Date neemt afstand ?

08-06-2021 20:44 368 berichten
Hoi,

Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.

Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.

De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.

Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.

Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.

Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu

We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.

Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
raindance schreef:
09-06-2021 00:08
Wow serieus?
Jij bent echt doodvermoeiend. Je houdt niet van spelletjes, maar je speelt zelf de grootste rol. Je draait alles om. Klein beetje eng zelfs.

Tijd voor zelfreflectie meid. Denk dat je blij mag zijn als hij je nog wil zien na deze drama, wat je zelf hebt gemaakt overigens.
Welk spel speel ik dan ?
Alle reacties Link kopieren
Zeg TO; Is de aanstaande date toevallig een advocaat uit België?
Een Noors spel wellicht.
Iets met trollen🤣
Liz23liz5 schreef:
09-06-2021 00:10
Die gedachte kwam ook zomaar bij mij op... :-D
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
communicatiekind schreef:
09-06-2021 00:09
Welk spel speel ik dan ?
Het grote - ik mag alles zeggen, maar als een ander precies hetzelfde zegt tegen mij, is het wispelturig en raar - spel

Lees wat ik gequote heb van jou en durf dan nog te zeggen dat híj wispelturig is. Beetje hypocriet, vind je niet?

Als je het niet ziet, heb je echt 60 betonplaten voor je kop en wens ik je veel sterkte.
VANTA schreef:
Een Noors spel wellicht.
Ik ken dus iemand die echt zo is als TO, gewoon in Nederland ;) een soort dodelijke combi van heel veel onzekerheid + een groot bord
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Wat deed deze man nu verkeerd?
Wanna grow up to be
Be a debaser
08-06-2021 23:53
Morgenochtend kan ik appen :

Je lijkt me een leuke, sympathieke man en ontmoet je graag. Jij ook nog zin om af te spreken ?

Is dat goed ..
Prima! En vanaf nu gewoon gezellig doen, niet meer dat kribbige gemiep.
't Is al met al een heel gedoe
Aviendha schreef:
09-06-2021 00:18
Ik ken dus iemand die echt zo is als TO, gewoon in Nederland ;) een soort dodelijke combi van heel veel onzekerheid + een groot bord
Oefff moeilijk leven
*Sikkepit* schreef:
09-06-2021 00:14
Die gedachte kwam ook zomaar bij mij op... :-D
Oh,
Dan adviseer ik yogapants en roze schoenen.
Das altijd a winning combination.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Liz23liz5 schreef:
Nee, haha. Hij heeft op zich wel goede baan hij heeft aantal bedrijven in de auto schoonmaak. Maar goed, ik ga slapen morgen meer :)
Deze TO heeft wel wat weinig fantasie. Ik mis details.
VANTA schreef:
09-06-2021 00:34
Deze TO heeft wel wat weinig fantasie. Ik mis details.
Die fantasie laat ze aan ons over in de spatie tussen auto en schoonmaak.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
09-06-2021 00:40
:HA:
Chienandalou schreef:
09-06-2021 00:30
Oh,
Dan adviseer ik yogapants en roze schoenen.
Das altijd a winning combination.
:proud:
Chienandalou schreef:
09-06-2021 00:40
Die is heel rekbaar :proud:
*Sikkepit* schreef:
09-06-2021 00:42
Die is heel rekbaar :proud:
Dat ligt aan het model auto. In een fiat punto is er weinig rekbaar heb ik me laten vertellen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
09-06-2021 00:09
Welk spel speel ik dan ?
Zeur of Duty
World of Vaagcraft
Vifa 2021
Whinecraft
App-Man
RoBlocks
Jaa uit je opmerking maak ik op dat je er duidelijk klaar mee bent. Waarom wil je dan nog af spreken terwijl hij andere intenties heeft ?
To, wanneer ik niet zou weten dat je al getrouwd bent geweest en dat je een kind hebt, dan zou ik denken dat je een meisjes van 13 bent.

Ik denk dat je beter kunt stoppen met daten, want je bent er zo over duidelijk niet aan toe. Wanneer je nu nog lelijke appjes wil sturen over spelletjes dan spoor je niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
09-06-2021 06:01
To, wanneer ik niet zou weten dat je al getrouwd bent geweest en dat je een kind hebt, dan zou ik denken dat je een meisjes van 13 bent.

Ik denk dat je beter kunt stoppen met daten, want je bent er zo over duidelijk niet aan toe. Wanneer je nu nog lelijke appjes wil sturen over spelletjes dan spoor je niet.
Dit is precies wat ik wilde commenten! To lijkt een tiener, maar uit haar andere topic weet ik dat ze een kind heeft van 11.

Volgens mij is het meer de vraag of deze man nog wel contact met to moet willen hebben ipv andersom.
Het spijt me, to, ik wil niet grof doen, maar ik heb echt zelden iemand gelezen met zo weinig reflecterend vermogen. Je beschuldigt hem van van alles wat je zelf doet, en bent dan gepikeerd op hem. Waarom? Zie je echt niet dat je zelf een beetje raar aan het doen bent?
Dit wordt niks meer, maar als je je eigen aandeel niet ziet, maak je ook steeds dezelfde fouten.
Jufjoke schreef:
09-06-2021 07:44
Het spijt me, to, ik wil niet grof doen, maar ik heb echt zelden iemand gelezen met zo weinig reflecterend vermogen. Je beschuldigt hem van van alles wat je zelf doet, en bent dan gepikeerd op hem. Waarom? Zie je echt niet dat je zelf een beetje raar aan het doen bent?
Dit wordt niks meer, maar als je je eigen aandeel niet ziet, maak je ook steeds dezelfde fouten.
Nou dit inderdaad. Wat een drama...
Jufjoke schreef:
09-06-2021 07:44
Nee. We hebben vrijdag 4 uur lang gesproken via beeld. Allemaal leuk en aardig, dag erna wat appjes en daarna voelde ik afstand.

Gister eigen initiatief geappt, en net voor hij ging slapen appje dat hij helemaal naakt in bed ligt. Hij stelt nou niet bepaald vragen om mij te leren kennen ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven