Mei muts, jouw muts?

01-05-2007 21:27 701 berichten
Een variant op Remma :P
Alle reacties Link kopieren
Huis is aan kant, meis heeft een nieuw speelplekje op haar/hun kamertje. Ze heeft er net lekker gespeeld als, ik hoorde haar wasmachientje door de babyfoon heen en er lagen ook spiegeleieren op bordjes. Dus.

Hoeveel was eraf?
Goed man, Nip! Gewoon nooit meer wegen dus!

En bij Zoy had ik ook al geregeerd. Een bijzonder trietst gedicht.

Ik heb het bijlezen maar opgegeven, het is gewoon teveel! :P

Sok, wel fijn dat je echo goed was, inderdaad nog ff afwachten op de

rest. En meave en Remma nog gefeliciteerd, een dag te laat, maar beter

laat dan van te voren.

Ik ga nu ff Rolie Polie Olie kijken, vinden de kletsen mooi man!
quote:En bij Zoy had ik ook al geregeerd. Een bijzonder trietst gedicht.Bericht moest dat zijn. Mijn toetsenbort stottert een beetje!
Leuk zeg Remma, ik ga ook eens zoiets doen (misschien maar eerst even verbouwen). Ik zag allerlei leuke vissendingen bij Ikea en dat leek me wel leuk voor Nippi.

Er was zomaar 5 kilo af :o:?.
quote:

quote: elessie reageerde

En bij Zoy had ik ook al geregeerd. Een bijzonder trietst gedicht.

Bericht moest dat zijn. Mijn toetsenbort stottert een beetje!

En je toetsenbort maakt ook wat spelfouten, en wat moet ik van "geregeerd" denken? ;)
Nou snap ik waar die 5 kilo extra bij mij vandaan komen; ze komen gewoon van Nippo :o.

Ik weeg niet vaak, maar pas dus wel omdat ik in geen 1 broek meer paste.

Esmée, hoe was de eerste dag werken? Zat je gelijk weer in het ritme?

Remma, speelgoed op de kamers lijkt me goed idee, ga ik hier ook doen als ze wat ouder zijn (kan niet wachten :)).

Eerst de box maar eens uit de kamer, Ankymannie zit er nooit in.

Eigenlijk mijn eigen schuld, ik moet ze er gewoon vaker in zetten. Bij

mini-Anky vergat ik het ook altijd al en Ankymannie heeft er gewoon

nooit in gezeten (en wou daarom ook natuurlijk op een gegeven moment

niet meer).

Verder een rustig dagje hier. Ik moet zeggen dat het nieuws van Zoyla

me ook erg aangreep. Gewoon omdat het denk ik de angst van iedere ouder

is, dat je kind iets overkomt. En als het een willekeurige ander

overkomt, waarom zou het mij (ons) dan niet kunnen gebeuren.

Enfin, ieder dag genieten van het feit dat iedereen hier gezond is, dat is het enige wat je er aan kan doen.

Ik ga zo weer eens poging doen kinderen in bed te leggen. Slapen doen

ze hier nog steeds niet 's avonds. Terwijl ze wel de hele dag aan het

buitenspelen zijn en dus goed moe zouden moeten zijn. Blijkbaar zorgt

het mooie weer voor veel energie.

Terwijl ik dit typ valt Ankykmannie van de eetkamerstoel af, hij ving

het goed op, maar knalde nog net zijn hoofd op de stenen vloer. Nu

wijst hij steeds erg zielig naar zijn voorhoofd.; de laatste blauwe

plek was net weg....
5 Kilo! Zo, da's een cadeautje dan.

Wij hebben de box bij mini en meis weggedaan toen ze 1 werden, Anky. Daarvoor zaten ze er ook al amper in, maar ja, je moet iets van een mijlpaal hebben, vonden wij. Ze lagen bij ons vaak lekker op een kleed op de grond.
Nieuws van Zoyla heeft hier ook wel wat impact gehad, moet ik zeggen. Zoals Anky al zegt, het doet je beseffen dat het gewoon zomaar, pats boem, toe kan slaan; iets ergs bij je kind.

Ik vind het nu toch anders, dan als ik een soortgelijk verhaal lees in een blad, die mensen ken ik niet, en nu ken ik Zoyla ook eigenlijk alleen maar van hier, maar het komt dan wel dichterbij.

Zo, nu eerst koffie.
Djies, wat ontzettend briek geschreven zeg :o.
Nip: had je die 5 kilo dubbel uitgedeeld? die zitten nl bij mij er ook aan. Maar goed, ik heb een reden.

wel beetje iritant: ik dij eerst voral in de breedte uit, later krijg ik pas een fatsoenlijke buik en trekt alles weer wat in model

nieuws van zoyla maakt idd dat je weer extra blij bent met (soms relatief) gezonde kinderen.

vind sowieso dat er erg veel ouder- en kindleed is de laatste tijd hier:parelhoen, witley, zonnbloem en nu zoyla
quote:Djies, wat ontzettend briek geschreven zeg :o.Briek? is dat localo-taal?
Briesk?

Hier dus nog wel de box, en erg fijn ook. En ze zit er zo vaak in dat ze het vaak niet eens erg vindt. Als ze bijvoorbeeld bij het ontbijt alsmaar uit haar stoel klimt, gaat ze in de box zodat wij rustig kunnen eten zonder ongelukken. Heel handig.

Ik hoef me in ieder geval niet meer schuldig te voelen over die rol chocolate-chip koekjes die ik weggegeten heb.
Ik ben duidelijk nog niet geintegreerd dan ;)

Sok, je hebt een reden inderdaad. Hoewel ik me kan voorstellen dat je baalt van nu al 5 kilo erbij. Was je bij poek veel aangekomen, en begon het toen ook al zo snel?
En na het lezen van Esthers column moet ik nog even opmerken dat het door Marlies kwam dat ik dacht dat ik me eens moest wegen. Dat is dan weer het nadeel.
Je bedoelt dat je 100 euro nu niet meer kan dragen??

Da's ook briek.

Briek is Fries: maf, raar, klopt niet. Zoiets.
Ik zie nou pas dat het briek is, ik had briesk gelezen en daar kon ik nog wel wat mee. Met briek helemaal niets, maar gelukkig weet ik nu ook weer wat dat is.

Ik kan het wel dragen hoor, zoveel is 5 kilo nou ook weer niet. Maar het sloot perfect aan en het viel me ineens op dat de randen wat afstonden. Esther heeft in haar column deel 1 natuurlijk de oplossing al gegeven ;)
En ik heb er 2 van deze, duis het is nog erger dan 100 euro. Ik had overigens een prachtig setje voor mijn zwangerschappen dat perfect was en nu ordinair helaas.
Ennnn heen en weer, heen en weer, op en neer, op en neer.

En van je hela hola hou er de moed maar in, hou er de moed maar in, hou er de moed maar in en van je hela hola hou er de moed maar in, hou er de moed maar in...
Ehh.... ik mis geloof ik iets? Ik denk niet dat jij met heen en weer en op en neer op Esthers column doelt toch? :P
Ik had het over het "inschudden".
Inschudden van een bh? Ik ben een beetje in 'Stout' aan het lezen en daar vertelt Heleen van R dat ze een bh van Marlies moest inschudden vanwege kleine borsten en iets te grote cup.
Yep. Inschudden van een BH.

Ik zie dat meteen allerlei beelden voor me...
Inschudden . Maar dat bedoelde ik niet, dat stond in deel 2. Helpt niet trouwens, had ik al geprobeerd voor de weegschaal.

En van die kleine borsten van Heleen, dat kan ze nu gerust opbiechten, dat wisten we natuurlijk allemaal al. Hoe is dat boek eigenlijk? Heeft het kadootje van Mav het gewenste effect? :P
Nou nee, ik ben op pagina eh... ergens in het begin. Dus als het al effect heeft, zal Mav nog even moeten wachten.
Moest eerst even wat achterstallige weblogjes lezen voor ik iets van deze discussie begreep. Is het raar als ik me nu afvraag wat die bijzondere vorm van Esther dan wel niet is, of heb ik de ironie nu niet begrepen?

Ik zit me nu echt af te vragen hoeveel verschillende vormen borsten wel niet kunnen hebben.

Ik hoop echt dat die van mij na de bevalling gewoon spontaan een stuk slinken want ik krijg ze echt niet in een Marlies ingeschud. De vorige keer is er gewoon een extra cup aan blijven hangen. :o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven