November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Even een vluggertje tussen mijn werk door. Vanmorgen bij de fysio bleek dat er onder in mijn rug min 1 wervel was verschoven door slappe banden van de zwangerschap en veel tillen. Ze heeft me gekraakt en nu voelt het al vele malen beter. Nog een paar keertjes terug en het moet over zijn. En ze heeft nog wat tips gegeven over anders tillen. Ik ben zo blij, nu al minder pijn!

Dit weekend hebbeb we het rijk alleen. Neeltje gaat 2 nachten logeren en nelis 1. Dus morgen voor het eerst sinds een jaar weer eens een bioscoopje. Jippie!

Ikga dus waarschijnlijk een tijdje niet bijlezen, maar lekker met lege armen en een leeg hoofd van de zon genieten
De waterpokken zijn de waterpokken niet, wat voor grap is dat zeg.

We komen net bij de HA vandaan omdat Vriend vannochtend bij het CB langs is gegaan voor wat anders. Die arts zei dat we even langs de HA moesten om te checken. Het is dus gewoon weer eczeem. Nou ja gewoon, ze zit weer lekker onder. Raar toch dat we van 3 mensen hadden gehoord dat het de waterpokken zijn. Oortjes zijn ook gecheckt en die zijn ook schoon dus dat is wel fijn.

Ze heeft trouwens 2 kiesjes gekregen. Links en rechts onder en dat zal wel de verhoging verklaren. Dus nu 4 voortanden boven, 2 voor tanden onder en 2 kiezen, ach das al best goed.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Goed nieuws: manlief heeft de baan en is redelijk tevreden over het salaris. Ik ben vreslijk opgelucht dat het rond is en zit nu in mijn eentje van pure opluchting een doosje chocoladerozijnen weg te vreten in mijn eentje. Waarschijnlijk kan hij pas in augustus beginnen i.v.m. antecedentenonderzoek, maar dan hoeven we maar een maand te overbruggen met WW en kunnen we misschien toch nog op vakantie.

Ibbel hoe gaat het bij jou met solliciteren?

O: fijn dat de fysio echt al iets conctreets voor je heeft kunnen doen!

Lala, zo te horen ook bij jou de laatste zwaar wegende loodjes! Maar straks lekker vrij! Ik moet 8,9 en 10 juni op schoolkamp, we hebben nog een bredescholencongres en de opening van mijn nieuwe school, no 2 avonden tienminutengesprekken en de overdracht van de leerlingen. Pfffff.. Bij jou vast ook nog veel van dit soort dingen!

Chica: Da's inderdaad een grap, met die wel of geen waterpokken. Wat een pokkengrap ;) Ik hoop dat het snel over is! Rustig aan doen is ook ontspannen met een vriendin lunchen hoor voor mijn gevoel. Beentjes omhoog....

*rozijnen zijn nu op*
Jippie LIzzie; wat een goed nieuws! En op zich een paar maandjes vrij wetend dat je binnenkort een nieuwe baan hebt is misschien ook wel lekker. Ja, idd de laatste loodjes van het schooljaar, ik neem me elke keer weer voor dat ik het jaar rustig af ga bouwen..en telkens is het zo druk dat me dat niet lukt. Op kamp met leerlingen, leuk denk ik...moet je wel 3 dagen zonder Leon, of gaat die lekker mee?
Lizzie, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man!
Lizzie van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een zonnige dag toegewenst met man en kind. Geniet van het mooie weer.
Iedereen lekker aan het genieten van het vrije weekend en het mooie weer?

O, "fijn" dat er een probleem bij je wervels gevonden is. Daar kon tenminste iets aan gedaan worden. Hopelijk heb je inmiddels wat minder pijn! Geniet je lekker van je weekend samen?

Chica, raaaarrrrrrr verhaal inderdaad van die pokken die geen pokken zijn.

Kamp... zonder Leon inderdaad?

Qtie is bij d'r opa en oma aan het logeren, zodat wij kunnen studeren voor onze tentamens. Vanavond komt ze weer terug. Ik mis d'r best wel.
Tuurlijk gaat Leon niet mee naar kamp, geen idee wat ik daar met hem moet doen. Papa is thuis, dus die mag de honneurs waarnemen en anders opa-oma, GO....

Q succes met je studeren!

Vanochtend belden mijn ouders al om 8:15 om mij te feliciteren: grrr. we lagen nog lekker te slapen. Helemaal geen visite vandaag. Alleen mijn gezinnetje en ik. Lekker rustig. Als het straks wat warmer is ook lekker even naar het strand en vanavond uit eten. Geen drukte, geen kringgesprekken, heerlijk!

Iedereen een fijne dag gewenst
Lala, Seppe weigerde ook fles, gelukkig had ie er bij de gastouder geen last van. Dus hopelijk gaat het vrijdag op het kdv met Mila ook goed. En anders moeten ze het haar maar met een lepeltje voeren

Lizzie, je bent jarig vandaag! Mooie dag om jarig te zijn.

Afgelopen vrijdag heb ik het tweede gesprek gehad in Zwolle. Ging best goed, de directeurs was voormalig ceo over 2000 werknemers en had een behoorlijk agressieve interview techniek, maar ik heb me niet omver laten blazen. Ik denk dat ik eind deze week meer hoor.

Origineel, wat heerlijk dat je gekraakt bent. Moet dat eenmalig?

Hé, vinden jullie het niet goed van me dat ik deze week dus gesport heb? Drie dagen spierpijn gehad daarna, maar we zijn dus begonnen. Twee keer per week is het plan, man ik word straks weer net zo slank als toen ik zestien was
Ibbel, dat sporten is HELEMAAL goed!! Als mijn rug het weer doet ga ik toch ook weer wat doen.

En we blijven duimen voor je baan en het flessedrinken van Mila!

lizzie, alsnog gefeliciteerd!

Q, succes met studeren hoor!

Ons vrije weekendje was half een fiasco helaas. Ons meisje heeft zich bij mijn zus hevig vermaakt, is zelfs nog even mee naar de Efteling geweest. Maar ons ventje niet Hij heeft bij opa en oma van 16 tot 20 uur alles bij elkaar gekrijst, wilde geen flesje etc. Wij hebben dus wel samen kunnen eten, gelukkig hadden we vroeg een tafeltje. We zijn tussen toetje en koffie maar naar huis gegaan. Eerst een ventje opgehaald, tijdens het koffiedrinken bij mijn ouders heb ik hem gevoed.

Hopelijk is het een fase en kan hij over een maandje of zo nog eens een poging tot logeren wagen. Ik had me echt verheugd op een keer uitslapen (geen vroege voeding!), een avondje film (gelukkig konden we de kaartjes nog teruggeven) en zo. Nu ben ik nog net zo moe als vorige week, helaas. Duimen jullie mee dat er op korte termijn een tweede kans op rust komt? Ik ben er nog steeds een beetje down van, ik merk aan mezelf dat ik me er echt heel erg op had verheugd..........
Heeeerlijk weekend gehad. Lekker bij mijn ouders geweest. 2x naar het strand, bbq, fietsen en lekker het badje in de tuin. We hebben genoten. Toch wel moe en toch wel blij dat ik weer thuis ben.

Lizzie: 2x gefeliciteerd met je verjaardag en de nieuwe baan van je vriend, pfoe fijn zeg dat het gelukt is, toch een hele opluchting en een zorg minder.

Ibbel: Super hoor 2x sporten en top dat je je niet hebt laten weg blazen. Ben je nu wel wat enthousiaster over de job?

O: Fijn dat het iets aan de pijn is gedaan. Ik kan me voorstellen dat je erg erg baalt van je weekendje. Je stelt je er toch op in. Ik zou het over een weekje of 2 of 3 nog een keer proberen hoor.

Q: tuurlijk mis je haar maar even ongestoord studeren is ook wel lekker lijkt me. Is het er nog van gekomen met dit weer? Want dat zou ik pas echt knap vinden

Meiden die met het einde van het schooljaar te maken hebben en de drukte, heel veel succes.

Mijn buik groeit en groeit, echt niet normaal hoor hoe groot die is. Vorige keer was dit pas met 37 weken ofzo. Gelukkig wordt het minder heet morgen want ik begin er last van te krijgen.
Zooo, wij zijn weer terug. Heel moe maar ook voldaan van zon, zee en strand. Tessje heeft zich prima vermaakt, maar kreeg vanavond een terugslag van het totaal ritmeloze weekend. Wij hadden onze eerste hysterische driftbui te pakken. Een onbereikbaar meisje dat alleen nog maar hysterischer werd als we haar probeerden op te pakken. Hoe kan het toch dat ons mooie, makkelijke meisje ineens zoveel boosheid en verdriet in zich heeft? Echt naar om te zien....
Zo, totaal niet bijgelezen, want ik vind het te mooi weer om binnen te zitten. Hopelijk hebben jullie ook genoten van het mooie en weer en de vrijde dagen!

Wij zijn heerlijk thuis gebleven dit weekend en alleen maar leuke dingen gedaan. Zondag vrienden uitgenodigd voor een barbeque en tja, dat was echt genieten. Iedereen had het naar zijn zin en ook de kinderen vermaakte zich prima.

Gisteren nog een heerlijk stuk gefietst! Langs de kinderboerderij. Een drop verderop was er een pinksterhappening, veel mensen dus en dat betekend veel kijkplezier.

Nu terug naar het zonnetje, daar voor straf nog wat thuiswerk doen en dan maar hopen dat Binkie een lange middagslaap doet zodat ik ook nog even echt van het zonnetje mag genieten.
Hehe, weer terug. Ik ben vanaf donderdag aan het werk geweest op Pinkpop. Wauw, wat een geweldig weer hadden we!! Echt super, artiesten zijn ook allemaal een stuk beter te doen dan. Veel relaxter, weinig gedoe en geklaag en een heerlijke sfeer! Ben ook nog hartstikke bruin geworden tussen de bedrijven door en heb zowaar ook enkele optredens van bands die ik goed vind kunnen zien. Heerlijk weekendje zo!

Bintje was intussen thuis met papa en heeft zich uitstekend vermaakt. Wel heeft ze enkele duizenden keren "mamamamamamamamamama"geroepen, dus Vriend heeft me een paar keer gebeld voor een goed gesprek met mijn dochter, die dan ook lekker terugkletste in de telefoon Dat was voor het eerst trouwens, meestal kijkt ze wat glazig naar de telefoon en houdt de kaakjes stijf op elkaar.

O, blij dat het 'maar' een wervel was, daar kan teminste wat aan gebeuren. En jammer van jullie avondje!! Hopelijk is Nelis over een poosje wat makkelijker en kunnen jullie ook nog een uitslaapochtendje doen.

Lizzie: gefeliciteerd met de baan van je man! En met je eigen verjaardag natuurlijk!

Chica: wat raar, waterpokken die geen waterpokken zijn. Dus toch eczeem?

Ibbel: sollicitatie klinkt goed, goed dat je je niet hebt laten intimideren door die leidinggevende!! Spannend, hopelijk hoor je gauw wat!

Tess: dat lijkt me inderdaad wel moeilijk en ook een beetje zielig om te zien, zo'n overstuur meisje. Maar gauw weer in haar ritme zien te komen.....

Ik volg het voorbeeld van Novem en duik het zonnetje weer in.....
Heerlijk dat de meeste van jullie ook hebben kunnen genieten van de zon (hoewel het me voor de zwangeren minder lijkt...).

Maandag heel gezellig met gezin en mijn ouders op het Noordzeestrand gelegen, was leuk voor Leon: vier mensen om mee te spelen! Schelpjes verzamelen, zandtorens bouwen, etc.

Even klagen:

Zelf ben ik in een dag het relaxte wel weer kwijt, na schooltijd nog voorbereiding schoolkamp gehad, een cursus en morgenmiddag weer de hele middag cursus, vrijdag opening van onze nieuwe school (moet ik ook heen) en vanaf maandag drie dagen kamp. De uitslagen van een belangrijke landelijke toets voor groep zeven (mijn groep) moet nog binnenkomen en die moet ik nog verwerken in de rapporten... Maar wanneer? Al mijn werkdagen zijn volgeplanned incl. de vrijdag die ik normaal niet werk. Dat wordt volgende week ook vast weer werken buiten mijn normale dagen om om het zaakje op de rit te houden. Grappig dat er nu zoveel topics ook verschijnen over werkdruk? in het onderwijs. Oja, mag niet te hard klagen: de zomervakantie staat voor de deur.

Leon maakt trouwens een enorme taalsprong op het moment:

buit (buiten) boot, bnee (beneden) teu tig (deur dicht) koekie, thuis (huis/bijna thuis). Er zijn er nog wel meer, maar ik vind dit babbelen wel heel leuk!
Even kort hier! Gisteren hebben we voor Neeltje een klimrek gekocht. Je weet wel, zo'n plastic ding met een glijbaan eraan. Ze heeft gisteren en vanochtend wel 50 keer dat ding beklommen en eraf gegleden! En dat gaf inspiratie: ze stond vanmorgen zomaar op vanaf haar billen eerst van bil naar hurk en toen zonder steun stond ze zomaar een paar seconden! Klimmen werkt echt Kan het niet laten even trotse mama te spelen
Ik heb een paar fotootjes van de kinderkamer van Caatje op de AK gezet. Voor wie het leuk vind om te kijken
Goed zo Neeltje! Origineel, ik hoop ook dat je snel weer wat tijd hebt voor jezelf.

Binti, ik moest nog aan je denken dit weekend. Jij had het mooi voor elkaar zeg!

Tess, hoe heb je Tessje weer rustig gekregen? Onder een koude douche gezeg

Chica, hoeveel ben je nu aangekomen dan? En je enkels, heb je die nog?

Suzaa, hoe gaat het met je neefjes?

Mila drinkt nog steeds niet uit de fles. We hebben nu zon breastflowfles, maar ze wil hem echt niet. Ben zo benieuwd of ze vrijdag op het kdv wel iets binnen kunnen krijgen bij haar.
Ibbel, wat balen dat je eigenwijze meisje de fles nog niet pakt... Geeft geen gerust gevoel als ze dadelijk naar het kdv gaat. Hopelijk heeft ze het daar wel door als jij er niet bij bent. Sorry, ik heb het gevoel dat ik dement raak, want je zult het vast wel geschreven hebben, maar heb je nu die baan met de reisafstand zonder uitdaging? We hebben Tessje rustig gekregen door niks te doen. Dat kon ook niet anders, zo gauw we een vinger naar haar uitstaken werd het erger. We hebben haar op de grond gezet en zijn allebei op een afstandje gaan zitten. Toen ze iets rustiger werd ben ik heel zachtjes haar lievelingsboekje gaan lezen en uiteindelijk kwam ze steeds dichter bij en werd ze rustiger.

Chica, ik ga zo even kijken! Fijn zeg, dat het af is!

Origineel, wat knap van Neeltje!!!

Binti, wat heb jij toch een ontzettend leuke baan!

Fijn dat het hier niet zo druk is, want ik heb het even te druk om veel achter de pc te zitten. Drukke werkweek van mij in combi met een nog drukkere werkweek van vriend zorg voor een beetje stress. Wat ben ik nu ontzettend blij met onze werkster anders hadden we nu in een heel vies huis gezeten. Volgende week heb ik mijn functioneringsgesprek en dan hoop ik er een salarisverhoging bij te praten en dan mag de werkster voortaan elke week komen .

Ik ga even naar de ak de foto's van Chica bekijken en het topic van Binti even aanzwengelen met eigen gedachtenkronkels.
Chica, wat een lief klein kamertje krijgt Caatje!
Ooh, da's een mooi kamertje!

Tess, ik heb nog niks gehoord hoor over mijn baan, nog even afwachten dus.
Erg lief kamertje!

Spannend ibbel!

Onze tuin is klaar! 3 dagen buffelen (vooral manlief) maar we hebben nu lekker de ruimte. Amber heeft al 2 dagen heerlijk geschommeld en vandaag hebben we een zandbak gekocht, dus als het mooi weer is, kan ze die uitproberen.

O, wat goed. Beetje inspiratie van de glijbaan en lopen maar!

We zijn trouwens gebeld door het cb, en we hebben een afspraak voor 10 juni. Ben benieuwd, heb geen idee hoe zwaar en lang ze nu is.
Zo, ben ik ook weer eens! Lekker midweekje weg geweest, was heerlijk. En volop mooi weer gehad, wat willen we nog meer. Suzy heeft alleen een blauw oog opgelopen omdat ze in het zwembad op de glijbaan wilde klimmen. En ik stond erbij en keek ernaar . Maar ze heeft er verder geen last van, het begint al weg te trekken. Zwemmen was wel geweldig trouwens.

Nu nog 2 weken werken en dan eindelijk verlof. Gisteren bij de vk geweest, bloeddruk iets verhoogd en ijzergehalte aan de ondergrens, dus even rustig aan doen en aan de floradix. Met dat warme weer ook lekkere dikke enkels, gelukkig nu weer iets koeler wat dat betreft.

Ah, leuk, ga zo even foto's kijken! Hoe is het met je harde buiken Chica?

O, even meisje aandacht geven.....
Lief kamertje!

Met zus en tweeling gaat het hardstikke goed. Hopelijk vandaag een beetje droog weer, dan kunnen we even lekker op de fiets heen om weer even een kijkje te nemen.

Go-go Neeltje, terecht dat je hier de trotse mama uit komt hangen, O!

Lekker he, buiten spelen, heerlijke tijd zo. In de tuin vermaakt Suzy zich meestal wel. Binnen is het toch meer aandacht vragen.

Zoals nu.....
Helaas, de sollicitatie is niks geworden. Ik was niet zwaar genoeg voor de functie. Tja, dat krijg je van al dat sporten hè, daar val je van af .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven