NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
goedemiddag

Succes met nakijken Info

Hoop dat je niet veel pijn hebt Pilous

voor Yammie

ook een voor Boro

Myleen, er zijn 2 kooktijdschriften onderweg naar je

hooooi voor alle anderen!

de zon schijnt hier weer, maar t waait wel hard
Oh leuk Engie, thanks alvast!!!

Lekker Ploes er weer even voor een maandje er vanaf.

Info, hebben je katten je niet gemist die 3 weken vakantie?
Ik heb weer gevoel in mijn tong

Ik ga eens wat yoghurt drinken, want heb niet kunnen lunchen
haaaaaaai is ik weer

volgens mij zat ik vannacht in de goeie hoek van het land als ik alle berichten hier en op het journaal zo zie

ik werd rond een uur of 4, half 5 wakker en toen regende het en het onweerde, maar dat viel heel erg mee

Elo, het gaat ook wel beter, maar nog niet heel stabiel zeg maar, maar we gaan vooruit. Hoe gaat ie met jou nu? Red je zo'n nachtdienst een beetje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Scherpe kantjes

Roosje!
Plousje pijn in het bekkie?

Nee... maar kan nu weer voelen met mijn tong en het is scherp. En mijn wang en lip zjin nog verdoofd

En ik drink optimel yoghurt appel/peer. dies best weg te krijgen

Hoe was je werkdag?
ging wel oke eigenlijk

ben aan het bedenken wat ik wil eten vanavond, wat eten jullie?
Ik eet shepherdspie van mijn moeder. Prutje met gehakt en groente en sausje met aardappelpuree en kaas uit de oven. Hoef je niet te kauwen en errug lekker
Ik heb nog zelfgemaakte tomatensoep en wilde er een tosti bij eten maar ik kwam een lekkerder recept tegen waar ik niets voor hoef te doen, alleen de oven in. Gehakt in de oven en aardappelkroketjes in de oven. En ik heb nog een half potje doperwten over, even doperwtenpuree van maken. Dus dan hoef ik lekker niet naar de supermarkt.

Dit gehakt lijkt me wel lekker makkelijk, alleen kruiden en in een bakje doen en in de oven;

Ingrediënten

500 g half-om-halfgehakt

1 ei

1 zakje geraspte belegen kaas (175 g)

1 blik tomatenblokjes (400 g)

4 eetlepels olijfolie

2 rode uien, in blokjes

1 teentje knoflook, fijngesneden

Bereiden

Verwarm de oven voor op 200 °C. Kneed het gehakt door met het ei, de helft van de geraspte kaas, een theelepel zout en (versgemalen) peper naar smaak (ik doe wel wat meer kruiden). Verdeel het gehakt in de ingevette ovenschaal. Schep de tomatenblokjes erover en bestrooi met de rest van de kaas. Plaats het gehakt 25 minuten in de oven. Verhit 2 eetlepels olijfolie in de wok of een grote koekenpan, bak de rode ui hier al omscheppend in tot die lichtbruin begint te kleuren. Schep nu de knoflook erbij. Bak nog 5 minuten goed door. Breng op smaak met zout en peper. Bij gehakt serveren.
oeh dat klinkt allebei lekker Plousje en Mleen. Ik denk dat ik die gehakt of morgenavond maak, als de eetafspraak door gaat of vrijdagavond als mijn moeder komt eten

ga zo maar eens bij de super kijken waar ik zin in heb
Hoi meisjes.

Nou, mijn lichaam is zo ontzettend klaar voor beebs geloof ik, dat ik dwars door de prikpil heen alweer ongesteld ben geworden. En ik haat het! Voel me zo slap en sta te wiebelen op mijn pootjes. Weet meteen weer waarom ik aan de prikpil ben gegaan Ik hoop maar dat ik niet omval....

Ik las net een verhaal op de horrorpijlerT, over een schoonloeder die zich heeft opgedrongen tijdens de bevalling van TO. Ik word helemaal verdrietig als ik dat lees.

Geen idee waarom ik dat hier nog even moet zeggen trouwens Ben in een emotionele hormoonbui geloof ik.
arme Pruttie

ik heb het topic ook gelezen, echt sommige mensen.....
lynchen zo een schoonloeder en wat een lamlul van een kerel die dient voor haar belangen op te komen als zij dat zelf niet kan.
Thanx voor de knuffel, heb ik even nodig. Ik voel me heel sielug nu.... Maar, ik voel me dan ook zo'n stomme pieperd omdat zo ongeveer alle andere vrouwen op deze aardbol die ellende elke maand mee moeten maken.

Alleen vallen die niet flauw

Nog een uurtje volhouden en dan lekker onder de douche.
moet je gaan bevallen pruttie dan menstrueer je tot 6 weken
Dat topic ja... ik had schoonloeder én man een flinke hengst verkocht zodra ik de kracht had. Echt waar... waar halen ze het lef vandaan.

Pruttie Ongesteld is gewoon zwaar kut. Ik heb niet zoveel pijn maar ben altijd extreem depri en huilerig.
Haha, ik ben ook emo en jankerig. Vanavond met Frikandel naar de film, maar we gaan naar X-man, dus ik denk dat ik het wel droog houd Tenminste.... van boven dan. Ik ben net voor het eerst in mijn leven door een tampon heen gelekt

Ik zal ophouden met mijn bloederige praatjes

Yam, ik had net voor de grap mijn moeder al gebeld om te melden dat ik aan het bevallen was Mijn lijf doet al een tijdje zo vreemd dat ik laatst een test had gedaan. En ik was dus niet zwanger, maar dat vond mijn moeder heel jammer. Die wil zo graag oma worden, het malle mens. Maar ik hoop toch dat ik maar 3 uur ongesteld ben, niet 6 weken
Frikandel neemt chinees mee Hij weet echt hoe hij me weer blij moet maken
er zijn vandaag de dag tampons met vleugels
Wolverine... toevallig van het weekend gezien. Veel slechte dingen over gehoord, maar ik vond hem wel oke.

Ik werd trouwens ook door de prikpil heen ongesteld en ben bijna een jaar lang nonstopongesteld geweest. Niet dat ik je wil ontmoedigen...

Nu spiraaltje, weinig bloedverlies en niet vaak maar wel die depribuien dus.... Arme Snoes

Leuk, zo een moeder Prut haha

Lieve Del!
Ja, inderdaad Yam

Ik ga nog even een bakkie koffie doen en naar huis.

Snoes heeft er vanmorgen 4 uur over gedaan om op zijn werk te komen, en nu staat er alweer bijna 20 km op de terug weg... Die is niet voor 20u thuis dus.... Arme Snoes
Hellup, ik heb een veiling op vakantieveilingen gewonnen. Nu hopen op geen addertjes onder het gras.
Goed opletten Mamz, en alles even door laten lezen door anderen. Samen zien we meer adders dan alleen En bij geen adders: Gefeliciteerd!!

Enne... als ik langer dan een week ongesteld blijf, dan ga ik ook aan de spiraal. Alles draait en ik moet heul rustig blijven zitten anders ga ik knockie. Niet leuk dit....
Arme Prutt. Ook bij de spiraal moet je instellen, zit het probleem nu niet in dat je te lang hebt gewacht met de prikpil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven