Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Goed om te lezen Moon-Alisa!

Dat stemt mij ook weer gerust, dat er ook gewoon goeie, volwassen, communicatieve mannen rondlopen. Nu nog de juiste tegen komen haha.

De vorige date heeft wel gezegd wat er speelt allemaal, maar ik weet gewoon niet of dat nou écht een reden is om niks meer van je te laten horen of dat ie het gewoon als een soort smoes gebruikt…

Maar goed, morgenochtend idd een heerlijk ongecompliceerde koffiedate en dan zien we wel weer. 😊
Dat is idd lastig, om te weten of dat echt de reden is. Sowieso is dat bij mannen lastig uit te vogelen :-)

Ik wens je in ieder geval veel plezier!
Je kunt méér.
Ik heb hier en daar wat geknipt want was toch wat herkenbaar.

Was een leuke avond en zo fijn om even een andere energie om me heen te hebben dan van de Corona-ex. Deze meneer zit vol zelfvertrouwen en zoekt zeker niet steeds bevestiging. Ik bedoel niet arrogant oid, hij weet gewoon wat ie wil en wat ie niet wil. En zoekt niet een vriendin die hem moet redden oid... in tegenstelling tot de vorige.

Nu slapen, was een lange dag.

I2, had jij je koffiedate vandaag?
Je kunt méér.
Leuk Moon-Alisa. Ben ook benieuwd naar de dates van Potpourri.
wij slapen nooit.
Ja idd. Ben ook benieuwd!

Hij was heel lief voor me en het is echt lang geleden dat ik dat zo meegemaakt heb. Maar ik zie een relatie niet zitten met deze meneer. Maar het doet wel even wat als iemand zo lief doet.

Zeker natuurlijk na het hele Coronagebeuren is een arm om je heen alweer iets bijzonders.
Je kunt méér.
De koffiedate was zeker gezellig!

We hebben lekker gekletst en koffie gedronken en zijn 2,5 uur later weer ons eigen ding gaan doen.

En ja, wat vond ik er verder van. Ik ging niet met kriebels naar huis, zoals bij “die andere die me nu volledig negeert”. Kan ook zijn dat mijn hoofd nog zo in beslag genomen werd door Date 1, dat ik me niet helemaal open kon stellen voor deze jongeman. En dat terwijl het echt wel heel gezellig was, hij hele mooie ogen heeft en over kwam als een warme persoonlijkheid. Voor mijn gevoel was hij wel wat introvert en verlegen; maar kan ook gewoon de awkwardness van een eerste ontmoeting zijn natuurlijk.

Sta er zeker wel voor open om nog eens af te spreken in een andere setting om te kijken wat voor klik er verder is of zou kunnen ontstaan.

Ik weet echter ook dat ik (heeeeeeel zwak, ik schaam me) vrijwel direct omsla zodra Date 1 toch contact gaat zoeken… 🙈 Die heeft gewoon iets in me los gemaakt, ik weet niet. En tegelijkertijd zou ik die gewoon moeten blokkeren omdat het contact daar gewoon écht niet van twee kanten komt en ik eigenlijk wel weet dat hij me gewoon als optie houdt voor nog een leuke avond…
I2, wat leuk dat de koffiedate leuk was.

Wat had die andere meneer gestuurd? Kan het zijn dat wanneer jij een stapje terug doet hij opeens weer aandacht gaat vragen?

Ik vind de koffieddate leuker klinken. Misschien niet zo heart over heels maar wat stabieler.
Je kunt méér.
Ik heb de meneer van gisteren laten weten geen romantische gevoelens te hebben. Maar dat ik wel een hele leuke avond heb gehad.

Altijd wat ongemakkelijk. Hij was wel wat knuffelig gisteren maar ik stond niet open voor zoenen oid.
Je kunt méér.
Nou, zo zie je maar weer online ≠ offline.
De date waar ik het meest naar uit keek, viel het meeste tegen.

(niet quoten aub)

-weg-
anoniem_398316 wijzigde dit bericht op 18-09-2021 22:53
92.49% gewijzigd
Potpourri, ik lees hier normaliter meer mee maar ik las vanmorgen je bericht en zag dat er nog geen reacties waren.
Dus wil je laten weten dat ik het vreselijk vindt dat deze lul zo met jou is omgegaan, wat een complete idioot!!

Dit kon je niet voorzien, voel je alsjeblieft niet schuldig. Een hele dikke :hug: en hoop dat je je vandaag wat beter gaat voelen.
Ik heb geen ervaring met datingsites, maar kan zo'n droeftoeter niet ergens op een zogenaamde zwarte lijst oid?
Het is toch te gek voor woorden dit.
Zo wat een afschuwelijke ervaring, echt niet normaal hoor!
Ik zou denk ik ook op dat aanbod in zijn gegaan om makkelijker thuis te komen, dat hoef je jezelf echt niet te verwijten. Wát een malloot.
Ik haak ook weer even aan hier na een poosje te zijn weg geweest.

Geniet voorlopig even mee van jullie date avonturen aangezien ik niet zo enthousiast ben over online daten.. Maar in het wild tegen komen blijkt ook lastig..

Heb wel wat meegelezen,maar loop wel een paar topics achter😆

Maar jeetje potpourri.. Dat is echt heftig.
Wat bezielt zo'n gast ook...
Heb je het wel met mensen om je heen kunnen bespreken? Dikke virtuele hug in ieder geval. :hug:

@moon elisa: heeft je date nog gereageerd? Vaak gaat het dan van, ja dat gevoel had ik ook blabla

@I2: Ai.. niet achter die stoute meneer aan hoor. Die houdt je zo aan het lijntje (lastig als je erin zit, I know). Maar ja, verstand VS gevoel dan he. Koffie date klonk wat stabieler!
Potpourri schreef:
05-09-2021 23:46
Nou, zo zie je maar weer online ≠ offline.
De date waar ik het meest naar uit keek, viel het meeste tegen.

(niet quoten aub)
Wat een idioot! Verder kan je er niets aan doen, dat hij zo idioot gaat doen.

Misschien even pas op de plaats maken, je verlangt zo naar een 'normale man', dat je te graag wilt en teveel op zoek bent.
lacasa wijzigde dit bericht op 06-09-2021 12:42
80.29% gewijzigd
La Casa even je quote weghalen. Potpouri wilde dat deel niet gequote.

Wat ontzettend naar potpouri. Je kan en mag daar aangifte van doen als je dat wil. Wat een droeftoeter. Het ligt totaal niet aan jou.
LaCasa schreef:
06-09-2021 09:55
Wat een idioot! Verder kan je er niets aan doen, dat hij zo idioot gaat doen.

Misschien even pas op de plaats maken, je verlangt zo naar een 'normale man', dat je te graag wilt en teveel op zoek bent.
Kun jij niet lezen? Niet quoten staat er.
wij slapen nooit.
@Potpourri; wat heftig!! Echt…wat een ongelooflijke zakken lopen er toch rond. Te triest voor woorden! Hopelijk kun je het een plekje geven, logisch dat het online daten nu even op een lager pitje gaat. Sterkte!

Hier geen updates verder…gisteravond nog even gechat met de koffiedate…maar het blijft een beetje awkward allemaal.

Van die andere verder sinds vrijdag niks meer gehoord; wel nog even laten weten dat ik het jammer vind allemaal…maar goed, ik denk dat het tijd wordt om verder te kijken.
alongwiththesunshine schreef:
06-09-2021 10:15
Kun jij niet lezen? Niet quoten staat er.
Het is maandagmorgen, niet bewust. Iets vriendelijker mag ook, dank.
Potpourri wat een nare ervaring. Hoe voel je je nu?
Ik had ook allerlei principes maar bij mijn laatste date me toch met de auto van het station laten halen en toch eerste date bij hem thuis omdat het teveel regende voor het oorspronkelijke plan. Qua persoon voelde het goed en heeft ie 0 misbruik gemaakt van de situatie. Maar die auto.... daar was iets mis mee. En toen dat verholpen was de keer daarna toen vond ik zijn rijstijl ook niet super.

Je bent in ieder geval niet de enige die bij een date in de auto stapt. En zeker als hij de hele date afstandelijk deed snap ik dat je dit niet zag aankomen. Bah wat naar en dan zeker als je daarna buiten staat in the middle of nowhere :hug:

Miki mijn date vond het jammer dat ik geen gevoelens had, dat liet hij duidelijk weten. Zoals ik zei is dit geen man van een dubbele bodem of spelletjes. Als hij het jammer vindt dan vindt hij het jammer en dan gaat ie niet iets anders zeggen. Hij was ook niet zo gevoelig voor signalen als dat na de eerste date het contact niet echt meer van mij uit ging. Bij hem moet je de dingen uitspreken, hij ziet geen stille hints.
Het is echt een bijzonder persoon. Niet als mijn partner maar wel als mens.
Je kunt méér.
Potpourri wat een nare ervaring zeg! Je hebt jezelf niets te verwijten, je kon dit niet voorspellen.
Dit gaat wel wat met je doen, je zal uiterst voorzichtig gaan zijn.
Hi - dankjulliewel voor de berichten, het doet me goed om bevestiging te krijgen dat dit niet normaal is. Ik ga mezelf nu van alles verwijten en zelfs twijfelen aan mijn kledingkeuze. Als ik ooit nog ga online daten doe ik maar weer gewoon een broek aan en geen strakke coltruien. Ik zou met de kennis van nu idd nooit meer bij een vreemde in de auto stappen. Of überhaupt een man thuis uitnodigen / naar zijn huis gaan op de eerste paar dates.

Ik ben vandaag wel wezen werken maar dat ging erg moeizaam. Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd en loop een beetje versuft rond. Proef de hele tijd zijn natte honden adem ofzo, blegh. Hij bleef maar zeggen dat ik op hem moest gaan zitten in de auto. Pakte ook mijn hand en probeerdie die op zijn kruis te leggen, waarna ik dus de auto uit ben ontsnapt. Toen ik naar buiten liep kwam hij in eerste instantie ook achter me aan en ging hij met zijn heupen tegen me aan stoten (wel met kleren aan). Best wel hard en dwingend ook. En sloeg me een paar keer op mijn kont "zo, nog één keer". En ik... stond daar maar helemaal verstijfd. Had ik dan moeten herhalen dat ik dit niet wou? Dat had ik in de auto toch al gezegd?

Het is zo bizar joh, ik ken best wel veel vrouwen die nare dingen hebben meegemaakt met mannen - nog vele malen heftiger dan bij mij ook - maar dacht op de een of andere manier dat het mij nooit zou overkomen. Ik heb geen idee hoe ik hier mee moet dealen.
Potpourri, dit ligt niet aan jou hoor. En zeker niet aan je coltrui.
Ik ben ook binnen een week meerdere keren met (dezelfde) vreemde kerel in de auto gestapt. Verstandig is het misschien niet maar je gaat er toch niet vanuit dat het zo gaat als bij jou.

Ik heb er geen verstand van of je hier nog iets mee kunt qua aangifte.

Dit is heel extreem hoor. Bah wat zul jij je machteloos gevoeld hebben. Wat een vreselijke kerel ook dat hij in het openbaar zo netjes blijft en zodra je op zijn territorium bent al je grenzen overschrijdt.

Ik denk dat zoveel vrouwen wel eens met hun date zijn meegereden, soms komt het gewoon zo uit. Niet jezelf allemaal verwijten maken nu. :hug:
Je kunt méér.
:there: het is helemaal niet vreemd als je hier hulp bij nodig hebt hoor. Het had niet uitgemaakt wat je aan had gehad. Al had je een bikini aan, er hoort nooit zomaar aan je gezeten te worden. Nooit. Uitlokken bestaat niet. Er is nooit een reden om iemands grenzen te overschrijden zonder goedkeuring. Nooit.
Jezelf niets verwijten en niet twijfelen!
Het was dus nog erger dan eerst beschreven, je moet echt bang geweest zijn!
Potpourri, wat een vreselijke ervaring voor je. Je kan hier zéker aangifte van doen. Dit is aanranding. En het had nog veel erger kunnen zijn.

Maak jezelf geen verwijten! Er was geen aanleiding om te denken dat dit kon gebeuren. Je hebt in feite heel juist gehandeld. Je hebt het kunnen stoppen en wist hulp in te schakelen. Dat is heel knap van je, ook al voelt het nu nog niet zo.

Deze vent is zwaar over de schreef gegaan. Jij hóeft geen aangifte te doen, maar mogelijk zou je daarmee kunnen voorkomen dat hij het bij een ander weer probeert en misschien veel meer schade aan richt.

Zoek hulp voor jezelf, echt. En heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven