Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
woensdag 14 juli 2021 om 06:10
woensdag 14 juli 2021 om 07:41
Rijksmuseum schreef: ↑14-07-2021 06:10.. En weer een dagje erbij dat die klootzakken niet winnen, hou vol Peter! Er gebeuren mooie dingen om je heen, redenen om te knokken.
Vraag me af wat de opdrachtgever vindt van het verloop van deze aanslag. Ik voorzie op korte termijn een poging tot uitbraak, vind het zeer zorgwekkend.

En het miljoen is binnen (meer zelfs). Hou vol, Peter! Dit is jouw verdienste.
woensdag 14 juli 2021 om 07:43
Dat zou je denken ja maar ik ben ook bang dat er een kans is dat de dader al overleden is . Een doffe ellende voor die ouders die onwetendheid.

woensdag 14 juli 2021 om 07:58
ik denk dat Johan nog heerlijk naïef is...Billy_Mean schreef: ↑14-07-2021 07:49In VI waar het ook over Peter ging, vertelde Johan dat het praktisch onmogelijk is om vanuit de extra beveiligde gevangenis in Vught ook maar iets te organiseren.
Ik vraag me af of dit echt zo is.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

woensdag 14 juli 2021 om 08:06
er zijn altijd zwakke plekken, door het systeem, door de mensen die er rondlopen. En dat hoeft dan niet kwaadwillend te zijn, maar mensen kunnen ook onder druk gezet worden.Billy_Mean schreef: ↑14-07-2021 08:03Dat denk ik ook.
Ik ben wel benieuwd hoe dat dan gaat, hoe ze wel iets kunnen organiseren.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 14 juli 2021 om 08:12
Medewerkers omkopen.Billy_Mean schreef: ↑14-07-2021 08:03Dat denk ik ook.
Ik ben wel benieuwd hoe dat dan gaat, hoe ze wel iets kunnen organiseren.
woensdag 14 juli 2021 om 08:14
Champoo schreef: ↑13-07-2021 19:34Vandaag kregen de nabestaanden van Derk Wiersum de gelegenheid om van hun spreekrecht gebruik te maken. Was een indrukwekkende speech van zijn vader.
Zijn weduwe en kinderen maakten er geen gebruik van en vorderen ook geen schadevergoeding. Ze komen dan namelijk met hun NAW gegevens in het strafdossier![]()
Dit vind ik echt schokkend. Hoe is het mogelijk dat deze mensen niet beschermd worden??
Wat een achterlijke regel.
Lijkt mij toch dat dat per direct aangepast moet worden.
woensdag 14 juli 2021 om 08:20
Hier trouwens ook de uitzending van gisteren gekeken, maar uitgezet toen Glennis Grace kwam zingen. Raar dat ze haar vragen na wat zij er op social media heeft uitgekraamd afgelopen week.
Wel gedoneerd.
Wat fijn dat ze het miljoen al binnen hebben! Dat is op de website nog niet te zien.
Ik las er trouwens dat dé tipgever een jaar de tijd krijgt en kan daarna geen aanspraak meer maken op het geld. Fijn dat er wat druk achter zit.
Wel gedoneerd.
Wat fijn dat ze het miljoen al binnen hebben! Dat is op de website nog niet te zien.
Ik las er trouwens dat dé tipgever een jaar de tijd krijgt en kan daarna geen aanspraak meer maken op het geld. Fijn dat er wat druk achter zit.
woensdag 14 juli 2021 om 08:46
Daar ben ik ook bang voor..Yildizlar2 schreef: ↑14-07-2021 07:43Dat zou je denken ja maar ik ben ook bang dat er een kans is dat de dader al overleden is . Een doffe ellende voor die ouders die onwetendheid.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

woensdag 14 juli 2021 om 09:46
Ik vind het zelf wel redelijk bizar dat een miljoen je dan kennelijk wel over de streep trekt, iets met moreel kompas. Maar goed, ik heb wel gedoneerd omdat ik de de ouders van Tanja Groen wil helpen.minnimouse schreef: ↑13-07-2021 22:54Ik hoop heel erg dat dat miljoen ervoor zorgt dat iemand gaat praten. Er moet toch iemand zijn die iets weet? Het kan toch niet zo zijn dat er he-le-maal niets teruggevonden wordt van een meisje van 18?!
Stressed is just desserts spelled backwards

woensdag 14 juli 2021 om 09:48
De dader zal zich echt niet melden ( ik denk dat de dader al is overleden ) maar misschien een familielid of een soort kerkganger/dominee waar bij gebiecht is wel.
Zomaar wat gedachtes..
woensdag 14 juli 2021 om 09:49
Dit denk ik ook.Led-lampje schreef: ↑14-07-2021 09:48De dader zal zich echt niet melden ( ik denk dat de dader al is overleden ) maar misschien een familielid of een soort kerkganger/dominee waar bij gebiecht is wel.
Zomaar wat gedachtes..

woensdag 14 juli 2021 om 09:55
Het lijkt mij geweldig als zo'n vreselijke daad er nu voor zorgt dat er heel veel geld binnenkomt voor de tip en iemand gaat praten. Dat het opgelost gaat worden en dat Peter het gaat overleven zonder teveel restverschijnselen. En dat Taghi dan niet heeft gekregen wat hij wilde en zijm terreur is omgebogen naar iets positiefs namelijk duidelijkheid voor de ouders van Tanja.
Ik had al donatie gedaan, maar ga nog wat storten. De tipgever had jaren eerder moeten praten, maar als hij of zij dit door het geld alsnog doet vind ik het dat wel waard dat hij of zij met 1 miljoen op het tropische strand kan liggen.
Ik had al donatie gedaan, maar ga nog wat storten. De tipgever had jaren eerder moeten praten, maar als hij of zij dit door het geld alsnog doet vind ik het dat wel waard dat hij of zij met 1 miljoen op het tropische strand kan liggen.

woensdag 14 juli 2021 om 09:59
In deze digitale tijdperk lukt dat niet dan komt er al snel een heksenjacht op de tipgevers van waarom heb je niets eerder gezegd..sneeuwwitje80 schreef: ↑14-07-2021 09:55Het lijkt mij geweldig als zo'n vreselijke daad er nu voor zorgt dat er heel veel geld binnenkomt voor de tip en iemand gaat praten. Dat het opgelost gaat worden en dat Peter het gaat overleven zonder teveel restverschijnselen. En dat Taghi dan niet heeft gekregen wat hij wilde en zijm terreur is omgebogen naar iets positiefs namelijk duidelijkheid voor de ouders van Tanja.
Dat op het strand liggen kan je vergeten na de bekentenis.

woensdag 14 juli 2021 om 10:07
Ik vrees ook dat ze het nooit oplossen. Ze garanderen de tipgever anonimiteit, maar hoe werkt zoiets in de praktijk? Komt dat geld cash in een koffertje? Anders kan de politie toch in kader van het onderzoek bij de stichting op de rekening kijken waar het heen gegaan is?
Ik hoop dat iemand durft te praten als de dader is overleden. Of zoals jij zegt de mogelijke tipgever zelf niet veel meer te verliezen heeft.
Ik hoop dat iemand durft te praten als de dader is overleden. Of zoals jij zegt de mogelijke tipgever zelf niet veel meer te verliezen heeft.
woensdag 14 juli 2021 om 10:12
Het is te hopen dat haar beide ouders ooit nog meemaken dat hun dochter gevonden is. Net als Natalee Holloway, Jaïr Soares, Maddie McCann en nog meer verdwenen zonen en dochters. Ik denk eerder door toeval, dan een tip. Er zijn veel scenario's, misschien is ze met fiets en al een bus ingesleurd en het buitenland in gebracht bv .
Mooi dat de studentenvereniging nog bloemen stuurt en er op wijst niet alleen laat over straat te gaan bijvoorbeeld.
Mooi dat de studentenvereniging nog bloemen stuurt en er op wijst niet alleen laat over straat te gaan bijvoorbeeld.
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.