Vinted dummy hulp!
zondag 22 augustus 2021 om 11:59
Het is tijd om al mijn jurkjes in maat 36 eens weg te doen. Normaal doe ik lui en gaat het in de ‘zak van Max’, maar ik dacht, waarom niet eens Vinted. Het meeste heb ik nooit gedragen zelfs. Wat ze ooit hebben gekost weet ik vaak niet eens meer
Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..
Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen
. En ja, mijn paspop vind het een prachtige jurk! En ik ook, maar ik heb iets te veel spieren in de bovenarmen en bovenbenen en zie er in plaats van vrouwelijk elegalant meer uit als een bodybuilder die onverwachts voor een cocktailparty is uitgenodigd en een jurk van d’r zussie heeft geleend. En daarbij. Niemand nodigt me ooit uit voor zo’n feest. Weg durmee dus!
Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes
Help a dummy out

Nu zit ik een beetje met wat ik ervoor kan vragen. Ik verwacht er niet zoveel van maar iets is beter dan niets. En misschien vind ik het wel leuk om te doen ook zometeen. Nou ja dat hoop ik, ik heb 80 jurken…..
Wat zou ik bijvoorbeeld kunnen vragen voor deze? (En nee ik ga ze niet allemaal plaatsen
Donkerblauwe jurk met onderjurk, valt tot over de knie, laag uitgesneden rug
Engelse maat 10 (maat 36)
Loafertjes
Redelijke stretch
Nooit gedragen met label
Licht uitlopende driekwart mouwtjes
Help a dummy out

zondag 22 augustus 2021 om 14:21
Ik doe mijn best en ben blij met jullie hulp. Maar wat ik op vintage zie is ‘kleding op bed gedrapeerd’. Ik wil het ook leuk doen. Ik heb zo enorm veel. Denk aan een leuk persoonlijk kaartje erbij (ja ik spreek ook frans) leuk verpakt. Etc etc. Want je krijgt toch ook een soort ‘rating’!
zondag 22 augustus 2021 om 14:23
Mooie feestelijke jurk, en dat merk verkoopt bij de liefhebbers.
Top Vintage verkoopt op MP nog wel voor leuke prijsjes. Niet die 180 euro uiteraard die jij uitgaf. (Ik vergelijk even met MP, want ik gebruik Vintage niet). Maar 50 euro vraagprijs en dan zien wat er op af komt. Misschien een lager bod, misschien gaat men elkaar overbieden.
Doe dat x 80 en je beurs raakt leuk gevuld..
Top Vintage verkoopt op MP nog wel voor leuke prijsjes. Niet die 180 euro uiteraard die jij uitgaf. (Ik vergelijk even met MP, want ik gebruik Vintage niet). Maar 50 euro vraagprijs en dan zien wat er op af komt. Misschien een lager bod, misschien gaat men elkaar overbieden.
Doe dat x 80 en je beurs raakt leuk gevuld..
zondag 22 augustus 2021 om 14:26
BuzzieBee schreef: ↑22-08-2021 14:21Ik doe mijn best en ben blij met jullie hulp. Maar wat ik op vintage zie is ‘kleding op bed gedrapeerd’. Ik wil het ook leuk doen. Ik heb zo enorm veel. Denk aan een leuk persoonlijk kaartje erbij (ja ik spreek ook frans) leuk verpakt. Etc etc. Want je krijgt toch ook een soort ‘rating’!
Leuk verpakt doe ik niet aan en ik heb ook (op 2 na) alleen maar 5 sterren.
Snel en goed dichtgetaped wordt volgens mij meer gewaardeerd. En vriendelijk communiceren in de app.
zondag 22 augustus 2021 om 14:29
Dit ja.
Ik heb alleen maar 5 sterren.
Ik pak alles netjes en stevig in, verstuurt snel en communiceer (tussendoor). Stuur altijd een berichtje dat ik het ga versturen en dat het verstuurd is.
zondag 22 augustus 2021 om 14:31
Ik kreeg van de week een pakje met een zelf geschilderd aquarel kaartje. Hartstikke mooi en het kaartje staat nu op de kast. Omdat ik het echt zonde vind om dat zomaar weg te gooien. Maar ja…..ik ken die vrouw natuurlijk niet. Kind vroeg….mama, wie is dat?? En terecht. Eigenlijk raar om een kaartje van een vreemde te hebben staan, ik gaf 5 sterren, zou ik overigens ook hebben gedaan zonder dat kaartje,
zondag 22 augustus 2021 om 14:36
Dit. Goed verpakken is belangrijker dan mooi verpakt en zo'n kaartje is leuk maar je krijgt er bij mij geen ster extra bij hoor. Mensen vinden duidelijke communicatie rond kopen fijn en goed stevig verpakt en eerlijkheid mbt de staat van artikel het belangrijkst. Snel verzenden ook.
Is dat in orde is 5 sterren vaak gewoon wat je krijgt hoor. Maar staat je vrij om daarnaast het leuk in te pakken ofzo.
zondag 22 augustus 2021 om 14:37
Ik doe er meestal wel een briefje bij, ik heb van die kleine briefjes met bijvoorbeel Diddl erop. Ooit tig jaar geleden gekocht maar nooit echt veel gebruikt. Komen nu dus wel op. Heb tot nu toe zelf nog nooit een briefje,kaartje of wat dan ook bij m'n pakketjes gehad. Hoeft voor mij ook niet als het maar goed ingepakt is, hoeft niet perse in een doos vind ik, en het is zoals beschreven/foto's.
zondag 22 augustus 2021 om 14:40
Snel en goed verpakt vind ik als koper inderdaad een plus. Ik heb al oorbellen, snoepjes en zelfs een extra kledingstuk(?) erbij gekregen: gaat direct de prullenbak in. Een briefje kan ik wel waarderen. En de hoognodige nette communicatie tussendoor.
Houd er met je vraagprijzen rekening mee dat mensen het niet kunnen retourneren dus dat het altijd een gok blijft of het model wel staat en de maat wel goed is. Ik koop alleen merken waarvan ik weet hoe ze bij mij vallen voor wat meer geld.
Als je snel wil verkopen zou ik iets onder de prijzen gaan zitten van anderen en bundelkorting instellen. Weg is weg.
Houd er met je vraagprijzen rekening mee dat mensen het niet kunnen retourneren dus dat het altijd een gok blijft of het model wel staat en de maat wel goed is. Ik koop alleen merken waarvan ik weet hoe ze bij mij vallen voor wat meer geld.
Als je snel wil verkopen zou ik iets onder de prijzen gaan zitten van anderen en bundelkorting instellen. Weg is weg.
zondag 22 augustus 2021 om 15:17
Volgens mij maak je het veel te ingewikkeld allemaal. Plaats gewoon wat dingen en kijk hoe het loopt.
En wees niet teleurgesteld of verbaasd als dingen waar je de hoofdprijs voor hebt betaald niet voor veel weggaan. Soms zijn bepaalde mooiere merken minder in trek en krijg je verhoudingsgewijs meer voor iets van een recente collectie van de Zara.
De gemiddelde koper op Vinted (marktplaats is nog erger) heeft geen €400 over voor een jasje, ook al is het ongedragen en van een mooi merk. Vanaf een bepaald bedrag is dat het type koper dat gewoon dingen nieuw in de winkel koopt.
En wees niet teleurgesteld of verbaasd als dingen waar je de hoofdprijs voor hebt betaald niet voor veel weggaan. Soms zijn bepaalde mooiere merken minder in trek en krijg je verhoudingsgewijs meer voor iets van een recente collectie van de Zara.
De gemiddelde koper op Vinted (marktplaats is nog erger) heeft geen €400 over voor een jasje, ook al is het ongedragen en van een mooi merk. Vanaf een bepaald bedrag is dat het type koper dat gewoon dingen nieuw in de winkel koopt.
zondag 22 augustus 2021 om 19:08
Whahaha!
maandag 23 augustus 2021 om 08:18
Nou, slopen doet hij niet, maar als hij mijn heg aan het doen is mag ie zelf de nespresso bedienen. Is wel het minste wat ik hem kan aanbieden toch? Hij is nog single dames!!!! Is heel handig in de tuin ook. Oh en elke week haalt hij verse vis op de vismarkt die hij ook weer briljant klaarmaakt voor ons soms.
maandag 23 augustus 2021 om 08:19
Ik heb het jasje verkocht. Heb hem er voor 100 opgezet en kreeg een bod voor 80. Even gechat met het meisje en gedaan. Nu krijg ik dus als het goed is een verzendlabel zegt dat meisje. Nu had ik wel het jasje met de foto van buurman en al erop gezet. Omdat ik hem maar niet kon zien. Ik hoop dus wel dat ze voor het jasje ging en niet de buurman. Die doe ik dus niet voor acht tientjes weg. Daar wil ik minstens het dubbele voor hebben.