Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner

29-05-2021 21:57 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een tip voor een goede zelfbruiner, die een mooie kleur achter laat en makkelijk op te smeren is zodat mijn witte benen een beetje gekleurd zijn.
Eurus schreef:
30-05-2021 13:08
Jouw mening. Mijn Lancaster Sun 365 zonder zelfbruiner overigens stinkt niet.
Maar daar zit dan ook geen zelfbruiner in :)
.
helena2 schreef:
30-05-2021 12:57
Ik zag wel dat er best grote prijsverschillen in zaten. Ik hoop dat ik de goedkoopste heb gekozen.
Komt morgen al. Mooi, kan ik hem meteen proberen!
Klopt. Ik heb via Bol besteld en zag daarna dat ik met korting had kunnen krijgen.
impala schreef:
30-05-2021 13:20
Maar daar zit dan ook geen zelfbruiner in :)
Zou dat t zijn? :applause:
Maar ik heb weleens zelfbruiner voor t gezicht van lancome gehad. Heel fijn spul en dat rook niet. Geen idee hoe dat dan kan, maar dat was echt zo. En het werkte toch.
Ik gebruik zowel op mijn gezicht als lichaam altijd de zelfbruiner van Vision. Smeert prettig en trekt snel in en ik heb nooit vlekken.
Van de kruitvat gebruik ik de mouse. Aanbrengen met de handschoen 2 lagen per keer(na 30 minuten laag 2). Doe mijn hele lichaam. Ik slaap ermee (zwart beddengoed) deze kwam ik tegen in YouTube filmpjes. Ook aanbreng tips. Doet het heel goed bij mij. Scrubben van te voren en niet een droge huid hebben. Wel goed handen wassen erna of latex handschoenen gebruiken tijdens het opbrengen. Duurdere merken nooit geprobeerd en dit is mijn 1e jaar bruiner gebruiken. Dove e.d. Vind ik te subtiel en bij mij oranje
Ik ben wil het ook eens gaan proberen. Maar wat ik me nou altijd afvraag; waar stop je dan met smeren of hoe krijg je het overal netjes op?

Als je je gezicht doet dan moet je ergens stoppen, maar maak je dan niet een soort masker en dat je dus ergens een overgangslijn hebt?

En bij je benen stop je dan gewoon maar bij je billen?
Je smeert het bij je gezicht gewoon uit naar beneden, in je hals. En je maakt toch geen strakke lijn? Je smeert de creme gewoon uit, dat vloeit dan mooi over in het wittere stuk. Als je het goed doet :-)

Bij mijn voeten heb ik weleens een lijn per ongeluk.

Bij mijn benen stop ik waar mn bikini komt. Of boven mijn knieen ergens als ik alleen blote onderbenen heb.
Bedankt voor alle reacties!

Heb dove vanmiddag gekocht en die drops besteld. Kan ik ze mooi vergelijken.
Grappig, dan kunnen we met een paar man onze bevindingen delen de komende dagen. Ik heb door de zon vandaag weer wat kleur, dus het bleke is er vanaf.
Julus schreef:
30-05-2021 21:07
Grappig, dan kunnen we met een paar man onze bevindingen delen de komende dagen. Ik heb door de zon vandaag weer wat kleur, dus het bleke is er vanaf.
:cry: ik niet, ik zit hier nu met blote benen en een zonnebril tegen de weerkaatsing...
Ik baal dat ik al weet dat het er heel de zomer zo uitziet. Ik baal dat zelfs zelfbruiner gewoon niet akkoord is voor mijn huid. En ik baal dat ik er, toch inmiddels halverwege de veertig, nog steeds mee zit.
Jufjoke, ik heb dit ook nodig om kleur te krijgen hoor. Zelfs na 3 weken in de zon in Zuid Frankrijk zijn ze nog melkwit.
Alleen werkt zelfbruiner bij mij wel goed gelukkig.
helena2 schreef:
30-05-2021 20:21
Je smeert het bij je gezicht gewoon uit naar beneden, in je hals. En je maakt toch geen strakke lijn? Je smeert de creme gewoon uit, dat vloeit dan mooi over in het wittere stuk. Als je het goed doet :-)

Bij mijn voeten heb ik weleens een lijn per ongeluk.

Bij mijn benen stop ik waar mn bikini komt. Of boven mijn knieen ergens als ik alleen blote onderbenen heb.
Ga het eens proberen op m’n gezicht.

En jufjoke, snap je frustratie. Ik kan het niet op m’n benen smeren. Want naast wit zitten die ook nog onder de eczeem… dus ik baal met je mee.
Bij je gezicht moet je wel uitkijken bij je wenkbrauwen en je haargrens. Als je daar creme insmeert, wordt dat vaak donkerder. Dus daar goed op letten.
Voor het gezicht Collistar drops, geeft een egaal resultaat zonder vlekken en geen vieze geur! Voor het lichaam Bondi Sands Liquid gold oil.

Ik scrub trouwens zelden van tevoren, geen last van vlekken.

Zou weleens Marc Inbane willen proberen, vraag me af of het zoveel beter is dan Bondi Sands.. heeft toevallig iemand deze twee vergeleken?
De drops zitten op mn benen. Eerste indruk: smeert goed, paar pompjes per onderbeen (heb nu 4 gedaan). Ik ruik nog geen geur, maar dat komt vaak later pas. Het zit er pas 10 minuten op, dus nog geen effect.
To be continued...
Ik heb de drops ook binnen. Die ga ik woensdag gebruiken, voor naar mijn werk. Ben benieuwd.
Ik heb ze uit de verpakking gehaald en direct op mn benen gesmeerd :-D

Beetje ongeduldig...
Doen jullie de gezichtdrops nu op jullie benen? Of de body variant zeg maar?
Una noche loca
Liptonicetea schreef:
30-05-2021 09:26
Ik gebruik Bondi Sands: dag 1 scheren en dag 2 zelfbruiner. Ik spoel het ook niet af, pas bij de volgende douchebeurt. Ik vind de geur heel erg lekker ruiken? Lekker zomers. Op m'n gezicht Collistar, werkt heel goed!
Geen last van oranje gekleurde hoeslakens?.
Nee, de lichaamsdrops op mn benen. En misschien een keer op mn gezicht als ik dat durf. Die gezichtsdrops zijn me te duur voor op mn benen. En ik heb ze niet ;-D
Voor degene die Bondi Sands gebruiken, als je dan na een paar uur gaat douchen, heb je dan een bruine handdoek?
ChicaHolandesa schreef:
31-05-2021 20:12
Doen jullie de gezichtdrops nu op jullie benen? Of de body variant zeg maar?
Ik heb de bodyvariant die ik alleen voor mijn gezicht wil gebruiken. De rest doe ik niet, dat krijgt vanzelf wel kleur. Ik word nooit heel snel bruin in mijn gezicht.
helena2 schreef:
31-05-2021 20:19
Nee, de lichaamsdrops op mn benen. En misschien een keer op mn gezicht als ik dat durf. Die gezichtsdrops zijn me te duur voor op mn benen. En ik heb ze niet ;-D
Volgens mij maakt het weinig uit en kun je het voor beide gebruiken. Het doet hetzelfde, zeg maar.
helena2 schreef:
31-05-2021 20:07
Ik heb ze uit de verpakking gehaald en direct op mn benen gesmeerd :-D

Beetje ongeduldig...
Oeh ik ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven