Mode & Beauty alle pijlers

Bikini/badpak voller figuur

14-06-2021 08:51 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heelp!

Ik heb eind van de middag een tweede date en we gaan zwemmen. Ik zou dit normaal nooit doen, maar mijn voornemen is om mezelf meer te accepteren zoals ik ben en niet mezelf dingen ontzeg uit angst. Desalniettemin vind ik het heel spannend.

Ben 8 kilo lichter dan 2 jaar geleden, wel een kind gekregen dus buik is zachter/slapper. Ik draag kledingmaat 40/42 en buik is vooral probleemgebied.

Heb niet echt meer iets liggen dus ga zo snel de stad in, maar zit te denken aan een hoger broekje of misschien toch badpak. Maar is een badpak wel enigszins sexy? Of iemand anders suggesties voor fijne bikini of model?
Ik draag alleen maar bikini's van Marlies Dekkers. Ik heb niet echt een voller figuur, maar ik denk wel dat ze goed staan als je wat voller bent. Ik heb altijd fold down slips, maar highwaist is ook leuk.

Afbeelding

https://www.marliesdekkers.com/nl-nl/bikinis
Venusss schreef:
14-06-2021 10:21
https://www.marliesdekkers.com/nl-nl/ho ... =L#start=1

Deze heb ik, vind hem heel mooi bij een voller figuur ;-)
Ook een beetje fifties idee.
Grappig. Ik was nog druk aan het copy pasten. :D
Bij 30 graden voel ik me met dat gezweet en geplak überhaupt niet sexy :-D Gewoon aan doen waar jij je lekker in voelt, dan straal je dat ook uit.
safrat schreef:
14-06-2021 10:29
Grappig. Ik was nog druk aan het copy pasten. :D
2 zielen, 1 gedachte ;-)

Bij de link die ik postte zie je de achterkant ook, ik vind dat broekje ( in high waist) zo leuk!
TO, ben je erg klein dat je met maat 40-42 al een ‘voller figuur’ hebt? Die maat heb ik namelijk zelf ook (40-er), maar identificeer me eigenlijk niet met ‘voller’.

Ik draag wel hoge broekjes, vanwege littekens en omdat het fijn zit. Het allerbelangrijkste is de pasvorm, dat het lekker zit.

Veel plezier met je date!
Marlies Dekkers heeft hele mooie sets en badpakken die door aparte details afleiden van minpunten.

https://www.marliesdekkers.com/dw/image ... 490&sm=fit

Ik heb niet echt een bijdrage qua outfits, maar ik kom gewoon even voor je cheeren!
Goed dat je je lijf je niet laat belemmeren. En dat je geniet van wat het je geeft!
Je bent goed zoals je bent!
Als je een badpak of bikini vindt waar je je goed in voelt, dan straal je dat ook uit :)

En een badpak kan natuurlijk ook sexy zijn, als dat is wat je wil. Zoveel mooie neklijnen mogelijk.
You go, girl!
Ik heb een badkleding rokje, is van hetzelfde stof als mijn badpak. Ik ben er enorm blij mee, heb toevallig ook een stoma, dus dat rokje, heel kort is het, verbergt dat een beetje.

Ik moet eigenlijk weer een nieuwe kopen maar weet niet waar.
Poloppie schreef:
14-06-2021 11:03
Ik heb niet echt een bijdrage qua outfits, maar ik kom gewoon even voor je cheeren!
Goed dat je je lijf je niet laat belemmeren. En dat je geniet van wat het je geeft!
Je bent goed zoals je bent!
Als je een badpak of bikini vindt waar je je goed in voelt, dan straal je dat ook uit :)

En een badpak kan natuurlijk ook sexy zijn, als dat is wat je wil. Zoveel mooie neklijnen mogelijk.
You go, girl!
Eens, dat wilde ik ook nog zeggen. Erg leuk om te lezen.
Bij Hunkemöller hebben ze ook veel bikinisets met hoge broekjes.
safrat schreef:
14-06-2021 10:28
Ik draag alleen maar bikini's van Marlies Dekkers. Ik heb niet echt een voller figuur, maar ik denk wel dat ze goed staan als je wat voller bent. Ik heb altijd fold down slips, maar highwaist is ook leuk.

Afbeelding

https://www.marliesdekkers.com/nl-nl/bikinis
Prachtig, en de high waist versie ook. Maar ik keek even niet goed, ik dacht: oh, €69,95, dat valt nog mee. Maar dat is dus alleen voor het broekje! Dan heb je een bikini van €200,-! Hoe mooi ook, voor die handvol keren per jaar dat ik het draag, vind ik dat echt teveel. Maar wel heel mooi!
Ik zou aantrekken waar jij je prettig in voelt.
Jufjoke schreef:
14-06-2021 11:57
Prachtig, en de high waist versie ook. Maar ik keek even niet goed, ik dacht: oh, €69,95, dat valt nog mee. Maar dat is dus alleen voor het broekje! Dan heb je een bikini van €200,-! Hoe mooi ook, voor die handvol keren per jaar dat ik het draag, vind ik dat echt teveel. Maar wel heel mooi!
voordeel is dat ze niet zo trendgevoelig zijn en van goede kwaliteit, hier heb je echt jaren plezier van!
guppekop schreef:
14-06-2021 12:00
voordeel is dat ze niet zo trendgevoelig zijn en van goede kwaliteit, hier heb je echt jaren plezier van!
Dat geloof ik direct, je kunt zien dat er een mooie pasvorm in zit.
Maar door het weinige gebruik doe ik met een goedkopere bikini ook járen. :mrgreen:
Wat stoer dat je dat gaat doen arequipa!!!
Mijn ervaring is dat je een buik toch wel ziet, in badpak of niet. Ik heb zelfs een soort ding met een jurkje geprobeerd, zag er niet uit, ik leek alleen maar heel dik.
Omdat ik klein ben werkt een kleiner model (dus niet piepklein maar hoger broekje en niet een enorm bovenstukje) bikini juist weer beter mits het goed past. Er is helaas in badkleding weinig verstop mogelijkheid dus flaunt what you got!
Gisselle schreef:
14-06-2021 11:09
Ik heb een badkleding rokje, is van hetzelfde stof als mijn badpak. Ik ben er enorm blij mee, heb toevallig ook een stoma, dus dat rokje, heel kort is het, verbergt dat een beetje.

Ik moet eigenlijk weer een nieuwe kopen maar weet niet waar.
Bon prix heeft dat vaak weleens.
Jufjoke schreef:
14-06-2021 11:57
Marlies heeft 2 keer in het jaar een speciale sale op een achteraf terreintje. Dat is niet de gewone sale. Ik heb nog nooit meer betaald dan 60 euro voor bikini.
Weet je, de een is te vol, de ander is te dun. Wie bepaald eigenlijk wat te vol en wat te dun is?

Ikzelf heb een anorexia verleden. Met kleding figuurtje supermodel, in lingerie of badkleding figuurtje creapy. Ik was een ingevallen uitgemergeld lijk. Ik durf dat nu te zeggen en weet nu ook dat dat zo is.

Ik vind het rete stoer dat jij gaat daten in badkleding! Dat getuigt van power!

Wat mij betreft ben jij de topper van de dag. :cheer:
Thanks voor alle reacties!

Misschien moet ik mezelf niet zien als ''voller'' maar zo voel ik me vaak wel, merk ook niet altijd dat ik echt wel stuk ben afgevallen. Ben 1.72 en 74 kilo, dus volgens het voedingscentrum is dat nog steeds overgewicht ;)

Maar lijkt me zo heerlijk dat je gaat zitten en er niet allerlei vet dubbelvouwt, maargoed dan moet je wel echt dun zijn.

In ieder geval, vond die van Marlies Dekkers erg mooi! Maar winkel ging pas om 13u open die hem verkocht helaas. Want vind het wel goed idee om daar in te investeren.

Heb een passessie in de h&m gehouden met drie vriendinnen op de app die gekeurd hebben, high waist broekje (https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0930927001.html) met een gestreepte bovenkant (https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0963684001.html).

Vind zelf tankini's niet zo mooi, snap het verschil met een badpak niet maar kan aan mij liggen. Sowieso wat iedereen hier zegt, je figuur zie je door wat je ook draagt wel heen.
leuk hoor!
Arequipa schreef:
14-06-2021 12:59

Vind zelf tankini's niet zo mooi, snap het verschil met een badpak niet maar kan aan mij liggen. Sowieso wat iedereen hier zegt, je figuur zie je door wat je ook draagt wel heen.
voordeel is denk ik dat je als je zont hem wat omhoog kan schuiven zodat je wel beetje bruine buik krijgt en met plassen is het makkelijker.

Welke kleuren heb je gekozen?
Ik geef juist wel graag veel geld uit aan badkleding. Ook al draag je het minder, als ik het aan heb wil ik gewoon dat het echt is wat ik mooi vind en dat het top zit.
emmalou schreef:
14-06-2021 14:20
Ik geef juist wel graag veel geld uit aan badkleding. Ook al draag je het minder, als ik het aan heb wil ik gewoon dat het echt is wat ik mooi vind en dat het top zit.
maar dat ligt ook bijv. je cup maat ;-). Ik heb 70 E en alhoewel ook bijv. honkemoller tegenwoordig bikini`s verloopt in mijn maat , is mijn ervaring echt dat de duurdere bikini`s veel mooier zitten, ik kom dus snel uit bij Prima Donna en Marie Jo swim enzo. Ik kies dan graag een effen bikini en dan koop ik daar dan nog wel eens goedkoper bikinibroekjes met een printje extra bij, dan lijkt het alsof ik meer bikini`s heb hahaha.

Maar als je een meer standaard maat hebt dan kan je denk ik ook best weg komen met een bikini van een paar tientjes.
guppekop schreef:
14-06-2021 14:26
maar dat ligt ook bijv. je cup maat ;-). Ik heb 70 E en alhoewel ook bijv. honkemoller tegenwoordig bikini`s verloopt in mijn maat , is mijn ervaring echt dat de duurdere bikini`s veel mooier zitten, ik kom dus snel uit bij Prima Donna en Marie Jo swim enzo. Ik kies dan graag een effen bikini en dan koop ik daar dan nog wel eens goedkoper bikinibroekjes met een printje extra bij, dan lijkt het alsof ik meer bikini`s heb hahaha.

Maar als je een meer standaard maat hebt dan kan je denk ik ook best weg komen met een bikini van een paar tientjes.
Nou, qua maat ben ik heel gangbaar, kleine A en maat 38. Maar ik vind sowieso dat wat duurdere badmode mooier zit qua materiaal en pasvorm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven