Druppels witter oogwit
woensdag 23 juni 2021 om 13:40
Zaterdag heb ik een bruiloft en volgende week ook een belangrijke bijeenkomst waar ik me erg op verheug.
Door een stress volle periode en slecht slaap zie ik er alleen niet zo fris uit. Mijn blik bedoel ik dan vooral.
Beetje rode ogen waardoor ik er beetje ziekig uitzie.
Terwijl ik juist die dagen wil stralen.
Ik vraag me dus af of er oogdruppels oid bestaan die je oogwit tijdelijk wat witter maken. Voor een paar uurtjes ofzo.
Heeft iemand een tip voor me?
En ja genoeg slapen ga ik sowieso proberen.
Door een stress volle periode en slecht slaap zie ik er alleen niet zo fris uit. Mijn blik bedoel ik dan vooral.
Beetje rode ogen waardoor ik er beetje ziekig uitzie.
Terwijl ik juist die dagen wil stralen.
Ik vraag me dus af of er oogdruppels oid bestaan die je oogwit tijdelijk wat witter maken. Voor een paar uurtjes ofzo.
Heeft iemand een tip voor me?
En ja genoeg slapen ga ik sowieso proberen.
esri38 wijzigde dit bericht op 23-06-2021 13:42
Reden: Taalfout
Reden: Taalfout
0.59% gewijzigd
woensdag 23 juni 2021 om 14:42
Geweldig!!!!!!
TO, ik zou niet beginnen experimenteren! Nu ziet je oogwit een beetje rood en volgende week zijn je ogen niet meer om aan te zien als je een allergische reactie zou krijgen. Het zal beter meevallen dan jij denkt. Jij kunt niets anders zien dan die vermoeide ogen en een ander ziet niks abnormaals aan jou.
Veel plezier op de leuke gelegenheden.
woensdag 23 juni 2021 om 14:56
Ik zou het nooit gokken met mijn ogen, en al helemaal niet om er goedkope druppels in te stoppen waarvan wordt beweerd dat het zou kunnen helpen… je hebt maar een paar ogen die je hele leven nog mee moeten.
Mooi make upje op doen, beetje concealer en met slimme kleuren oogschaduw werken doet waarschijnlijk al wonderen.
Mooi make upje op doen, beetje concealer en met slimme kleuren oogschaduw werken doet waarschijnlijk al wonderen.
woensdag 23 juni 2021 om 15:06
Ervaring.
Net even een frissere blik. Veel
Plezier op de bruiloft
Bekijk Clear Eyes - Oogdruppels Tegen Hooikoorts, Rode Ogen, Geïrriteerde Ogen, Droge Ogen & Brandende Ogen! (6ML) op: https://www.bol.com/nl/p/clear-eyes-oog ... _iphoneapp
Net even een frissere blik. Veel
Plezier op de bruiloft
Bekijk Clear Eyes - Oogdruppels Tegen Hooikoorts, Rode Ogen, Geïrriteerde Ogen, Droge Ogen & Brandende Ogen! (6ML) op: https://www.bol.com/nl/p/clear-eyes-oog ... _iphoneapp
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
woensdag 23 juni 2021 om 15:21
Sowieso, een beetje gaan stralen op de bruiloft van een ander, tssssk.S-Groot schreef: ↑23-06-2021 14:10Maar even serieus: waarom denk je dat je niet kunt stralen met een beetje rode ogen? En wel met oogdruppels? Stralen komt van binnenuit, daar gaan die oogdruppels niets aan doen. Uiteraard kleed je je leuk en dof je je op, maar die al dan niet (beetje) rode ogen gaan echt het verschil niet maken. Probeer vooral goed op jezelf te passen en te genieten.
woensdag 23 juni 2021 om 15:58
woensdag 23 juni 2021 om 16:58
Bedankt voor de tips!
Oke, de druppels om mijn oogwit witter te maken is dan toch niet zo'n goed idee. Ik wil zeker op het laatste moment geen risico gaan nemen met mijn ogen.
Ik heb vrijdag al een volledige dag vrij kunnen regelen en ga wsch ook die kunsttranen kopen.
En met oogmakeup een frissere blik proberen te creëren.
Oke, de druppels om mijn oogwit witter te maken is dan toch niet zo'n goed idee. Ik wil zeker op het laatste moment geen risico gaan nemen met mijn ogen.
Ik heb vrijdag al een volledige dag vrij kunnen regelen en ga wsch ook die kunsttranen kopen.
woensdag 23 juni 2021 om 17:23
TO vraagt om tips. En die geef ik. Echt top spul.S-Groot schreef: ↑23-06-2021 14:36Bijwerkingen:
Stinging/redness in the eye, widened pupils, or blurred vision
shakiness (tremor), fast/pounding/ irregular heartbeat, headache, sweating, weakness, nervousness.
eye pain, worsening redness/itching/swelling in or around the eyes, other vision problems.
Echt handig om zoiets voor het eerst te nemen als je zo graag wil 'stralen' op een bruilof en belangrijke bijeenkomst.
Verder: Alle medicatie heeft kans op bijwerkingen.
woensdag 23 juni 2021 om 18:28
woensdag 23 juni 2021 om 19:18
Esri38 schreef: ↑23-06-2021 16:58Bedankt voor de tips!
Verstandig. Fijn dat je vrijdag vrij bent, neem lekker je rust en geniet zaterdag.
Zet een
op, dan ziet niemand het!