Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
zo, heb een hele drukke dag achter de rug, maar ws wel super gezellig. Daarom nog geen tijd gehad om ff hier te komen en nu is het al best weet laat. Maar maakt niet uit

Ik voel me goed trouwens, helemaal geen ongi gevoel ook trouwens. Maar ik weet dat dit ook niets zegt ...

Ik heb deze ronde op dag 15 mijn eisprong gehad dus misschien is daardoor mijn ongi ook wat later. Perslot heb ik het afgelopen jaar al 2x een cyclus van 30 dagen gehad, dus ook deze keer zou ik het weleens kunnen hebben.

Ik heb uit nieuwsgierigheid wel een test gedaan, maar die was negatief natuurlijk. dus nu wacht ik het de komende week gewoon af. Ik ga ookniet eerder meer testen dan volgend weekend denk ik. Maarja, dat zien we wel als het volgende week is! (of ik word vannacht ongi,dat kan ook gewoon!)

South, ik ben nu ook hyves vriendjes met je!

Jee het is hier nu echt super druk met alle posts! gezellig!

Winter, je schreef een stukkie over baby zijn en dat je dat frustrerend lijkt... Grappig, wantmij leek het juist wellekker om als baby lekker vertroeteld te worden! hahahaha!

en dat van die opmerkingen ken ik ook heel erg! Maar met oprechteinteresse vind ik het ook niet erg, alleen idd als het zo in een hele groepword gevraagd vind ik het best naar. Ik draai er altijd dan omheen. Zo van: ja we willen wel maar dat komt vanzelfwel eens...

South, je moet idd uitkijken hoor! Harde buiken zijn niet goed voolgens mij! Dus echt ff rustiger aan doen!!!

Lode, is het goed gegaan met de trein reis en je zieke Bram?

Hihhi, troela, fijn dat je mij wel zal aanspreken als jeme ziet! Moet je zeker doen! :P Overigens loop ik nu nooit meer zonder mijn lenzen hoor!!!

meiden, fijn weekend nog!

xxx
Dag lieve meiden!! Ben ik weer even...

Ben wel een beetje aan het bijkomen bij mijn ouders... maar ik mis mijn (ex)vriend vreselijk!! Vandaag ga ik weer terug naar huis... Ben benieuwd... Voelt het niet goed, dan ga ik weer naar mijn ouders. Alleen is dat stukken verder rijden van en naar mijn werk... wat ik echt niet fijn vind... Maar ja...

Lieve Winter, jammer dat deze ronde niet is gelukt... nu dus door voor de sperma-onderzoeken... Ik zal keihard voor jullie duimen dat het mee mag vallen...

Ook voor Bloem duim ik nog heel hard!!!

Ik zit ook op Hyves, dus zal eens ff kijken naar South...
Ik bedoel, zal ff kijken naar Lode, heb je een berichtje gestuurd met mijn Hyves-adres.
Nou Bloem, nog even afwachten dan. Het kan maar weer zo spannend worden. Goed dat je sowieso nog een week wacht als er niets komt. Tja, wij inmiddels wel masters in geduld hebben geworden he?

Baby zijn lijkt me echt heel frustrerend hoor. Dan liever peuter. Dat word je ook nog heel veel opgepakt en geknuffeld, kun je ook nog heel veel slapen maar al wel een klein beetje aangeven wat je (niet) wil.

En Dreadlokje, ga je vandaag terug naar huis? Hoe gaan jullie het verder doen dan? Ik dacht eigenlijk dat je bij je ouders zou blijven en van daaruit nieuwe woonruimte zou zoeken. Woont je vriend nog wel in jullie huis? Of gaat hij er nu uit? Of gaan jullie er samen blijven wonen tot het huis verkocht is? Meid wat een ellende toch. Ik kan me goed voorstellen dat je hem enorm mist. Hebben jullie wel telefonisch contact gehad steeds? Weet je hoe hij er nu tegenover staat allemaal?

Succes ermee maar weer. Het wordt uiteindelijk vanzelf weer draagbaarder, echt hoor. Maar liefie, ik kan en wil me niet voorstellen wat een rottige tijd dit moet zijn. Bah.

En dat spermaonderzoek. De huisarts zei dat hij een dag of vijf laten kan bellen voor de uitslag. Dus as. dinsdag over een week ofzo moet dat wel binnen zijn. Dat is dan ook net weer mijn vruchtbare week zeg maar, dus met een beetje geluk krijgt hij dan goed nieuws en wordt dat zo'n oppepper dat hij gelijk raak schiet. Maar ergens houd ik nog steeds juni een beetje in mijn achterhoofd hoor, omdat jouw pendel dat toen zei. Ik weet wel dat ik daar niet te veel conclusies uit moet trekken, maar in maart draaide die toen ook al kleine rondjes. En maart was een spannende (overtijd) maand. Weet je nog? Dus misschien heeft die pendel van jou het toch bij het juiste eind gehad. Ik hoop het gewoon.

Lode, hoe was het bij je schoonouders? Ging het goed met Bram in de trein?

En South en Troela, HI THERE!

xxx
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
En South, wil ook graag Viva-vriendjes met jou worden .
Heb je South inmiddels gevonden Dreadlokje? Anders stuur ik je via Hyves even een berichtje met haar echte naam, kun je haar bij mijn vrienden vinden.
Winter, ik ga inderdaad vanmiddag naar huis... Vind het wel èrg spannend... Heb vanaf dinsdag mijn (ex)vriend niet meer gezien. Wel iedere dag gesproken via sms of bellen. Hij is degene die telkens wat van zich liet horen... ook wel weer dubbel. Hij zal er nog steeds precies hetzelfde in staan, ga ik vanuit.

Hij woont nog in "ons huis". Ik zie wel hoe het nu gaat. Gaat het niet, dan ga ik weer terug naar mijn ouders. Het was voor mij eerst ff tot rust proberen te komen en dan kijken hoe het gaat. We gaan ons huis verkopen en allebei zijn we op zoek naar andere woonruimte. Zal wel lastig worden allemaal... Maar ja... zien wel weer. Vind het ontzettend spannend........

Ik probeer hem 'los te laten', maar dat is zo ontzettend moeilijk... zeker na 12 jaar samen-zijn...
Heb South een berichtje gestuurd via Viva, om vriendjes te worden.
Pfoe, zeker zeg. Ook als je allebei in hetzelfde huis blijft zitten. Ik kan me voorstellen dat je dit echt spannend vindt. Want het is natuurlijk niet leuk om je huis uit te moeten. Het prettigst is als jullie er allebei kunnen blijven zitten totdat het verkocht wordt. En dat dat gewoon op een ontspannen manier kan.

Twaalf jaar is ook echt lang.

XXX
Dread, ik wist niet dat jullie al 12 jaar samen waren... Da's behoorlijk lang. ik hoop dat jullie nog wel een beetje samen kunnen wonen in het huis. Perslot is er geen 3e persoon in beeld, dus wellicht dat jullie nu wel als vrienden naast elkaar kunnen leven even. Want er is toch geen sprake van ruzie? (van wat ik begreep).

Maar vreemd zal het zeker zijn.

thanx allen, voor t duimen...

Maar misschien is mijn nod pas dinsdag...

ik heb deze keer nl alles incl. temp lijsten op de site van fertilityfriend gezet en naar hun berekening zou dus mijn nod pas dinsdag zijn. Dus daar ga ik voor t gemak vanuit. (dat zou dan ook 30 dagen zijn trouwens)

En winter, binnen in me ben ik alles behalve geduldig hoor.. Maar ja, ik moet wel he...
@ Bloem, we hebben inderdaad geen ruzie. Gelukkig niet! Maar dat maakt het ook wel weer lastig..... ik moet maar accepteren dat hij niet verder wil met "ons"..... Want dat is nog steeds wat hij wil. Ik had ook niet verwacht dat het anders zou zijn hoor... maar een beetje hoop hou ik altijd. We zijn allebei nog wel gek met mekaar, speciaal plekje in mekaars hart..... dus als we vrienden kunnen blijven... zou wel fijn zijn. Maar in het begin vooral ook lastig in het loslaten van hem. We zien wel hoe het gaat lopen.

Nu ben ik alweer paar uurtjes "thuis", wat niet echt als thuis meer voelt. Alles is zo anders nu..... Het was wel raar om vanuit mijn ouders weer naar hem en "ons huis" te gaan..... Tot nu toe gaat het wel aardig. Heb al wel weer ff zitten janken hoor..... het is en blijft niet niks.....

Mijn "vriend" voelt ook anders aan..... zo dichtbij maar ook zo ver weg..... Ik probeer hem los te laten en te accepteren dat dit is wat hij wil. Ik moet ook verder.....

Denk dat ik van de week eens ff ga zoeken naar een psycholoog oid voor hulp..... heb nog zoveel te verwerken van afgelopen tijd. Kan wel iemand gebruiken die me hier een beetje doorheen loodst.

Winter, zou het dan toch juni voor jullie worden?? Ik hoop het!!!! Zou wel grappig zijn wanneer het pendelen uit gaat komen.

Knuf voor jullie allemaal!! Jullie zijn enorme kanjers!!!
Jij bent hier de kanjer Dreadlokje.
nou wij gaan dus ook de molen in...

Ben dus ongi geworden... :(
Nou Bloempje... hand in hand dan maar.

Klote he?

Laat je je vriend van de week de huisarts bellen voor een verwijsbrief? Werkt hij braaf mee? Dikke kus voor je. I know how it feels.
Ja, hij gaat deze week bellen. Hij weet nog niet de dag (hij moet er ook wat moed voor maken) maar uiterlijk vrijdag.

ik snap wel dat hij daarvoor ook even moet nadenken wat hij precies wil zeggen enzo.

En savonds kreeg ik weer een beetje de bibbers... Ik wou eigenlijk weer terug krabben... Nog een ronde dan toch maar proberen... Maar ik moet van mezelf toch voet bij stuk houden...

Tja, ik heb nog nooit een onderzoek daar gehad, dus ik vind het best eng dat dit er straks aan zal zitten te komen.

kreeg ik in de avond mijn zus nog aan de telefoon. Ik zat er zo mee in mijn hoofd, dat ik het met mijn stomme kop tegen haar vertel... Krijg ik van haar natuurlijk te horen dat ik dan toch maar alle alternatieven moet gaan bedenken (alsof we nu al volledig onvruchtvaar zijn verklaard) en dat ik dan maar lekker vaak op haar zoontje moet passen (ja, dat is de oplossing voor mij dan kan zij weer lekker stappen...) Echtwaar, ze kan het alleen maar vanuit haar eigen kant bekijken helaas... En ze heeft het niet eens door...

Maarja, ik had ook 2x na moeten denken voordat ik het haar ging vertellen... Meestal vertel ik haar dan ook niets eigenlijk.

Nou, ik ga me dan ook maar eens inlezen, over wat het precies gaat betekenen als we de arts hebben gebeld voor een doorverwijzing...
ohja, en weetje wat mijn vriendin van de week zei?

die zei: als het deze ronde niet lukt, en je moet voor onderzoeken naar de gyn, dan wil ik wel met je mee als je dat fijn vind.

Wat een heerlijke meid he! Die denkt echt met me mee!
Kijk, je vriendin weet wat je dus wel moet zeggen. Kan me voorstellen dat je er spijt van hebt dat je dit tegen je zus hebt verteld na zo'n reactie. Gaat natuurlijk nergens over. Ik heb het ook tegen niemand verteld. Stond gister wel op het punt om te doen want ik had zo'n leuk gesprek met zus en moeder. Maar ik weet hoe mijn vriend erover denkt dus toch maar niet gedaan. Misschien krijgt hij volgende week wel te horen dat alles okee is, dan hoef ik me er verder ook geen zorgen meer over te maken. Maar dan moet ik waarschijnlijk wel zelf verder doorgelicht worden.

Maar goed, maak jij je nou nog maar geen zorgen. Ze beginnen toch bij de man omdat die onderzoeken het minst belastend zijn. Dwz, een potje vullen. Verdere onderzoeken gaan stapje bij stapje. Je begint met een gesprek, evt. temperatuur- of ovulatielijsten overleggen en misschien een (inwendige) echo. Da's allemaal niet belastend hoor. Zeker niet vervelender dan een uitstrijkje ofzo (weet niet of je dat wel eens hebt gehad, maar dat valt echt reuze mee).

Ik denk ook dat je er in groeit. Maak je er nu nog maar niet te veel zorgen om. Eerst maar eens een afspraak maken voor je vriend. De rest komt (eventueel) later wel. En bovendien kun je zelf bepalen tot hoever je gaat natuurlijk. Je kunt er ook op ieder moment weer uitstappen (of tijdelijk stopzetten).

Lieverd, no worries, daar is het nog te vroeg voor. Wel goed dat je je vast een beetje inleest, maar zo ver is het nog niet.

Dikke kus!
meiden, ik kom jullie even een dikke geven! en bloem, maak jezelf niet te druk hoor! het komt allemaal goed.. het gaat inderdaad stapje voor stapje en als je eenmaal bezig bent valt het reuze mee. dread en ik zijn jullie al voorgegaan wat betreft onze inwendige onderzoeken. een inwendige echo voel je helemaal niks van! je moet net even die stap zetten om daar met je spulletje bloot te liggen. (dat is voor bloem, jij bent het al gewend hè winter?) maar dat is nog niet aan de orde, eerst je man. wel lief dat je vriendin dan mee zou willen gaan. ik heb ook altijd iemand meegenomen en dat is toch fijner dan dat je alleen zou moeten. maar lieverd, doe het gewoon op je eigen tempo! niets moet, alles mag.. en jij bent de baas!! wel rot dat je zus zo reageert trouwens!! ze snapt het echt niet...

winter, ik vind het wel erg knap dat je zwijgt tegen je moeder! ik weet zeker dat ze alle begrip heeft en je ook zal steunen en met je mee zal gaan bij één of ander onderzoek.

dread, gaat het nog een beetje thuis?

nou meiden, succes en no worries!!! alles komt goed!

ik moet straks naar de verloskundige en toch maak ik me iedere keer zorgen.. nou ja, ook dat zal erbij horen denk ik. heb zaterdag mezelf weer even leeggekotst dus het zal nog wel goed zitten hihi.

xxx
wat zijn jullie toch geweldig, ik zat bijna te janken hier op mijn werk om jullie lieve berichtjes!!! (hoezo labiel van ongi hahaha!)

Maar het doet me heel erg goed om dit van jullie te lezen. Het is waar, ik mag het tempo bepalen. En het gaat stapje voor stapje...

Maar idd zo met je blote onderkantje liggen zie ik toch wel tegen op. Ik weet dat het voor hun de normaalste zaak van de wereld is, maar voor mij nu nog even niet. En een uitstreikje heb ik ook nog nooit hoeven maken...

Jullie hebben me weer helemaal moed gegeven

Somszakt alle moed gewoon zo in je schoenen... Ik ben toch nog niet een keer zo erg teleur gesteld geweest als deze keer moet ik zeggen, ben echt ook ff gaan huilen gisteren. We hadden echt heel goed gedaan deze maand, zowel volgens temp curve als volgens de ovu test...

Maarja, schouders weer er onder... gelukkig helpen jullie me dr ook weer wat boven op

(Ik ben nu ook zo lekker emo op t moment... sorry!)

Troela, veel plezier bij de verloskundige, ze zal je vast laten zien dat alles helemaal goed is!

Lijkt me alleen wel naar om nog zo misselijk te zijn... Ik hoop dat dat toch wel gauw over gaat!

Dread, hoe is het nu bij je thuis?
Geeft niets hoor, dat je even emotioneel bent. Komt natuurlijk omdat je voor jezelf had besloten: "Als het deze keer niet raak is, dan gaan we actie ondernemen." Tja, en dan moet je actie ondernemen. Dat is even confronterend. En weet je, ik snap goed dat je ertegen op ziet om met de billen bloot te gaan. Letterlijk. Maar ook dat is iets wat iedere vrouw verschillende keren in haar leven gaat mee maken. Is het niet bij een gyneacoloog, dan wel voor een uitstrijkje, dan wel voor een onschuldige vaginale infectie, dan wel voor een aambei. Weet ik wat je allemaal kunt hebben. Kortom, ik denk dat er weinig vrouwen zijn die nog nooit op een of meerdere momenten in hun leven met de benen wijd moesten voor een arts.

En weet je, als je zwanger zou zijn moet je toch ook een keer bevallen. Dus je ontkomt er als vrouw bijna niet aan, om je onderkantje te laten zien.

Ik heb al zo vaak mijn broek laten zakken. Vroeger had ik regelmatig infecties, heel vervelend. Moest de huisarts naar kijken. Maar het went. En toen ik voor die cyste en menstruatieklachten een verwijsbrief voor de gyneacoloog kreeg heb ik gewoon gevraagd of het mogelijk was dat ik een vrouwelijk gyn kreeg. Als je je daar beter bij voelt kun je dat gewoon aangeven. Ik vond dat prettiger maar als het niet mogelijk was geweest had ik het ook geen probleem gevonden. Maar het bleek wel mogelijk dus nog beter.

Troela, veel plezier bij de verloskundige! Tijd gaat snel. Echt fijn dat het allemaal goed gaat.

En ja, ik weet ook dat mijn moeder alleen maar steun kan zijn als ik zou vertellen dat we de molen instappen. Vind het ook geen probleem om het met haar te delen. Maar mijn vriend vindt het "genant" als mensen weten dat hij zijn zaakje moet laten nakijken. Het is en blijft een haantje en het voelt voor hem een beetje als falen. Dus vertel ik er niets over. Als bij hem alles goed blijkt en er zit bij mij iets niet goed dan is het "mijn probleem". En dat kan ik dan alsnog met iemand delen als ik daar behoefte aan heb. Dus ik vind het niet zo erg om er nog even mijn mond over te houden. Ik ben er ook nog steeds niet heel erg onzeker over. Ik blijf ervan overtuigd dat we gewoon dikke pech hebben maar het echt gaat lukken en dat er geen heel heftige noodgrepen nodig zullen zijn. Dat gevoel heb ik gewoon. Dus het blijft nog even iets tussen mijn vriend en mij. Heb ik, voor nu, vrede mee.

Dread, inderdaad, hoe is het thuis? Vreemde vraag maar hij komt gelijk in me op, hoe doen jullie dat met slapen? Ligt er een op de logeerkamer of delen jullie nog hetzelfde bed? Sorry hoor, beetje brutaal van me. Hoef je ook geen antwoord op te geven. Maar dat vroeg ik me gewoon af.

Dikke kus lieve meiden!

xxx
Winter en Bloempje, allebei ongesteld...he kut zeg! Nu dus de MM in. Ik kan me voorstellen dat jullie je daar even extra kut bij voelen, omdat je had gehoopt dat het niet nodig zou zijn. En ik geloof ook niet dat ik het zomaar aan mensen zou vertellen als het bij ons niet had willen lukken. Weet je, dan krijg je alleen maar vragen en adviezen enzo en ondanks dat dat allemaal goedbedoeld is, zit je daar natuurlijk helemaal niet op te wachten. Mag ik jullie nog wel even een opsteker geven? Op het andere topic waar ik schrijf is een meisje dat al 1 jaar en 5 maanden bezig was en afgelopen maand te horen kreeg dat het zaad van haar vriend slecht was (heel traag en weinig zaad) nu opeens zwanger. Ik hoop zo dat het voor jullie ook alsnog gaat lukken zonder de echte MM!!!

Troela, weer naar de verloskundige dus. Probeer je niet te veel zorgen te maken (zegt über-zorgen-maakster-Lode ), het is vast allemaal helemaal goed!!! Wel naar dat je nog steeds zo misselijk bent!

South, nee, wij hadden de babykamer ook pas af met 36 weken ofzo. Er moest worden verbouwd en de meubeltjes werden pas 4 weken voor mijn uitgerekende datum geleverd. Voor mij was dat echt heel irritant, want ik ben dus echt een über-stresskip...Ach, alles is goedgekomen en uiteindelijk heeft Bram de eerste 6 maanden niet eens op zijn kamertje geslapen, maar in een wiegje naast ons bed

Dread, jouw situatie lijkt me echt zo kut en ik vind het dan ook moeilijk om daar (na alle mooie en nuttige woorden van de andere meiden hier; LOF! ) iets over te zeggen. Het lijkt mij gewoon heel erg raar en moeilijk om met de persoon van wie je nog steeds ongelooflijk veel houdt, maar die ervoor heeft gekozen om niet meer met je verder te gaan, zelfs al houdt hij nog ongelooflijk veel van jou, om te gaan, laat staan in 1 huis te wonen. 12 Jaar weg....ik kan er gewoon echt niet bij met mijn hoofd en hoop alleen maar dat wij jou hier wat steun kunnen bieden...Hele dikke van mij dan maar weer!

Ik heb jullie trouwens uitgenodigd, maar weet niet hoe ik iemand een berichtje kan sturen, dus kan ik jullie neit uitnodigen voor hyves....Dreadje heeft mij zelf al een berichtje gestuurd, dus die heb ik meteen toegevoegd. (dat lukt mij, de diginot dan nog net ) Ennuh...vanaf hier ook geen krabbels ofzo hoor. Vriend weet wel van het forum, maar hij hoort hoogstens bijzonderheden en heeft geen flauw benul om wie het gaat of hoe het allemaal precies zit. En verder weet niemand überhaupt dat ik op het forum zit.

Oh ja, Bram is nog steeds erg verkouden, het lijkt mij ook maar niks om baby te zijn...En op het kdv hadden ze gewoon een hele fles van mijn melk war ik zo hard voor had gekolfd weggegooid....zomaar...down the drain....omdat ze dachten dat 'ie al te lang stond....ik heb me kunnen inhouden, maar man wat was ik boos op die mutsen!
aahh bloempje toch, je wordt ook even met je neus op de feiten gedrukt. dat geeft toch helemaal niks dat je dan een beetje emo wordt! ken je dat liedje: "it's my party and I'll cry if I want to, cry if I want to. you would cry too if it happened to you." het is dan wel geen feestje maar dat was nou echt het liedje wat meteen in me op kwam! (hahaha ben 'm nu ook maar meteen op youtube aan het luisteren) en nu weet ik niet meer wat ik wou schrijven......... *troela wordt dement*.

nou, ik doe er ook maar meteen het wiegenlied van de 3 j's achteraan. kan ik ook even janken! dussss..... even zingen hoor, dan ga ik weer verder.

'maak ik je blij wanneer je huilt, voel ik me rijk wanneer je lacht naar mij, breek ik het ijzer met mijn hand, voel ik me wijzer dan de krant van morgen.... zal voor je zorgen kleine man. lag het aan mij dan zou jij eeuwig leeeeeeeevvvveeeeeeeennnnnn.'

maar goed waar was ik? weet je wat ik zo lief vond? met je blote onderkantje! toen ik dat las zei ik "aahh koessie koessie", vond het zo schattig!!!

winter, echt petje af hoor! ik had het toch stiekem al wel verteld denk ik hihi. maar nu zijn wij daar ook weer wel extreem in hoor, wij vertellen echt álles aan onze moeder. is je vriend ondertussen al weer terug trouwens? ging toch snel voorbij zo'n weekje alleen..

lode, ik ben nog geen viva-vriendjes met je. heb je wel een uitnodiging gestuurd. anders vraag je via een privé berichtje aan 1 van de andere meiden wie ik ben en dan voeg je me toe. als ik een vreemde naam zie dan ga ik er van uit dat jij het bent.

dat zijn niet echt snuggere vrouwen op dat kdv dan! beetje vreemd vind ik dat.. daar heb je dan al die moeite voor gedaan! tssss!!! geef bram maar een dikke knuffel hoor, ik vind het altijd zo zielig als die kleintjes zich beroerd voelen.

ons kindje zwaaide weliswaar terug vandaag! het stak echt zijn hand op, we konden de vingers zo tellen! net of hij/zij wilde zeggen: "ha ma, gaat goed hier hoor! maak je niet ongerust." en het gezichtje heel goed van de zijkant kunnen zien, was echt leuk!! nu weer 4 weken wachten..... ik ben trouwens niet echt misselijk meer hoor, maar het moest er gewoon even uit denk ik.

maar goed, weer genoeg onzin voor vandaag. ik wou nog douchen voor grey's anatomy, maar dat gaat niet meer lukken helaas. dan maar even snel tussendoor straks.

doei doei!!!!!!!!
lode wat heb je een schitterend ventje!! echt een vrolijk kind!

en er valt mij iets op.... het zijn alleen maar goodlooking girls op dit topic!!

alles goed met iedereen?
Even snel, hier alles goed. Vanavond op kraamvisite. Leuk! Verder weinig te melden, morgenochtend zaakje van vriend inleveren. Hoop dat ik hem op tijd wakker krijg, spul moet om 08.00 uur in het ziekenhuis zijn hahaha. Zal wel lukken.

Later meer!
Hallo lieve meiden!!

Hier ben ik ook weer eens. Ik wil even laten weten (gezien de wel/niet doorgaan met topic) dat ik nog steeds een trouwe lezer ben. Ik ben alleen niet zo'n actieve schrijfster.

Dread: wat een ellende allemaal in jouw leven. Een hele dikke knuffel.

Winter: super goed dat er nu actie wordt genomen en het kwakje van je vriend wordt onderzocht. Zo frustrerend dat het maar niet lukt. Ik hoop dat jullie makkelijk kunnen worden geholpen. In ieder geval gebeurd er nu wat.

Knap dat je het voor je kunt houden tegen je zus en moeder. Ik kan dat nooit en vertel dingen ook wel stiekem aan ze. Ze weten echt alles van me.

Bloem: Fijn dat jij ook stappen gaat ondernemen. Ik hoop ook bij jou dat je makkelijk geholpen kunt worden.

Jee meiden, ik gun jullie zo enorm ook een zwangerschap en een lief kindje.

Troela: fijn dat de zwangerschap bij jou zo goed gaat. Geniet er maar van. Voel je het kindje al?

Hier gaat alles goed. Annabel is alweer 2,5 maand. Groeit heel hard en is zo lief... Ze lacht echt heel erg veel, zo lief. Maar wel heftig hoor zo'n kindje. Het slokt je helemaal op, en dan slaapt annabel inmiddels door gelukkig. Ik ben nog 8 weken vrij en dan moet ik weer werken.

Goed ga weer even door in huis. Ze slaapt nu even dus grijp mijn kans.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven