Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
maandag 12 juli 2021 om 10:03
Mee eens, Maar keek toch wel weer lekker weg vond ik. Maar goed dat het nu klaar is.lollypopje schreef: ↑11-07-2021 22:13Laatste seizoen Atypicall gezien en het was wel leuk, maar ben er nu ook wel klaar mee. Veel clichés en eigenlijk ook veel herhaling van situaties en "grappig" gedrag in steeds net andere setting.
Eigenlijk is alleen de verhaallijn van de zus echt interessant naar mijn mening.

woensdag 14 juli 2021 om 11:48
S3 valt een beetje tegen, de verhaallijn, het acteerwerk (soms opvallend slecht). Ach, prima serie nog om gedachtenloos te bingen, maar in mijn herinnering waren de vorige seizoenen leuker.
woensdag 14 juli 2021 om 11:49
Vond ik ook, heerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 juli 2021 om 11:50
Ohw 'The Stranger' is het. Lange afl. vind ik niet erg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 juli 2021 om 11:51
Ik vond seizoen 2 zo ver gezocht, 3 is gewoon lekker feelgood.
woensdag 14 juli 2021 om 11:57
Cookielover schreef: ↑14-07-2021 11:52Ah, een andere, nog niet gezien.
Stranger, The Stranger, Stranger Things![]()
Volgens mij hetzelfde. Stanger krijg je geen resultaten als je dat zoekt.
woensdag 14 juli 2021 om 12:03
Ohw, ik bedoel The Stranger. Heb jij die ook gezien?Cookielover schreef: ↑14-07-2021 12:01O, ik wel. Stranger heb ik gezien, een Zuid-Koreaanse serie.
En The Stranger een Britse serie.
woensdag 14 juli 2021 om 12:06
Ja vond ik ook wel.

donderdag 15 juli 2021 om 16:02
Max.Daffie schreef: ↑15-07-2021 09:38Ik heb het doorstaan, maar vind het wel heel soepsappig allemaal. En ik vrees dat ik toch weer gewoon seizoen 4 (als deze er komt) ga kijken....

vrijdag 16 juli 2021 om 18:26
Ben begonnen met my unorthodox life, een reallifesoap over een moeder en kinderen die zijn “ontsnapt” aan een streng orthodoxe joods leven. Dit leek me zeer interessant, maar het heeft me nog niet kunnen bekoren. Het kwam me gemaakt en in scene gezet over. I know, I know, vaak het geval met reality series, maar dit druipt er wel erg van af. Ga toch nog verder kijken.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)