Netflix deel 7
donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
maandag 14 juni 2021 om 22:14
Hele goede serie.Blauwetrui schreef: ↑14-06-2021 22:13Ik ben begonnen aan The Fall. Lijkt me wel een boeiende serie.
maandag 14 juni 2021 om 22:16
maandag 14 juni 2021 om 22:50
Ik kan niet wennen aan zijn gezicht. Echt bizar. De film vind ik goed, geen dom heldengedoe, maar een echt verhaal.valentinamaria schreef: ↑14-06-2021 22:16Ik vond de film verrassend goed voor een Tom Cruise film, omdat hij er niet echt als Tom Cruise uitzag...![]()
maandag 14 juni 2021 om 23:06
Ja de film is steengoed. Mijn kinderen wilden hem kijken, toen zei ik, gatver nee, geen Tom Cruise film. En gelukkig werd de geweldige film niet bedorven door het typische gezicht van Tom.
wij slapen nooit.
dinsdag 22 juni 2021 om 00:56
The woman in the window vond ik twee keer niets, hoofdrolspeelster was weinig overtuigend.
Gisteren begonnen met Gomorra seizoen 4, ziet er weer stevig uit.
zaterdag 26 juni 2021 om 13:43
Kent iemand (een) serie(s) die ik mijn moeder aan kan raden?
Ze heeft (onder andere) het volgende gezien:
Downton Abbey
This is Us
Call the Midwife
The Marvelous Mrs. Maisel
Velvet
Land Girls
Anne with an E
When Calls the Heart
Las chicas del cable
Le Bazar de la Charité
Sweet Magnolias
Emily in Paris
The Queen’s Gambit
Virgin River
The Crown
The Restaurant
Mr Selfridge
Grace and Frankie
New Amsterdam
Bonusfamiljen
Rita
Ze heeft (onder andere) het volgende gezien:
Downton Abbey
This is Us
Call the Midwife
The Marvelous Mrs. Maisel
Velvet
Land Girls
Anne with an E
When Calls the Heart
Las chicas del cable
Le Bazar de la Charité
Sweet Magnolias
Emily in Paris
The Queen’s Gambit
Virgin River
The Crown
The Restaurant
Mr Selfridge
Grace and Frankie
New Amsterdam
Bonusfamiljen
Rita
zaterdag 26 juni 2021 om 13:52
Dat lijkt haar leuk, dank je!
zaterdag 26 juni 2021 om 13:55
Ik vind het persoonlijk echt één van de beste in het genre.
Tragikomisch met diepgang en geweldige personages. Je merkt aan alles dat de acteurs er zelf ook veel plezier aan hebben beleefd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 26 juni 2021 om 17:49
Staat niet meer op Netflix, helaas.
zaterdag 26 juni 2021 om 20:19
Heel goede serie vind ik het. Ben er een week uit en moet er even weer inkomen denk ik.Cookielover schreef: ↑26-06-2021 18:00Ze heeft de boeken allemaal gelezen, dus ik denk dat ze de serie ook wel wat vindt, dank je!
Ben benieuwd hoe jij Homeland vindtIk vond vooral de eerste seizoenen heel erg goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!