Budget proof date ideeën

02-09-2021 22:04 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb zondag een date met een hele leuke man! Alleen heeft er iemand van jullie leuke date ideetjes? We hebben beide niet zooo veel te besteden. Ik heb wel een auto dus ergens naar toe rijden is sowieso geen probleem. :)
'How you love yourself is how you teach others to love you.´
Wandelen en dan een picknick?
Wandelen? Het wordt lekker weer. Misschien iets bij het water? Fietsen?
Naar een bos en wandelen of naar het strand en duinen als dat in de buurt ligt. Stadswandeling en ergens alleen een koffie drinken.
Wandelen en picknicken zou zelfs met een gigantisch budget mijn keuze zijn met mooi weer. Ook een hele goede en relaxte manier om elkaar te leren kennen en er is altijd wel een meertje/bos/watertje in de buurt waar dit fijn kan.
Fishie44 schreef:
02-09-2021 22:08
Naar een bos en wandelen of naar het strand en duinen als dat in de buurt ligt. Stadswandeling en ergens alleen een koffie drinken.
De bedoeling is met 2 volgens mij ( ja ik weet dat het flauw is ;) )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Picknick ja! Allemaal lekkere dingetjes bij de supermarkt halen en zelf mixdrankjes maken en leuke muziek mee. Leuke plek aan het strand met mooi uitzicht uitzoeken? Skinny dippen in de zee is ook leuk en kost niks.. Fikkie stoken als het avond wordt..
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 02-09-2021 22:28
39.23% gewijzigd
Midgetgolfen
Trapfiets huren
Nog leuker: watertrapfiets huren :)
Mag het wel iets kosten ?

Waterfietsen huren.
Midgetgolfen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nlies schreef:
02-09-2021 22:19
De bedoeling is met 2 volgens mij ( ja ik weet dat het flauw is ;) )
Gelukkig zie ik dit nu staan, want ik wilde net dezelfde grap gaan maken.
@nlies voor als de date niet leuk is bedoelde ik natuurlijk :P :P
Strand en lekkere gapjes mee.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
blijfgewoonbianca schreef:
02-09-2021 22:22

Waterfietsen huren.
Midgetgolfen.
Zijn er echt volwassenen die dit leuk vinden :O
Picknick of evt ergens trampoline springen. Misschien zwemmen als t warm is.
blijfgewoonbianca schreef:

Waterfietsen huren.
Midgetgolfen.

Gatver. Dit valt voor mij in het rijtje bingo en karaoke. En het wordt zondag warm, zit je je zwetend te pletter te trappen in zo'n waterfiets.

Gratis uitje, lekker wandelen. Is het een leuke date, maakt het niet uit waar je wandelt. De omgeving krijg je dan toch niet mee. 20 keer hetzelfde pad in het park op en neer kan ook ;-D
prinses30 schreef:
02-09-2021 22:34
Zijn er echt volwassenen die dit leuk vinden :O
Vast wel.
Friezin71 schreef:
02-09-2021 23:10
Gatver. Dit valt voor mij in het rijtje bingo en karaoke. En het wordt zondag warm, zit je je zwetend te pletter te trappen in zo'n waterfiets.

Gratis uitje, lekker wandelen. Is het een leuke date, maakt het niet uit waar je wandelt. De omgeving krijg je dan toch niet mee. 20 keer hetzelfde pad in het park op en neer kan ook ;-D

Deden wij, middenin corona. Het bleek een blijvertje :proud:
Friezin71 schreef:
02-09-2021 23:10
Gatver. Dit valt voor mij in het rijtje bingo en karaoke.
Gelukkig dan maar dat jij niet moet. Net zoals TO ook niet moet. En het wordt zondag warm, zit je je zwetend te pletter te trappen in zo'n waterfiets.
Kan ook in je bikini, he.

Gratis uitje, lekker wandelen. Loop je je zwetend te pletter te lopen.... Is het een leuke date, maakt het niet uit waar je wandelt. De omgeving krijg je dan toch niet mee. 20 keer hetzelfde pad in het park op en neer kan ook ;-D
Fishie44 schreef:
02-09-2021 22:08
Stadswandeling en ergens alleen een koffie drinken.
Dan zou ik juist met z'n 2en gaan!
Veranderling schreef:
Gelukkig zie ik dit nu staan, want ik wilde net dezelfde grap gaan maken.
Euh....
Gewoon een paar drankjes ergens hoeft toch geen fortuin te kosten?
Een stad bezoeken waar je nog nooit bent geweest, vinden wij leuk en kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Voor de iets langere termijn; volgend weekend is het open monumentendag. En misschien voor de nog langere termijn; een museumjaarkaart kopen.
Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van je intresses.

Wandeling rond een groot meer en daarna picknicken vinden wij ook leuk. En op een terras lunchen is veel voordeliger dan dineren.
kmh schreef:
02-09-2021 22:17
Wandelen en picknicken zou zelfs met een gigantisch budget mijn keuze zijn met mooi weer. Ook een hele goede en relaxte manier om elkaar te leren kennen en er is altijd wel een meertje/bos/watertje in de buurt waar dit fijn kan.
Ja precies. Budget ligt in je eigen hand maar hoe dan ook zal het geslaagd zijn. Nu je date zelf nog...
Is het een eerste date? Dan zou ik wel iets doen waar andere mensen omheen zijn. Dus bv niet naar een gebied waar bijna niemand anders is. Een wandeling met picknick is altijd leuk toch?
En na zondag vertellen hoe het is afgelopen kost ook niets ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven