Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:elleinspe schreef op 24 mei 2009 @ 18:36:

@ Wench.....waar ruikt die Tramp naar?

Vooral Patchouli...!
quote:elleinspe schreef op 24 mei 2009 @ 18:34:

[...]

Hou het hier maar even in de gaten, als ik weer wat nodig ben dan meld ik het wel, denk dat er wel een paar meer mee willen bestellen

( nog niet meteen hoor , heb pas besteld, anders krijg ik het met Lola aan de stok )Is goed!
quote:wench schreef op 24 mei 2009 @ 19:13:

[...]

Vooral Patchouli...! Och ja, muts die ik ben........dat had je al geschreven
quote:elleinspe schreef op 24 mei 2009 @ 18:34:

[...]

Hou het hier maar even in de gaten, als ik weer wat nodig ben dan meld ik het wel, denk dat er wel een paar meer mee willen bestellen

( nog niet meteen hoor , heb pas besteld, anders krijg ik het met Lola aan de stok )

Pas op jij !

quote:lola68 schreef op 24 mei 2009 @ 19:22:

[...]

Pas op jij !

Sorry........

quote:elleinspe schreef op 24 mei 2009 @ 19:16:

[...]

Och ja, muts die ik ben........dat had je al geschreven :D :D :D
Moet trouwens de volgende keer ook voor mijn moeder en schoonmoeder een paar dingetjes bestellen

En 2 vriendinnen twijfelen nog
Mijn vriendin begint het ook leuk te vinden. Die heeft laatst in een van de winkels wat gekocht. Snake oil en een of ander cremepje geloof ik. Ik heb al gezegt dat ze niet in Nederland moet bestellen maar dat jij het allemaal regelt

Je kan bijna een bedrijfje erbij beginnen!
quote:lola68 schreef op 24 mei 2009 @ 22:23:

Mijn vriendin begint het ook leuk te vinden. Die heeft laatst in een van de winkels wat gekocht. Snake oil en een of ander cremepje geloof ik. Ik heb al gezegt dat ze niet in Nederland moet bestellen maar dat jij het allemaal regelt

Je kan bijna een bedrijfje erbij beginnen!

Ik heb het te druk om een bedrijfje te beginnen ( met forummen ).

Maar ze kan rustig mee bestellen hoor, scheelt veel te veel.

Hoe meer zielen des te eerder kan ik weer bestellen
quote:elleinspe schreef op 25 mei 2009 @ 06:47:

[...]

Hoe meer zielen des te eerder kan ik weer bestellen Heb je al genoeg geld in je pot zitten dan ?
Hallo Lush fans,

Collectief bestellen zie ik? Handig..

@elleinspe: de lemslip is inderdaad een heerlijk romig zeepje! Hij is niet alleen in de zomer lekker hoor.. en omdat ie zo lekker citroenig ruikt, is ie heerlijk te combineren met de massagebar...

Ben ook erg in mijn nopjes met de gezichtscreme die ik heb gekocht, Imperials.. heerlijk.
quote:lola68 schreef op 25 mei 2009 @ 11:56:

[...]

Heb je al genoeg geld in je pot zitten dan ? Pot????????................Welke pot????
quote:Nikki1973 schreef op 25 mei 2009 @ 17:48:

Hallo Lush fans,

Collectief bestellen zie ik? Handig..

@elleinspe: de lemslip is inderdaad een heerlijk romig zeepje! Hij is niet alleen in de zomer lekker hoor.. en omdat ie zo lekker citroenig ruikt, is ie heerlijk te combineren met de massagebar...

Ben ook erg in mijn nopjes met de gezichtscreme die ik heb gekocht, Imperials.. heerlijk.

Welke massagebar gebruik je daar bij dan?

Imperialis is heel lekker inderdaad.

Enzymion bevalt me ook goed, ruikt net even lekkerder
Hmm van Enzymion kreeg ik pukkels.. niet de bedoeling

Ik heb Each Peach massagebar.. rare naam want hij ruikt naar citroen.. heerlijk fris!!!
quote:elleinspe schreef op 25 mei 2009 @ 20:24:

[...]

Pot????????................Welke pot???? ahum....duidelijk dus.....
even een vraag. wat is er zo lekker aan lush? het komt bij mij over net zoiets als die roze bubaliciouskauwgom. zit het niet vol troep en kleurstoffen? ik zie dat er ook parabenen inzitten!!!
quote:banaankopje schreef op 26 mei 2009 @ 12:44:

even een vraag. wat is er zo lekker aan lush? het komt bij mij over net zoiets als die roze bubaliciouskauwgom. zit het niet vol troep en kleurstoffen? ik zie dat er ook parabenen inzitten!!!

Ik denk dat je het gewoon even moet proberen

Een paar zeepjes zijn net Bubalicious kauwgom idd maar ik ben helemaal weg van de produkten die ik heb geprobeerd ( op de aromaco na dan )
Zeg! Niks mis met de Aramaco! ;)
quote:efa schreef op 26 mei 2009 @ 16:38:

Zeg! Niks mis met de Aramaco! ;)

Heb je 'm al binnen?
Gister nog niet, misschien ligt ie straks als ik thuiskom in de brievenbus...
quote:efa schreef op 26 mei 2009 @ 16:53:

Gister nog niet, misschien ligt ie straks als ik thuiskom in de brievenbus...

Vast wel, of de postbode moet 'm zo fijn vinden ruiken

Hij is trouwens wel in 2 stukken gesneden anders paste hij niet door de brievenbus!

Jouw geld stond wel op de rekening.

Ik hoor wel of je 'm binnen hebt!
het lijkt me gewoon commerciele troep
Je hoeft het niet te kopen hoor!!
quote:banaankopje schreef op 26 mei 2009 @ 17:21:

het lijkt me gewoon commerciele troep

Ja, zo is alles wat er te koop is commerciele troep aangezien men GELD WIL VERDIENEN anders zouden ze geen producten maken. Dus een beetje een domme opmerking he.

En niemand verplicht je om spullen van Lush te kopen. Net zo min als iemand je verplicht om hier domme opmerkingen te plaatsen. Als je het niks vindt, prima, maar blijf dan gewoon weg van dit topic. Of ben jij dezelfde domme zuurpruim die ook op het Lushforum bezig is met zulke posts? In dat geval moet je er misschien even serieus over nadenken om een hobby te zoeken.....of een leven.

On topic:

Dames, ik heb nieuwe aankopen gedaan.

- Ocean Salt (jummieeee!!)

- Jumping Juniper shampoobar

- American Cream conditioner

Dat waren 3 producten die ik nog niet geprobeerd had. American Cream ruikt trouwens hetzelfde als de Wesley's Breast Cream. Nu snap ik waarom iedereen er weg van is, wat een heerlijke geur....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven