Tips Den Haag
vrijdag 30 juli 2021 om 12:08
Binnenkort gaan we (man, vrouw, baby) een weekendje naar Den Haag. Mauritshuis, met goed weer een beetje slenteren over de boulevard van Scheveningen gewoon een relaxt weekendje weg moet het worden. Overnachting is al geregeld en nu dus op zoek naar vermaak. Uiteraard kom ik met google heel ver, maar ik hou van insider tips. Wat zijn de tips voor lunch/diner en bezienswaardigheden die we absoluut niet mogen missen?
vrijdag 30 juli 2021 om 13:05
Heb je de geheime kerk al gevonden van de oud katholieken? Ze geven soms rondleidingen. Rondom de oude mol straat. Best bijzonder zo midden in de stad net als het stads klooster op de oude molstraat.
Daar zit overigens ook een super tapas tentje.
Galeries op het noordeinde.
De paleistuin met ook een geheime doorsteek. Kun je wandelen naar de denneweg daar zitten vooral veel restaurantjes. In het hofkwartier overigens ook.
Naast het Mauritshuis zit sowieso het Binnenhof en grenst ik aan het plein. Wat vol terrassen staat om iets te drinken, hele andere sfeer om ik iets te dribbelen of te eten vindt je aan de grote markt. Ook diverse horeca.
Hiperdepip is bleyenberg met dakterras ietsjes verder.
Uit de binnenstad vind je wel
Op loop afstand van CS nog een rooftop restaurant op de bink 36. De binkhorst heeft meer hele leuke horeca. Zoals glaswerk of capriole dat zijn pareltjes aan een vertakking van de vliet.
De Haagse Mart is trouwens ook een beleving
Veel plezier
Daar zit overigens ook een super tapas tentje.
Galeries op het noordeinde.
De paleistuin met ook een geheime doorsteek. Kun je wandelen naar de denneweg daar zitten vooral veel restaurantjes. In het hofkwartier overigens ook.
Naast het Mauritshuis zit sowieso het Binnenhof en grenst ik aan het plein. Wat vol terrassen staat om iets te drinken, hele andere sfeer om ik iets te dribbelen of te eten vindt je aan de grote markt. Ook diverse horeca.
Hiperdepip is bleyenberg met dakterras ietsjes verder.
Uit de binnenstad vind je wel
Op loop afstand van CS nog een rooftop restaurant op de bink 36. De binkhorst heeft meer hele leuke horeca. Zoals glaswerk of capriole dat zijn pareltjes aan een vertakking van de vliet.
De Haagse Mart is trouwens ook een beleving
Veel plezier
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©