Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Ik heb net met mijn meneer ge'msn'd. Na minimaal een half jaar op het scherm. En na dik 2 maanden niet live gezien.

Had hem levensgroot en levensecht op het scherm.

Ik merkte dat ik met mijn vinder langs de contouren van zijn gezicht trok. Dat ik mijn hand op mijn hand haar plekje neerlegde.

Hij wilde me een mop vertellen en boog wat voorover. Ik boog ook naar hem toe, zonder dat ik er eignelijk erg in had.

Ik merkte dat ik halverwege de mop geen woord geluisterd had. Had hem alleen maar in zijn ogen zitten staren.

Ik heb hem naar huis gesommeerd.

Want ik kan niet meer ophouden met huilen.
Ach lieverd

ach Kjong toch.
ach lieve schat.....hopelijk luistert hij!!!
Thanks mado. Het is alweer over hoor.

De dag begon zo lekker: pannenkoekenontbijt bij vriendin. Gezellige kinders. Tevreden met een emmer water.

Waarna naar huis, voor siesta.

En dáarna...

~zucht~

Kjongen is de laatste tijd, en vooral de laatste dagen niet vooruit te branden. Warrig, vermoeid, chaotisch, niet volledig, laaaaaaaaaaangzaam, ikbenaltijddepispaalverhalen. Een wandelend smoezenboek. Gekmakend voor mij.

Geen idee of het leeftijd is, of hooikoortsinvloeden, of dat er iets op zijn schouders drukt, maar ik krijg er af en toe moordneigingen van.

Chip werd chagrijnig wakker, en huilde om meer dan elke scheet die eventueel dwars kon zitten, en hing maar -letterlijk- aan mijn been.

Ze wilden niks eten of drinken, of even knuffelen/spelen en dan klaar. Dus dan weet ik het ook niet meer.

Ipv ze met de koppen tegen elkaar te rammen, ben ik heel erg gaan stofzuigen en dweilen. Meubels verschoven, dat soort werk.

Chip is een 345 keer uitgegleden, nadat ik haar 1557157 keer had gewaarschuwd en had laten voelen dat de vloer nat was en je dus kon vallen. Maar ja, er zit een kop op dat kind, dus die moet ze dan maar stoten. Troosten deed ik niet meer aan, alleen nog maar roepen, eigen schuld, na met een schuin oog gekeken te hebben of er geen ledemaat in een onnatuurlijke knik lag.

Kjongen hard aan de arm gesleurd en in de tuin een onkruidtrekkenklus gegeven, waar hij zich doorheen heeft gejankt, en ohoh, wat had hij toch een pijn aan zijn vingers. Maar ja, wie niet luisteren/inbewegingkomen wil moet dan maar voelen. Heb hem nog dingen toegeschreeuwd als, Dan weet je ook eens wat werken is, en, Zo word je tenminste ook een vent en geen verwend moederskindje.

Élke secónde was er iets.

Ik dacht dat ik gillend gek werd. (Ook omdat de buurman de radio aan had staan met Hollandse Hits...)

En dan, uit het niks, zitten ze ineens allebei braaf gezellig giegelend aan de avondmaaltijd.

Met een moeder met wallen.

Dus naast dat ik Kman mis, Chip heel heftig op hem reageerde, was het ook een stuk ontlading.

~maar eens een bliksemafleider zoeken op marktplaats~
Arme schat, wat een klotedag had je gisteren! Heftig.. hoe voel je je nu? Aan het bijkomen op je werk?

Beetje tegenstelling van heb-ik-jou-daar (rare uitdrukking eigenlijk, hoezo, 'heb ik jou daar'? Waar is daar? En waarom?) maar ik heb ook al zo genoten van dit weekend. Gisteren was goddelijke afsluiter. Hele dag met vriendin in sauna geluierd, beetje in het zonnetje op ligbedje slapen en lezen, met hoofd in de zon lekker gedobberd in zoutwaterbad, veel lekker eten en roséetjes op terras, weer een tukkie doen, ladieladiela. Was kapot, toen ik gisteravond laat thuis kwam.

Ik kan er wel aan wennen, zo'n leven met een aaneenschakeling van bbq's/wijntjes en gezelligheid. Jullie ook wel he! Nog maar even jongens, dan is het vakantie..
Jeee, ik wou net typen hoe geweldig ik het vind dat jullie allemaal van die heerlijke dagen hebben gehad en hoe prettig het lezen van die samenvattingen daarvan is. Tot.... ik bij Kjong aankwam. He meid, 't is gewoon KUT. Op zich fijn dat je je afgereageerd hebt op je huishouden (een schoon huis is altijd mooi meegenomen) maar 't zou zo niet nodig moeten zijn.....

En dus hetzelfde als Bam.... beetje een tegenstelling van jewelste ( ), maar hier ook erg fijne Pinksterdagen gehad. Wel veel gedaan om en in huis, maar da's ook helemaal prima. Daarnaast ook niet vergeten te genieten met bier, wijn en vrienden.... Kortom; doe mij meer van dit soort weekenden!!!

Pfoe, en nu ga ik, ondanks het prachtige weer, een uurtje aan spinning doen. Die's gek.
Er zijn meer kinderen zo godvergeten irritant nu, Kjong. De Bloesjes in elk geval wel. Opnieuw plaats aan het zoeken in het gezin, ofzo. Draai kwijt door alle vrije dagen (waar wij zo blij van worden ) en gewoon algehele blegh. Toe aan zomervakantie, maar dat duurt hier nog 2 maanden.

voor jou en ieder die het nodig heeft.

Hoe is het met Toet? Beetje beter inmiddels en doet de pamm al waT?
Jee, Bloes, da's inderdaad een keerzijde van de blije medaille... Kan me voorstellen dat ze er even over doen om een nieuwe plaats te (her)kennen enzo. Jammerjammer dat dat altijd op zo'n vervelende manier moet.....

N.a.v. jouw stukkie even opgezocht wanneer het hier vakantie is... SLIK! 4 juli al! Da's over een maand!!! Jeeemineee.... waar moet ik met die kids heen, 6 wkn lang?! 'k Zal vanavond meteen wat logeerpartijtjes vastleggen!

Toet, hoe doet je schouder het nu?

Ah, mijn beurt om te douchen....
Schouder is weer terug op niveau van voor het auauauauauauincident van vorige week maandag. Ik heb maar een keer zo'n pammepilletje geslikt. Vind het nog niet zo eigenlijk.

Slik wel een of twee keer op een dag een roze ibu. En doe echt heel braaf rustig aan en let op werkhouding met typen enzo.

Ja Xop, dat gaat snel he opeens, die vakantie. Wij nemen op 3 juli al de boot naar Schier!!!!

voor alle lieve mamma's hier!
HAi

ook éventjes EGO

Heb leuke rommelige eerste dag gehad, met gelijk traktatie van 2 jarigen. (ze trakteerden samen op leuke halve tompoezen van de HEMA, dus veel was het niet, maar lékkerrrrr.. )

kwam er tot m'n schrik achter dat de komende weken druk zijn én rommelen.. rekende op morgen een rustige dag (alsof hele dag lezen in de tuin gisteren zo'n stress was ) maar heb 's morgens verjaardag, moet spullen ophalen voor op stembureau enz. Volgende week ook al geen vrije woensdag.. tegen de tijd dat ik weer in normaal ritme zit, hebben we vakantie!!! En ach.. daar heb ik dan ook wel weer zin in

GA nu kinderen ophalen

laterz!!!
Later is nu
Ik drink nooit meer bier!
Wat wilde ik nou toch typen?
Fijn hoor, ikke met mijn wake-up-call! Heerlijk lijkt me dat; volgende maand al vakantie. IK weet nog dat het zo lang duurde vorig jaar voor Zoon van Lil. Sielug is dat....

Driem, hoe is het met je solllicitaties? Of heb ik daarover heen gelezen met mijn zonnebril?

Had het er pas over met Lil, over opnieuw plek opzoeken in Nieuw Gezin. Ze had zoals gewoonlijk weer eens gelijk; ook al is het leuk; het is wel een hele verandering. Ze vechten soms letterlijk om de aandacht van MM. En elke avond rekken ze nog extra veel tijd om met ons alleen te zijn (maar dan dubbel want nog éven een knuffel van mama en nog éentje van MM ). Ze hebben buikpijn want dan krijg je een kruikje van MM. En nu is het erg irritant aan het worden en mopper ik ze op hun plek. OOk niet geweldig natuurlijk....

Morgenavond weer naar de mediator. Ik verdenk de Aso ervan aan het einde van de avond te melden dat ie toch maar geen handtekening zet onder de afspraken. :angry: Dat is klote want nog niets opgeschoten dan en er zit veeeeeeel meer energie in dan die man waard is. Maar de Bloesjes zijn het dubbel en dwars waard dat ik het probeer. Dan moet de rechter maar een vonnis uitspreken; zal wel na de vakantie worden waarin we nog meer ruzie kunnen maken want rare dingen komen bij die man op als poepen. Nja, is een vast onderdeel van mijn leven geworden.

~zet de breedbeeld op House en gooit de voeten omhoog~
Huhu..... Tuurlijk pop....
Tssssk, ik word gewoon niet geloofd!
Joh, dan drink je voortaan toch rosé!

Ben heeeeel benieuwd, Bloes, dat mediation van morgenavond..

En die meiden van je moeten gewoon even wennen aan nieuwe situatie, helemaal fijn dat ze zo dol zijn op MM dus dat komt vast snel goed.
heb 1 hand vrij, links nogwel. rechts slaapt omddat chip daarop slaapt..

in nnak een andersoortig slempvoorstel gedaan.

Etherishe olieen, kan je die drinken? anders toch de citroenvodka.
Wie wil mij nogmaals link van nnak sturen? :( Ik kom er niet...
Ik kom er ook niet.

In dromenland, bedoel ik.

Dat gaat een hele lange en vervelende werkdag worden vandaag!

Haihai

Even geen sollicitaties Bloes, wel gisteren begonnen op nieuwe plek. Een tijdelijke (half jaar) maar nieuwe plek, dus misschien kan ik 'm vastig maken

Ach.. Mimsje toch.. geen bier meer.. was 't zo erg? En dan nu n iet slapen.. sja... wodka dan maar?

Kjong.. heb niet over je verhaal heengelezen.. wist alleen niet hoe te reageren... je zit in zo'n moeilijke situatie! En huggen wil je ook al niet

Bloes.. die MM van jou klinkt als een lot uit diverse loterijen! Heerlijk zeg!

En verder heb ik eigenlijk geen tijd.

dus.. ik fladder weer

toedels!
Later is nu
Jeetje, begon je per maand juni al op je nieuwe werkplek?! Da's snel! Anyway; fijn dat het goed voelde!

Brr... spijkerbroek en warmer shirt maar weer uit de kast getrokken. Wat een verschil met afgelopen weekend, zeg!

Toeteke, shit dat schouder niet echt helemaal super is. Iedere dag twee ibuprofen is op den duur natuurlijk ook niet de bedoeling...... (Maar goed, uit ervaring weet ik helaas dat schoudergewrichten langzaammmmm herstellen).

Heb je eigenlijk ooit een ongelukje gehad ofzo dat die schouder zo naar doet? Of is het "zomaar" gekomen als in overbelasting ofzo?
Toet is denk ik Overtiept.

Succes Driem met vastig maken van werk!

~brengt koffie en luciverhoutjes naar Mims~
Toet, meis sterkte met schouder zeg!

En Mims, die geen bier meer drinkt, whahahahahaha.

Grappig

Bloes, zal idd best wennen zijn, nieuwe gezinnetje. Maar komt helemaal goed, het klinkt in ieder geval zeer oke.

Kjong, hoop dat je je wat beter voelt, het is ook gewoon kut en ik vind het heel logisch dat je er af en toe doorheen zit.

Hier gaat het zeer oke. Erg druk met nestelen, dus schilderen, schoonmaken etc. Erg vermoeiend, maar ook zeer nuttig, het knapt met de dag op. Moet maar vaker zwanger worden

Gisteren nog een echo gedaan, was leuk om te zien!
~snelt even langs om jullie te zoenen~
~draaft ook al zoenend de kroeg door~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven