Date neemt afstand ?

08-06-2021 20:44 368 berichten
Hoi,

Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.

Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.

De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.

Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.

Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.

Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu

We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.

Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
communicatiekind schreef:
09-06-2021 13:40
Zou kunnen, kom ik dan vanzelf achter. Maar ik vraag me af als je ziet/ weet dat ik je nummer hebt verwijderd..waarom dan gewoon niet stil blijven en dood laten bloeden als je toch geen interesse meer hebt.

Vraag het hem
Ik begrijp dat het nog niet echt wil lukken met het voortschrijdend inzicht?
Zou kunnen, kom ik dan vanzelf achter. Maar ik vraag me af als je ziet/ weet dat ik je nummer hebt verwijderd..waarom dan gewoon niet stil blijven en dood laten bloeden als je toch geen interesse meer hebt.

Gelukkig heeft hij dat niet gedaan, scheelt weer een topic ‘waarom ben ik geghost terwijl we een date hadden staan’.
Merys schreef:
09-06-2021 13:45
Ik begrijp dat het nog niet echt wil lukken met het voortschrijdend inzicht?
Integendeel.
Chienandalou schreef:
09-06-2021 13:35
En ga je nu op date of niet? Wat trek je aan?
Ik vind dit een héél belangrijke vraag. Wat trek je aan op jullie date?
Dwaler schreef:
09-06-2021 13:46
Integendeel.

Dat van TO bedoel ik :proud:
Ongelooflijk. Natuurlijk blijft hij niet stil. Hij communiceert.
Eerst bijhouden hoe lang hij niet reageert en als hij wel reageert had hij zn mond moeten houden. Damn girl.
1111love schreef:
09-06-2021 13:49
Ongelooflijk. Natuurlijk blijft hij niet stil. Hij communiceert.
Eerst bijhouden hoe lang hij niet reageert en als hij wel reageert had hij zn mond moeten houden. Damn girl.
Echt he, die man kan beter gaan rennen voor zijn leven ;)
Zelden zulk moeilijk gedoe gezien.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
09-06-2021 13:45
Gelukkig heeft hij dat niet gedaan, scheelt weer een topic ‘waarom ben ik geghost terwijl we een date hadden staan’.
Zo fijn dat er altijd stokken te vinden zijn als je wat te slaan hebt.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Als ik zie dat iemand waar ik dagelijks mee contact heb mijn nummer verwijderd, zal ik daar ook wel naar vragen ja. Dat is niet heel raar.
De vraag is waarom jij zijn nummer hebt verwijderd? Je had hem ook kunnen blokkeren, je had ook je offline status kunnen verbergen op Whatsapp. Ik ben van mening als je iemands nummer verwijdert terwijl je nog wel een reactie verwacht, dat je zit te sturen op drama.
Merys schreef:
09-06-2021 13:48
Dat van TO bedoel ik :proud:
Ik ook 😀
Zowizo schreef:
09-06-2021 13:21
De man heeft wel humor dat geef ik hem na... en ook verstand... bijzonder wel dat hij niet de handdoek in de ring heeft gegooid.
Als hij alleen wil n**ken dan maakt het toch allemaal niet uit. Hij klinkt in ieder geval niet als into TO
*Sikkepit* schreef:
09-06-2021 13:35
Er is nog genoeg tijd om de rest ook te verknallen hoor. ;-)
Ik vind eigenlijk dat ze nog best haast maakt
Ronduit pijnlijk om dit allemaal te lezen. Met 'hectisch op het werk' zou ik eerder denken dat hij daarom wat later heeft geantwoord, dan dat hij de afspraak wil verzetten.
Hij wil gewoon nog afspreken, en zit je een beetje te plagen om dat het overduidelijk was dat je gewoon boos was. Hij klinkt serieus als een normale leuke gast. Waarom reageer je nooit met een grapje ofzo? Met je vriendinnen ben je heel anders mag ik aannemen?
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Aviendha schreef:
09-06-2021 15:03
Ronduit pijnlijk om dit allemaal te lezen. Met 'hectisch op het werk' zou ik eerder denken dat hij daarom wat later heeft geantwoord, dan dat hij de afspraak wil verzetten.
Hij wil gewoon nog afspreken, en zit je een beetje te plagen om dat het overduidelijk was dat je gewoon boos was. Hij klinkt serieus als een normale leuke gast. Waarom reageer je nooit met een grapje ofzo? Met je vriendinnen ben je heel anders mag ik aannemen?

Met m’n vriendinnen ben ik anders natuurlijk.

Ik denk gewoon dat ik een soort trauma heb opgelopen door de jaren heen. Heb door de jaren heen best wat gedate, en altijd was het vaag. De een had bindingsangst, de ander hield mij aan het lijntje en was plots opeens getrouwd, de ander wilde alleen seks, van de ander hoorde je opeens nooit meer iets. Dus eigenlijk is m’n vertrouwen in mannen een beetje weg.

Ik had niet verwacht zo een leuke klik met deze man te hebben, en ben gewoon bang om teleurgesteld te worden. Ook is mijn ervaring dat mannen soms zeggen jaaa leuk ik wil je graag zien, en daarna komen de smoesjes “ druk “ of hoor je opeens nooit meer wat. Dus zit een beetje in de angst meent hij echt wat hij zegt of wil hij mij gewoon niet kwetsen.

Als ik eenmaal voorbij de onzeker fase ben, dan ben ik gewoon lekker los en is het allemaal niet zo moeilijk
Pfoe wat maak je het ontzettend zwaar.

Keep it light.

Hij stuurde een berichtje dat hij hard lachte.

Lach terug: schrijf dan zoiets als: je moest eens weten wat ik allemaal zo makkelijk kan ;)

En de sfeer is helemaal anders dan

"liegen had ik niet moeten doen"

Weg sfeer

Dol wat met hem, maak plezier, zie of je bij mekaar past of niet
en heb waanzinnige seks!
Goede zelfreflectie. Dat is een start.
Op dit moment saboteer je vooral je eigen liefdesleven en projecteer je jouw angsten op de ander.
Ga met jezelf aan de slag. Hou de communicatie eerlijk, luchtig en blijf bij jezelf. Leer vooral jezelf vertrouwen. Kun je leren van de ervaringen of ben je vastgelopen? Daar kun je ook hulp bij zoeken of boeken over lezen. Je zoekt het zo buiten je jezelf. Je legt de verantwoordelijkheid van jouw issues nu neer bij een onbekende man. Het recept voor ellende.
Wat een geweldig topic! En dan zo'n nickname van TO. :) :) :)
TO, hij lijkt wel als een leuke kerel. Plaagt je een beetje in zijn laatste app. Ga er in mee en blijf niet in het 'hij wil alleen maar seks'-gedoe hangen. Je begon zelf die richting in te sturen en dan moet je ook niet piepen achteraf.

Tip: Smiley's kunnen een hoop zwaarte weghalen van een gesprek. Dus gewoon beetje meegaan de in de flow en je vooral druk maken over welk jurkje je vrijdag aantrekt. Niet té bloot hoor, want dan zou hij er ook weer iets van kunnen vinden. Of erger nog, zeggen.... :biggrin:
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Roodkapjeendewolf schreef:
09-06-2021 15:28
Je legt de verantwoordelijkheid van jouw issues nu neer bij een onbekende man. Het recept voor ellende.
Amen.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
TO, wat de intenties zijn van deze man kom je pas achter als je hem ontmoet. Dat er seksuele grapjes worden gemaakt lijkt me positief. Hij vindt je blijkbaar (ook) op dat vlak interessant. Als je elkaar wat beter kent kan je hem uitleggen dat je graag een relatie wil, en niet puur een avontuurtje. Je hoeft ook niet op de eerste date met hem in bed te duiken he? Denk wel dat als hij idd echt belust is op een avontuurtje dat je hem dan wel ernstig hebt aangemoedigd door je “laat je piemel eens zien” actie….
09-06-2021 15:13
Met m’n vriendinnen ben ik anders natuurlijk.

Ik denk gewoon dat ik een soort trauma heb opgelopen door de jaren heen. Heb door de jaren heen best wat gedate, en altijd was het vaag. De een had bindingsangst, de ander hield mij aan het lijntje en was plots opeens getrouwd, de ander wilde alleen seks, van de ander hoorde je opeens nooit meer iets. Dus eigenlijk is m’n vertrouwen in mannen een beetje weg.

Ik had niet verwacht zo een leuke klik met deze man te hebben, en ben gewoon bang om teleurgesteld te worden. Ook is mijn ervaring dat mannen soms zeggen jaaa leuk ik wil je graag zien, en daarna komen de smoesjes “ druk “ of hoor je opeens nooit meer wat. Dus zit een beetje in de angst meent hij echt wat hij zegt of wil hij mij gewoon niet kwetsen.

Als ik eenmaal voorbij de onzeker fase ben, dan ben ik gewoon lekker los en is het allemaal niet zo moeilijk

Dus, ben je wel klaar om weer te gaan daten, ik denk van niet namelijk?!
Ik heb het wss toch al helemaal verpest.

Hij woont in Friesland en ik noorden van het land, dus toen zei ik dat ik geen match zag door de afstand en geen interesse meer. Dat vond hij heel jammer want hij voelde een klik.

Paar dagen later had ik weer appje gestuurd en contact herstelt. En toen was het contact eigenlijk heel gezellig en leuk.

Hij liet toen weten niet van spelletjes te houden eerste wel/ dan niet/ dan wel

Zit te denken hem een sexy foto te sturen denk namelijk niet dat dit nog iets serieus kan worden helaas. Teveel misverstanden
Na die laatste opmerking kan ik dit topic echt niet meer serieus nemen. Succes TO!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
09-06-2021 16:57
Ik heb het wss toch al helemaal verpest.

Hij woont in Friesland en ik noorden van het land, dus toen zei ik dat ik geen match zag door de afstand en geen interesse meer. Dat vond hij heel jammer want hij voelde een klik.

Paar dagen later had ik weer appje gestuurd en contact herstelt. En toen was het contact eigenlijk heel gezellig en leuk.

Hij liet toen weten niet van spelletjes te houden eerste wel/ dan niet/ dan wel

Zit te denken hem een sexy foto te sturen denk namelijk niet dat dit nog iets serieus kan worden helaas. Teveel misverstanden

Mag hopen dat je vetgedrukte niet meent na alle commotie over zijn zgn seksgerichtheid (volgens jou) :facepalm:
Aviendha schreef:
09-06-2021 16:59
Na die laatste opmerking kan ik dit topic echt niet meer serieus nemen. Succes TO!

Pffff inderdaad zeg, geen beginnen aan :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven