Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
donderdag 8 juli 2021 om 19:20
donderdag 8 juli 2021 om 20:12
Zit hier op een terras in Italië en moest hardop lachen
zaterdag 10 juli 2021 om 09:09
zaterdag 10 juli 2021 om 10:55
Het is geen must he...Attraverso schreef: ↑10-07-2021 09:09Hier na 6 dateloze maanden 2 dates dit weekend.
Ben met beide enkele weken aan de praat en lijken me leuke mannen. Het ontbreekt me aan enthousiasme omdat ik me afvraag of ik wel nog een relatie wil, heb het goed in mijn eentje, lekker rustig.
Denk dat het weekend me een stuk wijzer zal maken.
Misschien gewoon er even niet mee bezig zijn en je eigen ding doen.
En voor dit weekend zien al een gezellig uitje met een "bekende" en meer niet.
zaterdag 10 juli 2021 om 11:20
Ik ben er al een hele tijd niet mee bezig en dat ik mijn eigen ding doe

Mss net daarom dat ik de behoefte niet voel.
Maar... Wat ik nu doormaak zag ik al bij enkele kennissen/vriendinnen enkele jaren geleden en ik hoopte dat het met mij nooit zover zou komen. Die vrouwen zijn inmiddels 55-60 en nóg single.
Dus ook geen zin in ‘alleen oud worden’ en zit al op tram 5 hè...
Hoop dat dit weekend me nieuwe inzichten gaat geven.
zaterdag 10 juli 2021 om 12:33
Ik ben daar al

wij slapen nooit.

zaterdag 10 juli 2021 om 14:12
yep.....leuk..nieuwe maatregelen die 16 uur voordat mijn eerste feestje in 1,5 jaar begint.....echt..wat een enorm stel eikels zijn het toch ook in die regering van ons.. totaal geen ruggegraat en geen richting.
nou ja..ik ben in ieder geval weer eens getest..voor niks...
Op naar de tweede zomer zonder leuke feestjes dan maar..of dat of toch nog naar het buitenland op vakantie vertrekken om feest te hebben.
Mijn kinderen zijn vanaf vandaag 3 weken weg..echt bizar..en helemaal niet zo leuk eigenlijk. wat moet ik in hemelsnaam de hele dag gaan doen steeds..
Op naar de tweede zomer zonder leuke feestjes dan maar..of dat of toch nog naar het buitenland op vakantie vertrekken om feest te hebben.
Mijn kinderen zijn vanaf vandaag 3 weken weg..echt bizar..en helemaal niet zo leuk eigenlijk. wat moet ik in hemelsnaam de hele dag gaan doen steeds..

zaterdag 10 juli 2021 om 14:59
Jij bent toch een volwassen vent? Hier zijn het pubers die besmet terugkomen van feest-vakanties.Aurelius schreef: ↑10-07-2021 14:12yep.....leuk..nieuwe maatregelen die 16 uur voordat mijn eerste feestje in 1,5 jaar begint.....echt..wat een enorm stel eikels zijn het toch ook in die regering van ons.. totaal geen ruggegraat en geen richting.
Feesten gaan 'ginder' trouwens ook op slot.

zaterdag 10 juli 2021 om 16:06
Ik ben gevaccineerd..kom niet besmet terugAttraverso schreef: ↑10-07-2021 14:59Jij bent toch een volwassen vent? Hier zijn het pubers die besmet terugkomen van feest-vakanties.
Feesten gaan 'ginder' trouwens ook op slot.
zaterdag 10 juli 2021 om 18:13
Feestje thuis?Aurelius schreef: ↑10-07-2021 14:12yep.....leuk..nieuwe maatregelen die 16 uur voordat mijn eerste feestje in 1,5 jaar begint.....echt..wat een enorm stel eikels zijn het toch ook in die regering van ons.. totaal geen ruggegraat en geen richting.
zondag 11 juli 2021 om 18:19
Misschien kun je alleen een aantal dagen weg gaan? Of misschien met zo'n singlesreis mee? Volgens mij kan dat zelfs nog in Nederland (als vakantiebestemming bedoel ik).
wij slapen nooit.

zondag 11 juli 2021 om 18:52
Ojee Atraverso dat klinkt niet bestAttraverso schreef: ↑10-07-2021 09:09......
Maar... Wat ik nu doormaak zag ik al bij enkele kennissen/vriendinnen enkele jaren geleden en ik hoopte dat het met mij nooit zover zou komen. Die vrouwen zijn inmiddels 55-60 en nóg single.
Dus ook geen zin in ‘alleen oud worden’ en zit al op tram 5 hè...
Hoop dat dit weekend me nieuwe inzichten gaat geven.