NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goedemorgen en tot vanmiddag

Het werkt roept
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen, werkse Its
moge ladies
Mogguh mleen
Goeiemorgen.

De reis gaat, indien het doorgaat dus, naar Leinland. Uiteraard probeer ik dan ook een Leinmeet te regelen -weet ze nog niks van-
Wanneer hoor je het wanneer het doorgaat Mamzie?

Ik heb net ontbeten met die gehaktstaaf die ik over heb van gister maar die smaakt nu nog lekkerder dan gister. Heel vreemd maar hij is nu beter.
Blegh... lijkt me niks Myleen. Ik heb heerlijk ontbeten met een kom Flakes en melk.

Alhoewel je eten er heerlijk uitziet denk ik niet dat ik zo'n gehaktstaaf zou maken. Word al misselijk bij de aanblik van zoveel vlees. Eet niet meer zoveel vlees namelijk...

Wat is het rode trouwens in die staaf? Toch geen on-gaar gehakt toch?

Goedemorgen trouwens

Ik werk heerlijk thuis vandaag, was ik wel aan toe!
Nee is tomaat. Zo'n plakje wat je ziet is een halve gehaktbal dus zoveel vlees is het niet hoor.
goedemorgen

leuk Mamz, hopen dat t door gaat.

ik mag strax mn dag gaan verkloten op t werk, en daar dus de hele dag nix te doen. fijn...

als mn bed niet zo zwaar was zou ik t meenemen om vervolgens op mn werk verder te slapen.

heb n pest humeur, gisteren ook al, en geen idee hoe het komt, k moet toch echt nog niet ongesteld worden...

nouja, fijne dag allemaal iig, ik kom misschien vanavond nog even zwaaien en anders morgen weer
Ah ja, erg leuk voor de liefhebbers: Zaaipret.

Kun je leuke zakjes met zaden van verschillende biologische kruiden / groenten bestellen. Ik heb gisteren, in deze tijd van drukte en blegh-gevoel, 2 pakketjes voor mezelf besteld.

Ben benieuwd! Lijkt me heerlijk! En aangezien al m'n planten (op 2 na) dood zijn gegaan heb ik genoeg bloempotten over
Die eetbare bloemen lijken me leuk/lekker. Ik heb bij eten een topic over gerechten met eetbare bloemen.
Ik heb al bericht terug gehad van de camping, hoop op een snelle bevestiging nu ik gegevens van ons heb gemaild.

Dan wordt morgen naast een afspraak inpakdag en vertrekken we vrijdag na schooltijd.
jeeeejj voor Mamzie lekker van genieten hoor, zorgen maken doe je maar na het weekend!

ik ben druk bezig met mijn huisje weer een beetje toonbaar te maken, was wel weer een keertje nodig. Heb al opgeruimd en afgewassen. de afwas staat nu uit te lekken en dan nog even met een vochtige doek door het huis jagen, kattenbakken doen, vegen en dweilen en dan zijn we weer klaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik krijg ook zo bezoek, had wat plantjes gepot en door de hele kamer hebben de katten met aarde gespeeld. Dus ik denk ik zal die zandbak even wegzuigen, doet mijn stofzuiger het niet. Grrr. Nou straks maar even kijken wat het is, volgens mij zit de stang verstopt, nieuwe zak heb ik er al in gedaan. Balen om zo iemand te ontvangen. Maar even snel onder de douche springen want ik ruik zweet.

Tot laterz.
Het gaat door -geen addertjes, alleen slecht gelezen voor wat betreft de toeristenbelasting-
Heb je geen bezem, Mleen?
toeristenbelasting is meestal niet zo veel dacht ik Mamz, maar dat verschilt ook weer per gemeente. hoe vinden de jongens het?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee ik heb geen bezem, nou ga zo die stofzuigermond uit elkaar schroeven.

Lekker Mamzie op vakantie, hoelang ga je?

Ik heb zin om mijn buuf te killen. Ik had van de week een kadootje voor haar verjaardag gekocht en ze deed al zo raar vond ik. Maar goed, nu weet ik waarom, de voorzitter stond net aan mijn deur dat zij overal loopt rond te bazuinen dat ik kattenvoer op mijn terras zet en dat zij daarom muizen heeft.

Nou ik heb die beste man mijn terras laten zien, uiteraard staat daar geen voer of vuil. Even nog een keer erin gewreven dat mijn katten niet buitenkomen na een aktie van een van de buren. Hij was het met mij eens dat het zeikers zijn, oudjes met teveel tijd. Hij keek even op mijn terras en hij liet Bo per ongeluk ontsnappen. Gelukkig kwam hij net terug, helemaal in paniek, dikke staart van angst. Is tie niet meer gewend hahahah.
is ik weer

eerst even opruimen en dan snel over de plaatselijke braderie rennen
De jongens denderen nog niet van enthousiasme. Dat moet nog komen -waarschijnlijk omdat dit uitje kan betekenen dat ik afzie van naar de Efteling gaan-

Komt vast goed hoor voor vrijdagmiddag.

Ik vertrek vrijdagmiddag en kom maandagavond of daaromtrent terug. Dinsdag weer aan het werk, ik heb al vrij vroeg een afspraak.
Zeikwijffies inderdaad, Mleen. Had je het kadootje al gegeven?
En het wordt natuurlijk lekker weer Mamz, dat wil ook nog wel eens helpen.

Leuk hoor, spontaan op vakantie gaan.

Toeristenbelasting is 5% toch?

Jeetje Myleen, wat een rare buurvrouw

Even berichtje gekopieerd van ander topic:

Gadverdamme! Ik fietste net langs een heel naar ongeluk, en ik moest me letterlijk door de mensenmassa wurmen om er langs te kunnen!

Wat bezielt die mensen? Daar ligt een motoragent onder (!!) een auto misschien wel dood te gaan, en ze staan daar dus gewoon filmpjes en foto's te maken met hun mobiele telefoon.

Dat verzin je toch niet?!?!

Wedden dat er nu al foto's e.d. op at5.nl staan

Ik snap werkelijk waar niet hoe je je dat in je hoofd haalt
Agent, dat snap ik ook niet. Of moeten ze allemaal willen getuigen over wat ze hebben gezien..
itsman heeft laatst eerste hulp verleent bij een ongeluk, vlak bij ons huis. Toen hij belde dat hij dit gedaan had en dat hij onderweg was naar huis (had nog een verklaring moeten afleggen omdat hij erachter reed) ging ik googlen en zag ik de eerste foto's al staan op de regio site

ik vind dat ook heel naar, ik blijf alleen als ik wat kan betekenen, of wat heb gezien en anders loop ik door en ik ga zeker geen foto's of filmpjes maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven