Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Orbifolia schreef:
07-08-2021 10:21
Verschil tussen kort single zijn en al wat langer denk ik ook. Uit een hele lange relatie lijkt veel nog anders en spannend. Na wat jaren single en daten ga je toch weer anders kijken naar wat er om je heen loopt.
Denk dat je helemaal gelijk hebt. Ik ging toen zelfs nog voor ONS en FWB maar dat kan me nu allemaal niet meer boeien.
Attraverso schreef:
07-08-2021 10:54
Dan moet je dus constant je omgeving scannen of er wat in de buurt is... mss deed ik dat ook toen ik net single was, is al zo lang geleden dat ik het niet meer weet :-)
Ja ik heb voelsprieten/leuke mannen radar
Attraverso schreef:
07-08-2021 10:54
Dan moet je dus constant je omgeving scannen of er wat in de buurt is... mss deed ik dat ook toen ik net single was, is al zo lang geleden dat ik het niet meer weet :-)
Ik zag ze vooral toen ik te lang in een relatie bleef zitten die niet werkte. Opeens overal leuke mannen :lol:
Nou ik zie ook nog steeds genoeg leuke vrouwen hoor. Overal, althans qua uitstraling/uiterlijk. Ben nu in Duitsland en hier zie ik ook weer veel leuke vrouwen :D. Laatste tijd heb ik er echt wel weer zin in en scan ik ook overal waar ik kom. Heb voor ieder komend dansfeestje dat me leuk lijkt al kaartjes inmiddels dus mijn herfst kan eigenlijk niet meer fout gaan.. :)
sandy1974 schreef:
06-08-2021 23:08
Ik lees/schrijf mee
vrouw ,46, vorig jaar gescheiden na 18 jaar huwelijk, 2 pubers,
Vind het hele online daten helemaal niks.
Kom in dagelijks leven elke dag wel een man tegen waarvan ik denk “ damn”, dan begin ik gesprek, merk ik heel snel of ie leuk is, vraag zelf zijn nummer , en app m dan, wat na paar dagen tot een date komt.
Mijn probleem is vooral dat ik jongere mannen (35/40) aantrek, die vind ik dan weer niet interessant genoeg .
Ik ben een meelezer maar wow wat vind ik jou stoer. Ik kan het ook soms. Zo spontaan xijn maar meestal durf ik het niet.
@Sandy, ik vraag me wel af of je niet enorm de andere kant op aan het slaan bent, gezien de ellende die je hebt beschreven in het meeschrijven op het andere topic. Je goed recht uiteraard. Op mij komt het vooral over alsof je wat je te overcompenseren hebt en dat graag wil uiten door te zeggen dat je dagelijks meerdere flirts hebt en hoe lekker je nog in de markt ligt.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
07-08-2021 23:18
@Sandy, ik vraag me wel af of je niet enorm de andere kant op aan het slaan bent, gezien de ellende die je hebt beschreven in het meeschrijven op het andere topic. Je goed recht uiteraard. Op mij komt het vooral over alsof je wat je te overcompenseren hebt en dat graag wil uiten door te zeggen dat je dagelijks meerdere flirts hebt en hoe lekker je nog in de markt ligt.
Juist door mijn klote huwelijk en vechtscheiding bloei ik nu weer helemaal op? En ben ik weer dezelfde als voor ik trouwde
Mijn ex man brokkelde mijn zelfvertrouwen helemaal af, en dat komt nu zonder hem in record tempo terug ,
sandy1974 schreef:
07-08-2021 23:23
Juist door mijn klote huwelijk en vechtscheiding bloei ik nu weer helemaal op? En ben ik weer dezelfde als voor ik trouwde
Mijn ex man brokkelde mijn zelfvertrouwen helemaal af, en dat komt nu zonder hem in record tempo terug ,

Dat is ergens te begrijpen, vandaar dat ik aangeef of je nu niet aan het overcompenseren bent. Dagelijkse flirts waar dan ook, zijn leuk voor je ego, alleen ook niet gelijk meer dan dat. Zo lijk je het wel te zien. Tel ook je opmerking erbij op dat je 'moeite' hebt met mannen die ongeveer 5 tot 10 jaar jonger zijn dan jijzelf. Je doet alsof je ze niet interessant vindt, tegelijkertijd wil je al te graag laten weten, hier in ieder geval, dat je nog lekker in de markt ligt, anders had je die jongere leeftijd niet benoemd.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
07-08-2021 21:36
Nou ik zie ook nog steeds genoeg leuke vrouwen hoor. Overal, althans qua uitstraling/uiterlijk. Ben nu in Duitsland en hier zie ik ook weer veel leuke vrouwen :D. Laatste tijd heb ik er echt wel weer zin in en scan ik ook overal waar ik kom. Heb voor ieder komend dansfeestje dat me leuk lijkt al kaartjes inmiddels dus mijn herfst kan eigenlijk niet meer fout gaan.. :)
Lekker aan de schnitzels mit kartoffelsalat, nomnom
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-08-2021 01:28
Lekker aan de schnitzels mit kartoffelsalat, nomnom

Er zijn een paar dingen waarvoor ik wakker gemaakt mag worden qua eten: draadjesvlees/snijbonen/aardappel of een goeie schnitzel.
Bedankt he, nu is het 0200 uur en wil ik schnitzel :evil: :proud:
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
07-08-2021 23:56
Dat is ergens te begrijpen, vandaar dat ik aangeef of je nu niet aan het overcompenseren bent. Dagelijkse flirts waar dan ook, zijn leuk voor je ego, alleen ook niet gelijk meer dan dat. Zo lijk je het wel te zien. Tel ook je opmerking erbij op dat je 'moeite' hebt met mannen die ongeveer 5 tot 10 jaar jonger zijn dan jijzelf. Je doet alsof je ze niet interessant vindt, tegelijkertijd wil je al te graag laten weten, hier in ieder geval, dat je nog lekker in de markt ligt, anders had je die jongere leeftijd niet benoemd.
Dat kan allemaal wel zo zijn maar... en dan? Ik zie het probleem niet echt.
Ik herken me er in een hele tijd geleden toen ik uit een lange relatie kwam met mijn eerste vriendje. Dat is een fase, gaat op zijn tijd vanzelf weer over en beschadig je niemand mee.
Attraverso schreef:
08-08-2021 06:50
Dat kan allemaal wel zo zijn maar... en dan? Ik zie het probleem niet echt.
Ik herken me er in een hele tijd geleden toen ik uit een lange relatie kwam met mijn eerste vriendje. Dat is een fase, gaat op zijn tijd vanzelf weer over en beschadig je niemand mee.
Tenzij je als rebound wordt gebruikt.
wij slapen nooit.
08-08-2021 10:56
Daar ben ik vanaf 1e contact heel duidelijk over, geen relatie, geen verwachtingen.
sandy1974 schreef:
08-08-2021 11:02
Daar ben ik vanaf 1e contact heel duidelijk over, geen relatie, geen verwachtingen.
En toch heb ik zelf heel veel moeite om elkaar te gebruiken als wegwerpartikelen.
Als jij er gelukkig van wordt moet je het vooral doen, maar mij zou het aan mijn ziel vreten. Het is mega oppervlakkig en ik zie het daarom totaal niet als ego-strelend.
wij slapen nooit.
08-08-2021 10:56
Je gaat toch niet denken ‘laat mij eens een vent als rebound gaan gebruiken’?
Je komt uit een lange relatie en denkt ‘laat mij nu eens kijken wat er allemaal voor lekkers rondloopt ‘.
Je denkt toch niet dat elke man die een vrouw benadert, of omgekeerd, haar/hem meteen een ring aan haar vinger wil schuiven?
Attraverso schreef:
08-08-2021 11:29
Je gaat toch niet denken ‘laat mij eens een vent als rebound gaan gebruiken’?
Je komt uit een lange relatie en denkt ‘laat mij nu eens kijken wat er allemaal voor lekkers rondloopt ‘.
Je denkt toch niet dat elke man die een vrouw benadert, of omgekeerd, haar/hem meteen een ring aan haar vinger wil schuiven?
Met een rebound bedoelde ik een relatie die je aangaat na je relatie, maar waar je nog niet klaar voor bent.
wij slapen nooit.
08-08-2021 11:46
Met een rebound bedoelde ik een relatie die je aangaat na je relatie, maar waar je nog niet klaar voor bent.
Ik heb nergens gelezen dat zij relaties aangaat met die mannen, zeker niet aangezien ze zelf aangeeft élke dag wel ergens iemand aan te spreken.
Attraverso schreef:
08-08-2021 12:04
Ik heb nergens gelezen dat zij relaties aangaat met die mannen, zeker niet aangezien ze zelf aangeeft élke dag wel ergens iemand aan te spreken.
Zeker geen relaties, maar wat een discussie over mijn vlinderen.
ik breek geen harten, want ik ben heel duidelijk in wat ze kunnen verwachten.
Toch vreemd dat elke man even een fuck boy mag zijn, maar een vrouw niet.
Attraverso schreef:
Speeek niet elke dag iemand aan, en alleen als ie heel leuk is.
sandy1974 schreef:
08-08-2021 12:20
Toch vreemd dat elke man even een fuck boy mag zijn, maar een vrouw niet.
Dat is dan weer uit de lucht gegrepen betreft de opmerkingen in dit topic. Daar heb ik in dit topic geen onderscheid in gemaakt zien worden.

De een staat er nou eenmaal anders in dan de ander, staat los van man/vrouw/overig.

En als iemand een slechte ervaring heeft met rebound zijn, of een bepaald patroon herkent mag diegene best zijn/haar zorgen uiten. Er is tegenwoordig al genoeg ellende in de date wereld, beetje zelfreflectie kan nooit kwaad.
Attraverso schreef:
Ik had het ook niet over Sandy
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
07-08-2021 23:56

Beetje zuur dit :whip: . Ik geef haar groot gelijk dat even een tijd lekker doet waar ze zin in heeft, na al die ellende.
Toch leuk dat je in deze levensfase nog een keer in staat bent dit gevoel te hebben?
Het is nou niet bepaald dat bij de anderen op dit topic de vonken er van afvliegen.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 08-08-2021 19:56
0.78% gewijzigd
Pff ik wil ook weer even ranten… soms begrijp ik mannen gewoon echt niet.

Hij zegt steeds wel dat ie me interessant is en nieuwsgierig naar me is en me graag een keer zou willen ontmoeten. Uit zijn gedrag blijkt echter een heel ander verhaal. Als we appen, dan ben ik meestal degene die vragen stelt en geïnteresseerd is, ik krijg dan redelijk korte antwoorden terug maar ook geen wedervragen. Ik heb al vaak genoeg hints laten vallen om een keer af te spreken, maar daar is hij niet op in gegaan. En in een gesprek daarna zegt ie dan weer hoe nieuwsgierig hij is.

Volgens mij word ik hier keihard aan het lijntje gehouden, ik heb het door, zou beter moeten weten, en toch blijf ik ook zo nieuwsgierig naar hem (iets met aantrekkingskracht). Heb nu maar gewoon gezegd dat het initiatief bij hem ligt en dat ik het anders daarbij wil laten, maar ik word hier zo moe van. Draai er niet zo omheen de hele tijd en zeg gewoon waar ik aan toe ben. 🙈 Of ben ik nou raar?
sandy1974 schreef:
08-08-2021 12:21
Speeek niet elke dag iemand aan, en alleen als ie heel leuk is.
Lees een paar berichten terug en daar zeg je echt wel dat je elke dag een man aanspreekt.
Attraverso schreef:
08-08-2021 18:20
Lees een paar berichten terug en daar zeg je echt wel dat je elke dag een man aanspreekt.
Sorry ben niet duidelijk, kom elke dag mannen tegen, maar geef alleen de hele leuke mijn nr.
Maak wel vaak praatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven