Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
que?
hubbie
Wie viel er dus ook in slaap?
met wat slaap van te voren, wat minder ver dan in 1x naar of van Zuid Frankrijk, en met afwisselen van chauffeur zou ik het overigens wel overwegen
Ja, compleet goed gespeld, lijkt me
Alhoewel hubby ook kan.
quote:citronella schreef op 03 juni 2009 @ 23:01:

met wat slaap van te voren, wat minder ver dan in 1x naar of van Zuid Frankrijk, en met afwisselen van chauffeur zou ik het overigens wel overwegenIk geloof ik ook niet meer. Volgens mij durf ik het risico niet meer te lopen.
het woord op zich kan niet, schat.. (kan schat wel?)
Nee duh, dat wisten we toch al.

maar ik schrijf toch ook wel eens voor de grap me, of kijk es of kom eem.
quote:remma schreef op 03 juni 2009 @ 23:06:

Alhoewel hubby ook kan.Ook niet kan, bedoel je Afgezien van de spelling dan.
Wie heeft er ineens een hubbie?! Volgens mij heb je nog steeds een koortsaanval, Remma: je lijkt te ijlen.

Pammie: wat raar van die werkgever. Morgen idd maar even bellen.

's nachts rijden zou ook niets voor mij zijn; ik zit, als ik met de auto naar het werk rij, al regelmatig half te pitten. en dat van Amsterdam naar Houten.

Fijn dat Vakantie zo geslaagd was, Citro!

heb net gesport: kon wel merken dat het weer 1,5 week geleden was. Als beloning heb ik net een calorierijk ijsje genuttigd.

en kan iemand even uitleggen waarom mijn cyclus wederom volledig in de war is? overdag niks aan de hand: vanavond tijdens het sporten weer een compleet bloedbad. en vaak de nachten ook, wat ik al helemaal niet logisch vind.

Slof had trouwens vandaag bloed in zijn oor hij lijkt er geen last van te hebben, maar het lijkt toch van binnenuit te komen, dus morgen maar even naar de huisarts.
Niet zo sereneus ineens hoor.

O, wacht sereneus kan ook niet tuulk, uh natuurlijk.
Misschien moet je die huisarts dan toch ook maar eens vragen wat er bij jou aan de hand is, Sok, want dit klinkt niet echt gezond. Bloed in oor ook niet echt.
Remma, misschien moet je nog ff gaan babydansen. Of heb je je NOD?
Remma, je zit te lang op deze pijlert. Of het is de koorts die spreekt

Moet jij niet naar bed trouwens?

Anyway, dank voor alle opwekkende verhalen over 's nachts rijden . Het is zo'n 800 km. We rijden allebei, we slapen allebei van te voren en we zijn (man vooral) gewend aan lange afstanden rijden. En verhalen over gezinnen die overdag verongelukken ken ik ook genoeg.
quote:sokje schreef op 03 juni 2009 @ 23:09:

Slof had trouwens vandaag bloed in zijn oor hij lijkt er geen last van te hebben, maar het lijkt toch van binnenuit te komen, dus morgen maar even naar de huisarts.Hmm. Daarmee zou ik ook naar huisarts gaan, gleuf ik. Uh, geloof ik.
Oh gelukkig dat je het nog wist, was even bang dat je dat vergeten was Remma.

Klinkt niet gezellig, al dat bloed van jou, van Slofje ook niet. Morgen samen maar even huisarts?

Ik ging 3 kwartier geleden al naar bed, nu dus maar eens echt.
Weltrusten trouwens. Ik ga maar eens lekker dromen over hubbies enzo.
quote:Miffy schreef op 03 juni 2009 @ 23:11:

Misschien moet je die huisarts dan toch ook maar eens vragen wat er bij jou aan de hand is, Sok, want dit klinkt niet echt gezond. Ga ik ook doen hoor. Maar daar kom ik nog wel een keertje voor terug denk ik: een inwendig onderzoek (wat waarschijnlijk nodig zal zijn, of een uitstrijkje oid) doe ik toch liever niet in aanwezigheid van mijn kinderen
Ja, maar ik was er weer uit. Overdag een beetje te veel getukt.
Pammie, hierna hou ik erover op: je kunt zelf wel van te voren slapen en afwisselen, maar al die andere automobilisten die dat niet doen, zijn er dan ook nog steeds.

Sok, volgens mij is babydansen verkeerd gespeld.

Weltrusten!
Als er hier iemand gaat babydansen kieper ik die hoogst persoonlijk ons topic uit.. zo!
Babydancen whore
Jakkes Sok, wat raar. Ik zou zelf ook even een consultje aanvragen.
ik ga ook slapen; morgen zijn Sokman en ik allebei vrij, dus gaan we lekker rustig aan doen. nou ja, rustig: man heeft nog werkoverleg, ik wil naar de huisarts, ik wil nog boos doen op de creche, ik wil nog allerlei dingen kopen voor de vakantie, er moet ongetwijfeld nog wel een was gedraaid en er lopen nog een paar kinderen rond. Die ook aandacht willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven