Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
quote:troela4681 schreef op 26 mei 2009 @ 15:31:

jaja.......... *zei ze terwijl ze 1 wenkbrauw hoog optrekt*

ik zal mij hier eens heel neutraal in mengen..

ik heb het stukje waar rider op doelt zo'n 3 keer gelezen nu en ik denk dat het woordje 'voorlopig' in de laatste zin voor hem aanleiding gaf om het zo op te vatten. ok, aan de ene kant snap ik wel hoe het op hem overkomt maar aan de andere kant vind ik niet dat je mag oordelen over iemand die je niet kent. ik weet ook zeker dat winter het niet zo letterlijk zei tegen haar vriend. "dus vriendlief, VOORLOPIG hoef je jezelf geen zorgen te maken dat ik je verlaat voor een ander, maar daarna zou ik dat wel gaan doen!" nee, ik weet echt zeker dat het zo niet gegaan is of dat de vriend van winter dit zo opgevat heeft. want volgens mij is hij ook niet bang om dat dan tegen haar te zeggen... dus ik zeg bij deze: waar gaat het over?!

"Voorlopig hoeven we ons uberhaupt nergens zorgen over te maken", dat was de strekking van het verhaal. Zorgen over mogelijke medische trajecten welteverstaan, never nooit over onze relatie. Pfff... dat ik het hier aan een vreemde ga zitten uitleggen zeg. Maar jij begrijpt het inderdaad Troela.

wintertje, benut jij maar lekker je vruchtbare uurtjes straks!!!

bloem, fijn dat je je weer beter voelt!!! vrijdag is dus de grote dag? spannend hoor!!

dread, succes bij de makelaar! ik hoop dat het niet al te moeilijk voor je wordt...

ook ik ben ziek geweest, strontverkouden! en gewoon blijven werken hè.... gisteren mijn eerste harde buik gehad, dat is geen pretje! op het werk zijn ze weer lekker bezig dus dat werkt ook weer niet bevorderlijk... pffff rare lui!Doe je rustig aan Troela. Gezondheid voorop he? Je wilt niet net als South straks thuis komen te zitten. Speaking of whom, hoe is het met South eigenlijk?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik denk dat rider gewoon ff vandaag een vlaag van ongesteldheid heeft. Ach en dat moest blijkbaar hier even worden afgereageerd...

ik zou hem gewoon links laten liggen en niet op reageren. Ik ken hem helemaal niet, en weet dus ook niet of hij soms wel goede bijdrages levert in topics.

Het kan me ook weinig schelen eigenlijk. ik weet wel dat er sommigen zijn die er plezier in hebben om mensen op te stoken en boos te maken en daar lijkt het wel wat op vind ik.

Het is in iedergeval verre van nuttig en ook helemaal geen zelfreflectie waar overigens ook niet om was gevraagd...
ohja, en als het dan toch goed bedoeld zou zijn, dan zou mijn oma hebben gezegd:

"goed bedoelde rotzooi"

Gezien je er toch helemaal niets aan hebt... Wijze vrouw was dat

Winter, al een beetje afgekoeld van het bovenstaande bericht?

Troela, we moeten je toch niet weer waarschuwen om rustiger aan te doen???

xxx
Hahaha.... Rider een vlaag van ongesteldheid Bloempje? Tis een man hoor Maar misschien is hij erg meelevend met zijn vrouw.

Ik was even erg verbaasd ja. Misschien omdat ik er lang niet altijd bij stil sta dat er ook anderen meelezen (dom), maar ook omdat ik Rider alleen "ken" van het feit dat hij een man is en vaak wel nuttige dingen zegt op o.a. de topics van werk en inkomen. Dus ik stond wel een beetje vreemd te kijken van (de aannames uit) zijn bijdrage maar ook vanwege het feit dat hij hier uberhaupt verscheen. Ach ja, hij mag een mening hebben. Zou wel stoer zijn als die gefundeerd was op het lezen van alle 148 pagina's die dit topic inmiddels telt maar daar ga ik maar even niet van uit.

Jullie ook deze week de doktersafspraak. Heb je daar spanning van? Ik eigenlijk helemaal niet zo. Ik merk dat ik er weinig mee bezig ben. Mijn vriend vroeg gister: "Wanneer moet ik die huisarts bellen voor de uitslag?" Oja... Ik vergeet het zelf steeds. Af en toe schiet het weer even binnen maar ik ben er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. In ieder geval niet in de zin dat ik me zorgen maak. Maar we zullen het vanzelf wel horen. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het lukt. In juni, zoals de pendel van Dreadlokje zei

Dreadlokje, is je huis lekker aan kant?

Is het bij jullie ook zo donker? Volgens mij barst het hier zometeen weer net zo hard los als gisteravond. Pikzwart aan het worden.
Ik ben hier!!!!

Het gaat heel goed met mij... maar met mijn laptop ging het wat minder... vandaar de afwezigheid... Sorry, sorry, sorry.....

Ik heb heel wat bij te lezen. Balen dat bloem toch ook weer ongesteld is geworden.

En winter, je moet je maar gewoon niet zo op de kast laten jagen door iemand die zo nodig iets moet dumpen of dit topic. Ik vond jouw stukje heel duidelijk en ik begreep meteen dat je niet bedoelt dat je man in gaat ruilen als zijn zaad geen kinderen op zou kunnen leveren. Tsjonge, dat zou even mooi worden zeg... Wordt jij dan ook ingeruild als jouw eieren niet goed zijn? Wat een onzinnigheid....

Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor de uitslag, maar djiezus, wat duurt dat lang 10 dagen...

Ik ben vandaag voor het eerst naar de zwangerschapscursus geweest... wel gek hoor... het einde is nu echt in zicht.... Nog 6 weken en een paar dagen en dan is het al 11 juli...

Helaas ziet ons huis daar nog niet echt naar uit en de babykamermeubeltjes al helemaal niet, maar dat kan allemaal in een paar dagen af zijn als het moet.

Ikw as dan ook erg blij om de reactie van Lode te lezen, over haar lastminute verbouwing.... het komt vast allemaal goed. En mijn moeder heeft ook al beloofd om me te helpen schoonmaken als het klaar is.
Heee South!

Leuk je weer te horen. Maak je geen zorgen om de kinderkamer joh. Tijd zat. Bovendien schijnen kinderen de eerste paar weken toch echt genoeg te hebben aan een bedje. Die kan desnoods nog op jullie kamer worden bijgezet. Komt goed, geen onnodige stress op je nek halen hoor. Krijg je alleen maar harde buiken van.

Hoe was de zwangerschapscursus? Wat doe je? Gym, yoga, haptonomie?

Enne, zodra onze uitslag binnen is laat ik het hier direct weten hoor. Schattig dat jij er zenuwachtig over bent, ik ben het zelf niet eens. En stel dat het negatief is, dan moet het toch nog wel een (paar) keer over. Een negatieve uitslag is geen uitslag in dit soort gevallen (als ik het goed heb begrepen). Een positieve uitslag is dan weer wel een uitslag. Dus daar gaan we gewoon voor.

Knuf voor jou. Doe aub rustig aan. We willen graag gezonde en blij topicbabies en -moeders hier!

XXX
hai south, maak je niet druk hoor! ze worden vanzelf groot die kinderen, met of zonder kamer die klaar is. mijn neefje slaapt al 2 1/2 jaar bij zijn ouders op de kamer en dat is een hele knul hoor hihi!! nog maar een paar weken en je hebt je kleine gewoon vast!! joehoeeee!!!!!!! ben ook wel benieuwd wat voor je cursus je doet. zelf ga ik op yoga.. denk dat dat voor mij het beste is om te ontspannen. ik vind het voor mezelf niet erg dat ik me zo op z'n tijd (ahum?) flink druk kan maken, maar voor troelie is dat niet zo goed natuurlijk!

tja bloem, je kan me wel waarschuwen om het rustiger aan te doen... dat weet ik zelf ook. ik krijg er alleen de kans niet voor! op het moment heb ik 2 baantjes tegelijk, ik help klanten aan de kassa en dan tussendoor verkoop ik sigaretten aan de balie plus alle andere werkzaamheden. we moeten uren besparen..... gisteren had ik een harde buik dus dat was voor mij een teken om even alleen achter die balie te blijven en niet die kassa er nog bij te pakken en wat denk je? wordt het druk! en dan staat die van het 'management' in de rij (ze moest gaan eten) met d'r hoofd te seinen dat ik heel rap achter die kassa moest gaan zitten! ik denk dat ik het vandaag of morgen een keer zo zat ben dat ik ze eens de waarheid ga vertellen!! hahahaha wat een grapjas ben ik toch!! net of ik dat doe.... proest!

eej winter, hebbie al geneukt?! hahahaha!! leuke foto's trouwens op je hyves!! volgens mij zijn jullie ook lekker van die bourgondiërs? groot gelijk hoor!

fijne avond meiden!!
Hey Troela!

Stapje terug doen meid. En anders ga je maar wat minder uren werken. Dit kan niet hoor.

Enne, nee. Niet geneukt hahahaha! Althans, vanmorgen dus leuk begonnen maar toen kwam de poetsdame. Vriend kon toen niet meer. Was bang dat ze ons zou horen omdat zij beneden alvast aan de slag was gegaan. Hij kon zich niet meer concentreren en was bang dat ze ons zou horen hahahaha. Dus in die zin, wel geneukt maar niet "afgemaakt" zeg maar. Misschien komt het er nog van vanavond maar ik betwijfel het. Vriend is nu naar een of andere nieuwe sport, zal hij wel flink afgemat van thuiskomen. Sowieso maar hopen dat hij "gezond" weer thuiskomt want het is nogal een harde sport geloof ik. Nouja, hij heeft een tok om hahahaha!

Ach, en als het er niet meer van komt dan maar niet. Het gaat zo vaak zo moeilijk, ben er wel weer klaar mee eigenlijk. Op de momenten dat het echt "moet" heeft hij altijd wel wat lijkt het. Zijn excuus: "Ja, ik ben ook maar een mens. Ik moet wel zin hebben om te kunnen". En dat hoor ik zoooo vaak. Maar ondertussen is hij wel degene die altijd zegt: "Koop jij dan die ovulatietesten, dan weten we precies wanneer we moeten". Maar als de test dan een smiley geeft dan schiet het voor geen meter. Hij was gisteravond al positief. Maar gisteravond, ho maar. Vanmorgen, nouja, toen kon hij het niet afmaken, vanavond, geen zin. "Misschien als ik thuis kom". Ja da-haag, dan is hij natuurlijk bek af. En dan is het al weer woensdag. Dan is die ovulatie natuurlijk al lang weer achter de rug. Grrrr... als ik dit zo schrijf word ik er eigenlijk gewoon pissig om. Dat slappe gelul (letterlijk). Ik heb ook wel eens geen zin op het moment dat het "moet", maar halloooo, je wil samen kinderen en moet er dus ook samen wat voor doen. Kom op zeg, die 2 of 3 verplichte keren per maand. De rest van de maand is vrijblijvend hoor. Op deze manier is het natuurlijk niet gek dat we al bijna 2 jaar bezig zijn....
Kom even een knuffel brengen en halen! Makelaar is geweest en daarna zat/zit ik toch ff in een dipje..... moet eerst even tot mezelf komen nu.

Oh, spannend Winter!!! Ik ga er vanuit dat je deze week nog niks hoort..... maar hoop wel dat jullie niet te lang hoeven te wachten hoor.....

Knuffel voor alle lieve meiden hier!!

* en vooral géén voor die één of andere topic-spookrider... *
bericht stond er dubbbbbbbbelllllllllll............ oeps...............
Bedankt voor de knuffel Dread. En een knuffel terug voor jou. Ik kan me voorstellen dat dat even een heel confronterend moment voor je was. En waarschijnlijk voor je ex ook wel. Blijft heel vreemd als het zo "echt" wordt natuurlijk. Blijf je daar nu of ben je weer bij je ouders? Schenk eens een goede borrel in voor jezelf. Kan wel eens heel erg lekker zijn hoor!

ps. Spookrider?! Leuk gevonden!
Oja, Troel, grappige foto's he, op Hyves? Ik vond ze ook zo lollig! En ja, reuze bourgondiers hier! Jullie ook toch? Mis je nu een hoop of valt dat mee?
dreadje, knuffel terug!! kom maar even lekker tot jezelf hoor... je hebt alle tijd!

ja winter, dat lijkt me wel frustrerend maar ja... een slappe plasser is geen strakke plasser! en dat is het 'vervelende' van een man, als het niet lukt dan lukt het niet. (hmm logisch?) ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook niet zou kunnen als de werkster bezig zou zijn hahaha!

en weet je? die verplichte nummers zijn ook niet leuk! mijn moeder zei dan nog wel eens: "ach, dan koop je toch een filmpje", dus misschien een tip voor jullie? hihihihi!! maar het komt wel goed hoor!! het komt toch op een moment dat je het eigenlijk niet meer verwacht..

wij doen niet anders dan bourgondisch leven hahaha! ik ben/was dan niet zo'n fanatieke drinker maar nu het niet kan heb ik er toch af en toe wel eens zin in. vooral als het warm is heb ik zoveel zin in een lekkere koude heineken! vorige week heb ik stiekem een heel klein slokje jillz geproefd en dat is best lekker!! ik zal het wel even moeilijk hebben als in augustus al die dorpsfeesten weer beginnen... maar ik denk dat ik op ons kraamfeest pas mijn eerste drankje weer zal drinken! maar goed, dat overleven we wel.. ik hou het nu maar bij mijn vele liters water op een dag want ik heb een dórst sinds ik zwanger ben!! als een paard!!

ondertussen zijn mijn net gelakte nageltjes ook weer verpest....

*rare zwangerschapsmodus weer even aan*

(hans teeuwen) pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar 't is beter als je zit.

had ik even zin in....... tsja........

*en maar weer uit want dit wordt te gek voor woorden*
Gaat het verder goed Troela? Hahahaha.... was je melig gisteravond? Wat een lollig verhaal. Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je er eentje te veel op had. Of was het slokje Jillz je naar je hoofd gestegen?

Hier is het uiteindelijk toch nog gelukt hoor. Moet je niet vragen hoe hahaha... met hangen en wurgen en tegenzin. Maar als je dan eenmaal bezig bent toch wel weer helemaal prima. Dus de score deze ronde: zondagavond en dinsdagavond waarbij maandagavond en dinsdagochtend een positieve ovulatietest. Timing moet dus (wederom) goed zijn geweest deze ronde. Maar ervaring leert dat dat lang niet alles zegt.
Wat een lieve reacties hier allemaal weer.

Dreadje ik heb erg met je te doen. Jouw leven is momenteel wel een hele vreemde achtbaan... Je wordt van de ene heftige gebeurtenis naar de andere geslingerd. Ik heb met je te doen.

Ben trots op je winter Wie weet brengt deze maand wel geluk.

Tsjonge troela.... wat een lol! Ik moest alleen wel denken aan de bevalling in combinatie met jouw zinnetje van Hans Teeuwen.... Dat is echt mijn grootste angst.

En troel, als je borstvoeding geeft mag je toch ook geen alcohol? Dat vind ik erg balen, want ik zooooooooo'n zin in een glaasje (lees fles) champagne of prosecco... Maar dat kunnen ook de zwangerschapshormonen zijn, want normaal drink ik eigenlijk nooit champagne. (wel prosecco trouwens)

Hmmm... sushi met prosecco... mmmmm.... [kwijlt en likt lippen af]

Ik kan qua privacy even niet neerzetten wat ik voor zwangerschapscursus doe, maar ik zal er wel een foto (met tekst) van op mijn hyves zetten.

Ik heb gister de commode in de grondverf gezet en vanavond ga ik 'm af schilderen. De eindstreep is in zicht, dan alleen nog de muren, vloeren en het kledingkastje schilderen.

Jullie hebben ook allemaal gelijk hoor, de baby komt de eerste weken toch in (mijn oude) wieg te liggen op onze slaapkamer, dus er is eigenlijk geen haast. Maar ik heb gewoon geen zin om te moeten klussen als de baby er eenmaal is.
Kijk South, dat schiet toch al op dan? Meestal als je tegen dingen ophikt worden ze veel groter in je hoofd. En als je er dan mee aan de gang gaat blijkt het zo geregeld te zijn. Alleen nog even wat schilderen dus. Peanuts!

Ik zou de wijntjes en prosecco's ook zeker missen als ik zwanger zou zijn. Maar goed, ik zou het er ook met liefde voor over hebben. En jij hebt iets om naar uit te kijken! Want die baby komt wel steeds dichterbij! Ik hoop dat je niet met 35 graden hoeft te bevallen. Als is verlof in de zomer wel lekker natuurlijk. Kun je ook beter met je kleintje naar buiten.

Vriend gaat morgen de huisarts bellen. Heeft vandaag ook al gebeld maar kwam er niet doorheen. Steeds in gesprek en toen moest hij weg dus heeft niet verder gebeld. Maar ik ga ervan uit dat de uitslag toch pas volgende week binnen is.

Gezellige zwangerschapsclub op je hyves trouwens South!

Hoe is het met je Dreadlokje? Beetje bijgekomen van het bezoek van de makelaar? Toch heftig hoor. Ik sprak vandaag een collega die ook met haar vriend uit elkaar is. Blijft toch naar. Vooral het geregel erom heen lijkt me heel vervelend. Al die praktische zaken. Heb ik sowieso al een bloedhekel aan, verzekeringen, hypotheken, belastingen enz... Laat staan als je je daar nog eens extra mee moet bezig houden omdat je uit elkaar gaat. Bah.

Bloempje, lieverd. Hoe is het? Ben je weer aan de ovulatietesten deze ronde? What's the deal?

xxx
Hey meiden! Blijf nog wel erg ego hoor... want heb alles wel gelezen, maar ben de helft al weer vergeten... door alles wat er in mijn koppie rondspookt..... sorry! Weet dat ik wel aan jullie denk en dat mijn duimen nog steeds overuren draaien!!!!

Alles is rond met de makelaar, hij komt volgende week foto's maken en dan gaat de verkoop van start..... spannend..... maar ja, het is niet anders. Ik accepteer het allemaal maar, dan maak ik het mijzelf tenminste niet al te moeilijk.

Gisteravond zijn we onze buren langs gegaan... ze schrokken allemaal wel van ons "nieuws"... Maar goed, ze weten er nu van, dat vind ik wel prettig. We hebben fijne buren, goed contact!

Morgen nog een dagje werken en dan weekend! We gaan verder met spullen opruimen en inpakken. Ook ga ik alvast wat dozen, met spullen wat ik nu toch niet gebruik, opslaan bij mijn ouders.

Big van Dreadlokje!!
Winterdip, weet je al wat??

Dread: dikke knuffel voor jou.

liefs voor iedereen!
Ik kwam ook even kijken of er al nieuws was van Winterdip...

Dreadje, nog maar eens een voor jou!!
Lief van jullie zeg!

Nee, we weten nog niets. Huisarts was vanmiddag niet (meer) bereikbaar. Dus.... morgen maar wat vroeger bellen.

Kusje en Lode, hoe is het met jullie Annabel en Bram? Gaat het allemaal goed? En met jullie zelf?

En Dreadlokje, je zult er wel erg druk mee zijn. Ik hoop maar dat het huis snel verkocht wordt zodat dat niet ook een eindeloze kwestie wordt. Bah meis, wat lijkt me dat toch ellendig om je huis te moeten verkopen zonder dat je weg wil. Zorg je dat je nog een beetje probeert te genieten ook, komend weekend? Het wordt mooi weer dus ga lekker met je zus of vriendin op het terras zitten. Dat hoort er echt bij hoor!

Troela, lukt het jou een beetje om een stapje terug te nemen? Heb je ook lang weekend?

Ik had weer even een onwijze dip vandaag en gisteren. Gister kwam ik uit mijn werk en ben ik om 18.30 uur eerst een paar uur gaan slapen. En vanmorgen lukte het ook echt niet. Zo moe! Dus ik ben niet gaan werken en heb tot 16.00 uur geslapen. Kun je nagaan. Die pfeiffer is er kennelijk nog niet helemaal uit. Denk je dat het helemaal goed gaat, pakt'ie je gewoon weer terug.

Zodra we de huisarts hebben gesproken laat ik het hier weten meiden! Thanks voor meeleven.

xxx
Hey Winter, ik had al wel gehoopt dat je al bericht had van de arts...

Nouja, hopen dat het snel komt.

En wel heel naar dat die pfeiffer weer op speelt! Blijkbaar vind je lijf toch dat je te veel doet... Dus dan toch maar weer meer rust houden...

Gelukkig komt er lekker weer aan, dan kan je daar tenminste lekker van genieten!

Wij zijn ook vanmorgen naar de huisarts gegaan en vriend heeft een potje mee gekregen. Mocht alles bij hem goed zijn, dan krijg ik een doorverwijzing naar de gyn. Wij mogen (als het potje is ingeleverd) over een week bellen.

Maar ik moet hem eerst over de drempel heem krijgen om het potje te vullen geloof ik... Maar ik laat het hem eerst maar zelf even kiezen, perslot ben ik nu ook vruchtbaar dus vind ik het ook goed als hij eerst mijn potje vult

Dread, meid, ik wil je nog meer dikke knuffels schenken!!! Ik denk dat je ze hard kan gebruiken!!!

Het word mooi weer vandaag en ik ga dus ook zo lekker naar buiten toe! Geniet-ze van het weel allemaal! Want het zonnetje kan je heel goed doen!!!

xxx
quote:bloempje666 schreef op 29 mei 2009 @ 10:30:

Maar ik laat het hem eerst maar zelf even kiezen, perslot ben ik nu ook vruchtbaar dus vind ik het ook goed als hij eerst mijn potje vult

Dat was bij ons ook zo. Ik moest voor een afspraak het ziekenhuis bellen om het potje in te leveren. En dat viel net in mijn vruchtbare dagen. Vond ik zonde dus heb ik het ook maar een week verschoven.

Maar goed, de uitslag is binnen. Niet optimaal maar eigenlijk best goed. Zeker voor zijn leeftijd (hij is natuurlijk 10 jaar ouder). De aantallen, beweeglijkheid en vorm was niets op aan te merken. De huisarts zei dat we voor de zekerheid over een maand of 3 nog een keer konden laten testen maar dat er dan 4 dagen onthouding aan vooraf moesten zitten. Het grappige is dat er minimaal 2 en maximaal 7 dagen onthouding aan vooraf moeten gaan. Mijn vriend heeft het bij het inleveren niet helemaal goed gedaan. Zijn zaad moest op woensdagochtend om 08.00 uur in het ziekenhuis zijn en hij heeft die maandag daarvoor om 12.00 uur nog "geloosd". Kortom, minder dan twee dagen eigenlijk.

M.a.w. ALS we nog een keer laten onderzoeken en hij zorgt dat er dan echt 4 dagen tussen zit dan kan het eigenlijk alleen maar beter zijn.

Al met al dus eigenlijk gewoon een prima uitslag, geen gekke dingen en, volgens de huisarts, goed genoeg. Blij mee!!!

Nu ga ik binnenkort mijn gyneacoloog maar weer eens bellen voor de jaarlijkse check en kan ik dit meenemen. Misschien moet er bij mij nu dus meer onderzocht worden.

Mijn vriend was helemaal blij en opgelucht. Begon gelijk "Big Balls" van AC/DC te zingen hahahahaha! En hij zei: "Zo, dus er wordt niets ingeruild!" Waarop ik zei: "Daar was je toch niet serieus bang voor hoop ik?" Antwoord: "NEEEE! Tuurlijk niet, wat denk je zelf muts! Ik weet heus wel dat je me daarom nooit zou inruilen. En ik jou ook niet."

Dus, als spookrider nog meeleest....
Nou winter, ik ben blij dat de zaadjes goed zijn! Gefeliciteerd!

Bij ons werd er helemaal niet gesteld dat er dagen tussen de zaadlozingen in moesten zitten.Mijn huisarts vond dat onzin... Nouja, ik vind het allemaal best.

Wat erg relax is, is dat we geen afspraak hoeven te maken bij het lab om het potje in televeren. dat kan gewoon zo worden gebracht.
*meelezer breekt in*

Winter wat fijn dat deze uitslag goed genoeg blijkt! Dat is iig duidelijk en 'in the pocket' Succes met eventuele andere onderzoeken en ik hoop dat het bij jullie gewoon nog spontaan zal lukken!

*breekt uit*
Hey Winter wat een supergoed nieuws!!!!! Joepie!! Mocht ook wel weer zeg... was al zo bang voor jullie dat er een slechte uitslag zou komen.......... Wat ik mee moe(s)t maken gun ik echt niemand! Wat dan de oorzaak is? Waarschijnlijk toch niet op tijd sex? Misschien maar weer eens een marathon inlassen??? Een week lang voor en tijdens jouw vruchtbare dagen iedere dag sex!! Wiehiew!! Hahahahaha!!

Dreadje heeft ook eindelijk weekend! Pffffffffff..... was al best wel moe. Alles kost extra energie..... en ik slaap ook nog eens wat minder..... Maar ja, dit weekend maar eens flink uitslapen! En we gaan verder met spullen inpakken, verdelen (cd van jou, cd van mij, cd van ons allebei.............) en alvast wat spullen naar mijn ouders brengen. Weg is weg!

Knuf van Dreadje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven