Mode & Beauty alle pijlers

Bikini/badpak voller figuur

14-06-2021 08:51 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heelp!

Ik heb eind van de middag een tweede date en we gaan zwemmen. Ik zou dit normaal nooit doen, maar mijn voornemen is om mezelf meer te accepteren zoals ik ben en niet mezelf dingen ontzeg uit angst. Desalniettemin vind ik het heel spannend.

Ben 8 kilo lichter dan 2 jaar geleden, wel een kind gekregen dus buik is zachter/slapper. Ik draag kledingmaat 40/42 en buik is vooral probleemgebied.

Heb niet echt meer iets liggen dus ga zo snel de stad in, maar zit te denken aan een hoger broekje of misschien toch badpak. Maar is een badpak wel enigszins sexy? Of iemand anders suggesties voor fijne bikini of model?
Arequipa schreef:
14-06-2021 12:59

Vind zelf tankini's niet zo mooi, snap het verschil met een badpak niet maar kan aan mij liggen.
Als je een groot verschil hebt tussen bovenmaat en ondermaat, kun je een tankini in 2 verschillende maten aanschaffen. Een badpak past dan gewoon nooit.
En mijn postzwangere blubberbuik heb ik graag bedekt.
Dharma123 schreef:
14-06-2021 19:53
Als je een groot verschil hebt tussen bovenmaat en ondermaat, kun je een tankini in 2 verschillende maten aanschaffen. Een badpak past dan gewoon nooit.
En mijn postzwangere blubberbuik heb ik graag bedekt.
Aah ja dat klinkt logisch!
Nou update! Ik voelde me vrij goed in bikini, ook omdat hij niet helemaal afgetraind was.

Maar dacht ik own dit gewoon, hij was zijn handdoek vergeten en toen heb ik hem zelfs mijne even gegeven en zat ik zonder ‘bescherming’.

Fijn gevoel om er relaxter in te staan!
Tuurlijk own jij dit! Top!
Oh lekker. Sowieso geslaagde dag dan.
Jufjoke schreef:
14-06-2021 11:57
Prachtig, en de high waist versie ook. Maar ik keek even niet goed, ik dacht: oh, €69,95, dat valt nog mee. Maar dat is dus alleen voor het broekje! Dan heb je een bikini van €200,-! Hoe mooi ook, voor die handvol keren per jaar dat ik het draag, vind ik dat echt teveel. Maar wel heel mooi!
Ik heb dit setje ergens in een sale ( iets met Vente....online...Marlies Dekkers komt daar regelmatig voorbij!) gekocht en was 100 euro kwijt ;-)
Arequipa schreef:
15-06-2021 07:44
Nou update! Ik voelde me vrij goed in bikini, ook omdat hij niet helemaal afgetraind was.

Maar dacht ik own dit gewoon, hij was zijn handdoek vergeten en toen heb ik hem zelfs mijne even gegeven en zat ik zonder ‘bescherming’.

Fijn gevoel om er relaxter in te staan!
Wat leuk om te lezen!
En zo is het ook he, er zijn maar weinig mensen met een perfect lichaam ;-)
Venusss schreef:
15-06-2021 23:12
Ik heb dit setje ergens in een sale ( iets met Vente....online...Marlies Dekkers komt daar regelmatig voorbij!) gekocht en was 100 euro kwijt ;-)
Heb je daar een linkje van? Ik wil m ook! Kan het niet vinden online.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven