Wat wil hij
dinsdag 14 september 2021 om 15:19
Een goede vriend van me wil samen wat afspreken met ze 2en gewoon wat drinken . Ik ken hem al jaren geen probleem zou je zeggen, we hebben beide al jaren een relatie dus ik zocht er niks achter. Maar sinds dien appt hij me elke dag. Over echt van alles en nog wat. Nog steeds geen probleem maar me beste vriendin zat dus een beetje in me telefoon te kijken, en die zegt hij doet best wel flirterig. Ik vind dit zelf wel mee vallen we zitten gewoon een beetje te geinen en uit te dagen. Nu ik er meer op ga letten zie ik hem ook wel vaak naar me kijken. Maar ja dit kan ook komen om dat ik er op let.
Wat denken jullie moet ik wel wat gaan drinken met hem.
Is dit als vrienden of vind hij me leuk.
Wat denken jullie moet ik wel wat gaan drinken met hem.
Is dit als vrienden of vind hij me leuk.
woensdag 15 september 2021 om 01:27
woensdag 15 september 2021 om 05:42
Meteen afkappen, voorkomt een hoop ellende. Ik zou zelf appen (want dan heb je het ook zwart op wit): “Ik vind je een aardige vent, maar ook amicaler dan anders. Dus nog even ter verduidelijking: ik heb een relatie en ik ben heel gelukkig. En ik hoop dat jij dat ook bent.”
Ik heb dit zelf gedaan met een kennis die ineens heel erg aandachtvragend was en ook spontaan woordjes als “lieverd” ging gebruiken. Volgens hem deed hij dat bij iedereen en stelde het niet zoveel voor. Maar na mijn appje was al het appcontact ook meteen weer voorbij. Scheelt bakken met energie.
Ik heb dit zelf gedaan met een kennis die ineens heel erg aandachtvragend was en ook spontaan woordjes als “lieverd” ging gebruiken. Volgens hem deed hij dat bij iedereen en stelde het niet zoveel voor. Maar na mijn appje was al het appcontact ook meteen weer voorbij. Scheelt bakken met energie.
woensdag 15 september 2021 om 07:24
Even voor de duidelijkheid ik heb zelf geen account hier. Mijn beste vriendin heeft dit account aangemaakt voor een vraag en is gewoon vrijgezel.Saivash schreef: ↑15-09-2021 01:27Gekke meid. Je hebt al jaren een relatie en bent toch lekker aan het geilen met andere mannen. In je vorige topic ook al, maar dan helemaal er vol op, want je begon hem leuk te vinden.
Mag ik vragen wat je relatie waard is? Of neem je het niet zo nauw met loyaliteit?
woensdag 15 september 2021 om 07:48
woensdag 15 september 2021 om 08:27
jawel boeit je wel, je komt zelf met deze rare smoes ineens
en? komt hij?
(langs-, niet klaar-)
woensdag 15 september 2021 om 13:12
Vervelend hè, TO? Als mensen de conclusie trekken dat je op aandacht geilt?
Ik zou je adviseren om je ook met andere, en vooral belangrijkere dingen bezig te houden. Zeker als je ook in een relatie zit.
Luister naar je vriendin. Je hebt haar inzichten hard nodig, want bij jezelf lijkt het ver te zoeken.
Ik zou je adviseren om je ook met andere, en vooral belangrijkere dingen bezig te houden. Zeker als je ook in een relatie zit.
Luister naar je vriendin. Je hebt haar inzichten hard nodig, want bij jezelf lijkt het ver te zoeken.
woensdag 15 september 2021 om 13:28
Het gaat niet over je vriendin.
Tuurlijk daarom zeg je in je op dat je beiden al een jaren een relatie hebt en later dat ie langs kan komen bij jou en je vriend.
Denk je echt dat forummers dit soort rare lulkoek slikken?
woensdag 15 september 2021 om 13:37
Kijk, en DAT is inderdaad grappig en om te lachen. Die dingen waar TO steeds een gierende smiley plaatst, snap ik eigenlijk niet.FeeLucifer01 schreef: ↑15-09-2021 13:28Het gaat niet over je vriendin.
Tuurlijk daarom zeg je in je op dat je beiden al een jaren een relatie hebt en later dat ie langs kan komen bij jou en je vriend.
Denk je echt dat forummers dit soort rare lulkoek slikken?![]()
woensdag 15 september 2021 om 13:41
Dit dus.FeeLucifer01 schreef: ↑14-09-2021 15:46Uitdagen? Maar het is geen flirten? Uhuh.
En waar zitten jullie elkaar dan over uit te dagen?
Gewoon fout. Als TO er niks achter zou zoeken, zou ze vriendin niet eens de appjes laten lezen. ( welke vriendin leest uit zichzelf jouw app verkeer ?)
Zeg dan gewoon eerlijk 'ik zit in een relatie maar ik vind een ander ook wel spannend. Wat zal ik doen" scheelt weer tig pagina's geneuzel, voordat we bij de kern komen.
woensdag 15 september 2021 om 14:33
Ja duhDulce_leche schreef: ↑15-09-2021 13:41Dit dus.
Gewoon fout. Als TO er niks achter zou zoeken, zou ze vriendin niet eens de appjes laten lezen. ( welke vriendin leest uit zichzelf jouw app verkeer ?)
Zeg dan gewoon eerlijk 'ik zit in een relatie maar ik vind een ander ook wel spannend. Wat zal ik doen" scheelt weer tig pagina's geneuzel, voordat we bij de kern komen.
zaterdag 18 september 2021 om 12:28
wow kijk hoe duidelijk dit is. laat je jou vriend zijn appjes lezen...TO dat zegt alles. jou vriend zonder w en zijn appjes.
Top!