Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
vrijdag 16 juli 2021 om 21:29
Wat heb jij dit ongelooflijk mooi verwoordKroonprinses schreef: ↑16-07-2021 11:09Prachtige man. Met zo iemand kon je de oorlog winnen. Hard, onbevreesd en onrecht kon hij niet tegen. En laten we eerlijk zijn, er is ontzettend veel onrecht, stille leed, radeloze mensen die nergens terecht kunnen als ze vermalen worden door een wat voor corrupt systeem dan ook. Hij leefde echt naar zijn hart en ziel. Geen hypocriete, bange, slijmjurkerige, alleen op eigen belang gerichte, schijnheilige en laffe man.
Geen heilige maar wel eentje van een kaliber die zo zeldzaam is als je ziet hoe het gros wegkijkt bij onrecht of principes opzij zetten wanneer het ze uitkomt.
Als er iets goeds uit zijn dood mag komen dan hoop ik dat zijn levenswerk voortgezet wordt, dat jong, oud, blank, donker en alle variaties er tussen in voor elkaar opkomt en dat hij mensen geïnspireerd heeft een moedig, empathisch en liefdevol mens te zijn.
En irritante kanten heeft iedereen, alleen heeft niet iedereen het vermogen om zo trouw aan zichzelf te blijven en zo onbevreesd zich in te zetten voor anderen. Want dat vond ik het mooiste aan hem; andere mensen gingen hem echt aan het hart. Hij kreeg kritiek dat hij alles voor de kijkcijfers deed, verdiende aan zijn werk maar die mensen die dat roepen/riepen zijn precies de mensen die niet opgewassen waren tegen hem. Peter ging niet opzij voor wie dan ook en angstige mensen irriteerden hem ook mateloos. Ik snap dat wel, door angstige laffe mensen blijft veel onrecht bestaan en dat was waar hij tegen streed.
Rust zacht Peter.

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
vrijdag 16 juli 2021 om 21:45
Ik vind dat typische complottheorieën.littlelion198 schreef: ↑16-07-2021 20:04Wat mij vooral is bijgebleven is dat het eigenlijk onmogelijk is dat er maar 1 schutter is geweest. Aan de verwondingen en afstand van de kogels te zien, moest er zeker nog 1 schutter zijn geweest op verdere afstand. Zo waren er nog wat meer toevalligheden, zoals de ambulance die werd tegen gehouden omdat het te gevaarlijk zou zijn, ook al was Volkert al opgepakt. Terwijl ze bij Peter wel direct aanwezig waren terwijl de schutters nog niet waren opgepakt, alles bij elkaar geeft mij toch wel vraagtekens. Ik heb de docu van BNN gezien, die staat op YouTube. Liegen hun dan lieg ik mee.
Geen motto
vrijdag 16 juli 2021 om 23:24
Kroonprinses, dat heb je idd prachtig beschreven! Dit is precies hoe je hem het beste kunt beschrijven. Als je opkomt voor onrecht en daar voor vecht, vinden sommige mensen je ook zwaar irtitant. Maar hij deed het tenminste waar veel mensen wegkijken of liegen wanneer het ze te heet onder de voeten wordt wilde hij de waarheid boven tafel.
vrijdag 16 juli 2021 om 23:39
Bij 'De twee van Putten' hoorde je het ook. Herman Dubois sprak Peter nog elke week, ze waren vrienden, gingen samen naar Ajax en Peter betaalde het kaartje.Paardje4paardje schreef: ↑16-07-2021 23:24Kroonprinses, dat heb je idd prachtig beschreven! Dit is precies hoe je hem het beste kunt beschrijven. Als je opkomt voor onrecht en daar voor vecht, vinden sommige mensen je ook zwaar irtitant. Maar hij deed het tenminste waar veel mensen wegkijken of liegen wanneer het ze te heet onder de voeten wordt wilde hij de waarheid boven tafel.
En zo ging dat bij meer mensen

zaterdag 17 juli 2021 om 07:01
Nieuwsredacties plaatsen overlijdensadvertentie: https://nos.nl/artikel/2389672-nieuwsre ... -niet-meer
Such fun!1
zaterdag 17 juli 2021 om 08:29
De kinderen van Peter hebben ook een advertentie geplaatst:MarindaH schreef: ↑17-07-2021 07:01Nieuwsredacties plaatsen overlijdensadvertentie: https://nos.nl/artikel/2389672-nieuwsre ... -niet-meer
https://www.ad.nl/show/onbevreesd-en-st ... ~a1afd0ac/
zaterdag 17 juli 2021 om 08:37
Moet dit nou?littlelion198 schreef: ↑16-07-2021 20:04Wat mij vooral is bijgebleven is dat het eigenlijk onmogelijk is dat er maar 1 schutter is geweest. Aan de verwondingen en afstand van de kogels te zien, moest er zeker nog 1 schutter zijn geweest op verdere afstand. Zo waren er nog wat meer toevalligheden, zoals de ambulance die werd tegen gehouden omdat het te gevaarlijk zou zijn, ook al was Volkert al opgepakt. Terwijl ze bij Peter wel direct aanwezig waren terwijl de schutters nog niet waren opgepakt, alles bij elkaar geeft mij toch wel vraagtekens. Ik heb de docu van BNN gezien, die staat op YouTube. Liegen hun dan lieg ik mee.
Maar laten we het daar niet teveel over hebben, dit topic gaat over Peter. Hij heeft zich hier zeker nooit in verdiept?
zaterdag 17 juli 2021 om 08:59
Het valt me op dat Jacqueline daarin genoemd wordt en zijn partner niet.Lilly1234 schreef: ↑17-07-2021 08:29De kinderen van Peter hebben ook een advertentie geplaatst:
https://www.ad.nl/show/onbevreesd-en-st ... ~a1afd0ac/
zaterdag 17 juli 2021 om 09:21
Viel mij ook op idd.minnimouse schreef: ↑17-07-2021 08:59Het valt me op dat Jacqueline daarin genoemd wordt en zijn partner niet.
Wie is zijn vriendin ?
zaterdag 17 juli 2021 om 09:27
En daar heb je meteen je antwoord.
Such fun!1
zaterdag 17 juli 2021 om 09:51
zaterdag 17 juli 2021 om 10:48
Bovenaan de rouwadvertentie staan two quotes, de ene deelde hij met zijn zoon toch? "On bended knee is no way to be free" hoorde ik in een interview. Waarin hij ook zei dat hij ook een tattoo met zijn dochter deelde.
Zou dat dan de linker zijn?
"Somebody who is just like you".
Mooi gedaan die hele advertentie!❤
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
zaterdag 17 juli 2021 om 11:30
Lambchop schreef: ↑17-07-2021 10:48Bovenaan de rouwadvertentie staan two quotes, de ene deelde hij met zijn zoon toch? "On bended knee is no way to be free" hoorde ik in een interview. Waarin hij ook zei dat hij ook een tattoo met zijn dochter deelde.
Onder de tekst Somebody who is just like you staat inderdaad Kelly haar naam. Die foto is op internet te vinden.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 17 juli 2021 om 12:15
zaterdag 17 juli 2021 om 12:40
Wat mij verbaast, maar eigenijk ook weer niet, is de laconieke houding van onze lamlendige politici. Er werd gedreigd met RAKETWERPERS om een TV programma te beeindigen. Moet er eerst een aanslag op een bekend persoon met zo'n raketwerper worden gepleegd eer men eens hard ingrijpt?
Dit soort wapens horen toch niet in een democratische samenleving thuis? Verontrust het ze niet dat de mocromaffia dergelijke wapens heeft? Dit moet toch reden zijn voor een groot alarm?
Een gepantserde auto helpt dan ook niet meer hoor, daar knalt zo'n ding dwars door heen.
zaterdag 17 juli 2021 om 12:47
Kattentuintje schreef: ↑16-07-2021 14:23Ik zag het ook ja, wat nou weer? Dreigingen, dijkdoorbraken, hoge besmettingen. Ik vind het leven kut.
Even wat relativeren:
Gelukkig is niemand overleden of zwaar gewond bij alle ernstige wateroverlast.
Hoge besmettingen zijn zorgelijk, maar belangrijker zijn de ziekenhuisopnames en hoeveel mensen er op de IC belanden. Dat lijkt tot nu toe mee te vallen, met dank aan de vaccinaties.
En dankzij die dreigingen waren we even verlost van 't onwerkelijke gezwets in RTL Boulevard, dus zelfs dat heeft nog een positieve kant

zaterdag 17 juli 2021 om 12:53

Dat is ook belangerijk een goede vader zijn, sommige doen popiejopie buiten de deur en thuis behandelen ze hun eigen fam als sh*t.
zaterdag 17 juli 2021 om 13:26
Natuurlijk hebben ze geen laconieke houding, maar wordt er niet in de media niet uitgemeten wat er achter de schermen gebeurt.VanilleThee schreef: ↑17-07-2021 12:40Wat mij verbaast, maar eigenijk ook weer niet, is de laconieke houding van onze lamlendige politici. Er werd gedreigd met RAKETWERPERS om een TV programma te beeindigen. Moet er eerst een aanslag op een bekend persoon met zo'n raketwerper worden gepleegd eer men eens hard ingrijpt?
Dit soort wapens horen toch niet in een democratische samenleving thuis? Verontrust het ze niet dat de mocromaffia dergelijke wapens heeft? Dit moet toch reden zijn voor een groot alarm?
Een gepantserde auto helpt dan ook niet meer hoor, daar knalt zo'n ding dwars door heen.
Ik vind dat niet meer dan logisch ; je wilt ze voor zijn en je niet in je kaarten laten kijken.
zaterdag 17 juli 2021 om 14:14
minnimouse schreef: ↑17-07-2021 08:59Het valt me op dat Jacqueline daarin genoemd wordt en zijn partner niet.
Niet zo gek toch? Het is hun advertentie en zij betrekken hun moeder en de jarenlange (ex)echtgenote van Peter daar ook in.
zaterdag 17 juli 2021 om 14:16
Aanname.. wij weten de reden niet en het gaat ons ook helemaal niet aan..Huiskwijt65 schreef: ↑17-07-2021 14:14Niet zo gek toch? Het is hun advertentie en zij betrekken hun moeder en de jarenlange (ex)echtgenote van Peter daar ook in.
Nou ja.. dat dus..
zaterdag 17 juli 2021 om 14:22
oh echt? Denk je nou echt dat ze dat niet interesseert? Maar het is niet zo heel handig om een beetje bang te gaan lopen doen als politiek, dan weet je zeker dat de andere kant wint.VanilleThee schreef: ↑17-07-2021 12:40Wat mij verbaast, maar eigenijk ook weer niet, is de laconieke houding van onze lamlendige politici. Er werd gedreigd met RAKETWERPERS om een TV programma te beeindigen. Moet er eerst een aanslag op een bekend persoon met zo'n raketwerper worden gepleegd eer men eens hard ingrijpt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best