Netflix deel 7
donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
zondag 6 juni 2021 om 22:53
Ik ook! Was er met weinig verwachtingen aan begonnen - want had nog nooit van de goede man gehoord- maar ik was aangenaam verrast.
Schitterend vormgegeven ook allemaal (blijkbaar hadden ze in de jaren 70 toch ook wél smaak
Nothing happens for a reason
maandag 7 juni 2021 om 04:27
Afgelopen week gekeken
- Alias Grace, keek lekker weg.
- One husband, three wifes, mormonen gemeenschap in Utah waar polygamie gezien wordt als meer kans op plek in de hemel.
- Jeffrey Epstein, filthy rich, wat een engnekken die Jeffrey en zijn vrouw
Sweet tooth leek me zo, op eerste gezicht, niet zoveel aan maar na de reacties hier toch maar eens kijken.
- Alias Grace, keek lekker weg.
- One husband, three wifes, mormonen gemeenschap in Utah waar polygamie gezien wordt als meer kans op plek in de hemel.
- Jeffrey Epstein, filthy rich, wat een engnekken die Jeffrey en zijn vrouw
Sweet tooth leek me zo, op eerste gezicht, niet zoveel aan maar na de reacties hier toch maar eens kijken.
maandag 7 juni 2021 om 23:34
Wat een geweldige serie. Baal echt dat ik er in 2 avonden doorheen ben gegaan.FeeLucifer01 schreef: ↑07-06-2021 22:23Ik ben net begonnen met Feel Good, ik heb een beetje een crush op Mae Martin.![]()
woensdag 9 juni 2021 om 12:40
woensdag 9 juni 2021 om 12:42
Ik volg de showbizz niet zo goed, dus ben er blind ingestapt, maar achteraf enorm onder de indruk van het acteerwerk.
Ook zijn lichamelijke inspanning, deed me dadelijk denken aan The Machinist met Christian Bale.
Vraag me af of ik dit jaar nog iets beters te zien zal krijgen.
woensdag 9 juni 2021 om 13:05
donderdag 10 juni 2021 om 12:22
PoezzinBoots schreef: ↑09-06-2021 22:20Klaar met Behind het eyes.
Ik vond het helemaal geweldig! Vriend werd met de aflevering knorriger. Die kon er niks mee.
Vond het ook goed!
donderdag 10 juni 2021 om 15:21
Dan ga ik die serie toch maar eens kijken. ooit weleens een verdwaalde aflevering gezien (die ik goed vond), maar nooit echt gaan kijken. En nu dacht ik 'hm, best oud, is dat nog wel wat?' Maar nu jij zegt dat het nog steeds spannend is en niet gedateerd, ga ik me er maar eens aan wagen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 10 juni 2021 om 16:27
Wat leuk! Ik vind het gewoon jammer dat ik de eerste reeksen (die zijn het beste) nu al weer gezien heb.tonkje schreef: ↑10-06-2021 15:21Dan ga ik die serie toch maar eens kijken. ooit weleens een verdwaalde aflevering gezien (die ik goed vond), maar nooit echt gaan kijken. En nu dacht ik 'hm, best oud, is dat nog wel wat?' Maar nu jij zegt dat het nog steeds spannend is en niet gedateerd, ga ik me er maar eens aan wagen.
donderdag 10 juni 2021 om 19:01
donderdag 10 juni 2021 om 20:13
De eerste 2 zeker. Derde seizoen vond ik haar irritant, maar het seizoen ijzersterk. Daarna vond ik het volledig nergens meer op slaan en haar alleen maar dom, hysterisch en egocentrisch (en de verhaallijn slecht en gewoon echt fikse fouten en hiaten). Toen ben ik gestopt met kijken
zaterdag 12 juni 2021 om 09:54
Ik ben hetero, maar ik betrap me er op dat ik sommige vrouwen ook wel errug leuk kan vinden.FeeLucifer01 schreef: ↑07-06-2021 22:23Ik ben net begonnen met Feel Good, ik heb een beetje een crush op Mae Martin.![]()
Mag gewoon.