Weekend weg NL, wie denkt mee?

12-07-2021 19:25 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn moeder en ik willen volgend weekend een nachtje weg voor mijn verjaardag. Wie denkt mee over de leukste bestemming?

AirBNB of hotel, max. 1,5 uur rijden vanaf Utrecht, sauna in de buurt, veel winkels en restaurants en een bioscoop. Waar we twee dagen lekker kunnen vertoeven en bezig blijven.

:couple:

Bedankt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Nijmegen en Arnhem vind ik prachtige steden. Daar is vast wel van alles te vinden :heart:
https://hotelfinch.nl/
mcsteamy schreef:
12-07-2021 19:25
Budget?

Wij zijn net 2 dagen in den Bosch geweest. Golden Tuilip Hotel (gerenoveerde kamer) midden op de markt (centrum). Leuke winkels, op diverse plekken lekker gegeten en op het terras gezeten. Rondvaartje, museumbezoek en bioscoopje gedaan (2 bioscopen op ongeveer 15min lopen).
Het was heerlijk!

Oh toevoeging: ik heb mij niet georiënteerd op een sauna in de buurt! Maar misschien zijn die er wel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2021 06:41
Reden: OP quoten is niet toegestaan
36.20% gewijzigd
Not my circus, not my monkeys
Delft vond ik heel sfeervol.

Verder zijn Haarlem en Leiden ook erg leuk.
Vanuit Haarlem fiets je zo naar Bloemendaal en Zandvoort.
Hotel Zuiderduin in Egmond heeft een sauna. Winkelen in Egmond en Alkmaar, bios ook in Alkmaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
silent-witness schreef:
12-07-2021 19:31
Budget?

Wij zijn net 2 dagen in den Bosch geweest. Golden Tuilip Hotel (gerenoveerde kamer) midden op de markt (centrum). Leuke winkels, op diverse plekken lekker gegeten en op het terras gezeten. Rondvaartje, museumbezoek en bioscoopje gedaan (2 bioscopen op ongeveer 15min lopen).
Het was heerlijk!

Oh toevoeging: ik heb mij niet georiënteerd op een sauna in de buurt! Maar misschien zijn die er wel.
Deverana! Best duur maar wel heel erg fijn!
Dordrecht is een onontdekte parel. Logeren bij Villa Augustus en dan de stad verkennen ❤️
Thalas schreef:
12-07-2021 20:27
Dordrecht is een onontdekte parel. Logeren bij Villa Augustus en dan de stad verkennen ❤️
Over Dordrecht hebben de Van Rossums een leuke aflevering gemaakt.
Athena1905 schreef:
12-07-2021 19:38
Ik wilde net DB zeggen en Deverana noemen!
Slenaken in Zuid Limburg
Idris schreef:
12-07-2021 19:28
Nijmegen en Arnhem vind ik prachtige steden. Daar is vast wel van alles te vinden :heart:
In Nijmegen is Thermen Berendonck echt een aanrader!
Athena1905 schreef:
12-07-2021 19:38
Heulll duur. . Maar de allermooiste, denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Afgelopen weekend ben ik met mijn dochter in Den Haag geweest, Novotel World Forum. Met de tram linksaf zit je binnen 8 minuten in Scheveningen en 8 minuten met de tram rechtsaf zit je in het centrum van Den Haag. Vooral Scheveningen gaf ons echt een vakantie gevoel met al die leuke terrassen. Den Haag is ook een aanrader. Sauna hebben wij niet bezocht maar die zal er vast zijn.
Heb je een leuk weekend gehad?
Lief dat je het vraagt! We gaan morgen. Het is Leeuwarden geworden, dat wilde m’n moeder graag. Morgen winkelen, uit eten, terrasje pakken. Zaterdag lekker naar de sauna in Burgum en bij m’n ouders thuis eten met m’n vader. Die kan niet te lang zonder m’n moeder :lol:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven