Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Ik ga het op de kalender zetten, jippie de 27e!!!! Weet nog niet wat ik met Gijs ga doen, als ik 'm niet meeneem, moet ik kolven en dat doe ik uit principe (.. principe; ik kolf zo beroerd...) alleen op mijn werk. Dus ik denk dat ik met twee kids kom. Er is vast wel iemand die het leuk vindt om met mijn peuter of beeb te wandelen, knuffelen, spelen, slapen haha!

Nu even kijken of het andere topoic al volloopt...
he ladies,

wat denken jullie hiervan?

http://www.infoflierefluiter.nl/index.htm

Moet wel zeggen dat het in Raalte is. Ik zie tot mijn schrik dat Amersfoort vanaf mijn huis nog bijna 2 uur rijden is!! Zucht... Ik stel ook weer wat voor hoor. Dat in raalte is vanaf mijn huis een uur en een kwartier.
http://www.kinderparadijsmalkenschoten.nl/

in apeldoorn
Raalte is zeker voor de westelijke mensen erg ver. Voor mij lekker in de buurt maar voor de meesten toch wel ver denk ik.

http://www.pannenkoekenhuisvoorst.nl/

pannekoekenhuis met grote speeltuin in voorst
quote:pebbles10 schreef op 26 mei 2009 @ 21:27:

Raalte is zeker voor de westelijke mensen erg ver. Voor mij lekker in de buurt maar voor de meesten toch wel ver denk ik.

dat zal idd wel. Ach, op een gegeven moment moeten we gewoon kiezen en ik verwacht dat er toch wel iemand een stukje verder moet rijden omdat het anders lastig uitzoeken wordt. Wat ik net al zei, Amersfoort ligt toch bijna 2 uur rijden vanaf Groningen (waar ik woon in Groningen tenminste). Mss zit in de dingetjes die ik hier plaats wat leuks tussen.
Als je in het midden wilt zitten kom je toch rond Apeldoorn-Amersfoort uit.

Die link van Raalte vind ik wel heel erg leuk trouwens. Vanaf hier is dat een half uurtje dus die ga ik zowiezo onthouden.

Ik ga nog even wat andere links van je bekijken.
Dat pannenkoekenhuis ziet er ook heel leuk uit. En ook dat is maar een half uurtje bij mij vandaan.
http://www.ulebelt.nl/

in deventer
http://www.ulebelt.nl/

in deventer
mag ik trouwens ff trots zijn op een superleuke foto van Roan op mijn hyves. Vindt hem zo'n lekker kereltje daar. Is nu mijn profielfoto
die in raalte vond ik idd ook heel erg leuk pebbs.
Milieucentrum de Ulebelt in deventer is erg leuk, kom er uiteraard wel vaker, hihihi! Maar mocht het slecht weer zijn, is dat niet echt een optie.

Ik kom alleen met Mats. Sverre blijft lekker bij papa, die vinden het ook wel eens leuk om met zijn tweetjes te zijn! Mij maakt het echt niet uit waar we naar toe gaan, met de trein of met Pebs is allebei geen probleem. Raalt is voor mij ook goed te doen en de Ulebelt zou ik dus zelfs per fiets kunnen doen, maar is misschien niet zo handig.
quote:krokusje schreef op 26 mei 2009 @ 21:27:

http://www.pannenkoekenhuisvoorst.nl/

Dit ken ik helamaal niet, maar ziet er ook erg leuk uit!

pannekoekenhuis met grote speeltuin in voorst
quote:Annie Ooi schreef op 26 mei 2009 @ 22:47:

Milieucentrum de Ulebelt in deventer is erg leuk, kom er uiteraard wel vaker, hihihi! Maar mocht het slecht weer zijn, is dat niet echt een optie.

Milieucentrum? Dat is waar wij in onze woonplaats ons grof vuil naar toe brengen!
En goeiemorrege,

Hanna is naar het kdv, zonder luier (en met een tasje vol verschoningen). Ben benieuwd..thuis gaat het redelijk goed nu. De leidsters gaan haar regelmatig op het potje zetten (en stickers uitdelen als het raak is natuurlijk). Ze is er wel echt aan toe, om zindelijk te worden. 's Nachts is ze vaak ook droog (dan wordt ze dus met een kurkdroge luier wakker). Nu wel handig dat ze zo weinig drinkt (ik denk tenminste dat dit nu wel handig is; hele kleine plasjes en veel uren dat ze droog is).

Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek..het zou zomaar eens DE baan kunnen zijn. Functie als secretaresse van een hoogleraar, 3 dagen per week. Zin in...(het gesprek dus, ik vind dat altijd leuk, soll.gesprekken).
@Mirjam: Succes bij je gesprek!

Hier niet veel bijzonders. Jasmijn is met oma mee. Die kwam koffie drinken en vertelde dat ze boodschappen ging doen, toen wilde ze mee. Ach, lekker rustig toch? Ik ga zo even poetsen maar ik heb eerst schandalig op Olliewood geshopt. Voor Thijmen natuurlijk, maar ook een mooie tas voor mezelf en voor de aankomende baby van mijn vriendin een cadeau. Ze is morgen uitgerekend!!!! Wow, is snel gegaan, en ik ben er gewoon nerveus voor! Helaas is er nog niks aan de hand...ze moet wel op tijd bevallen anders zit ik straks in Turkije en dat zou ik helemaal niet leuk vinden.

Meeting lijkt me leuk, ligt er wel een beetje aan wat besloten wordt wáár we gaan meeten, want ik vind het best heftig, een eind rijden met 2 kids...

Verder heb ik niet zoveel zin om te posten..sorry!
@mir, succes met je gesprek!

@mmoi, heb je zelf ideeen dan waar je naar toe wilt? En wat is je maximale afstand vanaf je huis? Lastig he, dat we allemaal ove rhet land verspreid wonen. Kan me voorstellen dat je het heftig vind met 2 kinderen. Vind het met 1 kind al vervelend om een eind te rijden. Mijn max ligt een beetje bij anderhalf uur. Met Amersfoort zit ik dus eigenlijk een stuk over m'n max heen, maar goed. Apeldoorn zou voor mij net wat dichterbij zijn.
Ikwilde gaa nreageren, maar nu geen zin meer (stom he) ga zo maar ff boodschappen doen en ander huishoudelijk noodzakelijk kwaad....Meisjes zijn weer naar de oppas. Ik heb er nu toch meer moeite mee dan met MAyte alleen destijds....*zucht* wordt een echte moedermuts.
@Ringel: Ik herken dat, geen zin meer hebben in een bericht posten...nou, alleen lezen is toch ook prima! Heb je de boodschappen alweer in huis? Ik moet nog, maar ik heb niet zoveel zin...zucht...

@Krokus: Ik vind ruim een uur wel voldoende rijden eigenlijk...het ligt er ook aan hoe lang je ergens kunt blijven, ga je naar een dierentuin, dan kun je er een hele dag blijven, maar ga je alleen maar naar een speeltuin ofzo dan ben je het ws. in een uurtje of 3 alweer zat en dan moet je weer helemaal terug rijden...snappie?

Jasmijn is nog steeds bij oma en Thijmen ligt lekker in bed. Ik ga mezelf even quality time gunnen
quote:mmmoi25 schreef op 27 mei 2009 @ 15:16:

@Ringel: Ik herken dat, geen zin meer hebben in een bericht posten...nou, alleen lezen is toch ook prima! Heb je de boodschappen alweer in huis? Ik moet nog, maar ik heb niet zoveel zin...zucht...

@Krokus: Ik vind ruim een uur wel voldoende rijden eigenlijk...het ligt er ook aan hoe lang je ergens kunt blijven, ga je naar een dierentuin, dan kun je er een hele dag blijven, maar ga je alleen maar naar een speeltuin ofzo dan ben je het ws. in een uurtje of 3 alweer zat en dan moet je weer helemaal terug rijden...snappie?

Jasmijn is nog steeds bij oma en Thijmen ligt lekker in bed. Ik ga mezelf even quality time gunnen hm, dat wordt dan wel lastig, want wat voor jou ruim een uur rijden is, is voor mij vaak een stuk langer, en andersom. Er zal dus altijd iemand wat langer moeten rijden. Naja, we zien wel wat uiteindelijk de keuze wordt. Ik heb een aantal ideeen geopperd. Misschien heeft iemand anders ook leuke ideeen?
@mmmoi: je zou de meeting eventueel met een bezoekje aan ons kunnen combineren. De meeste van de opties die Krokus had liggen maar een half uurtje bij mij vandaan. Dat je na de meeting met mij mee gaat en dat je dan 's avonds weer naar huis gaat (of blijft slapen, of bij je opa en oma gaat slapen). Dan zal ik zorgen dat ik de katten ruim van te voren boven houdt en dat de kattenharen weg zijn.

ik kan sowiezo niet een hele dag ergens blijven. Roan slaapt nog 's middags en moet tegen 2en echt wel kunnen pitten. Wat mij het leukst lijkt is dat we om een uur of half elf afspreken en tegen een uur of 12 / 12.30 een pannekoek ofzo eten, of gewoon patatjes. Dan kan ik tegen 13.30 terugrijden en kan Roan pitten in de auto. Als het dan zo'n anderhalf uur rijden is, is het voor mij te doen.

Maar nogmaals, als er andere ideeen zijn, ik kan me aanpassen hoor. De tips die ik geplaatst heb, komen van de site www.uitmetkinderen.nl, daar kun je een woonplaats intypen en krijg je allerlei uitjes daar in de omgeving.
he meiden, zie dat er al weer veel gepraat is over waar we heen kunnen gaan. Ik heb even gekeken maar de andere opties zijn toch al gauw een uur langer rijden met de trein. Ik vind twee uur trein wel veel. En dan ben ik er nog niet want ik heb ook nog reistijd van en naar station. Dus dat is bij elkaar zo'n kleine drie uur. Amersfoort komt mij dus het beste uit. Zandfoort aan de Eem werd als tip gegeven bij het topic van Annie. Goed te bereiken met openbaar vervoer en een grote parkeerplaats voor de deur. Maar Ik begrijp dat dit voor andere mensen dan toch wel weer ver is. Dus kies maar wat dan kijk ik wel of ik het goed te doen vind.
maar zou er nou niet iets zijn wat voor ons allemaal max anderhalf uur rijden is?

Ik zoek nog ff door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven