Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
dolphin, met zulke gasten ben ik gauw klaar. ga ik niet eens mijn tijd aan verspillen. block en delete! toedeledokie!
quote:Heyjij schreef op 24 mei 2009 @ 22:12:

dolphin, met zulke gasten ben ik gauw klaar. ga ik niet eens mijn tijd aan verspillen. block en delete! toedeledokie!

Heb ik ook meteen gedaan!

ps: wat een waardeloze toestand is dat forum weer zeg! Krijg steeds maar een deel van het scherm. Wat een prutsers!
Dat zijn van die types waarbij het altijd aan een ander ligt of aan de wereld zelfs. Zelf zijn ze nooit fout, hun mening klopt altijd, hun visie op de wereld is de enige visie en ga zo maar door. En daar dan ook nog heilig van overtuigd zijn ook. Want ja, zijn vriend had het met veel bier op ook wel bevestig ja....

*zo moe wordt ik van die types....*
Hahahaha Dolphin, echt lachen. Ik kan het me helemaal voorstellen! Inderdaad bewaren en aan vriendinnen laten lezen. Wat een giller.

Ik heb net weer op MSN gezeten met misterdate (die ene die niet het gevoel had wat hij moest hebben voor een relatie... joh verassing! Ik ook niet, het was toch meer beetje scharrelen wat we deden?). Hij kwam een beetje terug op zijn beslissing haha! Wat een lacher. Hij wilde nog wel een keer afspreken, blablabla. We zullen zien, het wordt voor mij sowieso niet voor de serieus, ik wil geen relatie met hem. Maar voor de leuk (lees: als SV) is het misschien nog wel geinig.

p.s. ja, dat forum heeft echt kuren!
Een goeie SV is altijd handig, hahaha!

Zo, net gebeld met getrouwde man en gezegd dat ik zo niet verder kan........hij deed nog wat slappe pogingen maar ben sterk gebleven en moet bekennen dat ik me toch opgelucht voel! Dat er even wat tijd over is gegaan is goed voor me geweest, heb afstand kunnen nemen en het anders bekeken, en daar hielpen jullie berichten me ook mee!!!!

Ondertussen is er ook de tot nu toe ook wel erg interessante meneer met wie ik morgen een date heb, tot nu toe klikt het via telefoon, sms en msn erg goed en moet zeggen dat ik me erg verheug op morgen en zelfs een beetje nerveus ben....... en dat is lang geleden dat ik dat was voor een date, hahaha!

Wish me luck.........
@Ienie: Ik heb de SV's afgezworen een goed half jaar geleden. Ik heb voor mezelf besloten dat ik ga voor alles of niets. Het heel lang ook ertussenin gezeten (dus een beetje van alles maar net niks) en dat voelde niet meer lekker. Maar als je op deze manier kunt genieten van misterdate...ik zeg: Go for it

@Gioia: Was getrouwde exemplaar verbaasd? Of had hij wel verwacht dat zijn praatjes geen steek zouden houden?

Goed gedaan in ieder geval! Zal best moeilijk geweest zijn om hem te bellen. Als je dan weer een stem hoort wordt het toch weer lastiger.

Toi Toi Toi in ieder geval morgen! Ben benieuwd
fuckerdefuck, heb een pukkel!!!!!
Oh nee!!! Das echt balen zeg!! Hoe laat het je afgesproken? Hoop dat hij je verwachtingen waarmaakt. Wel even laten weten hoe het was hé?!
En en en ???? Hoe was het? Heeft hij zich laten afschrikken door die pukkel of was het gewoon gezellig?

Wat hebben jullie gedaan?
Oh, het was leuk!!!

Hij haalde me op en we gingen uit eten, was zo gezellig, geen moment stilte en veel gelachen... toen we echt het restaurant uitmoesten nog een terrasje gepakt en daarna terug naar zijn auto waarna hij me voor de deur afzette.... hij zei dat ik volgende keer maar naar hem moest komen (vlakbij het strand) 3 kussen waarvan 2 dicht bij de mond en hij zei dat hij me zou bellen. En dit ben ik dus niet gewend! ben gewend dat een man me gelijk probeert te zoenen en dit brengt me dus in verwarring: vind hij me toch niet helemaal leuk of heeft hij gewoon manieren en wil hij me eerst beter leren kennen? Hmmm..............ik vind hem eigenlijk wel erg leuk!
hahaha.... die killing vragen na een eerste date. Zoent hij niet is het wellicht zo dat hij je niet leuk genoeg vind. Gaat hij direct vol op je mond en wil hij meer dan gaat hij wellicht alleen voor de seks. En zo heb je vast nóg 100 vragen

Leuk hoor dat je zo'n leuke avond hebt gehad!

*kan niet wachten op de verslagen van de 1e sms/telefoongesprek*
hmm.... toen ik naar bed ging kwam er al een smsje dat hij het gezellig had gevonden. Dat is volgens mij wel positief toch?

Misschien ben ik gewoon verpest door al die knakkers van rp die gelijk willen zoenen enzo. In het 'normale' leven wil je toch ook eerst iemand gewoon leren kennen. Oooww........wat een verwarring toch, hahaha!!!
Zucht, net een heel vel getypt en door fout op forum mag ik weer opnieuw…

Ik had dus geschreven dat ik dit topic deels heb gelezen en met gezonde belangstelling volg.

Ik als man vind jullie reacties wel grappig en misschien ook wel leerzaam voor mij?

Ergens vroeg iemand naar ervaringen van mannen, die heb ik helaas nog niet want ben net ( 3 weken) bezig op en relatiesite, dit omdat me relatie na 2 jaar is gestrand en nu weer 5 maanden verder ik wel weer verder wil…..

Merk wel dat sommige criteria wel kloppen, bijv, mannen sturen meer flirts weg dan vrouwen is mijn idee, tenzij je het profiel van iemand meteen goed vind maar ik sta er schijnbaar niet zo voordelig op of de juiste heb nog niet gekeken..ja die hebben wel gekeken en zo, maar die komen uit engeland, taiwan en zuid amerika….daar zit ik echt niet op te wachten dacht ik zo.

Denk ook dat het doel op een relatie site ook voor ieder anders is, dus de ene rotzooien en zoveel mogelijk scoren en de ander serieus een “partner “zoeken…ik ga voor dat laatste voorlopig maar merk wel dat je zonder te “daten’ ook niet veel verder komt en teleurstellingen mag je dan ook verwachten…

Leef hier iig heerlijk met jullie mee in je blijdschap en lijkt haast of ikzelf verliefd ben hahaha, zo krijg ik er ook wel zin in dus ff afwachten en misschien loopt de ware wel hier om de hoek ipv op het www ergens?..

Dus ook hier wacht ik af en lees lekker met jullie mee.

Succes!
Oh wat leuk Gioia!! Klinkt positief hoor! Erg benieuwd wanneer je hem weer gaat zien.

@blacky: leuk, een man tussen deze daters!
niet alleen meelezen hoor Blacky, we willen ook jouw date ervaringen horen.... leuk om een keer lezen hoe een man dat allemaal ervaart!
@Ienie: hoe is het met je misterdate?

@lunax: ben je al een beetje bijgekomen van de teleurstelling afgelopen weekend?

Ik heb nu (vanaf vandaag) 2 hele weken vrij!!! Het is meer dan een jaar geleden dat ik langer dan 5 dagen vrij was (incl wknd). Morgen heerlijk naar het buitenland, een weekje in een resort niks doen behalve me van het strand naar het buffet slepen en terug.
@dolphin,: wat lekker zeg!!!! Lekker zon zee en strand...! Hmmm, wie weet wat je daar tegen het lijf loopt, hahaha!!! Oh, ik wil ook, ben 4 jaar niet weg geweest en ben er echt aan toe. Geniet er van!!!!!!

Oh..... moet me inhouden om geen smsje te sturen, hij is aan het werk en ik weet dat hij het erg druk heeft nu. Maar daar komt die rottige onzekerheid weer, pffffff!
quote:gioia71 schreef op 29 mei 2009 @ 09:40:

niet alleen meelezen hoor Blacky, we willen ook jouw date ervaringen horen.... leuk om een keer lezen hoe een man dat allemaal ervaart!

Daar waar ik een ervaring krijg zal ik dat met jullie delen maar ik weet ook niet of het snel zal gaan, en het gezegde is , als je zoek vind je niks maar alleen afwachten zal ook niet veel helepen denk ik,, had het laatst met een stel vrouwen over en die vroegen in het rond , WAAR haal je die kerels vandaan!! ( bij 1 vrouw stonden ze zegezegd in de rij voor de deur),

Ikzelf vroeg dat dus ook maar dan over vrouwen....

Feit is dat het bij de ene op e.o.a. manier makkelijker gaat dan bij de andere en bij het zitten bij een hobbyclub of mijn part maakt het sociaal gezien ook makkelijker maar ben te zelfstandig en beetje eigenwijs om ergens bij te gaan, daarbij vind ik niet alles leuk,, ik sport zelfstandig, lopen, fietsen beetje fitness in me eigen huis en met goed weer buiten hardfietsen dus in mijn geval zal het nog wel ff duren voor ik iemand in me garage tegenkom of buiten bij het hardfietsen ( ze moeten me zien bij te houden he ) gnhi...tijd zal het leren.

Ik lees nog steeds mee ( maar reageer ook wel hoor )

Greetzz

whahahaha...moet er wel om lachen hier...en vrouwen site met kerels die meelezen en reageren lacheee...( ben hierop geattendeerd door een vrouw en moet toegeven dat best grappig is om "mee te doen"..
@Gioia: Jaaaah..gisteravond al SMS is echt positief! Niet onzeker zijn..... En moeilijk he om je te beheersen nu.... doe toch maar even niet. Vanmiddag ofzo, als je heerlijk op een terras zit. Dan een mededeling dat het zo heerlijk is in het zonnetje. Nog paar uurtjes wachten

@Dolphin: Jalooooeeeers!!!! Wat heerlijk zeg!! Geniet er heel erg van en wij kijken uit naar de leuke vakantieman verhalen hier volgende week

@Blacky: Ik zeg: Delen die date ervaringen

Ik heb vandaag een bruiloft. Vandaag gaat dus over De Liefde met een grote hoofdletter voor mij. En hoewel ik er zin in heb zie ik er ook tegenop. Bruiloften vindt ik echt de meest moeilijke feestjes om alleen heen te gaan. Op 1 of andere manier wordt je dan nog meer geconfronteerd met je alleen zijn. Vooral ook omdat álle andere gasten als setje komen. Nou ja, het is zo. Verstand op nul en gewoon blij zijn voor het bruidspaar!
En nog een keer @Dolphin: (even vergeten). Wat lief dat je daarnaar vraagt. En jahoor, de teleurstelling van vorige week staat weer in perspectief. Ben weer rustig wat nieuwe mailcontactjes aan het opbouwen..haha... to be continued!
Oh ja, bruiloften! Ik moet over 2 maanden ook naar een bruiloft en zie er ook een beetje tegenop, bij een bruiloft ben je inderdaad op de 1 of andere manier extra single hè... maar..... misschien lopen er toch wel leuke vrije exemplaren rond! Straks heb jij de bruiloftman, ik de "hij gaat vast wel smsen"man en dolphin de vakantieman, hahahahaha!!!

Enniewee, toch veel plezier op de bruiloft, er is altijd nog champagne!
@lunax: dat zijn inderdaad confronterende dagen. En tuurlijk ben je superblij voor het bruidspaar, maar je wordt wel ff met de neus op de feiten gedrukt Hoop toch dat je een leuke dag hebt! Lekker roseetjes drinken met dit mooi weer!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik begrafenissen nog veel erger vindt. Dan is er niemand die je troost, als ik er aan denk word ik al verdrietig.....

Maar over op iets leukers: daten!

@Gioia: ik zou ook nog ff wachten. Had je gisteravond nog op zijn sms gereageerd?
Begrafenissen heb je altijd nog de troost van vrienden of familie ofzo. Dat is toch anders voor mijn gevoel. Zo zie je maar weer dat iedereen de dingen op zijn/haar manier beleeft.

En idd...Rose, champagne en de zon maken van deze dag gewoon een topdag!

Helaas Gioia..ik ken de gastenlijst...en geen leuke single exemplaren deze ronde
ja, heb teruggestuurd dat ik het ook gezellig vond en hem weltrusten gewenst. Ik moet ook niet zo ongeduldig zijn, de andere dagen voor de date was hij ook nooit vroeg met smsen.... raar wat dat gedate eigenlijk met je doet, die onzekerheid en spanning en dat op mijn leeftijd, hahaha!
Weer helemaal 15 (en wat héb ik daar soms toch een hekel aan!). Maar we kunnen ook niet zonder

Maar ik blijf bij mijn advies. Nog even wachten............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven