Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
maandag 1 juni 2009 om 19:03
maandag 1 juni 2009 om 19:05
quote:elleinspe schreef op 31 mei 2009 @ 11:37:
Zoooo een dure gezichts creme valt al af.
Paradise Regained had ik een proefje van gekregen, maar er blijft de hele dag een vettig laagje op mijn huid achter, dus niet fijn.
Even rechtzetten, ik denk dat ik te veel Paradise Regained gebruikt heb, hij is wel lekker
Hoe bevallen jouw nieuwe spulletjes Kaatje??
En pepernoek, van je lush verslaving af, ik zie je hier niet meer?
Zoooo een dure gezichts creme valt al af.
Paradise Regained had ik een proefje van gekregen, maar er blijft de hele dag een vettig laagje op mijn huid achter, dus niet fijn.
Even rechtzetten, ik denk dat ik te veel Paradise Regained gebruikt heb, hij is wel lekker
Hoe bevallen jouw nieuwe spulletjes Kaatje??
En pepernoek, van je lush verslaving af, ik zie je hier niet meer?
dinsdag 2 juni 2009 om 17:49
Verschillende proefjes binnengekregen:
Happy Hippy douchegel=======> ruikt lekker fris, n zomergeurtje
Oxeo Cube=======> hmm ruikt niet echt lekker, nog uitproberen
Coconut deopoeder=====> weet niet wat ik er mee moet??
Skin Nanny creme====> ruikt heel erg lekker
Goth Juice====> ruikt wel apart
Figs and Leaves======> ruikt heel erg lekker
De rest komt morgen!
Alles even proberen en dan kan ik gaan bestellen in de UK!
Happy Hippy douchegel=======> ruikt lekker fris, n zomergeurtje
Oxeo Cube=======> hmm ruikt niet echt lekker, nog uitproberen
Coconut deopoeder=====> weet niet wat ik er mee moet??
Skin Nanny creme====> ruikt heel erg lekker
Goth Juice====> ruikt wel apart
Figs and Leaves======> ruikt heel erg lekker
De rest komt morgen!
Alles even proberen en dan kan ik gaan bestellen in de UK!
woensdag 3 juni 2009 om 11:10
woensdag 3 juni 2009 om 17:02
Vandaag de porridge en sultana of soap binnen gekregen....mjammie! Krijg er honger van
En ik krijg nog proefjes van the godmother en ice blue.
Maar eigenlijk ben ik op zoek nog naar een proefje van die soak and float, maar blijkbaar wil niemand die kwijt.
Dus die bestel ik dan maar gewoon de volgende keer. Als Elleman zegt dat het goed is, is het gewoon goed!
En ik krijg nog proefjes van the godmother en ice blue.
Maar eigenlijk ben ik op zoek nog naar een proefje van die soak and float, maar blijkbaar wil niemand die kwijt.
Dus die bestel ik dan maar gewoon de volgende keer. Als Elleman zegt dat het goed is, is het gewoon goed!
woensdag 3 juni 2009 om 19:01
Hier nog een Lush-fan, ik ben zaterdag in de winkel in Amsterdam geweest en heb natuurlijk veel te veel gekocht!
Bruisballen voor mams, shampoo-bars voor mezelf en een voetencreme (http://www.lush.nl/pied-de-pepper-100g.2436.html) die is echt HEERLIJK! en nog een stukje zeep. Op de terugweg in de trein zat iedereen te sniffen waar die lekkere luchtjes nu vandaan kwamen!
Bruisballen voor mams, shampoo-bars voor mezelf en een voetencreme (http://www.lush.nl/pied-de-pepper-100g.2436.html) die is echt HEERLIJK! en nog een stukje zeep. Op de terugweg in de trein zat iedereen te sniffen waar die lekkere luchtjes nu vandaan kwamen!
woensdag 3 juni 2009 om 19:27
woensdag 3 juni 2009 om 21:19
ik heb me net zo lekker gedouched:
Haar gewassen met Squeeky green en daarna American Cream, ingezeept met BadAss showergel, make up eraf gehaald met Ultrabland en daarna gescrubt met DarkAngels, uit de douche, huppa afdrogen. Toen: Wesleys Breast Cream, Therapy Massagebar (buik en benen) en Gingerlotion gebruikt. En een toner (breath of fresh air) en een creme voor de nacht (Skin Nanny gebruik ik daarvoor)
hij gaat lekker....
Haar gewassen met Squeeky green en daarna American Cream, ingezeept met BadAss showergel, make up eraf gehaald met Ultrabland en daarna gescrubt met DarkAngels, uit de douche, huppa afdrogen. Toen: Wesleys Breast Cream, Therapy Massagebar (buik en benen) en Gingerlotion gebruikt. En een toner (breath of fresh air) en een creme voor de nacht (Skin Nanny gebruik ik daarvoor)
hij gaat lekker....
woensdag 3 juni 2009 om 21:22
quote:elleinspe schreef op 03 juni 2009 @ 19:27:
Weet je Lola, als je een stukje van Soak and Float afgesneden wordt valt ie uit elkaar want het zijn allemaal een soort vezeltjes.
Ik bestel ook gewoon een hele voor mijn schoonmoeder omdat ik er geen stukje af wil snijden.
Godiva had ik ook een stuk van afgesneden en viel ook uit elkaar.Ok, dat wist ik niet....
Weet je Lola, als je een stukje van Soak and Float afgesneden wordt valt ie uit elkaar want het zijn allemaal een soort vezeltjes.
Ik bestel ook gewoon een hele voor mijn schoonmoeder omdat ik er geen stukje af wil snijden.
Godiva had ik ook een stuk van afgesneden en viel ook uit elkaar.Ok, dat wist ik niet....
woensdag 3 juni 2009 om 22:02
quote:elleinspe schreef op 03 juni 2009 @ 19:33:
Ha Bloempje ,
Hoe is het?
Dan valt het nog mee zeg, mijn lijstje was ¤ 201,75 , dus moet maar even iets schrappen.
Maar ja, in ponden valt het wel mee
Hier wordt de hoest hardhandig onderdrukt met medicijntjes Elle. Jammer dat de Lush niet medicinaal is, dan kreeg ik het terug uit de ziektekostenverzekering.
Kan me nu al weer verheugen op mijn nieuwe spulletjes. Ik heb o.a. besteld: strawberry feels forever, buffy, mange too, HIWTK, chox away, woosh jelly, helping hands en alvast wat badspulletjes voor de vakantie in september. Dan gaan we naar een hotel in Limburg, met bad!
Kent iemand van jullie de zeep Rockstar? Is erg roze, maar schijnt naar vanille en aardbeien te ruiken?
Heb het maar even bij bovenstaande lijst gelaten. Een deel van mijn lingerie was aan vervanging toe en aangezien ik altijd Prima Donna spullen heb, kost dat ook aardig wat eurootjes.
Ha Bloempje ,
Hoe is het?
Dan valt het nog mee zeg, mijn lijstje was ¤ 201,75 , dus moet maar even iets schrappen.
Maar ja, in ponden valt het wel mee
Hier wordt de hoest hardhandig onderdrukt met medicijntjes Elle. Jammer dat de Lush niet medicinaal is, dan kreeg ik het terug uit de ziektekostenverzekering.
Kan me nu al weer verheugen op mijn nieuwe spulletjes. Ik heb o.a. besteld: strawberry feels forever, buffy, mange too, HIWTK, chox away, woosh jelly, helping hands en alvast wat badspulletjes voor de vakantie in september. Dan gaan we naar een hotel in Limburg, met bad!
Kent iemand van jullie de zeep Rockstar? Is erg roze, maar schijnt naar vanille en aardbeien te ruiken?
Heb het maar even bij bovenstaande lijst gelaten. Een deel van mijn lingerie was aan vervanging toe en aangezien ik altijd Prima Donna spullen heb, kost dat ook aardig wat eurootjes.
donderdag 4 juni 2009 om 07:30
donderdag 4 juni 2009 om 07:31
Ik heb besteld in de UK. Scheelt echt heel veel. Een blok Mange too kost in Engeland ongeveer ¤ 6,50 en in Nederland ¤ 10,00! En zo scheelt het per product echt behoorlijk. Ik vind de verzendkosten uit Engeland ook alleszins meevallen. Ik begrijp echt niet waarom de Nederlandse Lush zo duur moet zijn.
Ben benieuwd naar de geur van Rockstar Elle. Als het richting Yummie yummie gaat, dan komt die op mijn wenslijst. Kan ik lekker combineren met de aardbeiengeur van Strawberry feels.
Een lijst van 200 euro? Dan heb ik het inderdaad nog bescheiden gehouden. Wat wil je allemaal hebben?
We gaan altijd nog een paar dagen weg in september, rond onze trouwdag. Dat hebben we vorige week geregeld. Een midweek wandelen in Zuid Limburg, met een hotel als uitvalsbasis (met bad, ja ja!). Waar je niet lastig gevallen word door allerlei taxichauffeurs en motortaxi's omdat ze denken dat alleen een gek voor de lol aan het lopen is!
Ben benieuwd naar de geur van Rockstar Elle. Als het richting Yummie yummie gaat, dan komt die op mijn wenslijst. Kan ik lekker combineren met de aardbeiengeur van Strawberry feels.
Een lijst van 200 euro? Dan heb ik het inderdaad nog bescheiden gehouden. Wat wil je allemaal hebben?
We gaan altijd nog een paar dagen weg in september, rond onze trouwdag. Dat hebben we vorige week geregeld. Een midweek wandelen in Zuid Limburg, met een hotel als uitvalsbasis (met bad, ja ja!). Waar je niet lastig gevallen word door allerlei taxichauffeurs en motortaxi's omdat ze denken dat alleen een gek voor de lol aan het lopen is!
donderdag 4 juni 2009 om 07:47
Ja stom is dat hè, dat je niet voor je plezier kunt lopen volgens sommige mensen.
Hebben wij ook regelmatig, dat je ergens op vakantie bent en een eindje gaat lopen omdat je zo'n houten kont hebt van het zitten, houden er regelmatig taxi's naast je stil
Gelijk heb je dat je besteld in de UK, ik wacht even op Lola met bestellen, als die het er aan toe heeft bestel ik ook weer.
( Moet niet te lang duren, anders bestel ik 2 x )
Zolang de pond zo laag staat, scheelt dat enorm
Wat er allemaal op mijn lijstje staat?
Heb je even?
Figs and Leaves
Sexy Peel
Skin's Shangri La
Ultralight
Dream Cream
Buffy
Running to the Embassy
The Olive Branche pb
Karma Kream
Ultimate Shine
Soak and Float 2 x
Karma Komba
Squeaky Green
The Big Tease
The Olive Branch sg
Happy Hippy sg
Rehab
Sweetie Pie
Ginger Lotion
Is zelfs al meer geworden
Maar in ponden valt het vast mee
Hebben wij ook regelmatig, dat je ergens op vakantie bent en een eindje gaat lopen omdat je zo'n houten kont hebt van het zitten, houden er regelmatig taxi's naast je stil
Gelijk heb je dat je besteld in de UK, ik wacht even op Lola met bestellen, als die het er aan toe heeft bestel ik ook weer.
( Moet niet te lang duren, anders bestel ik 2 x )
Zolang de pond zo laag staat, scheelt dat enorm
Wat er allemaal op mijn lijstje staat?
Heb je even?
Figs and Leaves
Sexy Peel
Skin's Shangri La
Ultralight
Dream Cream
Buffy
Running to the Embassy
The Olive Branche pb
Karma Kream
Ultimate Shine
Soak and Float 2 x
Karma Komba
Squeaky Green
The Big Tease
The Olive Branch sg
Happy Hippy sg
Rehab
Sweetie Pie
Ginger Lotion
Is zelfs al meer geworden
Maar in ponden valt het vast mee
donderdag 4 juni 2009 om 07:58
donderdag 4 juni 2009 om 08:16
Ik heb gisteren gehoord van een meisje dat jaren bij Lush heeft gewerkt dat Lush Nederland ernstige verliezen draait. Ben benieuwd of dit gevolgen gaat hebben voor de winkels hier.....
Ze gingen nu aan de gang met een 100-dagen plan, maar wat dit inhoudt? Geen idee.
Ik snap het trouwens wel hoor, aangezien hier alles zo ontzettend duur is in vergelijking met de UK webshop. En daar heb je ook nog eens de retro, die je hier in NL niet hebt.
Rockstar ruikt overigens heerlijk zoet! Echt zo'n girlie zeepje
Ze gingen nu aan de gang met een 100-dagen plan, maar wat dit inhoudt? Geen idee.
Ik snap het trouwens wel hoor, aangezien hier alles zo ontzettend duur is in vergelijking met de UK webshop. En daar heb je ook nog eens de retro, die je hier in NL niet hebt.
Rockstar ruikt overigens heerlijk zoet! Echt zo'n girlie zeepje