in te gaan?

Op Paiq zijn de spreekwoordelijke 2 zinnen weer het beste resultaat tot nu toe 😂
Komt vast wel een leuk gesprekje een keer, tinder ook maar geinstalleerd, profieltekst geschreven en nu hoor ik toch echt bij de club en ben nu vooral nieuwsgierig.
Rubberlaars schreef:
29-05-2021 20:19
Hmm dat zegt mijn inbox ook. Wat raar.
Zegt Lola je iets?
Jaaa 🙂, leuk!
Hopelijk alles ok.
fladder schreef:
29-05-2021 22:37
Ik ga nog 1 maandje een dating app proberen en dan stop ik weer even
Lijkt me zo leuk weer eens een drankje op een normaal tijdstip!

Had wat contact met scharrel maar nu toch echt een punt achter gezet. Blijft doorsudderen, is gezellig, maar ergens ook zonde van mijn tijd

Hoop dat de daters een leuke date hebben/hadden
En de rest een fijne avond
Ik snap je, want je bent zo hangen en gaat / komt niet verder. Dan kun je focussen op mannen die wel ergens voor gaan. Ik hoop dat je iig wat dates zult hebben in de zomermaanden. Dat is de beste tijd vind ik altijd.
Julus schreef:
29-05-2021 23:44
Ik snap je, want je bent zo hangen en gaat / komt niet verder. Dan kun je focussen op mannen die wel ergens voor gaan. Ik hoop dat je iig wat dates zult hebben in de zomermaanden. Dat is de beste tijd vind ik altijd.

terrasdatetijd.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
mats schreef:
29-05-2021 23:29

Op Paiq zijn de spreekwoordelijke 2 zinnen weer het beste resultaat tot nu toe 😂
Komt vast wel een leuk gesprekje een keer, tinder ook maar geinstalleerd, profieltekst geschreven en nu hoor ik toch echt bij de club en ben nu vooral nieuwsgierig.
Spannend Mats. Het is je eerder ook gelukt, met een jarenlange relatie als gevolg. Dus wie weet!
Paiq vond ik deze laatste ronde stukken minder dan voorheen. Toen trof ik regelmatig leuke mannen. Nu waren de gesprekken ook niks aan.
Ik heb nog nooit een leuk gesprek gehad op paiq, wat dat betreft heeft tinder voor mij in ieder geval de beste userbase.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Bij mij werkt gewoon op visite gaan bijvrienden.
Flesje wijn...streamers op.
Gezellig!

Net thuis.

Op datingsites doe ik het niet zo goed 😂
Dat werkt bij mij ook zo, geloof ik. Op die manier had ik altijd relaties. Met die datingapps kom ik nooit zo ver.
Dus leuke dingen blijven doen en misschien kom je iemand op die manier tegen.

Zul je net zien dat je hem in de supermarkt treft🤪
mats schreef:
29-05-2021 23:29

Zonde omdat ik dan liever met vrienden afspreek. Ik heb al erg weinig tijd.
En ik haal er gewoon niets meer uit.
Julus schreef:
29-05-2021 23:47
Spannend Mats. Het is je eerder ook gelukt, met een jarenlange relatie als gevolg. Dus wie weet!
Paiq vond ik deze laatste ronde stukken minder dan voorheen. Toen trof ik regelmatig leuke mannen. Nu waren de gesprekken ook niks aan.
Dank je, klopt ook wel.
We gaan het meemaken.

Het valt me op, nu ik een andere leeftijdsgroep heb geselecteerd dan voorheen, dat vrouwen een heel ander soort profiel hebben op Tinder.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Leeftijdscatagorie 33 - 46 maar ga het denk ik ophogen vanaf 35 aangezien ik 40+ ben en mezelf te oud vind om nog aan kinderen te beginnen.

Iedereen een mooie dag!
Julus schreef:
30-05-2021 00:56
Dat werkt bij mij ook zo, geloof ik. Op die manier had ik altijd relaties. Met die datingapps kom ik nooit zo ver.
Dus leuke dingen blijven doen en misschien kom je iemand op die manier tegen.

Zul je net zien dat je hem in de supermarkt treft🤪
Dat bij vrienden is mij nooit gelukt.

Ooit wel gekoppeld geweest via een neef.
Geen succes, zijn zus wel 😂. Bijna 15 jaar hele goede vriendinnen geweest.
En toen kreeg ik mijn laatste relatie en verwaterde dat.

Vond ik best wel jammer. Een deel denk ik ook bij mij. Ik was erg onder invloed van mijn ex die vooral gericht was op zijn vrienden.

Al doende leert men.
mats schreef:
30-05-2021 10:42
Dank je, klopt ook wel.
We gaan het meemaken.

Het valt me op, nu ik een andere leeftijdsgroep heb geselecteerd dan voorheen, dat vrouwen een heel ander soort profiel hebben op Tinder.
Leeftijdscatagorie 33 - 46 maar ga het denk ik ophogen vanaf 35 aangezien ik 40+ ben en mezelf te oud vind om nog aan kinderen te beginnen.

Iedereen een mooie dag!
Zou je niet meer kans maken bij iemand van je eigen leeftijdscategorie? Of hooguit 2 jaar jonger? Ik denk dat vrouwen van midden dertig eerder gaan voor max 40 maar dat is mijn gevoel er bij. Ook vrouwen van 35 hebben vaak ( juist) een kinderwens. Ik zou voor eind dertig tot midden 40 gaan.
Date was gisteren zó ontzettend leuk :flirting:
Heerlijk geluncht aan het water, strandwandeling gemaakt, drankje gedaan. Lekker geknuffeld, gezoend. En krijg ook wat complimentjes, iets wat ik niet gewend ben. :-$ Het voelt nog steeds erg fijn samen. Deze week zien we elkaar waarschijnlijk donderdagavond alleen even na het werk. Zullen we samen eten, waar hebben we nog niet afgesproken. Volgend weekend word lastig plannen, dan is mijn zoontje jarig.

Maar als alles zo blijft lopen, hebben we maar een paar weken dat we beetje moeten puzzelen ivm de kindjes. Hebben zelfs al gesproken over de zomer, dagjes weg met de kindjes.

Zijn beide verliefd, dat is duidelijk. Ook een eerste foto van ons samen is gemaakt gisteren! Ik hoop dat het allemaal zo blijft gaan.

Vanmiddag heerlijk naar vriendin in de tuin en bbq'en!

Geniet er allemaal van!
Julia_20 schreef:
30-05-2021 10:46
Dat bij vrienden is mij nooit gelukt.

Ooit wel gekoppeld geweest via een neef.
Geen succes, zijn zus wel 😂. Bijna 15 jaar hele goede vriendinnen geweest.
En toen kreeg ik mijn laatste relatie en verwaterde dat.

Vond ik best wel jammer. Een deel denk ik ook bij mij. Ik was erg onder invloed van mijn ex die vooral gericht was op zijn vrienden.

Al doende leert men.
Ja je leert vooral wat je niet meer wil🤪

Ach het kan je overal overkomen. Alhoewel dat makkelijker lijkt te gaan als je jonger bent. Ik had toen best veel bekijks en sjans en dat is tegenwoordig stukken minder. Wat nooit over gaat is mijn spontaniteit en makkelijk contact maken. Misschien gaat dat nog iets doen ooit. Maar ik moet het niet meer van mijn looks hebben.
Lovely klinkt heerlijk!

Hebben we RedRose al gehoord?
Jij had toch een date gisteravond? Hoe was het?
Lovelylady89 schreef:
30-05-2021 12:31
Heerlijk geluncht aan het water, strandwandeling gemaakt, drankje gedaan. Lekker geknuffeld, gezoend. En krijg ook wat complimentjes, iets wat ik niet gewend ben. :-$ Het voelt nog steeds erg fijn samen. Deze week zien we elkaar waarschijnlijk donderdagavond alleen even na het werk. Zullen we samen eten, waar hebben we nog niet afgesproken. Volgend weekend word lastig plannen, dan is mijn zoontje jarig.

Maar als alles zo blijft lopen, hebben we maar een paar weken dat we beetje moeten puzzelen ivm de kindjes. Hebben zelfs al gesproken over de zomer, dagjes weg met de kindjes.

Zijn beide verliefd, dat is duidelijk. Ook een eerste foto van ons samen is gemaakt gisteren! Ik hoop dat het allemaal zo blijft gaan.

Geniet er allemaal van!
Wauw dat klinkt echt heel erg fijn.
Alleen ik lees dagjes weg met de kinderen. Ik hoop toch echt dat jullie dat nog niet gaan doen. Betrek je kinderen hier toch nog niet bij. Ik vind dat eigenlijk echt veel te vroeg. Geniet gewoon de komende maanden van jullie samen en leer elkaar kennen.
Lovelylady89 schreef:
30-05-2021 12:31

Geniet er allemaal van!

🥰 Klinkt goed
Rubberlaars schreef:
30-05-2021 12:37
Wauw dat klinkt echt heel erg fijn.
Alleen ik lees dagjes weg met de kinderen. Ik hoop toch echt dat jullie dat nog niet gaan doen. Betrek je kinderen hier toch nog niet bij. Ik vind dat eigenlijk echt veel te vroeg. Geniet gewoon de komende maanden van jullie samen en leer elkaar kennen.
Eens. Je bent net aan het daten en hoe verliefd je ook bent, wees voorzichtig. Verder heel fijn dat het zo goed voelt!
mats schreef:
30-05-2021 10:42
Dank je, klopt ook wel.
We gaan het meemaken.

Iedereen een mooie dag!
Ik denk dat je vanaf 35 best nog wel veel dames zal treffen met kinderwens.
Al zullen er ook vast tussen zitten zonder.

Hoeveel + ben je?
Nou mijn korte tinder avontuur heb ik maar weer beëindigd. Zoals ik al had verwacht zit mijn type man er niet tussen. Ik zoek in de leeftijd 26 - 32 en had mijn zoekradius ingesteld op 50km (en woon zelf in de randstad, dus single mannen genoeg zou je zeggen). Maar nee, getver allemaal kerels met peuk in de mond of bier in de hand, passief-aggresieve profieltekst of juist helemaal niks in het profiel. Ik heb in totaal zo'n 3 uur geswiped verspreid over verschillende dagen en heb 0 mannen naar rechts geswiped. Ik kan er gewoon niks mee alleen die foto's, wil graag weten of we iets gemeen hebben en waar die persoon van houdt voor ik moeite steek in het aanspreken. Pff, ik wil gewoon een rustige nerdy guy die lekker kneuterig samen wil koken en daarna met mij op de bank anime kijkt en games speelt. Toch maar okcupid weer eens proberen, al is het jammer dat die vooral onder internationale mensen populair is. Wil liever ook geen expats daten maar iemand die in Nederland een leven wil opbouwen. Het is lastig als je niet meer studeert of bijbaantjes hebt om de liefde te vinden...
Er zijn legio mannen die uit het buitenland gekomen zijn om hier te werken en te wonen en te blijven. Die trof ik heel vaak. Maar ik zat niet op Tinder. Bumble was dat. Soort Tinder. Hinge ook.
Julus schreef:
30-05-2021 12:34
Ja je leert vooral wat je niet meer wil🤪

Ach het kan je overal overkomen. Alhoewel dat makkelijker lijkt te gaan als je jonger bent. Ik had toen best veel bekijks en sjans en dat is tegenwoordig stukken minder. Wat nooit over gaat is mijn spontaniteit en makkelijk contact maken. Misschien gaat dat nog iets doen ooit. Maar ik moet het niet meer van mijn looks hebben.
Ik ook niet 😂😂😂 wel het "eisenpakket" 😳😎

Op zich bereid tot kleine bijstelling ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven