Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
donderdag 28 mei 2009 om 09:35
quote:Viva Angel5 schreef op 28 mei 2009 @ 09:30:
"wachten op atemda.com" is de melding die ik nu om de haverklap krijg. Het forum laadt dan niet, de pagina blijft hangen op de roze achtergrond.Hier precies hetzelfde. Kan alleen maar op het topic blijven waar ik me op aanmeld, wil ik naar een ander, dan blijft de boel hangen en moet ik eerst afsluiten en weer opnieuw aanmelden.
"wachten op atemda.com" is de melding die ik nu om de haverklap krijg. Het forum laadt dan niet, de pagina blijft hangen op de roze achtergrond.Hier precies hetzelfde. Kan alleen maar op het topic blijven waar ik me op aanmeld, wil ik naar een ander, dan blijft de boel hangen en moet ik eerst afsluiten en weer opnieuw aanmelden.
donderdag 28 mei 2009 om 09:41
donderdag 28 mei 2009 om 09:47
Ik ben waarschijnlijk ontzettend oude bejaarde mosterd, maar het valt mij op dat ik de bug altijd bij populaire topics krijg; als ik een oud topic open waar niet meer op gereageerd wordt, kan ik zonder enig probleem 25 pagina's doorlopen.
Alleen bij topics waar op dat moment veel reacties op komen krijg ik tot zo-irritant-dat-ik-mijn-voorhoofd-tegen-het-beeldscherm-wil-beuken-aan-toe die foutmelding van 'de pagina kan niet worden geopend'.
Wisten jullie waarschijnlijk al lang, maar ik dacht: ik meld het nog even...
Alleen bij topics waar op dat moment veel reacties op komen krijg ik tot zo-irritant-dat-ik-mijn-voorhoofd-tegen-het-beeldscherm-wil-beuken-aan-toe die foutmelding van 'de pagina kan niet worden geopend'.
Wisten jullie waarschijnlijk al lang, maar ik dacht: ik meld het nog even...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
donderdag 28 mei 2009 om 10:21
quote:droppertje schreef op 27 mei 2009 @ 23:11:
hai,
telkens als ik ingelogd ben, word ik uit het systeem gegooid.
Ik krijg dan de volgende melding:
kan website www.viva.nl/......... niet openen
bewerking is afgebroken
Ik heb geen idee wat voor computer ik heb haha. Windows Vista, das alles.
Dankje!
Hey droppertje; je zegt "www.viva.nl", weet je zeker dat dát er stond, en niet forum.viva.nl ? Waar was je op de site toen dat gebeurde?
Want dat zou inhouden dat het probleem ook buiten het forum voorkomt.
hai,
telkens als ik ingelogd ben, word ik uit het systeem gegooid.
Ik krijg dan de volgende melding:
kan website www.viva.nl/......... niet openen
bewerking is afgebroken
Ik heb geen idee wat voor computer ik heb haha. Windows Vista, das alles.
Dankje!
Hey droppertje; je zegt "www.viva.nl", weet je zeker dat dát er stond, en niet forum.viva.nl ? Waar was je op de site toen dat gebeurde?
donderdag 28 mei 2009 om 12:59
quote:Viva Angel5 schreef op 28 mei 2009 @ 10:08:
Misschien heeft het dan toch ook weer te maken met de grote topics? Er zijn op het moment volgens mij weer véél topics met het berichtenaantal tussen de 3000 en 5000.....Was bij mij niet alleen bij grote topics. WAS want het gaat nu al een poosje goed: niet steeds opnieuw hoeven aanmelden, geen foutmeldingen en nog razendsnel ook. Zou het dan toch allemaal nog goed komen?
Misschien heeft het dan toch ook weer te maken met de grote topics? Er zijn op het moment volgens mij weer véél topics met het berichtenaantal tussen de 3000 en 5000.....Was bij mij niet alleen bij grote topics. WAS want het gaat nu al een poosje goed: niet steeds opnieuw hoeven aanmelden, geen foutmeldingen en nog razendsnel ook. Zou het dan toch allemaal nog goed komen?
donderdag 28 mei 2009 om 16:36
quote:MichielR schreef op 28 mei 2009 @ 10:21:
[...]
hai,
nee sorry er stond inderdaad forum.viva.nl/....
Ik kan trouwens prima het forum bekijken als ik uitgelogd ben
x
[...]
hai,
nee sorry er stond inderdaad forum.viva.nl/....
Ik kan trouwens prima het forum bekijken als ik uitgelogd ben
x
donderdag 28 mei 2009 om 21:14
Ik kan sinds gisteren niet meer reageren via het 'reageervenster'. Kan wel een bericht schrijven, maar er staat geen bekijk en verstuur bericht onder.
Via het gewone reageer venster lukt het wel, maar dit vind ik onhandig. Ik ken namelijk niet de code's van de icoontjes uit mijn hoofd. En ik ben soms nogal lang van stof.
Meer mensen last van?
En het forum is momenteel verschrikkelijk traag hier.
Via het gewone reageer venster lukt het wel, maar dit vind ik onhandig. Ik ken namelijk niet de code's van de icoontjes uit mijn hoofd. En ik ben soms nogal lang van stof.
Meer mensen last van?
famke76 wijzigde dit bericht op 28-05-2009 21:16
Reden: even wat duidelijker...
Reden: even wat duidelijker...
% gewijzigd
tsja.....
donderdag 28 mei 2009 om 21:40
Net op een topic meegeschreven over een tv programma dat bezig was. Wát een drama. Na elke post moest ik de foutmelding wegklikken en refreshen, meerdere keren. Een keer zelfs 20!!! keer (ja, geteld, je moet iets te doen hebben tijdens het refreshen...).
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
donderdag 28 mei 2009 om 22:38
quote:famke76 schreef op 28 mei 2009 @ 21:14:
Ik kan sinds gisteren niet meer reageren via het 'reageervenster'. Kan wel een bericht schrijven, maar er staat geen bekijk en verstuur bericht onder.
Meer mensen last van?
Adobe flash10 downloaden zal je probleem verhelpen...
@Jaschenca: hier geen traagheid op het moment.....Vanochtend wel, als dikke str*nt, maar vanaf een uur of 12 was het wel weer oke....
Meer mensen last van?
Adobe flash10 downloaden zal je probleem verhelpen...
@Jaschenca: hier geen traagheid op het moment.....Vanochtend wel, als dikke str*nt, maar vanaf een uur of 12 was het wel weer oke....
vrijdag 29 mei 2009 om 10:56
Hoi allemaal,
Update foutmelding: Gisteren is er heel uitvoerig onderzocht of de Nivea-widget niet toch de boosdoener kan zijn. Conclusie van het onderzoek: het is echt uitgesloten dat die er iets mee te maken heeft (overigens traden de foutmeldingen al op voordat Nivea online stond). Vermoeden bestaat nu dat het veroorzaakt wordt door javascripts die op de site draaien, maar dat zijn er nogal wat en de exacte bron van het probleem is helaas nog niet duidelijk. Ik hoop dat ik later vandaag voor het (lange) weekend nog een update kan melden. Het wordt eentonig, maar: ze zijn er hard mee bezig...
grtjs, Naomi
Update foutmelding: Gisteren is er heel uitvoerig onderzocht of de Nivea-widget niet toch de boosdoener kan zijn. Conclusie van het onderzoek: het is echt uitgesloten dat die er iets mee te maken heeft (overigens traden de foutmeldingen al op voordat Nivea online stond). Vermoeden bestaat nu dat het veroorzaakt wordt door javascripts die op de site draaien, maar dat zijn er nogal wat en de exacte bron van het probleem is helaas nog niet duidelijk. Ik hoop dat ik later vandaag voor het (lange) weekend nog een update kan melden. Het wordt eentonig, maar: ze zijn er hard mee bezig...
grtjs, Naomi
vrijdag 29 mei 2009 om 22:37
En met alle respect voor alle lieve jongens en meisjes die hieraan werken, maar steeds die excuses met de huilies erbij iriteren alleen maar meer.
Okee, deze site is gratis voor ons, gebruikers. Maar voor niks gaat de zon op; Viva heeft er prima reclame-inkomsten van. Anders zou het forum heus niet bestaan. Dus niks geen liefdewerk oud papier.
Ik wil maar zeggen; regel deze zaak nou gewoon even, graag!
Okee, deze site is gratis voor ons, gebruikers. Maar voor niks gaat de zon op; Viva heeft er prima reclame-inkomsten van. Anders zou het forum heus niet bestaan. Dus niks geen liefdewerk oud papier.
Ik wil maar zeggen; regel deze zaak nou gewoon even, graag!
vrijdag 29 mei 2009 om 22:43
Gxxxxxxxxxe.
Ik ben al 2 x totaal uit internet gegaan om opnieuw met het forum te beginnen. En echt niet omdat ik het nou zo leuk vind hoor.
Ik wil gewoon iemand op haar kloten geven omdat ze zukke onzinnige dingen zegt.
*zet pc uit en kruipt naast man op de bank*
Ik ben al 2 x totaal uit internet gegaan om opnieuw met het forum te beginnen. En echt niet omdat ik het nou zo leuk vind hoor.
Ik wil gewoon iemand op haar kloten geven omdat ze zukke onzinnige dingen zegt.
*zet pc uit en kruipt naast man op de bank*
anoniem_10101 wijzigde dit bericht op 30-05-2009 08:35
Reden: lelijke woorden en gezeur eruit gehaald.
Reden: lelijke woorden en gezeur eruit gehaald.
% gewijzigd
vrijdag 29 mei 2009 om 22:48
Ik zeg het je.
Het gaat om inloggen of niet.
Ik zweer.
Niet voor niks loopt die WIEHIER ook kut.
En er is ook iets ooit geweest met achter de schermen met elkaar vriendjes worden. En nog wel meer van dat soort fratsjes: als je ingelogd bent.
Inloggen in combinatie met iets rode draderigs, dat elkaar bijt. Heel hard bijt.
En het zou me niet eens verbazen als de kneuterige 'uitgezette' zoekmachine er iets mee te maken heeft.
Heeft er iemand van React wel eens een House-aflevering gekeken?
Dat et niet om de symptomen apart gaat, maar om combinaties en linken en verbindingen tussen al die symptomen tezamen..?
Dat je heus wel met je neus op een vierkante bit kan zitten staren of de bit fout zit, maar dat afstand nemen en de lijst, nog een keer én in sámenhang, bekijken toch best soms vaak eens verhelderend kan werken...
Weet je wat ook wel verhelderend wil werken?
Er gewoon geheel iemand anders er onbevangen naar laten kijken.
React het raam uit, andere hulptroepen erin.
Het gaat om inloggen of niet.
Ik zweer.
Niet voor niks loopt die WIEHIER ook kut.
En er is ook iets ooit geweest met achter de schermen met elkaar vriendjes worden. En nog wel meer van dat soort fratsjes: als je ingelogd bent.
Inloggen in combinatie met iets rode draderigs, dat elkaar bijt. Heel hard bijt.
En het zou me niet eens verbazen als de kneuterige 'uitgezette' zoekmachine er iets mee te maken heeft.
Heeft er iemand van React wel eens een House-aflevering gekeken?
Dat et niet om de symptomen apart gaat, maar om combinaties en linken en verbindingen tussen al die symptomen tezamen..?
Dat je heus wel met je neus op een vierkante bit kan zitten staren of de bit fout zit, maar dat afstand nemen en de lijst, nog een keer én in sámenhang, bekijken toch best soms vaak eens verhelderend kan werken...
Weet je wat ook wel verhelderend wil werken?
Er gewoon geheel iemand anders er onbevangen naar laten kijken.
React het raam uit, andere hulptroepen erin.
zaterdag 30 mei 2009 om 10:02
Hebben er meer mensen last van die al tijden irritante foutmelding:
**Poinggg** De website http://forum.viva.nl/list_messages/43202/last kan niet worden geopend.
En dan kan je alleen op OK klikken en weg is de pagina..
(En voor zover ik weet hebben bij "!februari 2009!" er meer mensen last van. Ik kan ook de openingspost niet aanpassen..)
**Poinggg** De website http://forum.viva.nl/list_messages/43202/last kan niet worden geopend.
En dan kan je alleen op OK klikken en weg is de pagina..
(En voor zover ik weet hebben bij "!februari 2009!" er meer mensen last van. Ik kan ook de openingspost niet aanpassen..)