Waar erger jij je aan?

02-06-2009 17:02 495 berichten
Ik dacht open er een topic over, aangezien ik me best vaak erger aan dingen.

Zoals van het weekeind, met het mooie weer. Ging ik boodschappen doen, met de auto. (het was erg warm in dat ding) Toen ik hem geparkeerd had, zag ik in de auto naast me 2 hondjes zitten (pal in de zon) baasje was nergens te bekennen.. Ik vond dat zo zielig.

Waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zomaar hun auto op de invalide plaats zetten terwijl ze daar helemaal niet mogen staan...

Ergeren jullie, je wel eens en zo ja waaraan...

Erger jij je wel eens?

Totaal aantal stemmen: 127

Nee, ik erger me nooit. (4%)
Ja, Ik erger me vaak aan iets of iemand (57%)
Ik erger me soms. (37%)
Ergeren? Wat is dat? (2%)
Alle reacties Link kopieren
Dat ellenlange geneuzel over wie wat zei, waarom, wie er gelijk heeft of niet en op wat voor toon, tussen Minny en HPL.

Man, hele topics worden zo gevuld!

En vandaag erger ik me een beetje
Nou, inderdaad! Niet gehandicapten die op zoo'n plek gaan staan, grrrr. Heb er weleens iets van gezegd bij de AH. Er stonden een paar mensen voor de deur te praten met elkaar, en ik zeg iets tegen die jongen (ca. 20 jaar, en géén handicap), in de trant van of hij niet beter ergens anders kon gaan staan. Kreeg een grote bek terug, en de mensen die voor de deur stonden keken alleen een beetje schaapachtig, geen enkele bijval ofzo.

Tja, honden. Als je ze lang in de auto laat zitten met warm weer is dat niet zo slim.... maar mijn hond zit ook weleens 10 minuten in de auto met mooi weer, auto is dan nog koel van de airco, en raampjes open, als ik even boodschappen moet doen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Zie mijn motto c.q. signature...
Lad
Het wisselvallige waaiweer.

Van de week wordt het nog maar 14 graden................
Oh ja, ik erger me aan botte mensen, en mensen die zijn van het "ze nemen me maar zoals ik ben" . Een beetje wellevendheid en vriendelijkheid maakt het leven zoveel leuker.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Eens met Lad

Ik erger me ook ontzettend aan smakkende mensen, daar krijg ik de rillingen van op mn rug.

En van mensen met vieze mondhoeken.
quote:Star schreef op 02 juni 2009 @ 17:10:

LadBorstvoeding
mensen die het eten met hun TANDEN van hun bestek schrapen, en daarbij het bestek dus echt raken met de tanden.

nagels-over-het-schoolbord-effect.
Aan mijn collega! Hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan door alleen maar in mijn buurt te zijn en te ademen! Argh!!!

(je kan ook een invalideparkeerkaart ontvangen als je jong en niet zichtbaar gehandicapt bent, denk aan mensen met taai slijm.... Maar goed dat je er wat van hebt gezegd, had ik denk ik niet gedurft)
quote:Fje1981 schreef op 02 juni 2009 @ 17:13:

[...]

Borstvoeding Whoehahahahahaha 1-0 voor jou
Aan die K*T melding "Bewerking is Afgebroken" waardoor ik haast geen enkel topic meer kan openen.
Ok, en dan nu ff serieus...

Mensen die neusverkouden zijn en weigeren om hun neus te snuiten. Had ik vroeger op school altijd last van, heel irritant!!

Hondenpoep op straat wat niet wordt opgeruimd.

Bakfietsen, fietstaxi's (ja sorry)

Taxichauffeurs in Amsterdam

Kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik nu eventjes niet...
quote:juffrouwjannie schreef op 02 juni 2009 @ 17:18:

Aan die K*T melding "Bewerking is Afgebroken" waardoor ik haast geen enkel topic meer kan openen.Ah, dacht al dat het aan mijn pc lag.
Auto's die niet inhalen maar dreigend brommend achter me blijven rijden. Ik weet ook wel dat je er soms gewoon niet langs kúnt, vooral niet in de binnenstad, maar het geeft me zó'n opgejaagd gevoel.

In de auto erger ik me trouwens weer gigantisch aan fietsers die vanuit het niets opduiken en alle kanten op schieten
quote:juffrouwjannie schreef op 02 juni 2009 @ 17:18:

Aan die K*T melding "Bewerking is Afgebroken" waardoor ik haast geen enkel topic meer kan openen. to that, tis echt te belachelijk voor woorden dat dit probleem nog steeds niet fatsoenlijk is opgelost SCHANDE !!
quote:moi_eva schreef op 02 juni 2009 @ 17:16:

(je kan ook een invalideparkeerkaart ontvangen als je jong en niet zichtbaar gehandicapt bent, denk aan mensen met taai slijm.... Maar goed dat je er wat van hebt gezegd, had ik denk ik niet gedurft)Ja, maar dan moet je de kaart wel zichtbaar achter je raam leggen. Zo niet, dan heb je dus gewoon geen kaart. Bovendien mag je met een kaart op een invalidenplek staan, het moet echter niet.
@ Star en iedereen: nee, dat is al sinds begin mei (....). Er is een apart onderwerpje van de Viva site, met excuses en dergelijke, maar tot nu toe hebben ze het probleem nog niet gevonden. Er zijn al iets van 120 boze reacties sinds begin mei!
quote:moi_eva schreef op 02 juni 2009 @ 17:16:

Aan mijn collega! Hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan door alleen maar in mijn buurt te zijn en te ademen! Argh!!!

(je kan ook een invalideparkeerkaart ontvangen als je jong en niet zichtbaar gehandicapt bent, denk aan mensen met taai slijm.... Maar goed dat je er wat van hebt gezegd, had ik denk ik niet gedurft)

Nee, dat zal je idd niet altijd kunnen zien, maar geloof me, hij was niet gehandicapt .

Tja, goed goed... ik zeg wel vaker iets op straat bij asociaal gedrag maar soms denk ik dat ik daar wel mee op moet passen, want het zijn natuurlijk vaak niet de gezelligste types die dat gedrag tentoonspreiden. Maar als ik niks zeg, dan baal ik ook weer van mezelf.

Maar pfff, zomaar blikjes op de grond gooien, of een bierflesje in het water, of..... nou ja, vul maar in, ik word daar echt giftig van.
quote:juffrouwjannie schreef op 02 juni 2009 @ 17:21:

@ Star en iedereen: nee, dat is al sinds begin mei (....). Er is een apart onderwerpje van de Viva site, met excuses en dergelijke, maar tot nu toe hebben ze het probleem nog niet gevonden. Er zijn al iets van 120 boze reacties sinds begin mei!O bij mij ligt ie vandaag ineens dwars.
quote:Star schreef op 02 juni 2009 @ 17:22:

[...]

O bij mij ligt ie vandaag ineens dwars.

Ik heb me er ook daaagen aan geergerd maar toch maar Firefox gedownload.

Dat werkt als een tiet!!

Die gebruik ik alleen maar om te forummen (tot ze eindelijk het probleem opgelost hebben)

Explorer gebruik ik er gewoon naast,geen zin om mn favorieten ed opnieuw in te stellen.
quote:Star schreef op 02 juni 2009 @ 17:17:

[...]

Whoehahahahahaha 1-0 voor jou

Dat kan ik beter, how about:

borstvoeding onder werktijd?!?
quote:Demoiselle schreef op 02 juni 2009 @ 17:22:

[...]

Maar pfff, zomaar blikjes op de grond gooien, of een bierflesje in het water, of..... nou ja, vul maar in, ik word daar echt giftig van.

Ja en dan staat er 2 meter verderop een prullenbak, maar zijn ze te lui om erna toe te lopen.

Ik erger me trouwens ook aan rokers. (sorry voor de rokers hier) Zit ik in een bushokje, komt er iemand naast me zitten die rookt, krijg ik die vieze rook in mijn gezicht.. Of als je op een terrasje zit buiten, zit je lekker te eten, rookt er iemand naast je.. Lekker onder het eten..
Mensen die geen richting aangeven op de fiets in de spits, mensen die schrijven: me moeder (jees man).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven