Budget proof date ideeën
donderdag 2 september 2021 om 22:04
donderdag 2 september 2021 om 22:19
donderdag 2 september 2021 om 22:20
Picknick ja! Allemaal lekkere dingetjes bij de supermarkt halen en zelf mixdrankjes maken en leuke muziek mee. Leuke plek aan het strand met mooi uitzicht uitzoeken? Skinny dippen in de zee is ook leuk en kost niks.. Fikkie stoken als het avond wordt..
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 02-09-2021 22:28
39.23% gewijzigd
donderdag 2 september 2021 om 22:34
Zijn er echt volwassenen die dit leuk vindenblijfgewoonbianca schreef: ↑02-09-2021 22:22Mag het wel iets kosten ?
Waterfietsen huren.
Midgetgolfen.
donderdag 2 september 2021 om 23:10
blijfgewoonbianca schreef: ↑02-09-2021 22:22Mag het wel iets kosten ?
Waterfietsen huren.
Midgetgolfen.
Gatver. Dit valt voor mij in het rijtje bingo en karaoke. En het wordt zondag warm, zit je je zwetend te pletter te trappen in zo'n waterfiets.
Gratis uitje, lekker wandelen. Is het een leuke date, maakt het niet uit waar je wandelt. De omgeving krijg je dan toch niet mee. 20 keer hetzelfde pad in het park op en neer kan ook
donderdag 2 september 2021 om 23:23
Friezin71 schreef: ↑02-09-2021 23:10Gatver. Dit valt voor mij in het rijtje bingo en karaoke. En het wordt zondag warm, zit je je zwetend te pletter te trappen in zo'n waterfiets.
Gratis uitje, lekker wandelen. Is het een leuke date, maakt het niet uit waar je wandelt. De omgeving krijg je dan toch niet mee. 20 keer hetzelfde pad in het park op en neer kan ook![]()
Deden wij, middenin corona. Het bleek een blijvertje
donderdag 2 september 2021 om 23:25
Friezin71 schreef: ↑02-09-2021 23:10Gatver. Dit valt voor mij in het rijtje bingo en karaoke.
Gelukkig dan maar dat jij niet moet. Net zoals TO ook niet moet. En het wordt zondag warm, zit je je zwetend te pletter te trappen in zo'n waterfiets.
Kan ook in je bikini, he.
Gratis uitje, lekker wandelen. Loop je je zwetend te pletter te lopen.... Is het een leuke date, maakt het niet uit waar je wandelt. De omgeving krijg je dan toch niet mee. 20 keer hetzelfde pad in het park op en neer kan ook![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 3 september 2021 om 00:03
Euh....Veranderling schreef: ↑02-09-2021 22:22Gelukkig zie ik dit nu staan, want ik wilde net dezelfde grap gaan maken.
vrijdag 3 september 2021 om 00:34
Een stad bezoeken waar je nog nooit bent geweest, vinden wij leuk en kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Voor de iets langere termijn; volgend weekend is het open monumentendag. En misschien voor de nog langere termijn; een museumjaarkaart kopen.
Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van je intresses.
Wandeling rond een groot meer en daarna picknicken vinden wij ook leuk. En op een terras lunchen is veel voordeliger dan dineren.
Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van je intresses.
Wandeling rond een groot meer en daarna picknicken vinden wij ook leuk. En op een terras lunchen is veel voordeliger dan dineren.
vrijdag 3 september 2021 om 01:07
Ja precies. Budget ligt in je eigen hand maar hoe dan ook zal het geslaagd zijn. Nu je date zelf nog...