Budget proof date ideeën

02-09-2021 22:04 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb zondag een date met een hele leuke man! Alleen heeft er iemand van jullie leuke date ideetjes? We hebben beide niet zooo veel te besteden. Ik heb wel een auto dus ergens naar toe rijden is sowieso geen probleem. :)
'How you love yourself is how you teach others to love you.´
Binnusje schreef:
03-09-2021 07:30
En na zondag vertellen hoe het is afgelopen kost ook niets ;)
Even reageren op de suggesties ook niet
Wandelen en picknicken is altijd een goed idee. Kies een mooi park of gebied uit en ga lekker een rondje wandelen.
prinses30 schreef:
02-09-2021 22:34
Zijn er echt volwassenen die dit leuk vinden :O
Midgetgolf vind ik echt fantastisch. :$
Of een bootje huren en door de grachten varen. Als je die bij jullie in de buurt hebt tenminste. Kost hier 20 euro per uur, gedeeld door 2.. Kun je ook lekkere dingetjes meenemen voor onderweg, en aanleggen bij een oevertje, parkje enz.
Maar nogmaals, ik weet niet waar je afspreekt en of dit daar mogelijk is. En mogelijk vind je dit ook te duur. Maar wil het toch even noemen als optie gezien het weer dit weekend.
Naar de MAC!
safrat schreef:
03-09-2021 09:20
Midgetgolf vind ik echt fantastisch. :$
En ik vind waterfietsen leuk :$
Zat me bij de suggestie af te vragen waarom ik dat nog nooit met vriend gedaan heb (vermoedelijk omdat ik het plm 3 keer in mijn leven gedaan heb, allemaal bij 30 plus graden in het buitenland)
In de categorie midgetgolfen: kano huren. Kost geen drol (tientje hier in de buurt voor 1.5 uur).

Maar als het aan mij ligt ga ik gewoon picknicken, als eerste date, met dat lekkere weer!

Veel plezier, laat je weten hoe het was?
Hebben jullie elkaar online ontmoet? Zo ja, dan zou ik een wandeling doen en als de klik er is, ergens een terrasje pakken.

Zonde van t plannen van een hele activiteit/doen van picknick aankopen en t klikt totaal niet.

Mochten jullie elkaar al kennen in het echte leven, dan geldt bovenstaande niet :)
Ben het eens met het bericht hierboven. Heb ooit een keer zelf met een internetdate een sushipicknick gedaan en uiteindelijk was de klik er niet echt en was het ongemakkelijk🙈 en dan kom je niet zo snel weg. Het wordt mooi weer zondag. Ik zou naar het strand gaan als je daar in de buurt woont. Als het gezellig is bij een leuk strandtentje wat drinken.
Hoe was de date? Ik ben benieuwd!
HOI ALLEMAAL! Sorry voor de late reactie: het was super gezellig! We zijn naar een strandje geweest en hebben daar gepicknickt idd!
We gaan trouwens aankomende zondag weer afspreken. Ik ben heeeelemaal verliefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven