Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
Wissewis schreef:
12-07-2021 18:13
Omdat Taghi en een paar andere "grote" criminelen intussen halve sterren zijn blijkbaar?
Ik moet denken aan iets wat ik jaren terug zag op televisie. Beelden uit Mexico met zeer grote graftombes (halve villa's inmiddels) voor overleden topcriminelen. Verafgood als popsterren.
Schokkend.

Maar zo worden de Taghi's van dit land ook verafgood in hun eigen milieu.
Rijksmuseum schreef:
13-07-2021 07:32
Mee eens. Zouden ze zichzelf deze vraag bij Boulevard ook stellen inmiddels?
Dat is denk ik begonnen toen Holleeder de stempel knuffelcrimineel kreeg en ook een column, tv optreden..
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
Het mediapark is na Pim Fortuyn en die gekke Tarik goed beveiligd.
*Sikkepit* schreef:
12-07-2021 18:36
Natuurlijk. En persvrijheid moet je koesteren.
Maar als programmamaker maak je ook inhoudelijke keuzes die de toon zetten in je programma.
Door zware criminelen eenzelfde label en aandacht te geven als BN'ers en 'sterren' geef je ze, naar mijn oordeel, steeds een podium en daarmee een glamourstatus die onterecht en ongepast is.

Eens.
Maar dat vind ik precies hetzelfde als series als Mocro Maffia.
Moet je in mijn ogen gewoon niet doen.
Twan Huys heeft voor mij ook echt afgedaan toen hij Holleeder in zijn programma uitnodigde.
Op npo 1 extra uitzending van Max over Tanja Groen vanwege de actie die Peter heeft opgezet voor de ouders.
Om 19.00
scottiewinkie schreef:
13-07-2021 11:43
Dat is denk ik begonnen toen Holleeder de stempel knuffelcrimineel kreeg en ook een column, tv optreden..
Zelfs bij college tour mocht hij zijn zegje doen
madamecannibale schreef:
13-07-2021 19:00
Zelfs bij college tour mocht hij zijn zegje doen
Bespottelijk en verwerpelijk.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
*Sikkepit* schreef:
13-07-2021 19:04
Echt te idioot voor woorden dat zo een crimineel van die omvang zo ontvangen word.
*Sikkepit* schreef:
13-07-2021 19:04
Vind dat ook echt kwalijk van het programma en de publieke omroep. Maar ze hebben wel vaker dubieuze gasten helaas.
madamecannibale schreef:
13-07-2021 19:06
Vind dat ook echt kwalijk van het programma en de publieke omroep. Maar ze hebben wel vaker dubieuze gasten helaas.
Niet alleen dubieuze gasten...
Peter, de aanslag is alweer bijna een week geleden en je bent er nog. Dikke middelvinger naar de smerige klootzak die jou neerschoot want jij bent dus helemaal niet kapot te krijgen, dat lijkt me nu wel duidelijk. Hou vol, hou zó ontzettend hard vol. Want je wordt door velen zo gemist :redrose:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
13-07-2021 19:13
Peter, de aanslag is alweer bijna een week geleden en je bent er nog. Dikke middelvinger naar de smerige klootzak die jou neerschoot want jij bent dus helemaal niet kapot te krijgen, dat lijkt me nu wel duidelijk. Hou vol, hou zó ontzettend hard vol. Want je wordt door velen zo gemist :redrose:
Ik hoop dat hij over een tijdje weer aan de desk staat met zijn bekende nasale “goedenavond” zoals Nikki zo mooi na deed bij make-up your mind .
You go Emmy Beautycase !
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 13-07-2021 19:18
2.33% gewijzigd
Led-lampje schreef:
13-07-2021 18:51
Op npo 1 extra uitzending van Max over Tanja Groen vanwege de actie die Peter heeft opgezet voor de ouders.
Om 19.00
Ik kijk het nu. Echt hartverscheurend. Ik volg deze zaak al enige tijd en het is echt ongelooflijk
Calamitycat schreef:
Precies dit :heart:
Calamitycat schreef:

:hug:
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Yildizlar2 schreef:
13-07-2021 19:17
Ik hoop dat hij over een tijdje weer aan de desk staat met zijn bekende nasale “goedenavond” zoals Nikki zo mooi na deed bij make-up your mind .
You go Emmy Beautycase !
:heart: Dit hoop ik met heel mijn hart.
Lieve brief van de partner :heart:
Calamitycat schreef:
Misschien een mooi gebaar om iets te doneren aan de Stichting de Gouden Tip.
Iets waar Peter zich recent nog zo voor ingezet heeft.
Het zou toch prachtig zijn om zijn doel, 1 miljoen euro te verzamelen om de ouders van Tanja Groen eindelijk duidelijkheid te geven over hun dochter, mee te helpen halen. :rose:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Gedoneerd voor haar ouders en voor Peter zijn tomeloze inzet ❤️
Vandaag kregen de nabestaanden van Derk Wiersum de gelegenheid om van hun spreekrecht gebruik te maken. Was een indrukwekkende speech van zijn vader.

Zijn weduwe en kinderen maakten er geen gebruik van en vorderen ook geen schadevergoeding. Ze komen dan namelijk met hun NAW gegevens in het strafdossier :cry:
*Sikkepit* schreef:
13-07-2021 19:26
Misschien een mooi gebaar om iets te doneren aan de Stichting de Gouden Tip.
Iets waar Peter zich recent nog zo voor ingezet heeft.
Het zou toch prachtig zijn om zijn doel, 1 miljoen euro te verzamelen om de ouders van Tanja Groen eindelijk duidelijkheid te geven over hun dochter, mee te helpen halen. :rose:
Zelf allang gedaan, ruim voor de aanslag al. Ik hoop dat veel meer mensen gaan doneren.
Champoo schreef:
13-07-2021 19:34
Vandaag kregen de nabestaanden van Derk Wiersum de gelegenheid om van hun spreekrecht gebruik te maken. Was een indrukwekkende speech van zijn vader.

Zijn weduwe en kinderen maakten er geen gebruik van en vorderen ook geen schadevergoeding. Ze komen dan namelijk met hun NAW gegevens in het strafdossier :cry:
Schokkend dat ze daar geen oplossing voor bedenken.
Wow zoveel geld opgehaald al, bijna een miljoen al. Ik moest ook huilen toen ik die ouders zag huilen. En die man op die ouders af zag lopen en ze wilde knuffelen, ondanks coronaregels.
Ik had voor de aanslag al gedoneerd overigens. Ik hoop zo dat deze zaak opgelost wordt.
Champoo schreef:
13-07-2021 19:34

Schokkend! Echt schokkend!
Metallover schreef:
13-07-2021 13:53
Eens.
Maar dat vind ik precies hetzelfde als series als Mocro Maffia.
Moet je in mijn ogen gewoon niet doen.
Twan Huys heeft voor mij ook echt afgedaan toen hij Holleeder in zijn programma uitnodigde.
Helemaal mee eens! Wat een misser :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven