Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
06-06-2021 18:53
Ik vond Halston leuk!

Nu Derry girls. Vind het wel leuk maar denk niet dat het seizoenen leuk blijft.
Ik ook! Was er met weinig verwachtingen aan begonnen - want had nog nooit van de goede man gehoord- maar ik was aangenaam verrast.
Schitterend vormgegeven ook allemaal (blijkbaar hadden ze in de jaren 70 toch ook wél smaak :) ). En mooi hoe zijn rise and fall werd gevolgd.
Nothing happens for a reason
Afgelopen week gekeken

- Alias Grace, keek lekker weg.
- One husband, three wifes, mormonen gemeenschap in Utah waar polygamie gezien wordt als meer kans op plek in de hemel.
- Jeffrey Epstein, filthy rich, wat een engnekken die Jeffrey en zijn vrouw :sick:

Sweet tooth leek me zo, op eerste gezicht, niet zoveel aan maar na de reacties hier toch maar eens kijken.
Ik ben net begonnen met Feel Good, ik heb een beetje een crush op Mae Martin. :heart:
FeeLucifer01 schreef:
07-06-2021 22:23
Ik ben net begonnen met Feel Good, ik heb een beetje een crush op Mae Martin. :heart:
Wat een geweldige serie. Baal echt dat ik er in 2 avonden doorheen ben gegaan.
Ik nu ook. :cry:

Geen idee wat ik nu wil kijken..
Gisteren Joker gezien.
Na het zien begrijp ik dat de meningen sterk verschillen, maar wat een acteerprestatie van Joaquin Phoenix, vooral in de tweede helft van de film komt hij sterk uit de verf.

Hoop dat dit geen spoiler is, maar het is meer art house dan Hollywood.
Ik heb hem meerdere keren gezien. Fantastisch geacteerd en een terechte oscar.
Misschien al eerder genoemd maar ik heb de 1e 4 seizoenen van 24 gezien.
Destijds (rond 2001) al op tv gezien maar het is nog niet gedateerd.
Nou steeds net zo Super spannend als destijds. Elke aflevering een cliffhanger.
Je blijft echt kijken.
Moiren schreef:
09-06-2021 12:25
Ik heb hem meerdere keren gezien. Fantastisch geacteerd en een terechte oscar.
Ik volg de showbizz niet zo goed, dus ben er blind ingestapt, maar achteraf enorm onder de indruk van het acteerwerk.
Ook zijn lichamelijke inspanning, deed me dadelijk denken aan The Machinist met Christian Bale.
Vraag me af of ik dit jaar nog iets beters te zien zal krijgen.
Ik vind het indrukwekkend, maar ook weer ziekelijk hoe hij zijn lichaam volledig uitgemergeld heeft. Motoriek enzo, alles klopt. Ik had hem al ooit een paar keer in de bios gezien :)
Moiren schreef:
09-06-2021 12:46
Ik vind het indrukwekkend, maar ook weer ziekelijk hoe hij zijn lichaam volledig uitgemergeld heeft. Motoriek enzo, alles klopt. Ik had hem al ooit een paar keer in de bios gezien :)
Ik stuur je even een pb, alvorens ik hier wel spoilers plaats.
Terug!
Klaar met Behind het eyes.

Ik vond het helemaal geweldig! Vriend werd met de aflevering knorriger. Die kon er niks mee.
PoezzinBoots schreef:
09-06-2021 22:20
Klaar met Behind het eyes.

Ik vond het helemaal geweldig! Vriend werd met de aflevering knorriger. Die kon er niks mee.

Vond het ook goed!
crunchie schreef:
09-06-2021 12:40
Je blijft echt kijken.
Dan ga ik die serie toch maar eens kijken. ooit weleens een verdwaalde aflevering gezien (die ik goed vond), maar nooit echt gaan kijken. En nu dacht ik 'hm, best oud, is dat nog wel wat?' Maar nu jij zegt dat het nog steeds spannend is en niet gedateerd, ga ik me er maar eens aan wagen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
10-06-2021 15:21
Dan ga ik die serie toch maar eens kijken. ooit weleens een verdwaalde aflevering gezien (die ik goed vond), maar nooit echt gaan kijken. En nu dacht ik 'hm, best oud, is dat nog wel wat?' Maar nu jij zegt dat het nog steeds spannend is en niet gedateerd, ga ik me er maar eens aan wagen.
Wat leuk! Ik vind het gewoon jammer dat ik de eerste reeksen (die zijn het beste) nu al weer gezien heb.
crunchie schreef:
09-06-2021 12:40
Je blijft echt kijken.
Zooo saai.
Na Borgen nog een oudje, met Homeland begonnen. Heel goed!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
10-06-2021 19:06
Na Borgen nog een oudje, met Homeland begonnen. Heel goed!
Succes.
Moiren schreef:
10-06-2021 19:08
Succes.
:proud: Ik vond hem wel erg goed.
Moiren schreef:
10-06-2021 19:08
Succes.

Jij vindt haar niet goed zeker? :P
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik hoor net dat morgen seizoen 2 van Lupin op Netflix staat.
Hoera. Ik verheug me erop.
Nouschi schreef:
10-06-2021 19:14
Jij vindt haar niet goed zeker? :P
De eerste 2 zeker. Derde seizoen vond ik haar irritant, maar het seizoen ijzersterk. Daarna vond ik het volledig nergens meer op slaan en haar alleen maar dom, hysterisch en egocentrisch (en de verhaallijn slecht en gewoon echt fikse fouten en hiaten). Toen ben ik gestopt met kijken :P
oorbel schreef:
10-06-2021 19:30
Ik hoor net dat morgen seizoen 2 van Lupin op Netflix staat.
Hoera. Ik verheug me erop.
Morgen al!
FeeLucifer01 schreef:
07-06-2021 22:23
Ik ben hetero, maar ik betrap me er op dat ik sommige vrouwen ook wel errug leuk kan vinden.

Mag gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven