verjaardagscadeau voor 1jarige
vrijdag 5 juni 2009 om 16:26

vrijdag 5 juni 2009 om 16:33
Ik had laatst verjaardag van een 1-jarige en heb de moeder gevraagd wat ze wilde hebben. Dit omdat het meisje al heel veel kreeg van heel veel tantes e.d. De moeder was het meest blij met spulletjes van Zwitsal. Heb er wel voor baby nog een leuk boekje bijgedaan. Niet echt origineel, maar het was wel welkom.
vrijdag 5 juni 2009 om 16:38
vrijdag 5 juni 2009 om 16:52
Laat een kledingstuk persoonlijk voor het kindje bedrukken bij www.simplycolors.nl
Laat een boekje maken, waarin de naam van het kind voorkomt. www.personalgifts.nl
Ook een leuke site: www.hamawillow.nl
Laat een boekje maken, waarin de naam van het kind voorkomt. www.personalgifts.nl
Ook een leuke site: www.hamawillow.nl
vrijdag 5 juni 2009 om 17:17
Little People, ons zoontje speelde er niet meteen na zijn verjaardag al veel mee, maar nu is hij anderhalf en is het redelijk favoriet, vooral de poppetjes.
Blokken, daar speelde hij al ver voor zijn eerste verjaardag mee.
Kartonnen boekjes zijn de laatste tijd ook favoriet om doorheen te bladeren.
Het is bijna zomer, dus buitenspeelgoed, voor in het badje of de zandbak of op het strand.
Blokken, daar speelde hij al ver voor zijn eerste verjaardag mee.
Kartonnen boekjes zijn de laatste tijd ook favoriet om doorheen te bladeren.
Het is bijna zomer, dus buitenspeelgoed, voor in het badje of de zandbak of op het strand.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 5 juni 2009 om 17:22
vrijdag 5 juni 2009 om 17:28
Er is op zich wel speelgoed dat origineler is dan dat van Fisher-Price of Lego, dan moet je eens gaan kijken bij speelgoedwinkels waar ze houten speelgoed verkopen. Speelgoed van merken als Lilliputiens, Haba, Sigikid, Manhattan Toy, et cetera, is leuk voor die leeftijd en ook wel origineel.
Ik zou originaliteit alleen niet als uitgangspunt nemen, het gaat erom dat het kind het leuk vindt, niet dat je kunt zeggen: 'Origineel hè, dat heb ik gegeven!"
Ik zou originaliteit alleen niet als uitgangspunt nemen, het gaat erom dat het kind het leuk vindt, niet dat je kunt zeggen: 'Origineel hè, dat heb ik gegeven!"
Don't waste your time on jealousy,

vrijdag 5 juni 2009 om 17:40
Of je geeft originele kleding (maar dat vindt de moeder vaak leuker dan het kind zelf) van bijvoorbeeld:
www.pimpyourkids.com
www.schurkenjurken.nl
www.designerbaby.nl
www.lieflifestyle.nl (is meer dan alleen kleding!)
www.rainbowbabies.nl
www.pimpyourkids.com
www.schurkenjurken.nl
www.designerbaby.nl
www.lieflifestyle.nl (is meer dan alleen kleding!)
www.rainbowbabies.nl
vrijdag 5 juni 2009 om 17:51
vrijdag 5 juni 2009 om 18:15
Hier zit ik dus ook over te denken (de andere tiptopics heb ik braaf gelezen misschicken
) mijn nichtje wordt eind deze maand 1. Het probleem is in dit geval dat ze een oudere broer (3) heeft en alle genoemde speelgoedvoorbeelden al aanwezig zijn. (Het arme kind waadt tot haar knietjes door het speelgoed). Ook gepersonaliseerde boekjes in allerlei varianten voor beide kinderen zijn er al. De kadotip van mijn schoonzus: "Ach jij verzint altijd zulke leuke dingen, je vind wel iets.."

vrijdag 5 juni 2009 om 20:14
Bij de ikea verkopen ze een kruiptunnel die je eventueel nog bij een tentje kunt doen.
Die tunnel vinden kinderen van heel veel kinderen leuk. En hij is ook nog eens heel klein op te bergen.
Ik was zelf namelijk iets minder blij met alle grote dingen die we kregen, geen idee waar we het moesten laten.
En we hebben voor mijn dochters eerste verjaardag het grote kimioboek gekregen. Daar wordt nu met 2,5 nog steeds veel uit voorgelezen.
Je kunt daar nog een persoonlijke boodschap voorin zetten.
Boeken van Richard Scarry zijn ook heel leuk.
Die tunnel vinden kinderen van heel veel kinderen leuk. En hij is ook nog eens heel klein op te bergen.
Ik was zelf namelijk iets minder blij met alle grote dingen die we kregen, geen idee waar we het moesten laten.
En we hebben voor mijn dochters eerste verjaardag het grote kimioboek gekregen. Daar wordt nu met 2,5 nog steeds veel uit voorgelezen.
Je kunt daar nog een persoonlijke boodschap voorin zetten.
Boeken van Richard Scarry zijn ook heel leuk.

vrijdag 5 juni 2009 om 20:31
toby_or_not_toby, met een oudere broer kan je je toch uitleven in het meidenspeelgoed.
-Een eigen pop, zijn ook te krijgen voor kinderen van 1 jaar.
-Verkleedkleren, even zoeken naar kleine kleren of bijv. een rok met vleugeltjes, vindt mijn 14 maanden oude dochter geweldig. Hoe meer roze en glitter hoe beter.
-Poppenwagen, ook leuk om achter te leren lopen als je er iets zwaars in legt.
-Een eigen pop, zijn ook te krijgen voor kinderen van 1 jaar.
-Verkleedkleren, even zoeken naar kleine kleren of bijv. een rok met vleugeltjes, vindt mijn 14 maanden oude dochter geweldig. Hoe meer roze en glitter hoe beter.
-Poppenwagen, ook leuk om achter te leren lopen als je er iets zwaars in legt.