Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
zondag 18 juli 2021 om 05:35
zondag 18 juli 2021 om 06:05
Mooie podcast!Inktlijn schreef: ↑17-07-2021 22:33Het is een regel uit het nummer Downtown (Petula Clark), een favoriet nummer van Kelly dat ze samen in de auto luisterden
On bended knee is no way to be free is een regel uit het nummer Guaranteed van Eddie Vedder (van de prachtige Into the Wild Soundtrack)
De podcast De Diepte In heeft een mooi interview met Peter R., daarin wordt bovenstaande ook toegelicht.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
zondag 18 juli 2021 om 08:36
Het zal wel iemand uit haar vriendenkring zijn.
zondag 18 juli 2021 om 08:52
Naast dat het ongelooflijk ongepast is wat zij doet, zie ik veel mensen het enorm naar zichzelf toetrekken, om uiteindelijk ook sterktewensen te ontvangen. Zij doet dat in het kwadraat wat echt kwalijk is aangezien zij blijkbaar de vriendin kent en daarmee een soort van de grens mee opzoekt en daarmee 'speelt'. Zo van "kijk hoe close ik ben met Peter R. en zijn vriendin".

zondag 18 juli 2021 om 09:21
Maloochem schreef: ↑18-07-2021 08:52Naast dat het ongelooflijk ongepast is wat zij doet, zie ik veel mensen het enorm naar zichzelf toetrekken, om uiteindelijk ook sterktewensen te ontvangen. Zij doet dat in het kwadraat wat echt kwalijk is aangezien zij blijkbaar de vriendin kent en daarmee een soort van de grens mee opzoekt en daarmee 'speelt'. Zo van "kijk hoe close ik ben met Peter R. en zijn vriendin".
Ik vond haar altijd al irritant, maar dit maakt het nog een graadje erger.
Totaal onnodig, om de voorletter van Peters partner in zo’n bericht te plaatsen.
zondag 18 juli 2021 om 09:41
mijn god begint ze weer?

Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 18 juli 2021 om 09:47
Inderdaad, totaal onnodig. In ieder geval nergens anders voor behalve dat ze daardoor interessanter lijkt.
Haar intenties zijn zeer twijfelachtig, om zo via SM te laten weten dat ze goed voor die vriendin gaat zorgen. Zo'n heftig, samenleving ontwrichtende gebeurtenis, vereist meer discretie en respect. Ze heeft in ieder geval weinig geleerd van Peter R., die juist achter de schermen zo lief was voor de mensen die hij hielp.

zondag 18 juli 2021 om 10:24
Helaas heb ik het drie/vier weken geleden bij een buitenbibliotheek gezet, anders had ik het je opgestuurd.
Leuk boekje, herkenbaar ook omdat ik nu in die omgeving woon waar hij is opgegroeid.

zondag 18 juli 2021 om 10:26
zondag 18 juli 2021 om 10:34
Dat boekje heb ik jaren geleden gelezen. Volgens mij kreeg je het bij Kruidvat. Leuk boek wel.
Ik heb al zijn andere boeken ook gelezen en de meest indrukwekkende vond ik ‘Een moord kost meer levens’. Gaat over de zoon van de ‘Donald Duck colporteur’. Echt een aanrader. Boek is begin jaren ‘90 geschreven. Nog een tip om eens te googelen hoe het nu met de hoofdpersoon gaat
Er zal nu wel een run op PrdV boeken ontstaan denk ik.
Ik heb al zijn andere boeken ook gelezen en de meest indrukwekkende vond ik ‘Een moord kost meer levens’. Gaat over de zoon van de ‘Donald Duck colporteur’. Echt een aanrader. Boek is begin jaren ‘90 geschreven. Nog een tip om eens te googelen hoe het nu met de hoofdpersoon gaat

Er zal nu wel een run op PrdV boeken ontstaan denk ik.
zondag 18 juli 2021 om 11:55
Hoe zo?
Zij was duidelijk goed bevriend met Peter en zijn vriendin.
Waarom mag zij dit niet benoemen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 18 juli 2021 om 12:06
Omdat zij nooit in de publiciteit wilde. En dat is dan aan haar als ze dat wel wil, en niet aan Olcay. Bovendien weet
je nooit wat die criminelen in hun hoofd halen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

zondag 18 juli 2021 om 12:30
Gisteren bij RTL Boulevard vertelden ze dat de kinderen van Peter het Ajax-shirt van Nicky Verstappen nog naar het ziekenhuis hebben gebracht, toen Peter daar lag. Je zag ook een foto van het ingelijste shirt in de ziekenhuiskamer. Je zag de kamer verder niet hoor, alleen een raam en de vloer. Vond het een indrukwekkend beeld. Bridget Maasland had het duidelijk erg zwaar tijdens het voorlezen van dit item.

zondag 18 juli 2021 om 12:31
Dit kan echt niet, wat Olcay doet. Ik zit niet op Instagram, maar reageer op wat ik hier lees. Heeft Olcay niet bedacht dat dit gevaarlijk kan zijn voor de partner? Tenzij dit in overleg met de partner is gedaan, dan zeg ik niks.
Nu gaat het natuurlijk een kwestie van tijd zijn voordat iedereen weet wie zij is.
Nu gaat het natuurlijk een kwestie van tijd zijn voordat iedereen weet wie zij is.
zondag 18 juli 2021 om 13:30
❤Lotte35 schreef: ↑18-07-2021 12:30Gisteren bij RTL Boulevard vertelden ze dat de kinderen van Peter het Ajax-shirt van Nicky Verstappen nog naar het ziekenhuis hebben gebracht, toen Peter daar lag. Je zag ook een foto van het ingelijste shirt in de ziekenhuiskamer. Je zag de kamer verder niet hoor, alleen een raam en de vloer. Vond het een indrukwekkend beeld. Bridget Maasland had het duidelijk erg zwaar tijdens het voorlezen van dit item.
Ergens hoop ik zo dat er iets is na de dood en Peter Nicky daar kan vinden. Volgens een interview geloofde Peter zelf niet in iets na de dood. Maar ik dit geval zou ik het hem zo gunnen.
Net als alle andere kinderen natuurlijk...
zondag 18 juli 2021 om 13:46
We hebben Olcay al een poosje niet meer op tv gezien
Ik kan haar actie niet anders interpreteren.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zondag 18 juli 2021 om 13:47
Agh wat mooiLotte35 schreef: ↑18-07-2021 12:30Gisteren bij RTL Boulevard vertelden ze dat de kinderen van Peter het Ajax-shirt van Nicky Verstappen nog naar het ziekenhuis hebben gebracht, toen Peter daar lag. Je zag ook een foto van het ingelijste shirt in de ziekenhuiskamer. Je zag de kamer verder niet hoor, alleen een raam en de vloer. Vond het een indrukwekkend beeld. Bridget Maasland had het duidelijk erg zwaar tijdens het voorlezen van dit item.

zondag 18 juli 2021 om 13:58
Ik hoop dat ze het Ajax shirt van Nicky, in zijn kist neerleggen. Of misschien juist niet.
Ik merk dat ik sinds gisteren allemaal You tube filmpjes van Peter aan het kijken ben.
Ik heb echt last van de situatie.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zondag 18 juli 2021 om 14:03
Dat zou me niet eens verbazen als de familie dat doet.
zondag 18 juli 2021 om 14:07
Ik merk dat ik echt aangedaan ben, al sinds hij overleden is. Alsof je om een familielid rouwt, er ligt over alles toch die grauwsluier. En volgens mij niet eens zozeer om Peter, maar om de zinloosheid van zijn dood en de machteloosheid die ik voel. Ik ben er echt een beetje depressief door, merk ik.
Am Yisrael Chai!
zondag 18 juli 2021 om 15:07
Mooi hè? Ik vond het ook wel een soort troost om naar te luisteren.
RTL Boulevard durfde ik niet terug te kijken, uit angst dat het te droevig was.
De R van Rebel heb ik een paar jaar geleden gelezen, ik vond het een gemiddeld leuk boek (niet heel speciaal). Als je het graag wilt lezen, dan zou ik even wachten tot het overbieden op Marktplaats voorbij is.