NIET groepje
woensdag 27 mei 2009 om 09:06
woensdag 27 mei 2009 om 09:12
Blegh... lijkt me niks Myleen. Ik heb heerlijk ontbeten met een kom Flakes en melk.
Alhoewel je eten er heerlijk uitziet denk ik niet dat ik zo'n gehaktstaaf zou maken. Word al misselijk bij de aanblik van zoveel vlees. Eet niet meer zoveel vlees namelijk...
Wat is het rode trouwens in die staaf? Toch geen on-gaar gehakt toch?
Goedemorgen trouwens
Ik werk heerlijk thuis vandaag, was ik wel aan toe!
Alhoewel je eten er heerlijk uitziet denk ik niet dat ik zo'n gehaktstaaf zou maken. Word al misselijk bij de aanblik van zoveel vlees. Eet niet meer zoveel vlees namelijk...
Wat is het rode trouwens in die staaf? Toch geen on-gaar gehakt toch?
Goedemorgen trouwens
Ik werk heerlijk thuis vandaag, was ik wel aan toe!
woensdag 27 mei 2009 om 10:21
goedemorgen
leuk Mamz, hopen dat t door gaat.
ik mag strax mn dag gaan verkloten op t werk, en daar dus de hele dag nix te doen. fijn...
als mn bed niet zo zwaar was zou ik t meenemen om vervolgens op mn werk verder te slapen.
heb n pest humeur, gisteren ook al, en geen idee hoe het komt, k moet toch echt nog niet ongesteld worden...
nouja, fijne dag allemaal iig, ik kom misschien vanavond nog even zwaaien en anders morgen weer
leuk Mamz, hopen dat t door gaat.
ik mag strax mn dag gaan verkloten op t werk, en daar dus de hele dag nix te doen. fijn...
als mn bed niet zo zwaar was zou ik t meenemen om vervolgens op mn werk verder te slapen.
heb n pest humeur, gisteren ook al, en geen idee hoe het komt, k moet toch echt nog niet ongesteld worden...
nouja, fijne dag allemaal iig, ik kom misschien vanavond nog even zwaaien en anders morgen weer
woensdag 27 mei 2009 om 10:52
Ah ja, erg leuk voor de liefhebbers: Zaaipret.
Kun je leuke zakjes met zaden van verschillende biologische kruiden / groenten bestellen. Ik heb gisteren, in deze tijd van drukte en blegh-gevoel, 2 pakketjes voor mezelf besteld.
Ben benieuwd! Lijkt me heerlijk! En aangezien al m'n planten (op 2 na) dood zijn gegaan heb ik genoeg bloempotten over
Kun je leuke zakjes met zaden van verschillende biologische kruiden / groenten bestellen. Ik heb gisteren, in deze tijd van drukte en blegh-gevoel, 2 pakketjes voor mezelf besteld.
Ben benieuwd! Lijkt me heerlijk! En aangezien al m'n planten (op 2 na) dood zijn gegaan heb ik genoeg bloempotten over
woensdag 27 mei 2009 om 12:41
jeeeejj voor Mamzie lekker van genieten hoor, zorgen maken doe je maar na het weekend!
ik ben druk bezig met mijn huisje weer een beetje toonbaar te maken, was wel weer een keertje nodig. Heb al opgeruimd en afgewassen. de afwas staat nu uit te lekken en dan nog even met een vochtige doek door het huis jagen, kattenbakken doen, vegen en dweilen en dan zijn we weer klaar
ik ben druk bezig met mijn huisje weer een beetje toonbaar te maken, was wel weer een keertje nodig. Heb al opgeruimd en afgewassen. de afwas staat nu uit te lekken en dan nog even met een vochtige doek door het huis jagen, kattenbakken doen, vegen en dweilen en dan zijn we weer klaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 27 mei 2009 om 12:55
Ik krijg ook zo bezoek, had wat plantjes gepot en door de hele kamer hebben de katten met aarde gespeeld. Dus ik denk ik zal die zandbak even wegzuigen, doet mijn stofzuiger het niet. Grrr. Nou straks maar even kijken wat het is, volgens mij zit de stang verstopt, nieuwe zak heb ik er al in gedaan. Balen om zo iemand te ontvangen. Maar even snel onder de douche springen want ik ruik zweet.
Tot laterz.
Tot laterz.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 27 mei 2009 om 15:49
Nee ik heb geen bezem, nou ga zo die stofzuigermond uit elkaar schroeven.
Lekker Mamzie op vakantie, hoelang ga je?
Ik heb zin om mijn buuf te killen. Ik had van de week een kadootje voor haar verjaardag gekocht en ze deed al zo raar vond ik. Maar goed, nu weet ik waarom, de voorzitter stond net aan mijn deur dat zij overal loopt rond te bazuinen dat ik kattenvoer op mijn terras zet en dat zij daarom muizen heeft.
Nou ik heb die beste man mijn terras laten zien, uiteraard staat daar geen voer of vuil. Even nog een keer erin gewreven dat mijn katten niet buitenkomen na een aktie van een van de buren. Hij was het met mij eens dat het zeikers zijn, oudjes met teveel tijd. Hij keek even op mijn terras en hij liet Bo per ongeluk ontsnappen. Gelukkig kwam hij net terug, helemaal in paniek, dikke staart van angst. Is tie niet meer gewend hahahah.
Lekker Mamzie op vakantie, hoelang ga je?
Ik heb zin om mijn buuf te killen. Ik had van de week een kadootje voor haar verjaardag gekocht en ze deed al zo raar vond ik. Maar goed, nu weet ik waarom, de voorzitter stond net aan mijn deur dat zij overal loopt rond te bazuinen dat ik kattenvoer op mijn terras zet en dat zij daarom muizen heeft.
Nou ik heb die beste man mijn terras laten zien, uiteraard staat daar geen voer of vuil. Even nog een keer erin gewreven dat mijn katten niet buitenkomen na een aktie van een van de buren. Hij was het met mij eens dat het zeikers zijn, oudjes met teveel tijd. Hij keek even op mijn terras en hij liet Bo per ongeluk ontsnappen. Gelukkig kwam hij net terug, helemaal in paniek, dikke staart van angst. Is tie niet meer gewend hahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 27 mei 2009 om 16:51
De jongens denderen nog niet van enthousiasme. Dat moet nog komen -waarschijnlijk omdat dit uitje kan betekenen dat ik afzie van naar de Efteling gaan-
Komt vast goed hoor voor vrijdagmiddag.
Ik vertrek vrijdagmiddag en kom maandagavond of daaromtrent terug. Dinsdag weer aan het werk, ik heb al vrij vroeg een afspraak.
Komt vast goed hoor voor vrijdagmiddag.
Ik vertrek vrijdagmiddag en kom maandagavond of daaromtrent terug. Dinsdag weer aan het werk, ik heb al vrij vroeg een afspraak.
woensdag 27 mei 2009 om 16:56
En het wordt natuurlijk lekker weer Mamz, dat wil ook nog wel eens helpen.
Leuk hoor, spontaan op vakantie gaan.
Toeristenbelasting is 5% toch?
Jeetje Myleen, wat een rare buurvrouw
Even berichtje gekopieerd van ander topic:
Gadverdamme! Ik fietste net langs een heel naar ongeluk, en ik moest me letterlijk door de mensenmassa wurmen om er langs te kunnen!
Wat bezielt die mensen? Daar ligt een motoragent onder (!!) een auto misschien wel dood te gaan, en ze staan daar dus gewoon filmpjes en foto's te maken met hun mobiele telefoon.
Dat verzin je toch niet?!?!
Wedden dat er nu al foto's e.d. op at5.nl staan
Ik snap werkelijk waar niet hoe je je dat in je hoofd haalt
Leuk hoor, spontaan op vakantie gaan.
Toeristenbelasting is 5% toch?
Jeetje Myleen, wat een rare buurvrouw
Even berichtje gekopieerd van ander topic:
Gadverdamme! Ik fietste net langs een heel naar ongeluk, en ik moest me letterlijk door de mensenmassa wurmen om er langs te kunnen!
Wat bezielt die mensen? Daar ligt een motoragent onder (!!) een auto misschien wel dood te gaan, en ze staan daar dus gewoon filmpjes en foto's te maken met hun mobiele telefoon.
Dat verzin je toch niet?!?!
Wedden dat er nu al foto's e.d. op at5.nl staan
Ik snap werkelijk waar niet hoe je je dat in je hoofd haalt
woensdag 27 mei 2009 om 17:56
itsman heeft laatst eerste hulp verleent bij een ongeluk, vlak bij ons huis. Toen hij belde dat hij dit gedaan had en dat hij onderweg was naar huis (had nog een verklaring moeten afleggen omdat hij erachter reed) ging ik googlen en zag ik de eerste foto's al staan op de regio site
ik vind dat ook heel naar, ik blijf alleen als ik wat kan betekenen, of wat heb gezien en anders loop ik door en ik ga zeker geen foto's of filmpjes maken
ik vind dat ook heel naar, ik blijf alleen als ik wat kan betekenen, of wat heb gezien en anders loop ik door en ik ga zeker geen foto's of filmpjes maken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan