Mode & Beauty alle pijlers

Avondjurken

06-10-2021 13:01 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort heb ik eindelijk weer eens een feest. Dresscode: black tie. Aangezien ik alleen nog maar flodderige zomerjurkjes in de kast heb hangen, betekent dat dat ik een avondjurk moet gaan kopen. Verder dan de Bijenkorf en Zalando kom ik alleen niet qua winkels. Ik wil niet een al te goedkope jurk, maar zeker geen designerprijzen. Budget maximaal 200 euro. Heeft iemand nog ideeën qua winkels/webshops? Of qua jurken misschien? Liefst niet te lichte kleuren, wel effen en niet te prinsesserig, maar ook weer niet te saai. Maat S en de meeste dingen kunnen wel met mijn figuur.

Alvast bedankt!
Yanina schreef:
07-10-2021 03:54
Hoi,
Een mooie lange plisseerok met mooie blouse en leuke pumps staat ook mooi!
Is geen black tie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
07-10-2021 06:31
Is geen black tie.
Nee, en dan zou ik me echt underdressed voelen.
https://www.theoutnet.com/en-nl/shop/pr ... 0235826128

WHOA

en

https://www.theoutnet.com/en-nl/shop/pr ... 7016556042

WHOA
Kringloop.
Oeh, die tweede vind ik erg mooi! Helaas ook wel erg duur voor de paar keer dat ik hem waarschijnlijk ga dragen…
Sowieso erg mooie jurken die op die site staan, maar die prijzen :cry:
pamelacourson schreef:
07-10-2021 13:29
Sowieso erg mooie jurken die op die site staan, maar die prijzen :cry:
Niet te doen maar als je selecteert op van laag naar hoog zit er nog wel eea bij voor onder de 200...

Ik heb een Halston jurk geleend van een vriendin voor een feest een tijd geleden en werkelijk: de glamour! Vond mezelf schitterend!
Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Peek & Cloppenburg. Bedankt voor de tip, ik had daar zelf echt nooit aan gedacht. Eerst had ik nog een peperdure jurk van Missoni besteld, ik was er helemaal verliefd op, maar godzijdank was hij te groot :mrgreen:

Ik las alleen daarna dat bij black tie felle kleuren niet de bedoeling zijn en mijn jurk is vrij fel… Maar goed, het is morgen al en ik waag het er maar op. Kan iedereen me in ieder geval goed herkennen tussen die saaie kleuren :proud:
pamelacourson schreef:
29-10-2021 13:56
Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Peek & Cloppenburg. Bedankt voor de tip, ik had daar zelf echt nooit aan gedacht. Eerst had ik nog een peperdure jurk van Missoni besteld, ik was er helemaal verliefd op, maar godzijdank was hij te groot :mrgreen:

Ik las alleen daarna dat bij black tie felle kleuren niet de bedoeling zijn en mijn jurk is vrij fel… Maar goed, het is morgen al en ik waag het er maar op. Kan iedereen me in ieder geval goed herkennen tussen die saaie kleuren :proud:
juist leuk joh! De meesten dragen zwart ofzo, ik vidn het juist wel leuk om een lekker kleurtje te hebben. Mag best tegenwoordig!
pamelacourson schreef:
29-10-2021 13:56

Zien! Zien?
MadameJean schreef:
29-10-2021 18:20
Zien! Zien?
Nee, dan herkennen mensen me 8-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven