Hoe moet ik dit opvatten?
woensdag 23 juni 2021 om 01:21
Eergister had ik een gesprek met mijn ex via whatsapp. Dit gesprek was op zich vrij open. Toen we op het onderwerp seks uitkwamen zei hij seks kan ook soms helen toen zei ik ja “soms” waarop hij zei: bij jou alleen rage fuck.
Dus ik zei wat is rage? Toen zei hij “soort van woede/ frustratie.
Toen zei ik tegen hem dat ik dat geen compliment vond. (Merkte dat ik me al meteen emotioneel kut voelde)
Dus ik zei iets verder: “vond je seks met mij kut dan?”
Waarop hij zegt: in begin was het lekker daarna niet eigenlijk mrja vasthouden hé (huilpoppetje)
ik zeg: hoe bedoelde je daarna leg uit?
Waarop hij zei: “daar voelde het geforceerd aan. Vanaf Utrecht woning. Denk eerder zelfs. Maar had een beetje plaat voor me kop.
Dus ik zeg maar hoezo neuk je me dan 5 keer op een dag?
Waarop hij zegt: dat weet ik eigenlijk niet misschien was ik gefixeerd op seks
Dus ik zeg toen bleef je bezig en nu is het slecht? Dus nu zeg je eigenlijk tegen mij je hebt je laten gebruiken voor de seks een soort van.
Hij zegt: ik door jou of jij door mij?
ik door jou zeg ik waarop hij zegt: misschien wel ik heb er nooit zo over na gedacht want ik zeurde best wel eigenlijk kwam niet echt van jou af.
Sinds dat moment verloor ik hem helemaal. En ben ik helemaal emotioneel op hem uitgeflipt.
Hoe zouden jullie dit opvatten als een man dit tegen je zei? En reageer ik te emotioneel of is het te begrijpen?
Ik vind het gewoon niet eerlijk als je 3/5 keer op een dag seks met mij hebt en dan achteraf doet dat het niet lekker was. En weet ook niet hoe ik dit allemaal moet opvatten. Máár wel dat ik er helemaal vanaf was. Als je het niet lekker vind waarom dan meerdere keren op een dag?
Dus ik zei wat is rage? Toen zei hij “soort van woede/ frustratie.
Toen zei ik tegen hem dat ik dat geen compliment vond. (Merkte dat ik me al meteen emotioneel kut voelde)
Dus ik zei iets verder: “vond je seks met mij kut dan?”
Waarop hij zegt: in begin was het lekker daarna niet eigenlijk mrja vasthouden hé (huilpoppetje)
ik zeg: hoe bedoelde je daarna leg uit?
Waarop hij zei: “daar voelde het geforceerd aan. Vanaf Utrecht woning. Denk eerder zelfs. Maar had een beetje plaat voor me kop.
Dus ik zeg maar hoezo neuk je me dan 5 keer op een dag?
Waarop hij zegt: dat weet ik eigenlijk niet misschien was ik gefixeerd op seks
Dus ik zeg toen bleef je bezig en nu is het slecht? Dus nu zeg je eigenlijk tegen mij je hebt je laten gebruiken voor de seks een soort van.
Hij zegt: ik door jou of jij door mij?
ik door jou zeg ik waarop hij zegt: misschien wel ik heb er nooit zo over na gedacht want ik zeurde best wel eigenlijk kwam niet echt van jou af.
Sinds dat moment verloor ik hem helemaal. En ben ik helemaal emotioneel op hem uitgeflipt.
Hoe zouden jullie dit opvatten als een man dit tegen je zei? En reageer ik te emotioneel of is het te begrijpen?
Ik vind het gewoon niet eerlijk als je 3/5 keer op een dag seks met mij hebt en dan achteraf doet dat het niet lekker was. En weet ook niet hoe ik dit allemaal moet opvatten. Máár wel dat ik er helemaal vanaf was. Als je het niet lekker vind waarom dan meerdere keren op een dag?
woensdag 23 juni 2021 om 10:05
Lieve TO zoek hulp voor je eigen lege gevoel en afhankelijkheid van deze man of andere mannen, en ban je EX, dit brengt je alleen maar ellende en helpt je niet aan je zelfvertouwen te werken. Hij is echt helemaal fout dit soort dingen te zeggen en ook nog eens een naaktfoto van jou aan vrienden te laten zien en daarover op te scheppen, bah, echt eng en zo fout, dat kan echt niet hoor, hij manipuleert je en gebruikt je, weet dat hij je aan het lijntje kan houden door contact te houden en als hij hoge nood heeft jij wel voor hem klaar zal staan/liggen, doe dit jezelf absoluut niet meer aan, jij hebt geen bevestiging van zo'n eng type nodig, focus je op jezelf en vind je eigenwaarde terug, echt kappen hoor en blokkeer hem zo snel mogelijk, je kunt hem toch niet veranderen en jij gaat er aan kapot. Sterkte
woensdag 23 juni 2021 om 10:43
Blokkeren op alle kanalen die je kunt bedenken, nummer verwijderen en verder met je leven. Deze man brengt je helemaal niets positiefs.Desperatewomen schreef: ↑23-06-2021 02:31Dankjewel. Lief!! Ik zit al heel lang aan hem vast om eerlijk toe te geven mentaal. Maar hij wil zelf ook praten en afspreken. En ik snap gewoon niet waarom hij dat wel wil en me steeds aan spreekt maar me ook alweer kut gevoel geeft en zelden wat écht positiefs te zeggen heeft. Deze man heeft echter ook schizofrenie dus weer ook niet hoe zwaar ik aan zijn woorden moet tellen. Maar vlak ervoor hadden we het over zijn stemmen. En gaf ik hem alle ruimte zonder te oordelen. Dus ik vond het ook beetje gemeen en het hard of zo.
woensdag 23 juni 2021 om 10:49
woensdag 23 juni 2021 om 12:06
Sommige dingen uit het verleden zijn ook vandaag ook nog relevant. Dat klopt zeker.Desperatewomen schreef: ↑23-06-2021 08:29Klopt inderdaad denk dat ik het ergens gewoon nog wel relevant vindt wat zijn mening is omdat ik niet echt veel voel in het leven momenteel. Zit in een sleur en er beetje doorheen en hij
Was altijd een zeer gevoelig punt voor me.
En alles in het leven wordt ook “achteraf” want alles wordt verledentijd. Gister is ook al niet meer relevant. Alleen je gevoel kan wel in verleden zitten. Het leven blijft toch zo dat je elke dag verledentijd schrijft.
Maar een rare kwibus die jou nu nog even in de meest wazige en oerdomme bewoordingen komt vertellen hoe hij de seks met jou vond, valt absoluut niet onder relevant voor vandaag.
Zijn mening is totaal niks waard. En verandert vast ook nog al naar gelang het hem uitkomt. Kap met waarde toekennen aan zijn lulkoek.
woensdag 23 juni 2021 om 22:47
Ja maar de angst dat hij meent wat hij zegt daar kan ik gewoon mee zitten. Voelt gewoon traumatisch.Marelyse schreef: ↑23-06-2021 12:06Sommige dingen uit het verleden zijn ook vandaag ook nog relevant. Dat klopt zeker.
Maar een rare kwibus die jou nu nog even in de meest wazige en oerdomme bewoordingen komt vertellen hoe hij de seks met jou vond, valt absoluut niet onder relevant voor vandaag.
Zijn mening is totaal niks waard. En verandert vast ook nog al naar gelang het hem uitkomt. Kap met waarde toekennen aan zijn lulkoek.
woensdag 23 juni 2021 om 22:49
Ja dat wil ik graag laten zien maar dat is dus best lastig als dat niet zo voelt.Because schreef: ↑23-06-2021 10:49Ik kan je alleen maar adviseren dat jij meer grenzen stelt. Wie gaat er nu uitgebreid met zn ex appen en dan nog wel op dit soort onderwerpen in gaan?
Komt op mij over als niet heel sterk.
Kom op vrouw, je hebt niks meer te schaffen met deze man. Laat zien dat hij niks meer waard is voor jou.
woensdag 23 juni 2021 om 22:54
Nee het is niet per se dat ik het heb uitgemaakt. Maar wel dat wij gewoon botste. Aantrek en afstoot relatie waarin ik me ook erg vastklampte. Zodra ik de trots gevonden had voor mezelf te gaan dan klampte hij zich weer vast. Misschien realiseert hij zich wel dat de relatie ongezond was. En misschien dat het hem waarschijnlijk wel steekt dat ik niet af wil afspreken. Iig vind hij dat wel jammer.Henk-and-Roelie schreef: ↑23-06-2021 09:58Klinkt als een te groot ego dat gekwetst is. Heb jij het uitgemaakt?
Laat gaan die gast, deze is nog niet volwassen.
Maar ja dan snap ik niet waarom hij zulke dingen als in de OP zegt werk alleen averechts
woensdag 23 juni 2021 om 23:07
Mee eensEsmeralda9 schreef: ↑23-06-2021 08:44Ligt dit aan mij maar wat is dit voor niveau? Manier van praten en al die spelfouten, zou ik ook niet geil van worden
Werken mensen niet dat je 5 x op een dag sex kan hebben ?
Raar verhaal dit weer
Tenenkrommend weer dit
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 24 juni 2021 om 11:38
Het is compleet zin- en kansloos wat je nu allemaal aan het doen bent (ook in vele eerdere topics van je). Ga aan jezelf werken ipv je steeds te focussen op anderen. Kap hier gewoon mee en zoek hulp.
donderdag 24 juni 2021 om 17:49
Ik had het even gemist toen ik me aanmelde op viva.Esmeralda9 schreef: ↑23-06-2021 08:44Ligt dit aan mij maar wat is dit voor niveau? Manier van praten en al die spelfouten, zou ik ook niet geil van worden
Werken mensen niet dat je 5 x op een dag sex kan hebben ?
Raar verhaal dit weer
Wat was ook alweer het minimum niveau dat je moet hebben en aantal uren dat je moet werken voordat je hier een topic mag openen?
donderdag 24 juni 2021 om 18:04
Ook benieuwd naarKussensloop schreef: ↑24-06-2021 17:49Ik had het even gemist toen ik me aanmelde op viva.
Wat was ook alweer het minimum niveau dat je moet hebben en aantal uren dat je moet werken voordat je hier een topic mag openen?
donderdag 24 juni 2021 om 18:09
Dit.
Gewoon blokken lijkt me. Wat een sukkel
Only dead fish go with the flow
donderdag 24 juni 2021 om 18:13
Ja, dat klopt. Ik denk dat hij soort rode leidraad in mijn leven geworden is.
Ik raak niet echt geprikkeld door andere dingen. Ook een stukje “levenslust” wat eigenlijk nergens op slaat want door zulke dingen als in de OP te zeggen neemt hij tegerlijkertijd mijn levenslust weer af. Maar hij is nog altijd een grote spanning/ “uitdaging?” voor me en ik weet ook niet waarom dat zo is. Ik dacht vroeger toen ik zo geobserdeerd was en de relatie nog aan was, van zou ik rust krijgen als die dood was? En nu bedenk ik me dat ik dat super raar zou vinden. Hij is een stukje van mij of zo. Iets waardoor ik nog enigszins nieuwsgierigheid heb naar het leven. Als hij dan weg valt dan zou die leegte pas echt groot zijn. Wat tevens heel vreemd is omdat hij eigenlijk een grote illusie is die ik zelf zo idealiseeer in mijn hoofd. Zo raar.
donderdag 24 juni 2021 om 18:20
Desperatewomen schreef: ↑24-06-2021 18:13Ja, dat klopt. Ik denk dat hij soort rode leidraad in mijn leven geworden is.
Ik raak niet echt geprikkeld door andere dingen. Ook een stukje “levenslust” wat eigenlijk nergens op slaat want door zulke dingen als in de OP te zeggen neemt hij tegerlijkertijd mijn levenslust weer af. Maar hij is nog altijd een grote spanning/ “uitdaging?” voor me en ik weet ook niet waarom dat zo is. Ik dacht vroeger toen ik zo geobserdeerd was en de relatie nog aan was, van zou ik rust krijgen als die dood was? En nu bedenk ik me dat ik dat super raar zou vinden. Hij is een stukje van mij of zo. Iets waardoor ik nog enigszins nieuwsgierigheid heb naar het leven. Als hij dan weg valt dan zou die leegte pas echt groot zijn. Wat tevens heel vreemd is omdat hij eigenlijk een grote illusie is die ik zelf zo idealiseeer in mijn hoofd. Zo raar.
Dat doet hij niet. Dat doe je zelf. Zoek hulp.
donderdag 24 juni 2021 om 18:57
Je weet niet eens echt wát hij meent.Desperatewomen schreef: ↑23-06-2021 22:47Ja maar de angst dat hij meent wat hij zegt daar kan ik gewoon mee zitten. Voelt gewoon traumatisch.
Soms lukt het je niet om een emotionele nabijheid te voelen met een ander, dan kun je proberen dat via seks te bereiken (meestal gedoemd om te mislukken). Daar zou dit over kunnen gaan.
Maar het kan ook een leugen zijn om je nu op afstand te houden.
Of hij heeft geen betrouwbare actieve herinneringen.
Uiteindelijk gaat het toch om jou, en wat belangrijk is voor jou.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
donderdag 24 juni 2021 om 18:57
donderdag 24 juni 2021 om 19:14
In die rage fuck kon ik me nog we vinden maar vooral vanaf zijn kant. Maar ik dacht gewoon dat het persoonlijk om mij ging maar nu doet hij het super onpersoonlijk af. Dat steekt me. Afstand houden lijkt me sterk omdat hij juist wil afspreken (voor seks?)lolapaloeza schreef: ↑24-06-2021 18:57Je weet niet eens echt wát hij meent.
Soms lukt het je niet om een emotionele nabijheid te voelen met een ander, dan kun je proberen dat via seks te bereiken (meestal gedoemd om te mislukken). Daar zou dit over kunnen gaan.
Maar het kan ook een leugen zijn om je nu op afstand te houden.
Of hij heeft geen betrouwbare actieve herinneringen.
Uiteindelijk gaat het toch om jou, en wat belangrijk is voor jou.
Ja dat is waar. Ik dacht gewoon dat wij op elkaars gedrag kickte en elkaar aantrekkelijk vonden. Maar zo doet hij het nu niet lijken. “Misschien gefixeerd op seks?” Zooo onpersoonlijk.